PDA

View Full Version : GLORY top partijen in 2017



Eindbaas
20-06-2017, 07:33
Welke top partijen zouden jullie dit jaar nog willen zien in Glory?

Mijn top partijen voor dit jaar met uitleg:

Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik (JBS heeft een hoop tegenslagen gekend in zijn leven, twee keer schildklierkanker overwonnen en wil nu 100 procent voor zijn sport gaan, traint nu ook met Andrew Houtveen en wil een "titelgevecht" tegen The King of Kickboxing, het staat nu 1-0 voor The Goliath en daar wil Rico natuurlijk ook 1-1 van maken om te laten zien we nou echt de beste is)

Ismael Londt vs Benjamin Adegbuyi (Adegbuyi heeft al van Ismael Londt in het verleden gewonnen in het Suriname van Londt. Een mooie rematch!!)

Hesdy Gerges vs Murat Aygun (Hesdy is een veteraan in de sport en draait nog steeds mee in de top. Aygun een leerling van Peter Aerts heeft dit jaar nog een knalpartij gewonnen tegen Errol Zimmerman. Egypte vs Turkije met een Hollandse sausje. Wordt tijd dat Aygun te zien is in Glory met de big boys)

Catalin Morusanu vs Ismael Lazaar (Beide heren komen niet om puntjes te tikken beide gaan voor de Knock Out! Na Glory 41 was dit de partij die fans op social media wouden zien)

Robin van Roosmalen vs Ilias Bulaid (Knalpartij, verder geen uitleg nodig)

Zakaria Zouggary vs Matt Embree (Beide getalenteerde technische kickboksers die al te graag de belt willen hebben, zou een geweldige superfight zijn)

Bromios
20-06-2017, 09:36
Jamal is kansloos tegen Rico. Die tikt hem helemaal weg. Te dik, te langzaam en gaat voor de knockout ipv voor de punten.

largo0
20-06-2017, 18:52
Jamal is kansloos tegen Rico. Die tikt hem helemaal weg. Te dik, te langzaam en gaat voor de knockout ipv voor de punten.

Omdat Jamal een knock-outer is. Beter dat dan conditionele iemand neerkrijgen.

Jamal moet gewoon zijn vuisten laten gaan en niet afwachten wat 'ie vaak heeft gedaan in zijn laatste partijen.

e-type
21-06-2017, 09:46
Mooie lijst hoor, maar laat Verhoeven nog maar eens tegen Gerasimchuk knokken. JBS moet zich eerst maar naar boven werken, die heeft niet veel laten zien de laatste tijd.

LightHeavyWeight
21-06-2017, 10:13
Toch heeft JBS zijn laatste Glory partij verloren in 2013! En zijn laatste officiële in 2015 tegen Douwes (?!)
Nee het zag er niet overtuigend uit maar als je wint moet je omhoog want winnen is winnen.
JBS tegen Verhoeven, die wil ik ook wel graag zien.

onne1983
21-06-2017, 10:53
In het topic over Glory New york plaatste ik het volgende:

Ze willen amerika oh zo graag veroveren.. Toch staan de dikste line ups altijd in Europa. In Amerika valt het vaak erg tegen. Ze moeten wat meer afstand nemen van de nederlandse roots en wat verder buiten Europa scouten. Ik zou persoonlijk in Rusland wat meer zoeken, daar lopen veel talenten rond die vaak ook spectaculair vechten. Thaise jongens zijn leuk qua naam, maar hun Muaythai stijl is vaak een nadeel onder Glory regels. In japan lopen nog wat toppers rond op de lichtere gewichten, (Zoals Noiri).Maar persoonlijk vind ik het scouten van vechters bij Glory een beetje aan de zwakke kant! Kijk naar K-1, Daar hebben Chingiz Allazov nu binnen weten te halen, die had mooi voor Glory kunnen zijn. Spectaculair en al het talent van de wereld.Vlad Tuinov, hele jonge gozer die overal zwaar aan het huishouden is en zelfs van Massaro Glunder al heeft gewonnen, als ik bij Glory had gewerkt had ik deze jongen koste wat het kost binnen proberen te halen. In Duitsland heb je Enriko Kehl, zou ook een goede toevoeging kunnen zijn voor de 70kg divisie. Maar de divisies moeten competief gemaakt worden en wat dieper. anders kijken we over 5 jaar nog steeds naar Holzken vs Doumbe 6, Van Roosmalen vs Sittichai 8 en Verhoeven vs Adegbuyi 4.In Amerika heeft Glory Eric Haycraft rondlopen als trainer/scout. Zeer getalenteerde trainer die meer Nederlandse stijl georienteerd is ipv van de meeste gyms die meer Boksen OF Muaythai georienteerd zijn. Die zou wat budget moeten krijgen om wat talenten naar zich toe te kunnen trekken en op te leiden voor Glory.

Ik vind echt dat de huidige rosters echt te ondiep.
Gooi er wat meer jonge gasten bij en creeer sterren ipv blind te staren op de gevestigde orde.
Zware jongens als
Kwasi,
El Bouni,
Bayrak,
Andrei Gerasimchuk,
Alexei Papin, (Die 2x van Gerasimchuk, en al 1x van Illunga en Hameur-Lain heeft gewonnen)
Suleyman Magomedov
Javier Loren,
Luis Tavares

En bij de lichtere divisies.
Vlad Tuinov,
Chingiz Allazov
Noiri
Fang Bian
Amancia Paraschiv

zouden mooie toevoegingen zijn. En het is heus niet allemaal kampioensmateriaal, maar de divisies zijn te oppervlakkig en moeten uitgebreider worden. En niet telkens 1 vechter een losse partij geven maar wat meer tijd besteden aan vechters opbouwen en voorzichtig te brengen.

Wheelie
21-06-2017, 11:58
Bulaid vs van Roosmalen lijkt mij wel een mooie partij.

largo0
21-06-2017, 18:38
In het topic over Glory New york plaatste ik het volgende:


Ik vind echt dat de huidige rosters echt te ondiep.
Gooi er wat meer jonge gasten bij en creeer sterren ipv blind te staren op de gevestigde orde.
Zware jongens als
Kwasi,
El Bouni,
Bayrak,
Andrei Gerasimchuk,
Alexei Papin, (Die 2x van Gerasimchuk, en al 1x van Illunga en Hameur-Lain heeft gewonnen)
Suleyman Magomedov
Javier Loren,
Luis Tavares

En bij de lichtere divisies.
Vlad Tuinov,
Chingiz Allazov
Noiri
Fang Bian
Amancia Paraschiv

zouden mooie toevoegingen zijn. En het is heus niet allemaal kampioensmateriaal, maar de divisies zijn te oppervlakkig en moeten uitgebreider worden. En niet telkens 1 vechter een losse partij geven maar wat meer tijd besteden aan vechters opbouwen en voorzichtig te brengen.

+10000

Kaew Fairtex
Hamicha
Ozcan
Boughanem
Topic

e-type
21-06-2017, 19:56
Bulaid vs van Roosmalen lijkt mij wel een mooie partij.

Kan ook op MMA-regels :lol:

Eindbaas
21-06-2017, 21:45
Als Ben Saddik gewoon vecht hoe hij in het begin van zijn carrière vocht wat meer op kracht en agressie minder dat bange afwachten wat hij zijn laatste partijen doet dan maakt hij wel kans. Dan gaat het wel mooie titelgevecht worden.
Andrei Gerasimchuk is volgens Cor Hemmers naar de Light-Heavyweight gegaan toen hij zijn mening gaf over de partijen in Glory 41. Dus die partij komt er voorlopig niet tenzij Gerasimchuk weer een zwaargewicht wordt.
Kickboksers moeten zichzelf wel promoten ik zie op fb en youtube te weinig leuke informatieve dingen voorbij komen. Beetje naam opbouwen hoort ook buiten de ring.
Robin van Roosmalen vs Ilias Bulaid, ik denk niet dat ze Ilias gelijk een titelgevecht geven. Maar misschien leuke superfight eind van het jaar.
Wat vinden jullie van Hesdy Gerges vs Murat Aygun?

Willem033
21-06-2017, 23:46
Kickboksen was mijn eerste liefde, maar volg laatste tijd eigenlijk alleen nog maar mma.

Glory volg ik sporadisch, kijk enkel als Holzken, Groenhart of van Roosmalen moeten knokken.

Hoop dat Massaro Glunder wat mooie partijen neer kan zetten, die jongen is echt goed.

En die jongen van Coloseum zie ik ook wel graag aan t werk.

Kemal
22-06-2017, 05:43
nog maar een x rico vs badr dan..

Marchant
22-06-2017, 08:14
nog maar een x rico vs badr dan..

Die is nooit op tijd vrij en fit......7maanden onvoorwaardelijk was het toch?

LightHeavyWeight
22-06-2017, 08:42
Ik ben toch ook wel helemaal overgestapt op MMA. Als er interessante match ups zijn kijk ik nog wel Glory maar ik sla ook makkelijk wat over. Je moet niet blijven leven in het verleden maar KB vond ik vroeger wel echt veel leuker.
Maar ik zie dat UFC me ook wel wat begint te irriteren dus kijken waar dit schip weer gaat stranden.

Eindbaas
22-06-2017, 09:17
Rico vs Badr 2 gaat dit jaar sowieso niet gebeuren en stel dat het volgend jaar gaat komen dan lijkt mij beter dat Badr H. een opwarm partij van te voren heeft voordat hij tegen Rico mag. Want Rico is natuurlijk niet stil blijven zitten.
Kickboksen gaat zeker terugkomen alleen die 8 mans toernooien zie ik niet meer terugkeren. Populariteit begint weer terug te komen dat zie je bij Enfusion, Kunlun en andere organisaties. Het is nu een kwestie van goed investeren in talent, top match ups en goede tv deals.

Slome
22-06-2017, 09:22
Die is nooit op tijd vrij en fit......7maanden onvoorwaardelijk was het toch?

en gewoon 1x in de week zn fitness uurtje... dus niet zoals Mike aangaf in een interview dat ie keihard aan het trainen is.. ja, hehe, dat ene uurtje misschien... of op zn kamer met zn roommate...

e-type
22-06-2017, 09:23
'Vroeger keek iedereen kickboksen', maar ze bedoelen denk ik dat ze alleen K-1 WGP bij de zwaargewichten eind december keken. Dat had wel een mooie sfeer, maar nu zijn er leuke partijen in meerdere gewichtsklassen door het hele jaar op tv te zien en valt de HW net weer tegen. Er is veel meer variatie dan vroeger.

Maar een sterke HW-klasse is wel een zwaar gemis. De zwaardere gewichtsklassen, ook in het MMA, blijven mij het meeste trekken.

Gerges vs Aygun zie ik trouwens wel zitten. Leuke opkomende vechter bij Glory die Aygun en Gerges wil dolgraag weer naar de top.

Kemal
22-06-2017, 18:38
vroegah was alles beter

largo0
22-06-2017, 20:30
Ik snap niet dat mensen overstappen van Kickboxen naar MMA. Stap dan over naar boxen waar ze technisch super begaafd zijn.

Eindbaas
23-06-2017, 00:41
Deze titel partijen gaan er dit jaar nog komen:
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19366315_1371643196250377_3198253048578904570_n.jp g?oh=4bd4391c0562c168ccf76ac701c9478f&oe=59DF748B

donalexandro
24-06-2017, 13:38
Deze titel partijen gaan er dit jaar nog komen:
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19366315_1371643196250377_3198253048578904570_n.jp g?oh=4bd4391c0562c168ccf76ac701c9478f&oe=59DF748B

Sorry maar Baya maakt geen kans imo, als glunder net wat meer deed had hij hem gepakt denk ik. Jammer dat ze zo passief vochten ookal zijn het trainingspartners/vrienden.

largo0
24-06-2017, 15:15
Sorry maar Baya maakt geen kans imo, als glunder net wat meer deed had hij hem gepakt denk ik. Jammer dat ze zo passief vochten ookal zijn het trainingspartners/vrienden.

Het was gewoon sparren. Publiek merkte dat.

Baya kan wel een goede pot draaien tegen Sittichai. This men got skills.

Eindbaas
27-06-2017, 10:09
Deze zwaargewicht topper zou ik ook willen zien bij Glory, Roman Kryklia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Kryklia
https://www.perfectkickboxing.com/wp-content/uploads/2016/12/roman-330x576.jpg

ChingChong
28-06-2017, 23:50
Robin van Roosmalen vs Ilias Bulaid !!!

Of Ilias tegen een ander FW topper uit Glory!

de Stiep
06-07-2017, 14:11
Pffffffffff mij is het om het even. Lopen een berg goede gasten rond in elke gewichtsklasse maar die krijgen vaak geen kans. Zou graag Groenhart tegen Doumbé willen zien.

Suplex
06-07-2017, 23:40
Deze zwaargewicht topper zou ik ook willen zien bij Glory, Roman Kryklia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Kryklia
https://www.perfectkickboxing.com/wp-content/uploads/2016/12/roman-330x576.jpg

Zolang USADA niet gaat testen lijkt me dat idd een zeer geschikte kandidaat

Eindbaas
10-07-2017, 17:26
Zolang USADA niet gaat testen lijkt me dat idd een zeer geschikte kandidaat

Zeker een geschikte kandidaat om Glory's zwaargewichten divisie aan te sterken. Beter dan die cans die er momenteel lopen zoals Maurice Green en Chicken Lewis Parry.

https://www.youtube.com/watch?v=UNDvLGgdK6g

Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 2 voor een titelgevecht zou ik ook willen zien. Misschien dat deze partij in september in Amsterdam plaats vindt?
De vorige partij had Doumbe gewonnen.

https://www.youtube.com/watch?v=P4CQzkZhkG4

ChingChong
11-07-2017, 14:07
Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 2 voor een titelgevecht zou ik ook willen zien. Misschien dat deze partij in september in Amsterdam plaats vindt?


Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 3 bedoel je?

Eindbaas
11-07-2017, 16:26
Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 3 bedoel je?

https://en.wikipedia.org/wiki/Cedric_Doumbe
Nee, ik kan het niet vinden. Eerste keer in Glory 28 Paris en de tweede partij volgens een betrouwbare bron in Glory 44 Chicago.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19875360_452587055128345_7870036104662570805_n.jpg ?oh=a127d53df023dd4262f9f5e319e433f8&oe=5A0A97B9