PDA

View Full Version : Bellator NYC | Results **Spoiler**



Kemal
25-06-2017, 08:17
Chael Sonnen def. Wanderlei Silva by unanimous decision (30-26. 30-27, 30-27)
Neiman Gracie def. Dave Marfone by submission (rear-naked choke). Round 2, 2:27
Matt Mitrione def. Fedor Emelianenko by knockout (punches). Round 1, 1:14
Brent Primus def. Michael Chandler by TKO (ankle injury). Round 1, 2:22 – for lightweight title
Zach Freeman def. Aaron Pico by submission (D’arce choke). Round 1, 0:24
Douglas Lima def. Lorenz Larkin by unanimous decision (50-45, 48-47, 48-47) – for welterweight title

Kemal
25-06-2017, 08:24
tja... Fedor...:crying:

T15Boxing
25-06-2017, 08:34
Matt Mitrione def. Fedor Emelianenko by knockout (punches). Round 1, 1:14


Minatauro:

http://www.smvi.nl/sites/default/files/HangTouw_0.JPG

e-type
25-06-2017, 10:51
Dat was inderdaad snel zeg, zonde hoor, voor Fedor.

Pr00f
25-06-2017, 13:20
Nooit fijn om te zien, ik gun de pionier van de sport het altijd wel. Maar onoverkomelijk komt er een tijd dat ze moeten stoppen, volgens mij hoeft hij echt niks meer te bewijzen. Heavyweight fights zijn gewoon altijd risky. Maar wat ben ik blij dat Bellator zulke kaarten neerzet, echt van lopen genieten. Prima om de UFC een beetje tegengas te geven. En wou, die dude die door vocht met zn gebroken enkel :wacko:

carlo1
25-06-2017, 15:24
Wat een geweldige fout bij die partij van chandler. Die gast haalt het krukje weg als die vechter wil gaan zitten. Dat wordt een klassieker bij mma fails filmpjes :-)

Minotauro
25-06-2017, 15:47
Minatauro:

http://www.smvi.nl/sites/default/files/HangTouw_0.JPG

Zo erg met mij bezig. Gewoon sneu hahaha
Ben amper actief hier en heb jou al jaren niet gesproken. Ik lig er niet wakker van, maar hoop jou nog wel x in real life te spreken. De grootste poes van Mixfight

e-type
25-06-2017, 16:00
Wat een geweldige fout bij die partij van chandler. Die gast haalt het krukje weg als die vechter wil gaan zitten. Dat wordt een klassieker bij mma fails filmpjes :-)


:lol:

https://www.youtube.com/watch?v=PN7yAb86wJc

carlo1
25-06-2017, 16:00
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten.
bedankt

T15Boxing
25-06-2017, 16:18
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten.
bedankt


Ha, zo gevoelig. Ik kreeg een waarschuwing over mijn uitspraken over religie en ras, niet meer of minder. Dit heeft daar niets mee te maken en ik negeer een hoop beledigingen op mij gericht zonder te klagen over een ban. Dit is geen Shaolinklooster maar een vechtsport forum met af en toe humor, beter dat je je SJW gevoelens onder controle houdt.

e-type
25-06-2017, 16:36
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten. bedanktJe kan Users op je 'negeer-lijst' zetten, dat scheelt een boel frustratie voor je denk ik, zonder iemand direct een ban aan te smeren.

carlo1
25-06-2017, 16:44
tis niet zozeer dat hij mij frustreert. de motivatie om op mixfight te kijken wordt gewoon wat minder door dergelijke leden. ik heb ook het idee dat de activiteit op het forum de laatste tijd afneemt. mogelijk zijn er meer die dit soort gedoe demotiverend vinden. kortom. Doe vooral allemaal wat je niet laten kunt, maar begrijp ook dat andere daar niet op zitten te wachten.

e-type
25-06-2017, 16:54
Nja, voorheen werd er ook flink gebashed en aan de lopende band bans uitgedeeld, was nog veel gekker. Het is de laatste tijd wel rustig hier, klopt. Er is ook meer online concurrentie, misschien dat dat er mee te maken heeft ipv een incidentele kwetsende reactie.

T15Boxing
25-06-2017, 16:58
tis niet zozeer dat hij mij frustreert. de motivatie om op mixfight te kijken wordt gewoon wat minder door dergelijke leden. ik heb ook het idee dat de activiteit op het forum de laatste tijd afneemt. mogelijk zijn er meer die dit soort gedoe demotiverend vinden. kortom. Doe vooral allemaal wat je niet laten kunt, maar begrijp ook dat andere daar niet op zitten te wachten.

Hoe oud ben jij?

Bromios
25-06-2017, 20:27
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten.
bedankt
X2. Er is nog nooit een zinnige bijdrage geweest van deze idioot.

Eindbaas
26-06-2017, 10:30
Nja, voorheen werd er ook flink gebashed en aan de lopende band bans uitgedeeld, was nog veel gekker. Het is de laatste tijd wel rustig hier, klopt. Er is ook meer online concurrentie, misschien dat dat er mee te maken heeft ipv een incidentele kwetsende reactie.
Ik denk dat het ook te maken heeft met die facebook blogs waar je iedereen zit discussiëren over vechtsport. Je logt in en je kan je ongezouten mening geven en dan weer verder scrollen naar andere onderwerpen op je timeline.

Ontopic:
Jammer van Fedor, hij had nooit die comeback moeten maken. Hij hoeft zich niet bewijzen.

jk
26-06-2017, 13:21
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten.
bedankt

+1

Briant
26-06-2017, 14:10
Ik denk dat het ook te maken heeft met die facebook blogs waar je iedereen zit discussiëren over vechtsport. Je logt in en je kan je ongezouten mening geven en dan weer verder scrollen naar andere onderwerpen op je timeline.

Ontopic:
Jammer van Fedor, hij had nooit die comeback moeten maken. Hij hoeft zich niet bewijzen.

Ik kijk vaak op mixfight om te kijken wat mensen die dezelfde passie beoefenen als ik vinden van een gevecht. Op Facebook reageert iedereen met een tv aansluiting. Maar regelmatig erger ik me aan hoe mensen hier onderling reageren. Dit hele topic staat weer in het teken van die wanstaltige T15 die smakeloze plaatjes post. Daar kom ik niet voor.

Minotauro
26-06-2017, 14:39
@ kemal. Ik bemoei me eigenlijk nooit met gezeik op mixfight, maar merk dat mijn motivatie om hierop te kijken steeds minder wordt door posts als hierboven van t15boxing. dit heeft niets met vechtsport te maken en is louter bedoeld om een forumlid te beledigen en confronteert andere leden die mogelijk iets dergelijks hebben meegemaakt met iets waar je niet op zit te wachten als je wilt kijken hoe de vechters het hebben gedaan. Een poosje geleden gaf je aan dat hij moest stoppen met dit gedrag, daar hij anders een ban voor het leven zou krijgen. ik denk dat ik voor veel leden spreek als ik je vraag dit per direct in te zetten.
bedankt

Het is altijd raak met T15. Ik ben in 2010 ook gebanned op mijn vorige account. En terecht, maar T15 heeft al jaren een vrijbrief om het hier te verzieken

e-type
26-06-2017, 15:11
Ik kijk vaak op mixfight om te kijken wat mensen die dezelfde passie beoefenen als ik vinden van een gevecht. Op Facebook reageert iedereen met een tv aansluiting. Maar regelmatig erger ik me aan hoe mensen hier onderling reageren. Dit hele topic staat weer in het teken van die wanstaltige T15 die smakeloze plaatjes post. Daar kom ik niet voor.


Daarom, gewoon op je 'negeer'-lijst zetten als je je aan iemand ergert, hoef je het ook niet meer te lezen. Tenminste, daar hoop ik dat ie voor gemaakt is.
Bannen als iemand écht over de scheef gaat of echt duidelijk een trol is, maar volgens mij reageert T15 in het bokssegment wel gewoon normaal , na een waarschuwing van Kemal is het ook rustiger met moslimbashen. En verder is hij nogal uitgesproken. Maar om iemand daar een ban voor te geven vind ik wel erg star.

Jeffrey1976
26-06-2017, 16:48
Volgens mij is die strop gewoon een dreigement of niet soms? Bij menig forums levert dat gewoon een ip bann op.

onne1983
26-06-2017, 17:12
Ik heb t15 zojuist op de negeerlijst gezet. ik liep me ook al tijden aan zijn provocerende gedrag te ergeren. Als iedereen die hem nou vervelend vind het zelfde doet, dan hapt er ook niemand meer naar zijn provocaties en is hij zo pleite hier!

LightHeavyWeight
26-06-2017, 17:18
Sorry dat ik jullie stoor in deze discussie maar nog even over Fedor:

Ik ben eigenlijk wel blij dat hij verloren heeft, dan houdt hij hopelijk op. Het is mooi geweest.

e-type
26-06-2017, 18:34
Sorry dat ik jullie stoor in deze discussie maar nog even over Fedor:

Ik ben eigenlijk wel blij dat hij verloren heeft, dan houdt hij hopelijk op. Het is mooi geweest.

Wat kom jij hier over MMA praten?

Briant
26-06-2017, 19:05
Laat fedor nog wat cashen en pannenkoeken afslaan in Japan daar wil ik nog wel naar kijken.

donalexandro
26-06-2017, 19:16
Ik check dit topic om te kijken wat jullie vonden van de partijen... Enige wat ik zie is een discussie over één of andere mongool. Even serieus boys, negeer die guy gewoon.

OT:
James Gallagher (team mate van Conor, 20 jaar) wat een baasje! Imiteert Conor wel met zijn gedrag maar het heeft wel iets. Denk dat hij na een paar wins wel in de UFC te zien is.

carlo1
26-06-2017, 19:30
was idd cool om te zien. overklaste machida volledig.

Wheelie
26-06-2017, 20:51
Sonnen heeft Fedor toch uitgedaagd ;)

micha
26-06-2017, 21:55
aub geen Fedor meer

my2cents
27-06-2017, 01:41
aub geen Fedor meer

Dit. Was pijnlijk om te zien..

e-type
27-06-2017, 14:15
Volgens Spike deed Bellator 180 ongeveer 800.000 PPV-viewers met een piek van 1.1 miljoen bij het gevecht van Bader. Niet slecht voor Bellator.