PDA

View Full Version : Kickboxing Ranking Belgie- Nederland



BeNeRanking
26-06-2017, 13:37
Wij gaan weer starten met een ranking en hebben jullie hulp hierbij nodig! Dus alle feedback is welkom.Lees eerst aub even de regels door.

Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.
Win je van vechter x dan kom je boven vechter x te staan. Verlies je van een lager geklasseerde vechter dan neem 1 plaats lager in de ranking en komt de vechter van wie je verloren hebt boven je staan.Win je van vechter x dan kom je boven vechter x te staan. Verlies je van een lager geklasseerde vechter dan neem 1 plaats lager in de ranking en komt de vechter van wie je verloren hebt boven je te staan.
Vechters die 18 maanden niet actief zijn in gewichtsklasse worden uit de ranking verwijderd.
Vechters die enkel deelnemen aan internationale events worden worden door ons ingeschaald in de ranking
Resultaten worden gemeten vanaf het jaar 2016 !!!
Aan de ranking wordt nog gewerkt dus feedback is welkom


-67kg klasse

Robin van Roosmalen
Ilias Bulaid
Serhiy Adamchuk
Mosab Amrani
Zakaria Zouggary
Walid Hamid
Buray Bozaryilmaz
Zakaria Tijarti
Masaro Glunder
Lofogo Sarour
Wail Karroumi
Youssef El Haji
Anil Cabri
Quincy Jones
Melvin Wassing
Redouane Boukerch
Paul Jansen
Baris Karabas
Edson Fortes
Juan Javier Barragan
Khalid Elmoukadam
Younes Smaili
Elnur Gadimov
Mohamed Didouh
Anass Aaras
Jackie Dings
Damencio Patty
Hakim el Cadi
Sabri Ben Henia
Richaymond Lopez
Samir Lopes
Farao Jassem
Artur Jaskul
Siyar Fakhari
Atillan Gungor
Brahim Boukerch
Fouad Abdi
Zahid Zairov
Yassir El Atmioui
Tarik Lyachat
Jaouad EL Khababi
Jusef Moujahid
Mac Rakkon
Mustafa Kazmaz
Ruben Narain
Olivier De Feyter
Tony Jas
Andrush Andre Grigorian



-85kg klasse


JASON WILNIS
IBRAHIM EL BOUSTATI

HICHAM EL GAOUI

ERUTGRUL BAYRAK

ERROL KONING

FILIP VERLINDEN

YOUSRI BELGRAOUI

BOUBAKER EL BAKOURI

REDA ZAIDI

TOM DUIVENOORDE

KHALID EL BAKOURI

Gilberto van Es

BOEDZ BOEDA

MOHAMED RIZKI

PATRICK VA REES

SAMIR BOUKHIDOUS

BADR FERDAOUS

MARINO SHOUTEN

MAURICIO CARDOSO

ELIZIO CABRAL

AYOUB ALLACH

JOEY SMITS

SANTINO VERBEEK

ROBIN MILAN CIRIC

BeNeRanking
26-06-2017, 14:33
Up

payap
26-06-2017, 17:28
Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.

Dus vechters met een Nederlands of Belgisch paspoort begrijp ik. Maar waar ligt dan de grens met .... die in Nederland en Belgie trainen? Als je dus bv een Thai hier een paar weken heb om te trainen en les geven en die draait een partij en wint die in Nederland of Belgie dan staat die er dus ook in?

BeNeRanking
26-06-2017, 20:12
Alleen vechters die in Belgie of Nederland trainen of vandaan komen worden meegenomen in de ranking.

Dus vechters met een Nederlands of Belgisch paspoort begrijp ik. Maar waar ligt dan de grens met .... die in Nederland en Belgie trainen? Als je dus bv een Thai hier een paar weken heb om te trainen en les geven en die draait een partij en wint die in Nederland of Belgie dan staat die er dus ook in?

Vechters die hier tijdelijk verblijven worden niet opgenomen in de ranking.(Je moet hier echt leven om in de ranking opgenomen worden)

e-type
26-06-2017, 22:53
Ik begrijp het niet.

Bromios
26-06-2017, 23:04
Ik vind het allemaal prachtig maar wie ben je ? en wie bepaalt die ranking ? Verzin je dat thuis in je slaapkamer of ben je van een stichting oid ?
En waarom is mijn vorige post weggegooid ?

Eindbaas
27-06-2017, 09:12
Wat heb je aan een Nederlandse/Belgische ranking als je bijv een Wereld ranking hebt bij GLORY. Ja ik weet het niet alle prof vechters zitten daar maar toch wel de betere op dit moment die mee doen met de competitie.
https://www.glorykickboxing.com/en/fighters/rankings

BeNeRanking
27-06-2017, 13:29
Wat heb je aan een Nederlandse/Belgische ranking als je bijv een Wereld ranking hebt bij GLORY. Ja ik weet het niet alle prof vechters zitten daar maar toch wel de betere op dit moment die mee doen met de competitie.
https://www.glorykickboxing.com/en/fighters/rankings


Omdat hier alleen deelnemers op staan die enkel voor Glory uitkomen en totaal niet representatief.

Bromios
27-06-2017, 15:41
Omdat hier alleen deelnemers op staan die enkel voor Glory uitkomen en totaal niet representatief.

Ga ik nog een keer. Waarom is jouw ranking dan wel representatief ?

BeNeRanking
27-06-2017, 16:12
Ga ik nog een keer. Waarom is jouw ranking dan wel representatief ?Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!

Bromios
27-06-2017, 16:31
Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!

Maar wie bepaalt die eerste ranking dan ?

Wat ik eigenlijk bedoel is: Je maakt een account aan en post ineens een ranking hier out of the blue. Normaal gezien zou je eerst even uit kunnen leggen wie je bent, wat je komt doen en wie die ranking maken. Zeker als je wilt dat dit een interactief gebeuren gaat worden.

Boran
29-06-2017, 11:02
Omdat hier iedereen in wordt opgenomen! Win je van een vechter x kom je boven vechter x te staan. Dus geen ranking die organisatie gebonden is. Feedback voor betering is ook altijd welkom!

Er is geen puntensysteem ofzo? Stel een vechter die op nummer 10 in de ranking staat wint 1x van Robin van Roosmalen, staat hij dan meteen op de eerste plaats?

Hoe bepaal je de score van je ranking? Als ik jou was zou ik eens lezen hoe Boxrec het doet.

payap
30-06-2017, 14:21
Het grote probleem is dat het een zooitje is in de kickbokssport met al die bonden en al die commerciele titels. Zelfs promotors creeren zelf titels naast de bonden. Als iedereen nu eens zou afspreken om samen, buiten al die intergalactische enz enz eigen titels, iig 1 gemeenschapelijke Nederlandse titel met ranking te hanteren zou je de meest schitterende en waardevolle titels en partijen krijgen hier op eigen bodem.

Zo lang dit niet het geval is vind ik het bovenstaande idee wel goed om enigszins een overzicht te krijgen. Enkele jaren geleden heeft Jim al zoiets lange tijd gedaan. Als een individu zich hier voor inzet zal het op deze manier al veel tijd kosten. Een echt puntensysteem is denk ik niet te doen als je niet een organisatie ben en het alleen moet doen.

En idd is t vreemd als de nummer 10 wint van de nummer 1 hij gelijk de nummer 1 is. Al is het omdat de nummer 1 bv opgeeft door een blessure. Andere kant mag je van uit gaan dat een beetje matchmaker wel gewaagde partijen neerzet ipv een nummer 1 vs nummer 10. Maar het is wel een eerlijk systeem want er kan niet aan gerommeld worden.

Zoals al gezegd ideaal is het niet maar omdat er geen echte officiele ranking is een goed initiatief wel om enigszins een overzicht te krijgen.

Wel zal het lastig worden om vechters te beoordelen die weinig tegen landgenoten vechten maar internationaal de een na de andere verslaan in te schalen. Neem bv Regian Eersel waar ik laatst een interview mee had. Die heeft bij grote organisaties als WLF in China en Lion Fight in Amerika vele grote internationale toppers verslagen maar door toch door vele onbekend omdat hij niet hier in actie komt. terwijl hij zijn laatste 8 partijen allemaal daar op KO won.

payap
30-06-2017, 14:23
By the way komt er ook zo een ranking voor de dames?

e-type
30-06-2017, 14:39
Je hoort ook af te wegen tegen wie je verliest vind ik.

En is het een idee om simpelweg de punten op te tellen van alle ronden per partij? Dan kan je verschil maken door weliswaar partijen te verliezen, maar door rondes te winnen heb je wel voordeel ten opzichte van een vechter die ook verliest en geen rondes wint. En mocht je een keer winnen van de nr 1, betekent dat niet automatisch dat je boven hem komt te staan. Want dat is een beetje een suffe beredenering.