PDA

View Full Version : Classic: Andy Hug vs. Ernest Hoost - K-1 GP '99 FINAL



Eindbaas
02-07-2017, 00:36
K-1 GRAND PRIX '99 FINAL
(December,05 1999 / Tokyo Dome, Japan)
[ Tournament - Quarter Final / K-1 Rules 3Min. 3R ]

https://www.youtube.com/watch?v=N542vsDX00U

Kemal
02-07-2017, 06:44
Prachtige vechter was Andy Hug! RIP

LightHeavyWeight
02-07-2017, 08:14
Wat was Hoostu hier ook sterk hè! Vaak zie je in sport dat het niveau vroeger lager lag maar de nostalgie het mooier doet lijken. Hier niet, dit is nog steeds topniveau.

Jeru
02-07-2017, 09:52
Ik begin op mijn vader te lijken, maar ik zeg het toch: vroeger was het allemaal beter :lol:

payap
02-07-2017, 14:47
Dat was echt een golden era voor de zwaargewichten. Heel veel toppers met hoog niveau. Dat de K-1 over de hele wereld zo populair kon worden kwam dat er een gouden generatie zwaargewichten waren.

Nu heeft iedereen het al over een evt Rico Verhoeven VS Badr Hari volgend jaar maart. Toen had je gewoon zo een 10 vechters tegelijk met minimaal dat niveau die elkaar gingen bevechten op een avond.

Eindbaas
02-07-2017, 21:54
Dat was echt een golden era voor de zwaargewichten. Heel veel toppers met hoog niveau. Dat de K-1 over de hele wereld zo populair kon wordenen generatie zwaargewichten waren.

Nu heeft iedereen het al over een evt Rico Verhoeven VS Badr Hari volgend jaar maart. Toen had je gewoon zo een 10 vechters tegelijk met minimaal dat niveau die elkaar gingen bevechten op een avond.

Ik ben het helemaal met je eens.
Tegenwoordig bij de zwaargewichten zo lang je minimaal 1.90 lang bent en boven de 100 plus kilo weegt met een pens mag je mee doen met de zwaargewichten. Techniek en conditie mag je hebben maar het hoeft niet. Het ziet er niet uit!

Glory wat het stokje heeft overgenomen van K1 mag wat meer betere zwaargewichten contracteren zoals Roman Kryklia, Murat Aygun, Ibrahim El Bouni etc. Fans en kijkers willen spectaculaire gevechten weer zien.