PDA

View Full Version : Mousasi naar Bellator?



my2cents
10-07-2017, 17:33
Volgens https://twitter.com/SandhuMMA en https://www.kimura.se/gegard-mousasi-ryktas-vara-klar-for-bellator/


iig wel...

Hoop echt dat het niet waar is overigens.

e-type
10-07-2017, 17:58
Zou zomaar kunnen. Ik geef 'm groot gelijk. Titelgevecht krijgt ie toch niet meer in de nabije periode en meer geld waarschijnlijk ook niet van ome Dana.

Sato
10-07-2017, 18:14
Moose on the loose?
Ik begrijp het volkomen en geef hem groot gelijk.
Rockhold en/of titleshot en salaris erbij.
UFC heeft naar mijn mening veel te weinig respect voor Gegard!

my2cents
10-07-2017, 18:23
Uiteraard begrijp ik hem ook, maar dat de UFC hem laat gaan vind ik onbegrijpelijk. Zie hem toch echt liever in de UFC dan bij Bellator. Jullie niet?

Tegenstanders zijn daar ook veel minder... Hij moet daar redelijk makkelijk champ kunnen worden.

e-type
10-07-2017, 18:34
Uiteraard begrijp ik hem ook, maar dat de UFC hem laat gaan vind ik onbegrijpelijk. Zie hem toch echt liever in de UFC dan bij Bellator. Jullie niet?Tegenstanders zijn daar ook veel minder... Hij moet daar redelijk makkelijk champ kunnen worden.'tuurlijk, liever bij de UFC. Maar als hij daar geen toekomst heeft in die divisie, dan blijft het voor de fans ook een beetje achter allemaal. De UFC is gewoon meer bezig met vage money-fights en Dana had al aangegeven dat hij Moose daarbij niet in beeld heeft. Beleid, maar ja, alle free agents gaan nu naar Bellator.

Pat82
10-07-2017, 18:40
Zat ff te kijken naar de namen bij Bellator, maar alle kwaliteit zit in de lichtere divisies. Met een beetje goede wil kan Mousasi vanaf middleweight tot heavyweight iedereen hebben. Eenvoudig.

micha
10-07-2017, 18:55
Naar Bellator daar huishouden en dan als Bellator champ (meerdere klasses?) terug naar de UFC. Dan kan Dana niet meer om hem heen. Waarom gunt de UFC hem dit niet?

Soulbringer320
10-07-2017, 19:58
Stomme Dana, al moet ik zeggen dat ik het deels wel snap, maar het gaat te makkelijk allemaal.
Laat Mousasi lekker naar Bellator gaan, verdiend ook nog eens normaal.

LightHeavyWeight
10-07-2017, 20:01
Kan iemand mij uitleggen waarom Whittaker nu de interim belt heeft en niet gewoon tegen Bisping heeft gevochten.
Het is echt treurig geworden en die sterke divisie.

e-type
10-07-2017, 20:03
Bisping heeft kniepijn.


Kan iemand mij uitleggen waarom Whittaker nu de interim belt heeft en niet gewoon tegen Bisping heeft gevochten.
Het is echt treurig geworden en die sterke divisie.

my2cents
10-07-2017, 20:40
Zojuist bevestigd bij Helwani.... Def. naar Bellator, 6 fight contract

Soulbringer320
10-07-2017, 21:17
Kan iemand mij uitleggen waarom Whittaker nu de interim belt heeft en niet gewoon tegen Bisping heeft gevochten.
Het is echt treurig geworden en die sterke divisie.

Omdat Bisping zoveel mogelijk tijd wilt rekken zodat die Champ is....
Tegen Whittaker heeft die niets in te brengen.

ChingChong
10-07-2017, 21:37
http://mmajunkie.com/2017/07/gegard-mousasi-signs-multi-fight-bellator-deal-after-4-year-ufc-run

T15Boxing
10-07-2017, 22:14
6 gevechten? Best veel maar hopelijk kan Mousasi dat binnen 2 jaar afmaken zodat alle BS met Bisping/GSP/interim in orde is. Tegen die tijd zijn Jacare en Romero(zijn gevaarlijkste tegenstanders) al te oud, dus dit kan goed uitpakken met wat geduld.

LightHeavyWeight
10-07-2017, 22:17
Nee het was eigenlijk een beetje een retorische vraag, maar kniepijn dus. Dat toneelspelletje ook weer van hem, die Whittaker is gewoon een veel te aardige gast om daar iets van te kunnen zeggen.
Ik denk echt dat hij Bisping helemaal maar dan ook helemaal verrot slaat want Bisping is een heel respectabele vechter maar Whittaker is the new kid in town.

Maar over Gegard, ik zag hem eerlijk gezegd geen champ worden. En ik vind zijn uitstraling geweldig maar Amerikanen vinden dat hij de uitstraling van een Skoda automonteur (copywright Sierd de Vos) heeft. Ik vind het wel erg jammer maar ja, tegen wie moet hij nou vechten bij Bellator?

Boutsen83
10-07-2017, 23:19
meer vechterssalaris, eigen sponsors. Ze kunnen dan wel zeggen van jij krijgt een titleshot maar wat is dat nog waard? Sinds al die interim fights vind ik de Ufc steeds minder interesant, eerst verdiende je een titleshot en verdedigde je je titel. Nu hoef je alleen een grote bek te hebben

pronk
11-07-2017, 01:22
"I would beat Michael Bisping. I would jab his face the whole night."

gegard mousasi

de magische woorden :)

Soulbringer320
11-07-2017, 02:07
https://www.youtube.com/watch?v=cljSg_04AMk

Soulbringer320
11-07-2017, 02:10
Ik zie Bisping ook niet winnen van de huidige top 5.
Tegen Luke was het gewoon lucky, dus wanneer Bisping weer vecht verliest die uiteraard zijn belt.
Dan krijgt hij misschien nog een paar partijen en neemt die afscheid van UFC.
Maar dan begint het weer te jeuken en komt die naar Bellator, waar Gerard hem het licht uit zijn ogen slaat.

blade
11-07-2017, 08:34
de UFC is niet heilig maar het geld wel ik vind het een goede keus van hem .vind wel dat Bellator het niveau van UFC nog lang niet heeft de hele show er om heen vind ik erg vervelend maar ze zijn op de goede weg hoop wel dat ze meer grote namen naar zich toe trekken en dan bedoel ik niet de namen die al op hun retour zijn

Kemal
11-07-2017, 08:41
Hij heeft gelijk, werd veel te lang aan het lijntje gehouden door ome Dana..

Goolings
11-07-2017, 11:28
Zal hij de headliner worden voor het Bellator e
vent hier in Nederland?

Bromios
11-07-2017, 11:33
Ik vind het echt zonde omdat hij de beste is in deze divisie. En UFC is op dit moment gewoon het beste wat er is. Maar echt veel keuze heeft hij niet. Dana blijft hem vernederen en slecht betalen.

e-type
11-07-2017, 11:38
Zal hij de headliner worden voor het Bellator event hier in Nederland?Goeie inderdaad. Zal toch wel?

kooivechter
11-07-2017, 12:31
Goeie inderdaad. Zal toch wel?

aaahhhhh neeheee niet bellator. Mousasi hoort in de ufc thuis. Daaar zitten de topvechters. Vind bellator echt 2e rangs.
Zoo jammer dit net ufc 213 gekeken, en nue dit nieuws. hele dag verpest. Dat Dana hem laat gaan. Snap Mousasi ook wel voor het geld.
En titelshot krijgen bij de ufc is zo lastig. Kijk maar naar Romoro en Jacare. Zij nu te oud geworden, terwijl ze 3 jaar lang alles in de ufc hebben gewonnen.

ChingChong
11-07-2017, 14:36
Dit maakt me echt niks uit. De UFC gaf Gegard toch nooit een titelgevecht. Nu kan hij tegen Rory op 185, Titel op 185, Rematch tegen Lawal, Phil Davis, Titel op 205 tegen Bader en misschien Manhoef. Dan zijn de 6 gevechten al weer voorbij, dan kan hij altijd nog naar de UFC.

YoMarK
12-07-2017, 10:30
Vind het ook wel een beetje jammer. Had hem graag tegen Bisping of Whittaker zien vechten. Maar dat zou dan pas midden 2018 worden....

Bromios
12-07-2017, 11:01
Ik las vanochtend dat UFC wel degelijk een zeer concurrerend bedrag heeft geboden want ze wilden hem graag houden.
Maar nu heeft hij bedongen dat hij ook buiten Bellator mag vechten.

Kan hij af en toe een payday pakken bij Rizin.

YoMarK
12-07-2017, 12:26
Je moet het interview met Helwani maar eens bekijken. Daar geeft hij ook aan dat de UFC uiteindelijk ook nog een redelijk bod heeft gedaan.

Het is meer dat hij bij Bellator iets meer zeggenschap/zekerheid heeft.
Kan me er iets bij voorstellen, want logisch gezien zou Mousasi nu de volgende in lijn zijn voor de titel bij de UFC. Maar eerst moet Bisping eens blessurevrij zijn(gevecht met Whittaker eind dit jaar op z'n vroegst), dus midden 2018 zou het dan op z'n vroegst voor Mousasi worden. Maar we hebben ook nog GSP, en we weten dat de UFC alles doet om op korte termijn PPV dollars binnen te harken....

LightHeavyWeight
12-07-2017, 14:42
Eigenlijk heeft Bisping die hele divisie verneukt maar iemand zou sowieso teleurgesteld moeten worden. Romero en Whittaker staan wat mij betreft net boven Mousasi in de pikorde. 2014 was geen goed jaar voor Mousasi en dat verlies van Hall heeft hem net van het juiste pad geduwd.
Maar het is gewoon zonde dat sponsorcontract van Reebok (want dat is het probleem) hem nu heeft doen besluiten bij Bellator te gaan vechten.
Daar valt qua eer voorlopig helemaal niets te halen natuurlijk.

Bromios
12-07-2017, 14:48
“It’s not just basically the money,” Mousasi said. “Like I said, I’ve worked with Scott. When Scott promises something, he delivers. He’s an honest guy. He’s a mixed martial artist himself. He treats fighters with respect.”



Robert Whittaker (http://www.mmafighting.com/fighter/1900/robert-whittaker) beat Yoel Romero (http://www.mmafighting.com/fighter/387/yoel-romero) for the UFC interim middleweight title Saturday night at UFC 213 (http://www.mmafighting.com/fight-card/881/ufc-213). Whittaker is very likely to get the next title shot against champion Michael Bisping (http://www.mmafighting.com/fighter/84/michael-bisping). Mousasi thought that was his spot and said if the UFC gave it to him it could have swayed him to come back.
“I thought I was ahead of him,” Mousasi said of Whittaker. “That’s my opinion. I respect Whittaker a lot, he’s nice guy. Congratulations for winning the belt. I think if they would have come and said, ‘You’re fighting for the interim belt,’ things would have gotten more interesting to me.”

Ik denk dat hij hier gelijk heeft. Wittaker is er tussen geschoven. Prima gedaan en een topvechter. Maar ik denk dat Mousasi tegen Romero had gemoeten. Maar dan had UFC in een lastig parket gezeten want dan moet je onderhandelen met een interim champ.

Hij heeft ook wel pech natuurlijk. Die lullige verliespot tegen Hall. Bisping die door mazzel een titleshot krijgt en wint.

LightHeavyWeight
12-07-2017, 15:14
Toch als je Whittaker's record bekijkt sinds 2014 vind ik dat er net beter uit zien.
Maar goed, het is nu wat het is.

Suplex
12-07-2017, 15:28
Denk dat we hem ook nog wel bij rizin gaan zien in Japan

kooivechter
13-07-2017, 00:45
Dat denk ik ook

#teamBADGUY
13-07-2017, 22:55
Er zijn te weinig Nederlanders die een PPV willen kopen. Waarom denk je dat saki er zo in vloept? Er zijn veel Turken die saki willen zien vechten.
Ik denk dat mede door het succes van NL vechters dat de K1 failliet is gegaan.
Dan heb je 5 Nederlanders in de finale en 50.000 Nederlandse kijkers.

appelsap
14-07-2017, 22:09
Er zijn te weinig Nederlanders die een PPV willen kopen. Waarom denk je dat saki er zo in vloept? Er zijn veel Turken die saki willen zien vechten.
Ik denk dat mede door het succes van NL vechters dat de K1 failliet is gegaan.
Dan heb je 5 Nederlanders in de finale en 50.000 Nederlandse kijkers.

Dat moet het zijn geweest.

Down under
15-07-2017, 12:14
De Ufc wordt steeds erger, eigenlijk is deze sprong naar Bellator pijnlijk en wanbeleid van Ome Dana. Mousasi hoort gewoon fatsoenlijke en eerlijke kansen te krijgen / een poging om die divisies bij de Ufc leeg te vegen. Maar meneer toont weinig show & uitstraling, duwt en schreeuwt niet, gooit niet met spullen tijdens persmomenten. Nee, we willen Bisping.. Jammer dat het zo moet. Wanneer gaan mensen zich roeren en eisen dat de allerbeste atleten tegen elkaar moeten!?Fijn dat Mousasi deze optie had en dit gewoon heeft gedaan, je wil je toch niet zo laten piepelen.

S.B.
15-07-2017, 14:08
Mousasi tegen shlemenko in oktober. Dat is lekker snel.