PDA

View Full Version : Siam Gym



Rverm
13-07-2017, 14:25
Beste allen,

ik ben op zoek naar contactgegevens van Siam Gym en specifiek een vechter van hun genaamd Ilias Bali.
Mocht iemand mij kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

S.B.
13-07-2017, 16:21
Waarom dan?
En kijk eens op facebook....

Rverm
14-07-2017, 15:06
Waarom dan?En kijk eens op facebook....Facebook inmiddels gevonden. Thanks. Ik WAS op zoek naar de prive-gegevens van Ilias Bali, inmiddels zijn ze bekend. Het is absoluut niet mijn intentie om Siam Gym te schaden in dit verhaal, maar hoopte op deze manier meer informatie te kunnen krijgen. Siam Gym heeft hier dus niks mee te maken. Excuus hiervoor. Maar de beste man Ilias is er afgelopen weekend vandoor gegaan met o.a. sieraden, de laptop en een tablet uit het huis bij mijn schoonouders. Dit moet dus weer even opgehaald worden bij hem...

e-type
14-07-2017, 15:21
Facebook inmiddels gevonden. Thanks. Ik WAS op zoek naar de prive-gegevens van Ilias Bali, inmiddels zijn ze bekend. Het is absoluut niet mijn intentie om Siam Gym te schaden in dit verhaal, maar hoopte op deze manier meer informatie te kunnen krijgen. Siam Gym heeft hier dus niks mee te maken. Excuus hiervoor. Maar de beste man Ilias is er afgelopen weekend vandoor gegaan met o.a. sieraden, de laptop en een tablet uit het huis bij mijn schoonouders. Dit moet dus weer even opgehaald worden bij hem...


Damn, klinkt niet best...zal vast per ongeluk gegaan zijn om dat soort random dingen mee te nemen....:confused:

Succes.