PDA

View Full Version : GSP vs Woodley of Maia



train2grow
27-07-2017, 07:42
Wat is jullie gedachten hierover?
Persoonlijk vind ik het net goed tijde slechte tijden worden of een een soort onzin soap (sorry als ik GTST fans beledig).

Eerst was het Bisping, nu weer de winner van Woodley vs Maia.

Is de ufc op dit moment zodanig achter uit aan het gaan dat we in de toekomst mss bellator als grootste en beste promotor gaan zien?

S.B.
27-07-2017, 09:29
Gsp hoort bij de beste ooit en heeft nooit zijn belt verloren. Daarbij zijn er niet zo gek veel contenders op welterweight. Je kan Condit wel weer een shot geven, maar dan maakt GSP er meer aanspraak op.

Daarbij denk ik dat de UFC ook op lange termijn gewoon het grootst blijft. Er zit gewoon meer geld in en ze doen meer voor de sport.

pronk
27-07-2017, 14:04
Gsp hoort bij de beste ooit en heeft nooit zijn belt verloren.Gsp heeft zijn belt verloren tegen Matt Serra!!

Knoopwafel
27-07-2017, 16:31
Gsp hoort bij de beste ooit en heeft nooit zijn belt verloren. Daarbij zijn er niet zo gek veel contenders op welterweight. Je kan Condit wel weer een shot geven, maar dan maakt GSP er meer aanspraak op.

Daarbij denk ik dat de UFC ook op lange termijn gewoon het grootst blijft. Er zit gewoon meer geld in en ze doen meer voor de sport.

Ben het met je eens dat er niet zo veel contenders zijn, maar van alle contenders maakt GSP het minst aanspraak. De beste man is als ik me niet vergis sinds 2013 niet meer actief!
Maia moest smeken om een een titelgevecht en GSP hoeft alleen maar zijn gezicht te laten zien na zoveel jaren...gaat natuurlijk nergens meer over met de UFC poppenkast.

UFC heeft een sterke positie, en het gaat voor welke andere organisatie niet makkelijk worden om met de UFC de competitie aan te gaan. Maar het zou zomaar kunnen dat ze door het huidige en wazige beleid wat ze voeren in de toekomst wel behoorlijk wat minder dominant gaan worden.

LightHeavyWeight
28-07-2017, 07:52
You must spread some Reputation around before giving it to Knoopwafel again.

S.B.
28-07-2017, 09:34
Hierom is gsp de volgende:
https://m.imgur.com/a/cny1Y

ChingChong
28-07-2017, 11:22
Hey zit jij ook op reddit ;)

https://www.reddit.com/r/MMA/comments/6pyzzf/why_gsp_is_the_next_person_to_face_woodleymaia/

ChingChong
28-07-2017, 12:07
De lijst is trouwens hartstikke incompleet. Cerrone wordt bijvoorbeeld afgebeeld met 1 win en 3 losses, terwijl hij 4-1 is op welterweight. 2 van zijn 3 losses die afgebeeld worden zijn op lightweight. Het zelfde geldt voor Maia: Hij is op een 7 win streak en er worden maar 5 afgebeeld.

YoMarK
28-07-2017, 13:53
De lijst is trouwens hartstikke incompleet. Cerrone wordt bijvoorbeeld afgebeeld met 1 win en 3 losses, terwijl hij 4-1 is op welterweight. 2 van zijn 3 losses die afgebeeld worden zijn op lightweight. Het zelfde geldt voor Maia: Hij is op een 7 win streak en er worden maar 5 afgebeeld.
Volgens mij gaat het alleen om wins/verlies tegen top-15 mensen(UFC ranking). In het geval van Cerrone is het wel vreemd dat er ook Top-15 lightweight vechters tussen staan.

S.B.
28-07-2017, 13:59
Hey zit jij ook op reddit ;)

https://www.reddit.com/r/MMA/comments/6pyzzf/why_gsp_is_the_next_person_to_face_woodleymaia/

JA! kwalitatief wel minder dan mixfight, maar een actiever forum.

LightHeavyWeight
28-07-2017, 15:20
Mixfight is niet zo actief, maar ik vind het wel een fijn forum want ik heb amper gelijkgestemden om me heen qua MMA.