PDA

View Full Version : Classic: Rob Kaman vs Ernesto Hoost II (1990)



Eindbaas
03-08-2017, 21:35
https://www.youtube.com/watch?v=tYqRZTc1JOc


https://www.youtube.com/watch?v=2H9uar5nCMA

Knoopwafel
03-08-2017, 22:35
Ik was hier live bij. Dikke legendarische pot met een fantastische sfeer!

Briant
03-08-2017, 22:44
Die lowkicks van beide heren... wow man. Zo zie je dat niet vaak meer tegenwoordig.

T15Boxing
03-08-2017, 23:16
Ik snap niet waarom sommige mensen Hoost nog steeds als HW-GOAT zien. Grote vechter maar met zijn glazen kin staat hij 0-2 tegen Kaman, 0-2 tegen Cikatic en 0-2 tegen Sapp allemaal op KO/TKO. Grote vechter maar dit is niet te vergelijken met Sem Schilt. Peter Aerts is ook een veel betere keuze dan Hoost.

Anderson
03-08-2017, 23:39
2 keer verloren op k.o. cyril abidi, 2 keer k.o. verloren van Bernardo, k.o. verloren van Mannaart, 2 keer k.o. verloren van Leko.

Aerts beter dan Hoost hell no.

Dan komt meneer met Schilt op zadelen en als Mayweather alles wint heeft meneer altijd een excuus waarom hij vindt dat Mayweather niet de beste boxer is van de laatste 20 jaar.

T15Boxing
03-08-2017, 23:49
2 keer verloren op k.o. cyril abidi

En toch heeft hij Abidi tenminste een keer verslagen.


2 keer k.o. verloren van Bernardo

Peter versloeg Bernardo 3 keer op KO.


k.o. verloren van Mannaart

In 1989, en dat is lang niet zo erg als 2 keer op KO verliezen van een clown als Sapp. Het kickboksen als sport staat na al die jaren nog steeds voor schut door die 2 partijen.


2 keer k.o. verloren van Leko.

1 keer, in de rematch kwam er een blessure tussen waardoor het werd gestopt door de dokter. Leuke poging.

Ik had nog heel wat andere KO's en verliespartijen kunnen opnoemen van Hoost maar ik ik heb het verschil hier al uitgelegd. Denk je nou echt dat Hoost GOAT is? Serieus?


Dan komt meneer met Schilt op zadelen en als Mayweather alles wint heeft meneer altijd een excuus waarom hij vindt dat Mayweather niet de beste boxer is van de laatste 20 jaar.

Kan iemand mij uitleggen waar de hel hij het over heeft?:lol:

Knoopwafel
04-08-2017, 00:20
Ik snap niet waarom sommige mensen Hoost nog steeds als HW-GOAT zien. Grote vechter maar met zijn glazen kin staat hij 0-2 tegen Kaman, 0-2 tegen Cikatic en 0-2 tegen Sapp allemaal op KO/TKO. Grote vechter maar dit is niet te vergelijken met Sem Schilt. Peter Aerts is ook een veel betere keuze dan Hoost.

Hoost - Kaman 1 was een beslissing en geen KO/TKO. Was daar ook live bij. Wat op zichzelf een behoorlijke prestatie was, want als ik me het goed herinner viel Hoost toen in...

Snap trouwens niet helemaal wat je bedoelt met " ik snap niet waarom sommige mensen Hoost nog steeds als HW-GOAT zien???

Niemand heeft het daarover, alleen jij. En jij mag van Hoost vinden wat je wilt - glazen kin of niet, niet te vergelijken met Schilt of Aerts - maar persoonlijk vind ik dat Hoost een behoorlijke staat van dienst heeft.

T15Boxing
04-08-2017, 00:32
Hoost - Kaman 1 was een beslissing en geen KO/TKO. Was daar ook live bij. Wat op zichzelf een behoorlijke prestatie was, want als ik me het goed herinner viel Hoost toen in...

Snap trouwens niet helemaal wat je bedoelt met " ik snap niet waarom sommige mensen Hoost nog steeds als HW-GOAT zien???

Niemand heeft het daarover, alleen jij. En jij mag van Hoost vinden wat je wilt - glazen kin of niet, niet te vergelijken met Schilt of Aerts - maar persoonlijk vind ik dat Hoost een behoorlijke staat van dienst heeft.

Correctie: ik en Anderson(die vind dus wel dat Hoost GOAT is). Dit is een forum en ik creëer discussie via relevante onderwerpen. Misschien willen sommigen dat het blijft bij 2 of 3 replies van "mooie partij, die ken ik nog" en dan klaar.

En bedankt voor de correctie. Idd knap dat Hoost ooit bij bewustzijn bleef tegen een van die mannen.

Eindbaas
04-08-2017, 01:17
Mijn top drie:

1. Peter Aerts heeft de prestigieuze K1 drie keer gewonnen en hij heeft heel lang met de wereld top mee gedraaid zelfs met grote blessures aan zijn scheen toch veel kunnen bereiken en was altijd bereid om in de ring te stappen soms zelfs met weinig voorbereiding. Hij heeft partijen gewonnen tegen Schilt in zijn top tijd en nog meer. Een echte vechtershart en een voorbeeld voor vele kickboksers. Voor mij is Peter Aerts de ultieme eindbaas in het kickboksen.

2. Ernesto Hoost, een geweldige technische kickbokser die ze niks voor niks Mr Perfect noemen. Was na de partij tegen Kaman alleen maar beter geworden. Vier keer de K1 gewonnen!
Geweldige partijen neergezet in de K1 en die twee partijen tegen Sapp dat krijg je als een game plan niet volgt of juist de verkeede hebt, had graag een derde partij gezien tussen Hoost en Sapp in Amsterdam. Die biografie geschreven door Jens Olde Kalter was mooi om te lezen. Veel informatie over zijn prive leven en zijn top sport. Een echte professionele sportman!

3. Sem Schilt, als ik aan Semmy Schilt denk dan zie ik hem altijd als een eindbaas in een computer vechtspel die altijd moeilijk te verslaan is. Aardige man buiten de ring maar een knokker binnen de ring.
4 keer de zware K1 gewonnen en hij was de eerste en de laatste die de Glory Heavyweight Grandslam toernooi heeft gewonnen in Japan.
Hij had inderdaad zijn lengte mee en was ook een technische vechter met zijn Karate achtergrond.

Fightfan
04-08-2017, 01:21
Ik snap niet waarom sommige mensen Hoost nog steeds als HW-GOAT zien. Grote vechter maar met zijn glazen kin staat hij 0-2 tegen Kaman, 0-2 tegen Cikatic en 0-2 tegen Sapp allemaal op KO/TKO. Grote vechter maar dit is niet te vergelijken met Sem Schilt. Peter Aerts is ook een veel betere keuze dan Hoost.

2-1 tegen Cikatic. In Amsterdam won Hoost op punten.
Ik vond Hoort als luchtzwaargewicht inderdaad veel beter.

Briant
04-08-2017, 10:03
Die GOAT discussies zijn altijd zo waardeloos, het blijft altijd subjectief. Hoost is gewoon een van de grootsten die Nederland ooit heeft gekend. Daarnaast een voorbeeld buiten de ring.

Pernik
04-08-2017, 10:25
In die wedstrijden van Hoost tegen Sap werden er door meneer Sap nogal wat regels geschonden, met de ene hand vasthouden en met de andere er op los rammen bijvoorbeeld, zeker in de eerste partij, de tweede partij was Sap rijp voor de sloop, maar toen ging Hoost van zijn gameplan af, zoals eerder al door iemand gezegd

T15Boxing
04-08-2017, 11:40
2-1 tegen Cikatic. In Amsterdam won Hoost op punten.
Ik vond Hoort als luchtzwaargewicht inderdaad veel beter.

Nee Hoost won via diskwalificatie nadat hij met zo'n Bonjasky acteer prestatie kwam. Maar idd best wel indrukwekkend dat het niet eindigde op een bewusteloze Hoost na nog een rechter hoek van Cikatic.

T15Boxing
04-08-2017, 12:22
In die wedstrijden van Hoost tegen Sap werden er door meneer Sap nogal wat regels geschonden, met de ene hand vasthouden en met de andere er op los rammen bijvoorbeeld, zeker in de eerste partij, de tweede partij was Sap rijp voor de sloop, maar toen ging Hoost van zijn gameplan af, zoals eerder al door iemand gezegd

Hoost maakte wel veel vaker van zulke cruciale fouten. Zoals bijvoorbeeld tegen Filho:

https://www.youtube.com/watch?v=KSu4gAwqhr4&t=60s

Filho valt aan en Hoost gaat in een compleet rechte lijn achteruit totdat zijn rug tegen de touwen vastkomt, vanaf dat moment is hij door een zwakke jab totaal aangeslagen(zijn kin weer) en wordt hij bruut eruit geslagen.

Dit soort dingen gebeurden te vaak, veel te vaak om de grootste ooit te zijn.

Glen
04-08-2017, 16:48
k.o. verloren van Mannaart,

Zeker van horen zeggen he?
Peter Aerts verloor op punten van André Mannaart hoor!

Ik snap dit 'bashen' niet zo goed...
Zonder deze mannen met 'glazen kinnen' was de hele sport niet geweest waar het nu is...
Jong en onervaren stapten ze de K-1 in.....en bouwden toch een aardige legacy op.
Typisch Hollands om zo afgezeken te worden.
Voor mij de reden om hier tegenwoordig zo min mogelijk te komen....azijnpissers.
(Ja, kom der maar in en zeik me maar af..)
Jammer van dit eens zo mooie forum...

LightHeavyWeight
04-08-2017, 18:35
Hoost/Aerts voor mij gedeelde nummer 1.
Lowkick compilatie van Hoost vind ik ongeveer het mooiste filmpje ooit.

T15Boxing
04-08-2017, 18:50
Lowkick compilatie van Hoost vind ik ongeveer het mooiste filmpje ooit.

Toevallig had ik die gemaakt:lol: 7 jaar geleden alweer
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107493-Ernesto-Hoost-Low-Kicks-Highlight!&highlight=

https://www.youtube.com/watch?v=WEfYAI7KrvA&t=173s

Handig om te weten voor degene die denkt dat ik niets aan Hoost waardeer. Maar mijn waardering heeft wel een limiet.

LightHeavyWeight
04-08-2017, 20:15
Haha, krijg nou de tering zeg.

T15Boxing
04-08-2017, 20:29
Ik was het zelf ook vergeten. Kostte me wel veel tijd al die low kicks verzamelen.:lol:

payap
04-08-2017, 20:36
Thanx mooie documentaire en wat een top wedstrijd Helaas deze niet live gezien maar wel die eerste ontmoeting. Dat was idd een invalbeurt. En Hoost was toen net A-klasser tegen een Kaman die toen aan zijn top zat. Vergeet niet dat Kaman zo een beetje de hele jaren 80 ongeslagen was.

Bovenstaande partij is ook geweldig omdat beide vol er voor gaan en risico nemen om te winnen. En dan kan t mis gaan. Maar resultaat is wel een van de mooiste partijen ooit.

Een tijd terug was er zo een gedoe over Verhoeven vs Badr. de partij van het jaar of zelfs decennium. In de top tijd van mannen als Hoost, Aerts, Schilt etc vochten ze allemaal een paar keer per jaar zo een toppartij. Het niveau was toen vreselijk hoog en veel vechters hadden dit hoge niveau en waren allemaal aan elkaar gewaagd. Het was echt als de champions league in voetbal nu waar de top mekaar constant ontmoet. En ja als je zo veel sterke tegenstanders bevecht dan verlies je wel eens.

Fightfan
04-08-2017, 22:41
Zeker van horen zeggen he?
Peter Aerts verloor op punten van André Mannaart hoor!

Ik snap dit 'bashen' niet zo goed...
Zonder deze mannen met 'glazen kinnen' was de hele sport niet geweest waar het nu is...
Jong en onervaren stapten ze de K-1 in.....en bouwden toch een aardige legacy op.
Typisch Hollands om zo afgezeken te worden.
Voor mij de reden om hier tegenwoordig zo min mogelijk te komen....azijnpissers.
(Ja, kom der maar in en zeik me maar af..)
Jammer van dit eens zo mooie forum...

2x Het waren allemaal toppers in meerdere gewichtsklassen

BB
05-08-2017, 12:32
Noem mij 1 kampioen, die zonder verliespartijen is. uiteraard heeft Hoost zijn verliespartijen, maar hij is wel 4 voudig K1 kampioen. Respect voor hem. Hij is echt 1 van de grootste kickboksers ever.
Osu

LightHeavyWeight
05-08-2017, 12:41
Zeker van horen zeggen he?
Peter Aerts verloor op punten van André Mannaart hoor!

Ik snap dit 'bashen' niet zo goed...
Zonder deze mannen met 'glazen kinnen' was de hele sport niet geweest waar het nu is...
Jong en onervaren stapten ze de K-1 in.....en bouwden toch een aardige legacy op.
Typisch Hollands om zo afgezeken te worden.
Voor mij de reden om hier tegenwoordig zo min mogelijk te komen....azijnpissers.
(Ja, kom der maar in en zeik me maar af..)
Jammer van dit eens zo mooie forum...

Ik denk dat je ervoor moet waken dat je de negatieve mening van een enkeling niet als de algemene opinie gaat beschouwen. Ja er lopen een paar mensen bij die weinig nuance kennen of gewoon ouderwetse (ja dat kun je tegenwoordig alweer ouderwets noemen) internettrollen zijn. Ik vind eigenlijk, als je de reactie leest, het wel een positief forum. Negatieve opmerkingen, ervaringen etc. komen altijd harder binnen dan de positieve helaas waardoor het beeld soms (onterecht) negatief kan zijn.

T15Boxing
05-08-2017, 13:02
Noem mij 1 kampioen, die zonder verliespartijen is. uiteraard heeft Hoost zijn verliespartijen, maar hij is wel 4 voudig K1 kampioen. Respect voor hem. Hij is echt 1 van de grootste kickboksers ever.
Osu

Ik kan je er 1 noemen die ondanks zijn verliespartijen toch dezelfde tegenstanders versloeg in revanchepartijen. 1 man die versloeg elke tegenstander die hij ooit heeft ontmoet in de ring.

http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/sem%20schilt%20k-1%20gp%208-12-2007%202.JPG

Hij won em ook 4 keer trouwens, en waarschijnlijk 10+ keer als hij zich eerder had gericht op K-1 ipv MMA. In 2002 had hij al korte metten gemaakt met Hoost(in Pride FC) die destijds 1 van de beste K-1 kickboxers was. Schilt had de jaren 90/begin 00 ook gewoon gedomineerd als hij dat wou.

BB
05-08-2017, 13:10
Ik kan je er 1 noemen die ondanks zijn verliespartijen toch dezelfde tegenstanders versloeg in revanchepartijen. 1 man die versloeg elke tegenstander die hij ooit heeft ontmoet in de ring.http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/sem%20schilt%20k-1%20gp%208-12-2007%202.JPGHij won em ook 4 keer trouwens, en waarschijnlijk 10+ keer als hij zich eerder had gericht op K-1 ipv MMA. In 2002 had hij al korte metten gemaakt met Hoost(in Pride FC) die destijds 1 van de beste K-1 kickboxers was. Schilt had de jaren 90/begin 00 ook gewoon gedomineerd als hij dat wou.

Ik vind Schilt ook top. Maar weet je: als ik tegen mijn zoontje zeg dat hij een mooie tekening heeft gemaakt, wil dat niet zeggen dat ik de tekening van mijn dochter niet mooi vind.

Pat82
06-08-2017, 12:46
De grand prix waar Hoost in de finale won tegen CroCop is wel mijn all time favorite.

Tony Galento
10-08-2017, 13:02
Hoost was geen natuurlijke zwaargewicht. In dat licht bezien is het ongelofelijk dat hij 4x de K-1 wist te winnen.

In de light heavyweight (80kg) heeft hij voor z'n k-1 tijd zo'n beetje iedereen verslagen op Kaman na. En dat was in die tijd de zwaarst bezette divisie in Nederland.

T15 heeft gelukkig meer verstand van boksen. (zegt men)

Hoost is technisch een veel betere kickbokser dan Aerts. (die wel een natuurlijke zwaargewicht is)

BIG Lebowski
10-08-2017, 14:58
Hoost, Schilt, Aerts het zijn allemaal toppers, die me heel wat mooie kijk uurtjes hebben bezorgd. De filmpjes alleen al zijn goed voor een lekker gevoel van nostalgie naar het K-1 tijdperk. Hoost voor mij bijzonder omdat ik nog les van hem heb gehad.

Om dit draadje weer rond te maken...voor mij is Rob Kaman de GOAT van het kickboksen. 9 voudig wereldkampioen, Theriault, Smit, Payap, Lakchart enz. Wie doet het 'm na? Hooguit Ramon Dekkers vanuit het Muay Thai.

Eindbaas
10-08-2017, 16:36
Peter Aerts blijft mijn favoriete HW kickbokser. Leuke knalpartijen neergezet in zijn lange carrière en op latere leeftijd nog op hoog niveau mee draaien en nog ver komen.

https://www.youtube.com/watch?v=S0A0jwZHOYk

https://www.youtube.com/watch?v=7TjhSu2VA34

https://www.youtube.com/watch?v=m30pa7_j8-k

https://www.youtube.com/watch?v=64pboMJjBRw

https://www.youtube.com/watch?v=hvaI2CBg1xc

Eindbaas
10-08-2017, 17:04
https://www.youtube.com/watch?v=O6KHpFzcjeU

Suplex
10-08-2017, 17:16
Hij had inderdaad zijn lengte mee en was ook een technische vechter met zijn Karate achtergrond.

Technische vechter??? Lol 😂😂😂

Schilt had de techniek van een nieuweling en de motoriek van een stacaravan.

Schilt heeft gewoon geleerd heel effectief gebruik te maken van zijn lengte kracht en gewicht en daar houd het ook echt mee op

Eindbaas
10-08-2017, 17:34
Zag er soms wat stijfjes uit door zijn lengte. Maar ik vond wel dat hij techniek had.

https://www.youtube.com/watch?v=ypUCRfXa_S4

Fightfan
10-08-2017, 19:20
Hoost was geen natuurlijke zwaargewicht. In dat licht bezien is het ongelofelijk dat hij 4x de K-1 wist te winnen.

In de light heavyweight (80kg) heeft hij voor z'n k-1 tijd zo'n beetje iedereen verslagen op Kaman na. En dat was in die tijd de zwaarst bezette divisie in Nederland.

T15 heeft gelukkig meer verstand van boksen. (zegt men)

Hoost is technisch een veel betere kickbokser dan Aerts. (die wel een natuurlijke zwaargewicht is)

Klopt die klasse was ijzersterk. Steeds stuivertje wisselen. Kaman, Verheijen, Smit, Hoost, Wessels.

Hoost is erg knap veel zwaarder gaan vechten en heeft duidelijk succes gehad in een veel zwaardere klasse!

Schilt was zeker een tijd de beste, maar toch was hij niet iemand waar ik graag naar keek. Wel respect voor zijn prestaties.

T15Boxing
10-08-2017, 20:25
Hoost was geen natuurlijke zwaargewicht. In dat licht bezien is het ongelofelijk dat hij 4x de K-1 wist te winnen.

In de light heavyweight (80kg) heeft hij voor z'n k-1 tijd zo'n beetje iedereen verslagen op Kaman na. En dat was in die tijd de zwaarst bezette divisie in Nederland.

T15 heeft gelukkig meer verstand van boksen. (zegt men)

Hoost is technisch een veel betere kickbokser dan Aerts. (die wel een natuurlijke zwaargewicht is)

Men zegt idd dat ik meer verstand heb van boksen, maar helaas vloeit deze kennis ook over op kickboksen. Zullen we een voorbeeld bekijken van meneer Perfect? Aangezien je zo onder de indruk bent van zijn techniek.

http://i.makeagif.com/media/8-10-2017/4Cf20y.gif

Ben even benieuwd, wat vind je van de manier waarop Perfect in een rechte lijn achteruit rent om vervolgens vast te komen op de touwen? Dit was een van de allereerste dingen die ik heb geleerd om te vermijden.

Tony Galento
11-08-2017, 00:06
Men zegt idd dat ik meer verstand heb van boksen, maar helaas vloeit deze kennis ook over op kickboksen. Zullen we een voorbeeld bekijken van meneer Perfect? Aangezien je zo onder de indruk bent van zijn techniek.

http://i.makeagif.com/media/8-10-2017/4Cf20y.gif

Ben even benieuwd, wat vind je van de manier waarop Perfect in een rechte lijn achteruit rent om vervolgens vast te komen op de touwen? Dit was een van de allereerste dingen die ik heb geleerd om te vermijden.

Vreemd.

Wij begonnen met links rechts.

Ik denk dat je van elke vechter wel mindere momenten kan vinden.

Feit blijft dat Hoost als opgepompte light-heavyweight vier keer de K-1 wist te winnen. En dat ook nog in de nadagen van z'n carrière.

BB
11-08-2017, 13:22
Vreemd.

Wij begonnen met links rechts.

Ik denk dat je van elke vechter wel mindere momenten kan vinden.

Feit blijft dat Hoost als opgepompte light-heavyweight vier keer de K-1 wist te winnen. En dat ook nog in de nadagen van z'n carrière.

Haha, ja links rechts idd
en jij hebt helemaal gelijk over dat iedere vechter wel mindere momenten heeft. Sterker nog: ik denk dat iedere vechter die verliest, iets niet goed heeft gedaan. Behalve misschien in geval van een jurydwaling.

T15Boxing
11-08-2017, 13:54
Vreemd.

Wij begonnen met links rechts.

Ik denk dat je van elke vechter wel mindere momenten kan vinden.

Feit blijft dat Hoost als opgepompte light-heavyweight vier keer de K-1 wist te winnen. En dat ook nog in de nadagen van z'n carrière.


Je sensei klinkt betwistbaar, je hoort toch echt met voetenwerk te beginnen. De fundering van elke boxer begint met zijn beweging en alles wat hij daarna leert wordt verwerkt met het voetenwerk.

Maar om Hoost een opgeblazen light-heavyweight te noemen is geen realiteit. Dat zeiden ze ook over Evander Holyfield maar na een paar jaar HW succes stopte men daarmee en dat was ook het geval met Perfect. De man was 189cm met extreem disproportioneel lange ledematen wat hem een grote voordeel gaf(Afrikaanse genotype). Ik kan zijn reach-lengte niet vinden maar die was prima, zijn benen waren dunner maar het is gewoon een Jon Jones situatie en ja, hij was zelden een kleinere tegenstander in de ring. Wat ik wel met je eens ben is dat hij de kin van een LHW heeft behouden.

Tony Galento
11-08-2017, 21:28
Je sensei klinkt betwistbaar, je hoort toch echt met voetenwerk te beginnen. De fundering van elke boxer begint met zijn beweging en alles wat hij daarna leert wordt verwerkt met het voetenwerk.Maar om Hoost een opgeblazen light-heavyweight te noemen is geen realiteit. Dat zeiden ze ook over Evander Holyfield maar na een paar jaar HW succes stopte men daarmee en dat was ook het geval met Perfect. De man was 189cm met extreem disproportioneel lange ledematen wat hem een grote voordeel gaf(Afrikaanse genotype). Ik kan zijn reach-lengte niet vinden maar die was prima, zijn benen waren dunner maar het is gewoon een Jon Jones situatie en ja, hij was zelden een kleinere tegenstander in de ring. Wat ik wel met je eens ben is dat hij de kin van een LHW heeft behouden.Wie heeft het hier over boksen?Kickboksen is een heel ander spelletje. Hoost is gewoon geen natuurlijke zwaargewicht. Feit.Dat Hoost vier keer de K-1 won is in dat licht ongelofelijk.

T15Boxing
11-08-2017, 21:48
Wie heeft het hier over boksen?Kickboksen is een heel ander spelletje. Hoost is gewoon geen natuurlijke zwaargewicht. Feit.Dat Hoost vier keer de K-1 won is in dat licht ongelofelijk.

Het zijn relevante vergelijkingen.

Wat zijn je argumenten? Het feit dat hij eerder in zijn carrière een light heavyweight was betekent niet dat hij dat ook was tijdens zijn heavyweight carrière. Hoost werd zelf langzaam zwaarder en sterker en had een respectabele lengte/reach/gewicht in zijn prime en kon prima de heavyweights aan en zelfs slopen. Hij zag er ook gezonder uit, op LHW zag hij er vaak heel uitgedroogd en zwak uit. Ik ga niet jouw spelletje spelen om Hoost meer krediet te geven, nee op deze oneerlijke manier breng je hem juist in diskrediet.

BIG Lebowski
12-08-2017, 20:13
De grand prix waar Hoost in de finale won tegen CroCop is wel mijn all time favorite.Heb net die finale nog eens gekeken. Wat een perfectie die leverstoten. Een grootheid die Hoost! Was aanleiding om maar weer eens wat K-1 video's uit de oude doos te halen en mijzelf 2 uur te verliezen. Geweldig!

Tony Galento
14-08-2017, 14:33
Het zijn relevante vergelijkingen.

Wat zijn je argumenten? Het feit dat hij eerder in zijn carrière een light heavyweight was betekent niet dat hij dat ook was tijdens zijn heavyweight carrière. Hoost werd zelf langzaam zwaarder en sterker en had een respectabele lengte/reach/gewicht in zijn prime en kon prima de heavyweights aan en zelfs slopen. Hij zag er ook gezonder uit, op LHW zag hij er vaak heel uitgedroogd en zwak uit. Ik ga niet jouw spelletje spelen om Hoost meer krediet te geven, nee op deze oneerlijke manier breng je hem juist in diskrediet.

Hij werd helemaal niet langzaam zwaarder en sterker. Hij werd dat in heel korte tijd. Hoe mag je zelf invullen.

Op 29 jarige leeftijd vocht hij tegen Roufus op LHW. De gewichtstoename komt dus na z'n fysieke prime.

En een respectabele lengte heeft hij al helemaal niet voor een zwaargewicht, 1.88m.

En zeggen dat hij op lhw er zwak en uitgedroogd uitzag is flauwekul. Ik heb hem meerdere keren zien vechten op dat gewicht, live.

Zeg nu gewoon eens dat je onzin verkoopt, slappe ouwehoer.