PDA

View Full Version : Tony Ferguson vs Kevin Lee LW Interim tittle UFC 216



Suplex
16-08-2017, 12:06
Bevestigd door Dana white
Ferguson vs Lee voor LW interim tittle khabib was nog/weer geblesseerd

S.B.
16-08-2017, 12:34
Tja.... wat moet ik hier nou van vinden.
Diep triest dat je in de sterkste divisie een titleshot krijgt met een overwinning op Michael Chiesa.

e-type
17-08-2017, 23:14
https://pbs.twimg.com/media/DG1CbCYUMAIz3sa.jpg

S.B.
18-08-2017, 09:49
Oke dit is dus wel even spannend, de UFC heeft de aankondiging van Ferguson tegen Lee van de instagram gehaald. Hij staat wel nog op de website, maar aangezien Nate Diaz tegen Helwani gezegd had dat er iets liep, zie ik dit niet als onmogelijk iets.

spannend, spannend, spannend.

YoMarK
18-08-2017, 15:25
Tja.... wat moet ik hier nou van vinden.
Diep triest dat je in de sterkste divisie een titleshot krijgt met een overwinning op Michael Chiesa.
De enige hoger gerankte vechter die niet geblesseerd is, en iets van een winning streak heeft in de UFC is Edson Barbosa.
Dus zo raar vind ik het niet.

S.B.
18-08-2017, 15:39
De enige hoger gerankte vechter die niet geblesseerd is, en iets van een winning streak heeft in de UFC is Edson Barbosa.
Dus zo raar vind ik het niet.
Ik zeg ook niet dat het raar is, het is triest.

YoMarK
18-08-2017, 15:41
Dat had ik gezien, maar zou ik deze context verwachten dat je daar ongeveer hetzelfde mee bedoeld.

S.B.
18-08-2017, 17:37
Naja het is wel opmerkelijk ook eigenlijk. Het slaat nergens op namelijk. Ze geven hem aan Lee omdat Khabib niet klaar is om te vechten en te weinig vecht. Ferguson vocht in november het laatst en is dus ook niet echt een stabiele factor. Daarnaast geeft Conor aan gewoon terug te komen, waarom een interim in godsnaam? Als je de winnaar tegen Conor wil laten vechten is dat toch ook te regelen zonder belt?

Of 216 wordt gewoon weer een ruk-evenement en ze maken het zo ietsiepietsie interessanter.

Ik denk het tweede eigenlijk.

appelsap
19-08-2017, 15:21
Naja het is wel opmerkelijk ook eigenlijk. Het slaat nergens op namelijk. Ze geven hem aan Lee omdat Khabib niet klaar is om te vechten en te weinig vecht. Ferguson vocht in november het laatst en is dus ook niet echt een stabiele factor. Daarnaast geeft Conor aan gewoon terug te komen, waarom een interim in godsnaam? Als je de winnaar tegen Conor wil laten vechten is dat toch ook te regelen zonder belt?

Of 216 wordt gewoon weer een ruk-evenement en ze maken het zo ietsiepietsie interessanter.

Ik denk het tweede eigenlijk.

Of ze zijn er niet van overtuigd dat Conor, binnen afzienbare tijd, terug komt.

kooivechter
19-08-2017, 19:36
Ferguson is zeker wel een stabiele factor. Heeft alleen pech met afzegging.Gaat nergens over dat hij niet voor de titel eerderr kon vechten. De enige echt lw kampioen zonder gordel. Nu weer voor zo'n interim. Gaat nergens over

Suplex
30-08-2017, 19:57
Ik hoop niet dat de geruchten kloppen mcgregor vs diaz 3 voor de titel terwijl Ferguson en Lee voor de interem titel gepland staan