PDA

View Full Version : Welke onderwerpen zie jij graag vaker?



BIG Lebowski
21-08-2017, 18:07
Als ik naar de eerste pagina van de MMA Threads kijk, dan zie dat de berichten van de onbekende bonden gemiddeld 50-60 views hebben en vrijwel geen replies. Op de eerste pagina staan er al ongeveer 10. Ik denk dat de onbekendheid van zowel bonden als vechters de grote reden is.

Onze zeer gewaardeerde forumhoeder Kemal besteedt veel tijd aan het forum, ook aan deze threads die nauwelijks bekeken worden. Dat is zonde. Omdat je elke minuut maar ene keer kunt besteden zou ik ln plaats van nauwelijks gelezen threads liever andere onderwerpen willen zien. Ik denk aan meer docu's, bijvoorbeeld van carrieres van toppers. Of periodieke updates van populaire vechters (UFC vechters, maar ook 'hoe gaat het nu met......Spong, Saki, Overeem, waar zijn ze mee bezig, waar bereiden ze ziich op voor enz.'), geschiedenis van grote organisaties (Zoals Pride 2000 , K-1 enz. ) enz.

Ik hoop dat deze thread een bescheiden aanzet is voor een lezers-onderzoek. Daarmee krijgen de mods nóg meer waardering en respect en de lezers nóg meer relevante topics.

Ik heb twee voorbeelden bijgevoegd van docu's waar ik graag voor ga zitten:

https://www.youtube.com/watch?v=E6KEHhYPCAs

en

https://www.youtube.com/watch?v=CFQ0V8TcyvY&list=PLCEE01064AF877F81

(Eerste deel van 20).

S.B.
21-08-2017, 19:03
Ik ben zelf groot voorstander van het bespreken van partijen in de event topics (ufc 215 etc), Bellator minder interessant, de rest kijk ik eigenlijk niet eens naar.

e-type
21-08-2017, 21:51
Het weglaten van uitslagen van exotische organisaties is voor mij niet de juiste manier. Het feit dat deze topics gelezen worden, betekent dat er mensen voor dit soort uitslagen naar Mixfight komen en die jaag je weg door dit niet meer te melden. Volgens mij is Mixfight hier vrij uniek in, dus gewoon houden.

Ik denk niet dat er minder moet worden gepost, maar juist meer. Een forum wordt gemaakt voor, maar zeker ook door de forumbroeders, dus als je wat leuks ziet, plemp het hier, zou ik willen zeggen.

Het is wel zo dat het lijkt alsof Kemal de kar tegenwoordig alleen trekt. Vroeger waren er veel meer mods die bijdroegen, dus dan is alle hulp van de forumbroeders hartelijk welkom lijkt me.

train2grow
22-08-2017, 08:43
Niet om andere leden aan te vallen maar het lezen van een topic waarin elkaar wat wordt aangevallen op meningen, racistische opmerkingen en dat soort dingen helpen ook niet echt.

Misschien dat daar ook harder tegen opgetreden kan worden.
Ik waardeer in iedergeval wel het harde werk wat jullie doen kemal en etype

Kemal
22-08-2017, 09:47
Bedankt allemaal, ik hou van jullie. reps aan allen

Vwb de onbekende organisatie posts. Ik heb nog steeds het gevoel dat we zoveel mogelijk over onze vechtsport moeten melden, de lezer bepaald wat er dan uiteindelijk gelezen wordt. Het is een hoop werk maar doe het met plezier.

Ik wil ook alle lof geven aan E-Type die een hoop tijd besteed aan alle virtuele gokjes die we kunnen wagen :thup:

Als men merkt aangevallen te worden op meningen of racistische opmerkingen krijgt, meldt dit dan via "Report Post" zodat ik of een andere admin/mod hier naar kan kijken.

@BIG Lebowski, bedankt voor het starten van deze thread, altijd goed dat er meegedacht wordt!

Nogmaals dank iedereen en ik wens iedereen nog veel plezier op Mixfight!

OSU!

Kemal
26-08-2017, 07:05
Als ik naar de eerste pagina van de MMA Threads kijk, dan zie dat de berichten van de onbekende bonden gemiddeld 50-60 views hebben en vrijwel geen replies. Op de eerste pagina staan er al ongeveer 10. Ik denk dat de onbekendheid van zowel bonden als vechters de grote reden is.


Deze thread is inmiddels 353 maal bekeken waaronder ook door 24 leden..:whistling:

Soulbringer320
30-08-2017, 23:00
Interviews, en beelden van vechters naar de wedstrijd toe.

micha
01-09-2017, 15:54
ik vind de uitslagen en verslagen van alle evenementen groot en klein leuk

Briant
24-09-2017, 13:06
Ik zou graag meer uitslagen van lokale evenementen zíen. Zo was er gisteren a1 in Eindhoven. Een van Nederlands grootste mma evenementen wat zelfs op rtl7 uitgezonden gaat worden maar ik lees hier niets van terug. Vroeger stonden hier zelfs de kleinste grappling toernooien op.
Mij interesseert een evenement in een of ander Aziatisch land en stuk minder dan de voortgang van onze nationale talenten.

Eindbaas
25-09-2017, 12:46
Dat er wat meer 'vaste stille lezers' mee zouden reageren. Houdt het forum ook levendig.
Dan zou je misschien wat meer nieuwe info kunnen zien over toekomstige events, vechters, nieuwe ontwikkelingen in het kickboksen, MMA etc, als er misschien wat meer mensen zouden mee reageren dan nu.
Tegenwoordig zie ik de meeste nieuwste info op Facebook blogs/pagina's en daar zie je ook interessante en leuke discussies en meningen.

Maar respect voor de vaste members die hier altijd reageren, ik kom hier graag. OSU!