PDA

View Full Version : Stipe Miocic Return in December/January, Would Have Fought Jon Jones (VIDEO)



Soulbringer320
20-09-2017, 01:29
https://www.youtube.com/watch?v=ctRIEMP3lws

e-type
20-09-2017, 12:16
Is het onderhand wat om dit forum mmafighting.com te noemen?

Soulbringer320
20-09-2017, 14:19
Is het onderhand wat om dit forum mmafighting.com te noemen?

Haha, ja ik post gewoon waarvan ik denk dat het interessant is. En toevallig is het vaak van die website.

Suplex
20-09-2017, 18:03
Haha, ja ik post gewoon waarvan ik denk dat het interessant is. En toevallig is het vaak van die website.

Was pas gelden een topic dat we graag meer topics en discussie willen t is ook nooit goed 😜

On topic:
Miocic vs DC in december

e-type
20-09-2017, 21:35
Haha, ja ik post gewoon waarvan ik denk dat het interessant is. En toevallig is het vaak van die website.


'tuurlijk, gewoon blijven doen hoor, zijn leuke videos, maar 'k vind topictitels in het engels met al die hoofdletters zo clickbait-achtig.


"Jon Jones Kreeg Supplementen Van Een Nieuwe Leverancier, Maar Wat Er Toen Gebeurde GELOOF JE NOOIT...!!" ;)

Soulbringer320
20-09-2017, 22:56
'tuurlijk, gewoon blijven doen hoor, zijn leuke videos, maar 'k vind topictitels in het engels met al die hoofdletters zo clickbait-achtig.


"Jon Jones Kreeg Supplementen Van Een Nieuwe Leverancier, Maar Wat Er Toen Gebeurde GELOOF JE NOOIT...!!" ;)


Ik snap je punt, maar ik kopieer de titel gewoon van het YouTube filmpje.
Echter zijn die titels altijd te lang dus moet ik inkorten.
Erbij zetten dat het om een (VIDEO) gaat vind ik zelf, makkelijker....geen idee hoe de rest dat vind.
Ik luister liever naar een interview dan lappen tekst lezen.

Maar ik snap je punt...