PDA

View Full Version : UFC Fight Night 117 | Results **Spoiler**



Kemal
23-09-2017, 06:58
Ovince Saint Preux def. Yushin Okami by submission (Von Flue choke). Round 1, 1:50
Jessica Andrade def. Claudia Gadelha by unanimous decision (30-27, 30-25, 30-26)
“Maestro” Dong Hyun Kim def. Takanori Gomi by TKO (punches). Round 1, 1:30
Gokhan Saki def. Henrique da Silva by knockout (left hook). Round 1, 4:45
Teruto Ishihara def. Rolando Dy by unanimous decision (28-27, 28-27, 29-27)
Jussier Formiga def. Yuta Sasaki by submission (rear-naked choke). Round 1, 4:30
Keita Nakamura def. Alex Morono by split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Syuri Kondo def. Chan-Mi Jeon by split decision (30-27, 30-27, 28-29)
Shinsho Anzai def. Luke Jumeau by unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
Daichi Abe def. Hyun Gyu Lim by unanimous decision (29-28×3)

Kemal
23-09-2017, 06:58
https://www.youtube.com/watch?v=k3vSNRgpTIM

micha
23-09-2017, 12:37
heerlijk dit zeg. wat zal Saki zich lekker voelen. Dit is een nieuw hoofdstuk

tarantula
23-09-2017, 13:29
indrukwekkend, alleen hij moet zijn thaiclinch niet vergeten die knietjes hadden hem bijna de wedstrijd gekost en dat zou zonde zijn want hij was die gast aan het slopen.

Hij kan ook alleen maar groeien nu, zijn voetwerk was echt goed, steeds opzij stappen en stoten.

e-type
23-09-2017, 13:37
Mooie win voor Saki hoor! Lekker zeg.

Gadelha vs Andrade was een lekker slagveld trouwens...wat een dominantie van Andrade...

LightHeavyWeight
23-09-2017, 14:37
Goed om van hem te horen dat hij zijn conditie moet verbeteren want hij begon er al aardig doorheen te zitten. Maar keihard debuut verder!

Knoopwafel
23-09-2017, 16:23
Heerlijk debuut van Saki! Goed gedaan, op naar de volgende.

Had niet gedacht dat Gadelha zo overrompeld zou worden door Andrade. Slams van Andrade waren echt lekker. :lol:

Suplex
23-09-2017, 17:16
Zo best vond ik het allemaal niet tegen een nobody , die hoge trap zat er op ook die knieën in de clinch en bij die elleboog in de clinch knikte zijn knieën en hij had niet eens de kracht meer om zijn overwinning te vieren conditie was slecht heel slecht. Die stoot van saki zat er goed op maar dat was ook maar een alles of niets stoot en die zat er op

largo0
23-09-2017, 18:18
Hij heeft meer dan 2 jaar niet gevochten en dan gelijk zijn 1e MMA partij op het hoogste podium op K.O. winnen is uitstekend.

ChingChong
23-09-2017, 20:12
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat zn cardio niet ok was. Zn cardio was wel goed, maar zijn tempo was te hoog. Alles wat hij deed was extreem explosief, veel kracht en een hoog volume. Dit deed hij vroeger ook in kickboksen en dat kon dan ook omdat hij weinig aan het clinchen en worstelen was. En de rondes waren natuurlijk ook 40% korter in het kickboksen, dat scheelt ook een heleboel.

Ik denk dat hij moet leren met zn tempo en volume te spelen. TDD was ook ok, MMA striking range heeft hij door en kleine handschoentjes werken hem niet tegen. De commentatoren zeiden dat hij best klein is voor 205, misschien kan hij zelfs naar 185. Bisping heeft ie makkelijk!

Volgende keer in Amsterdam!

kooivechter
23-09-2017, 21:46
toffe partij van saki. Combo's goed en takedown defense viel mij niet tegen. Conditie snel op. iets minder hoog tempo, en idd naar 185. voor 205 is hij te klein

Pr00f
24-09-2017, 11:05
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat zn cardio niet ok was. Zn cardio was wel goed, maar zijn tempo was te hoog. Alles wat hij deed was extreem explosief, veel kracht en een hoog volume. Dit deed hij vroeger ook in kickboksen en dat kon dan ook omdat hij weinig aan het clinchen en worstelen was. En de rondes waren natuurlijk ook 40% korter in het kickboksen, dat scheelt ook een heleboel.

Ik denk dat hij moet leren met zn tempo en volume te spelen. TDD was ook ok, MMA striking range heeft hij door en kleine handschoentjes werken hem niet tegen. De commentatoren zeiden dat hij best klein is voor 205, misschien kan hij zelfs naar 185. Bisping heeft ie makkelijk!

Volgende keer in Amsterdam!

Dit is precies wat ik ook dacht, hij begon gewoon heel explosief. Saki uitgeput en tegenstander ook op het randje van uitgeput. Op zich niks mis mee, daardoor zag je dat Silva ging twijfelen. Zijn stoten en trappen zijn gewoon een stuk harder dan veel vechters gewend zijn.

Krachten over de rondes verdelen en hij maakt gewoon een hele goede kans in deze divisie.

micha
24-09-2017, 11:30
op weg naar de top zal hij langs een rijtje vechters moeten voor een title shot. Wie zal nu tegenkomen?

S.B.
24-09-2017, 14:12
Hoop op Manuwa

micha
24-09-2017, 16:35
Poster boy dat zou zeker een harde pot worden. wordt ook een staand spectakel

e-type
24-09-2017, 18:00
Eerst maar eens kijken of ie twee rondes vol kan houden. Meteen tegen een top 5 vechter is wel wat te vroeg nog...

tarantula
24-09-2017, 20:17
Dat iemand gassed is tegen het einde van de eerste ronde zegt niet alles, het gaat erom hoe snel iemand herstelt en zijn second wind pakt.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld jon jones cormier deel 1, zag je aan het einde van de eerste ronde en tijdens de minuut rust jones zwaar ademen, je hoorde zijn hoek hem ook kalmeren en dan moet je nog 4 rondes.

Of saki zich snel herstelt of een mcgregor effect krijgt moet nog blijken als hij meer rondes gaat vechten.

micha
25-09-2017, 07:17
Het is zijn debuut bij de UFC en het zijn rondes van 5 min. Als je zo explosief begint en met zoveel power toeslaat dan is niet meer dan normaal dat je even wat rust nodig. Ik weet zeker dat hij in de 2e ronde weer gewoon hersteld zou beginnen.

e-type
25-09-2017, 07:41
Het is zijn debuut bij de UFC en het zijn rondes van 5 min. Als je zo explosief begint en met zoveel power toeslaat dan is niet meer dan normaal dat je even wat rust nodig. Ik weet zeker dat hij in de 2e ronde weer gewoon hersteld zou beginnen.

Ik betwijfel het. In het post fight interview was ie nog buiten adem. Maar goed, mooie winst niettemin. We gaan gelukkig meer van 'm horen.

LightHeavyWeight
25-09-2017, 08:52
Precies, laten we positief zijn niet verwarren met naďef. Hij was compleet buiten adem en gaf zelf ook aan dat er nog veel te doen was. Ja het tempo was hoog maar hier ging hij niet meer van herstellen. Zeker gezien het feit dat hij toch relatief weinig heeft getraind de afgelopen 2 jaar maakt het niet aannemelijk dat hij zou herstellen.
Maar goed, volgende partij zal hij er conditioneel beter voor staan.

Eindbaas
25-09-2017, 11:30
Mooie prestatie van Saki. Nieuwe hoofdstuk voor hem in zijn vechtsport carričre.

Chane
25-09-2017, 11:42
Mooi van Saki. t eind was wel kantje boord.

Wel jammer dat ie voor Turkije uitkomt.

S.B.
25-09-2017, 14:28
Hij en Martijn de Jong hebben laten weten dat hij dit jaar nog een keer vecht.

LightHeavyWeight
25-09-2017, 15:13
Hij en Martijn de Jong hebben laten weten dat hij dit jaar nog een keer vecht.

Top.

Hoeveel woog hij in vrijdag? Zou hij kunnen droppen naar MW.?
LHW misschien tegen iemand als Cummings om zijn worstelen echt te beproeven? Manuwa is leuk maar die zit/zat in de race naar de titel, daar is Saki nog niet. En voor de Turkse PPV's hebben ze Oezdemir ook al.

Bromios
25-09-2017, 15:29
Bij de mw's zijn ze wel een stuk sneller en hij moet het van zijn harde stoten hebben. Beetje lastig als ze weg zijn voordat je ze kan raken. Dan ben je na zo'n eerste ronde als nu kanonnenvoer. Voorlopig even hier blijven. Rustig opbouwen en de rust bewaren dan komt het goed.

tarantula
25-09-2017, 17:08
Goed dat hij martijn de jong bij zich heeft, die gast zit er al jaren in en kan hem goed begeleiden tijdens zijn nieuwe avontuur.
Ik wil meer nederlanders zien, en waar ik ook naar uitkijk is een goede thai die goed heeft leren worstelen en grappelen.

S.B.
25-09-2017, 19:00
Ik denk niet dat die bestaan

carlo1
26-09-2017, 08:52
Saki krijgt $72500 voor deze pot incl 50000 bonus en reebok. Dat is 10000 om te komen en 10000 om te winnen. Geen vetpot
http://thesportsdaily.com/mma-manifesto/ufc-fight-night-saint-preux-vs-okami-fighter-salaries-reebok-attendance-gate/

The Company
26-09-2017, 09:51
Saki krijgt $72500 voor deze pot incl 50000 bonus en reebok. Dat is 10000 om te komen en 10000 om te winnen. Geen vetpot
http://thesportsdaily.com/mma-manifesto/ufc-fight-night-saint-preux-vs-okami-fighter-salaries-reebok-attendance-gate/

Lager dan 10/10 gaat het in de UFC niet. Ik hoop dat hij tekengeld heeft gehad anders zou ik als ik hem was een andere manager gaan zoeken.

Knoopwafel
26-09-2017, 11:37
Lager dan 10/10 gaat het in de UFC niet. Ik hoop dat hij tekengeld heeft gehad anders zou ik als ik hem was een andere manager gaan zoeken.

Heeft niks met managen te maken, UFC betaalt gewoon weinig, zeker als het je 1e gevecht is in de organisatie. Er staan op deze hele kaart maar weinig uitschieters, alleen OSP.

The Company
26-09-2017, 12:31
Heeft niks met managen te maken, UFC betaalt gewoon weinig, zeker als het je 1e gevecht is in de organisatie. Er staan op deze hele kaart maar weinig uitschieters, alleen OSP.

Saki kan met zijn staat van dienst in het kickboksen echt wel meer vragen dan 10/10 dus het heeft weldegelijk met managen te maken.

S.B.
26-09-2017, 13:48
Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.

Knoopwafel
26-09-2017, 13:52
Saki kan met zijn staat van dienst in het kickboksen echt wel meer vragen dan 10/10 dus het heeft weldegelijk met managen te maken.

UFC is een bedrijf en iedereen start onderaan de ladder. Ongeacht de staat van dienst in het kickboksen moet Saki zich eerst nog bewijzen in MMA, hij kwam met een 0-1 record binnen. Dan kan je echt niet zo hoog van de toren blazen als jij vindt.
Ze hebben ongetwijfeld geprobeerd er meer uit te halen, maar het zat er gewoon (nog) niet in.

e-type
26-09-2017, 14:20
Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.

x2

ChingChong
26-09-2017, 14:24
Eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zo weinig kreeg.
Misschien bouwt zijn vergoeding wel op per wedstrijd. Dat zou wel logisch zijn. Eerst zich bewijzen als MMAer en dan weten ze zeker dat hij het waard is om veel voor te betalen. We zullen het zien na zn volgende wedstrijd.

S.B.
26-09-2017, 15:56
Hij ging weg bij Glory om het geld en dat hij de titelpartij niet kreeg. Dan gaat hij niet in de UFC tikken voor 10/10

ChingChong
26-09-2017, 16:08
Hij ging weg bij Glory om het geld en dat hij de titelpartij niet kreeg. Dan gaat hij niet in de UFC tikken voor 10/10

Ja dat maakt het wel ongeloofwaardig idd

micha
26-09-2017, 16:52
Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.

ChingChong
26-09-2017, 16:53
Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.

Werk jij ook voor Golden Glory?

micha
26-09-2017, 17:22
[QUOTE=ChingChong;1321468]Werk jij ook voor Golden Glory?[/QUOTE GG Powerrrrrrrrrrrrrrr

e-type
26-09-2017, 17:37
Heel de wereld heeft zijn spectaculaire debuut gezien. Dana White twitterde: WOW dus ik denk dat het met de verdienste van Saki wel komt. Wat veel belangrijker is dat hij binnen is en dat zijn fan base weet dat hij bij de UFC zit. In Japan en Turkije is hij een super ster dus qua kijkcijfers een kanon. Dus hoe vaker hij wint hoe beter voor hem.Ik denk dat hij zich geen betere manager kan wensen dan Martijn de Jong.


Met 8500 aanwezigen is Saki nog niet de publiekstrekker die je zou wensen in Japan...ik denk dat we Saki niet groter moeten maken dan hij is, maar stadions zal hij niet meer uitverkopen. Nouja, in Turkije misschien, maar da's logisch.

ChingChong
27-09-2017, 12:43
Met 8500 aanwezigen is Saki nog niet de publiekstrekker die je zou wensen in Japan...ik denk dat we Saki niet groter moeten maken dan hij is, maar stadions zal hij niet meer uitverkopen. Nouja, in Turkije misschien, maar da's logisch.

Ik denk dat hij in Europa nog wel erg populair is. Als ie naar Nederland komt koop ik een kaartje.