PDA

View Full Version : Bellator 185 Mousasi vs Schlemenko



Wheelie
03-10-2017, 13:28
https://www.round1network.com/wp-content/uploads/2017/07/round1-Bellator-185.jpgenko

Main Card

Gegard Mousasi vs. Alexander Shlemenko
Brennan Ward vs. David Rickels
Heather Hardy vs. Kristina Williams

Undercard

Ryan Quinn vs. Marcus Surin
Steve Skrzat vs. Costello Van Steenis
Vinicius DeJesus vs. Joaquin Buckley
Jordan Young vs. Alec Hooben
Kevin Carrier vs. Kastroit Xhema
Vovka Clay vs. Frank Sforza
John Beneduce vs. Dean Hancock




https://www.youtube.com/watch?v=Z7iajYncfG4

Wheelie
03-10-2017, 13:29
https://www.youtube.com/watch?v=Fx7CyOtMFSc

micha
03-10-2017, 16:42
ik hoop echt dat gaat winnen en uiteindelijk kampioen wordt. schandalig hoe de UFC hem heeft behandeld. Dat hij lekker gaat verdienen dat is hem echt gegund

Boutsen83
17-10-2017, 15:48
Gegard en Costello zijn gisteren vertrokken en vandaag aangekomen in USA. Op vrijdagavond komt er een korte docu op Spike

#teamBADGUY
17-10-2017, 20:10
https://www.youtube.com/watch?v=Fx7CyOtMFSc

Goed interview !!

e-type
17-10-2017, 20:19
'k Hoop dat Mousasi die smerige neo-nazi helemaal kapot slaat.

my2cents
17-10-2017, 22:07
ik hoop echt dat gaat winnen en uiteindelijk kampioen wordt. schandalig hoe de UFC hem heeft behandeld. Dat hij lekker gaat verdienen dat is hem echt gegund

Dit natuurlijk. Gun hem alles en dat de UFC zo omgaat met top contenders is gewoon debiel te noemen

my2cents
17-10-2017, 22:11
Weet iemand hoe laat hij vecht? En of dit via een fightpass oid te koop/zien is?

S.B.
18-10-2017, 08:25
Fightpass ja. De UFC zendt het uit.

Bromios
18-10-2017, 08:37
ik hoop echt dat gaat winnen en uiteindelijk kampioen wordt. schandalig hoe de UFC hem heeft behandeld. Dat hij lekker gaat verdienen dat is hem echt gegund

Hij is gewoon veel te goed voor iemand die slecht verkoopbaar is. Hij had een jaartje eerder met trash talken moeten beginnen.
Het gaat UFC om de handel en niet om wie het beste is.

Zoals de filosoof Nate D. het zegt; there are no championship fights, only money fights.

Maar het blijft echt eeuwig zonde; UFC blijft het hoogste podium op dit moment.

onne1983
18-10-2017, 10:03
'k Hoop dat Mousasi die smerige neo-nazi helemaal kapot slaat.
Heb je daar een bron voor? Ik heb daar nog nooit iets over gehoord, en ik kan me niet voorstellen dat bellator iemand met Neo-Nazi gedachtes een platform zou geven.

Muay Thai Addict
18-10-2017, 14:17
Gegard is the best Middleweight in the world

Wheelie
19-10-2017, 15:59
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id35354/unnamed(3).jpg
Spike staat komende dagen in teken van Mousasi's debuut op Bellator 185Oct 19, 2017 Het debuut van Gegard Mousasi op Bellator 185 laat Spike de komende dagen niet onopgemerkt voorbijgaan. Zo vliegt Spike's Marloes Coenen de Nederlandse middleweight achterna naar Uncasville, Connecticut om de komende dagen live verslag te doen op Spike's Instagram, Facebook en spiketv.nl.


Vrijdag 20 oktober om 22.25 uur brengt Spike de exclusieve documentaire Spike presents: Gegard Mousasi – De Dromenvanger waarin Mousasi gevolgd wordt van het moment van zijn geruchtmakende overstap van UFC naar Bellator tot zijn Bellator-debuut. Zijn debuut op Bellator 185 zendt Spike zaterdag 21 oktober om 22.00 uur uit waar Mousasi het opneemt tegen Alexander Shlemenko. Mis geen moment van Mousasi's debuut!

Social takeover Marloes Coenen
Gegard Mousasi wordt de komende dagen in Uncasville, Connecticut gevolgd door Marloes Coenen, die verslag doet van zijn eerste match in de Bellator arena. OpInstagram, Facebook en de Spike website kan je ervaren hoe ‘onze’ Mousasi zich voorbereidt op zijn gevecht tegen de Rus Alexander Shlemenko – een geduchte tegenstander. Het blijft echter niet bij één Nederlander: Marloes zoekt ook de Nederlander Costello “The Spaniard” van Steenis op, die ook voor het eerst de Bellator ring betreedt. Daarnaast kunnen uiteraard de co-main atleten Brennan Ward en David Rickels niet ontbreken. Het belooft een goed weekend te worden voor de Nederlandse MMA-fan.

Social takeover door Marloes Coenen, vanaf donderdag 19 oktober 11.00 uur via Spike's Instagram, Facebook en www.spiketv.nl.

Spike Presents: Gegard Mousasi – De Dromenvanger
Geboren in Iran met Armeense ouders, maar opgegroeid in Leiden blijkt Gegard Mousasi al op jonge leeftijd vechtsportbloed door zijn aderen te hebben stromen. Nadat hij judo, boksen en kickboksen heeft geprobeerd, wordt hij op 17-jarige leeftijd door zijn broer geïntroduceerd in het mixed martial arts. In het MMA kan hij zich al snel met de wereldtop meten en nu, op 32-jarige leeftijd staat hij op een kruispunt in zijn carrière wanneer hij de UFC verlaat om voor Bellator te tekenen. In de documentaire Spike Presents: Gegard Mousasi – De Dromenvanger wordt Mousasi gevolgd in de periode na deze geruchtmakende overstap terwijl hij zich met zijn vaste team en vrienden voorbereidt op zijn Bellator-debuut.

Spike Presents: Gegard Mousasi – De Dromenvanger, vrijdag 20 oktober om 22.25 uur op Spike.

Bellator 185
Op Bellator 185 is het zover... het debuut van Gegard Mousasi. Hij neemt het op tegen de Rus Alexander Shlemenko. Spike zendt Bellator 185 24 uur na het event in Uncasville, Connecticut uit. Bekijk hier de fightcard van Bellator 185.

Bellator 185, zaterdag 21 oktober om 22.00 uur op Spike.

K-1sunstarr
19-10-2017, 16:26
Wat een Baas

e-type
19-10-2017, 17:53
Heb je daar een bron voor? Ik heb daar nog nooit iets over gehoord, en ik kan me niet voorstellen dat bellator iemand met Neo-Nazi gedachtes een platform zou geven.

Staat een stukje op bloodyelbow. En ach, Bellator gaf War Machine een contract toen ie nog in de bak zat voor mishandeling, dus het zal vast okay zijn, zolang ie er niet mee te koop loopt.


Leuk trouwens dat Marloes nu bij Spike aan de bak gaat. Ik vond 'r bij FOX al erg goed en die interviews de laatste tijd zijn leuk.

blade
21-10-2017, 05:37
had geen ronde langer moeten duren (geen spoiler:lol:)

Harrie Nak
21-10-2017, 07:23
https://youtu.be/QErbW8ycqO0

Suplex
21-10-2017, 09:43
had geen ronde langer moeten duren (geen spoiler:lol:)

Nee zeker geen spoiler ! Bedankt hè!

bananenplukster
21-10-2017, 09:46
Nee zeker geen spoiler ! Bedankt hè!

Zulke topics moet je vermijden :-) Vandaar dat ik het gevecht eerst heb gepost voor de mensen die het eerst willen zien.....daarna pas naar zulke topics, dit kun je verwachten.

blade
21-10-2017, 09:59
Nee zeker geen spoiler ! Bedankt hè!

geen probleem man graag gedaan

Jeffrey1976
21-10-2017, 10:09
Hoewel ik een heel groot van ben van Mousasi en erg blij bent dat hij heeft gewonnen, moet ik zeggen dat de uitslag erg discutabel is.
1e ronde was erg overduidelijk voor Mousasi, 2e voor de rus, maar de 3e was ook duidelijk voor de rus in mijn ogen. Wat vinden jullie?

blade
21-10-2017, 11:58
Hoewel ik een heel groot van ben van Mousasi en erg blij bent dat hij heeft gewonnen, moet ik zeggen dat de uitslag erg discutabel is.
1e ronde was erg overduidelijk voor Mousasi, 2e voor de rus, maar de 3e was ook duidelijk voor de rus in mijn ogen. Wat vinden jullie?

het was zo wie zo vreemd dat die alle rondes op zijn naam kreeg

micha
21-10-2017, 13:02
mousasi gewonnen!!

LightHeavyWeight
21-10-2017, 14:00
het was zo wie zo vreemd dat die alle rondes op zijn naam kreeg

Maar 2 rondes toch? 29-28.
Wat mij betreft geen terechte uitslag.

blade
21-10-2017, 15:32
Maar 2 rondes toch? 29-28.
Wat mij betreft geen terechte uitslag.

nope Gegard Mousasi def. Alexander Shlemenko by unanimous decision (29-28 x3)

Hans Kazan
21-10-2017, 15:48
nope Gegard Mousasi def. Alexander Shlemenko by unanimous decision (29-28 x3)

Dat 3x betekent dat 3 juryleden de uitslag 29-28 hebben staan. Als ze alle ronden aan Mousasi hadden gegeven was het 30-27 geweest.

Knoopwafel
21-10-2017, 15:49
Dit was niet de beste Mousasi, maar dat was ook de verdienste van Shlemenko. Het was een kiele kiele uitslag, maar vind wel dat Mousasi terecht gewonnen heeft. Ronde 1 en 2 Mousasi, 3 Shlemenko.

Sadix
21-10-2017, 16:31
ronde 1 en 2 van mousasi. Het is een MMA partij. Mousasi is nooit in gevaar geweest en heeft shlemenko in ronde 1 en 2 bijna in een sub gezet. COntroleerde beide rondes grotendeels op de grond. NIks geen robbery

Fightfan
21-10-2017, 18:44
Prima resultaat! Goed zo Gegard, deze pakken en dan de UFC! Ik wil jou daar weer zien knallen.

S.B.
21-10-2017, 20:22
Gegard vocht 2 rondes met één oog, knappe overwinning dus.

pronk
21-10-2017, 21:27
Gegard vocht 2 rondes met één oog, knappe overwinning dus.

Na de eerste min van ronde 1 was zijn oog al dicht, bijna 3 rondes met een dicht oog gevochten `Chapeau!

Bromios
21-10-2017, 22:46
Oogkas gebroken lees ik her en der.

kooivechter
22-10-2017, 08:55
Prima resultaat! Goed zo Gegard, deze pakken en dan de UFC! Ik wil jou daar weer zien knallen.

dat zal denk ik niet meer gebeuren. blijft sowieso 2,5 jaar bij bellator. daarna misschien met pensioen. bellator titel pakken in middelweight en lhw

S.B.
22-10-2017, 09:52
2,5 jaar? Hij heeft een contract voor 5 partijen en heeft er al 1 gedraaid dus. Ik denk dat als hij snel heelt en de rest gewoon afwerkt zoals altijd (namelijk zonder schade) dat hij met anderhalf jaar klaar is.

e-type
22-10-2017, 10:59
2,5 jaar? Hij heeft een contract voor 5 partijen en heeft er al 1 gedraaid dus. Ik denk dat als hij snel heelt en de rest gewoon afwerkt zoals altijd (namelijk zonder schade) dat hij met anderhalf jaar klaar is.

z'n contract duurt 28 maanden, naast de 6 gevechten..hij's al wat ouder, dus lekker rustig aan:lol:


https://www.youtube.com/watch?v=Fx7CyOtMFSc

Boutsen83
22-10-2017, 12:55
Mooie win van Costello van Steenis!

carlo1
22-10-2017, 16:58
Is die partij van constello ergens te zien?

kooivechter
22-10-2017, 17:57
nope Gegard Mousasi def. Alexander Shlemenko by unanimous decision (29-28 x3)

Haha eigenwijze. Begrijpt niet helemaal hoe het werkt. 2 rondes mousasi en 1 ronde Schlekenko. Daarom 29-28 mousasi

Boutsen83
23-10-2017, 08:04
Is die partij van constello ergens te zien?


http://bellator.spike.com/fight/5k9qrj/bellator-185-prelims-steve-skrzat-vs-costello-van-steenis

#teamBADGUY
23-10-2017, 08:42
Hoewel ik een heel groot van ben van Mousasi en erg blij bent dat hij heeft gewonnen, moet ik zeggen dat de uitslag erg discutabel is.
1e ronde was erg overduidelijk voor Mousasi, 2e voor de rus, maar de 3e was ook duidelijk voor de rus in mijn ogen. Wat vinden jullie?

Dat je niet van van Mousasi kan zijn 😂

onne1983
23-10-2017, 09:29
Ik ben blij dat Mousasi gewonnen heeft, maar je moet wel door een oranje bril kijken als je deze partij in zijn voordeel wil scoren hoor. 2de en 3de ronde was Schlemenko de betere.

Briant
23-10-2017, 09:35
Tweede ronde kon beide kanten op. Staand was de Rus beter maar kwam niet overtuigend door. Mousasi krijgt de takedown en domineert maar komt ook niet tot iets. Blijkbaar weegt de dominantie zwaarder dan het staande gedeelte.
De laatste ronde was duidelijk voor de Rus maar blijkbaar niet genoeg voor een 10 8 ronde.

Budokan
23-10-2017, 20:30
Big ben mcarthy was heel duidelijk dat Mousasi de 2e ronde ook had gewonnen

Bert Kops
23-10-2017, 22:13
Wat een hoop nitwits hier hahaha...

Willem033
24-10-2017, 00:21
Eerste ronde duidelijk voor Mousasi, tweede ronde iets minder duidelijk maar ik had hem ook aan Mousasi gegeven, derde ronde duidelijk voor de Rus.

Slim uitgevochten met 1 oog.
Die Mousasi is een beest, tweeënhalve ronde maar 1 oog hebben en niet gefinisht worden. Topper. Nu die titel.
En al dat negatieve gelul op andere fora over Mousasi zijn allemaal van die ufc fan boys, kleuters en trollen.

Soulbringer320
24-10-2017, 01:50
https://www.youtube.com/watch?v=KyXSZW36OGk

e-type
24-10-2017, 08:02
https://www.youtube.com/watch?v=KyXSZW36OGk


Toch z'n oogkas gebroken...gaat een tijdje duren voordat ie weer terug is. Hopelijk redt hij het voor maart...
Verder, bizar interview zeg, al dat smack-talk gaat 'm niet zo goed af, zelfs Ariel moet erom lachen. Erg leuk dat ie z'n fans zo afbrandt.:confused:

Bromios
24-10-2017, 08:20
Haha eigenwijze. Begrijpt niet helemaal hoe het werkt. 2 rondes mousasi en 1 ronde Schlekenko. Daarom 29-28 mousasi

Een jurylid scoort een ronde 10-9 tenzij 1 van beiden extreem dominant is, dan scoort hij een 10-8.

In dit geval 2 rondes voor mousasi en eentje voor Schlemenko.
1e ronde 10-9 Mous
2e ronde 10-9 Mous
3e ronde 9-10 Schlem
Dus elk jurylid scoorde 29-28 in het voordeel van Mousasi.

Als het een split decision is zeggen ze bijvoorbeeld dat 2 juryleden 29-28 scoorden en eentje 28-29.

Duidelijk ?

onne1983
24-10-2017, 12:03
Wat een hoop nitwits hier hahaha...

Dus omdat ik die 2de ronde net iets anders scoor dan jij hem voor je pupil scoort ben ik een nitwit? (ik neem aan dat de mensen die Schlemenko als winnaar zagen de "nitwits" zijn?

Ik gun Gegard echt al het succes in de wereld en nogmaals, ben blij dat hij de winst heeft gekregen. maar persoonlijk vond ik dat Schlemenko genoeg had gedaan om die 2de ronde op zijn naam te krijgen. Heb de partij nu voor een 2de keer bekeken en achteraf vond ik de ronde iets closer dan ik hem de eerste keer beoordeelde, maar vond hem nog steeds licht in het voordeel voor de rus.
Het gezeur over dat de Rus bestolen is, is natuurlijk onzin. Als een partij zo close is, en 3 juryleden zien het precies het zelfde, dan is er niks op aan te merken aan de uitslag.




Verder wil ik nog even de prestatie van Costello prijzen, Debuut maken op het hoogste niveau en dan zo een een brute finish scoren is geweldig. Costello is een jongen die ik jaren geleden een keer aan het werk zag op een grappling toernooi in Rotterdam, waar hij domineerde, maar helaas gediskwalificeerd werd door een slam. Hij viel me wel op door zijn kracht en explosiviteit qua uiterlijk lijkt hij op een hele goede vriend van me. Ik weet dat het een rare reden is, maar daardoor ben ik hem een beetje blijven volgen. Ik hoop dat dit pas het begin is van een mooie succesvolle carrière.

LightHeavyWeight
24-10-2017, 12:26
Dus omdat ik die 2de ronde net iets anders scoor dan jij hem voor je pupil scoort ben ik een nitwit? (ik neem aan dat de mensen die Schlemenko als winnaar zagen de "nitwits" zijn?

Ik gun Gegard echt al het succes in de wereld en nogmaals, ben blij dat hij de winst heeft gekregen. maar persoonlijk vond ik dat Schlemenko genoeg had gedaan om die 2de ronde op zijn naam te krijgen. Heb de partij nu voor een 2de keer bekeken en achteraf vond ik de ronde iets closer dan ik hem de eerste keer beoordeelde, maar vond hem nog steeds licht in het voordeel voor de rus.
Het gezeur over dat de Rus bestolen is, is natuurlijk onzin. Als een partij zo close is, en 3 juryleden zien het precies het zelfde, dan is er niks op aan te merken aan de uitslag.


Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik denk dat de heer Kops (voor wie ik veel respect heb) nog uit de tijd komt dat er vaak maar 1 autoriteit was en iedereen daar naar diende te luisteren.
Gegard zijn oogkas aan puin en de winst over de streep trekken is een puike prestatie maar het was close. En wanneer een uitslag close is, dan is er in een jurysport altijd discussie.

taptaptap
24-10-2017, 13:52
Sorry maar ik begrijp echt niet hoe ook maar iemand de 2e ronde aan Schlemenko zou kunnen geven. Ik vond het verre van close. Wellicht met een biertje, niet oplettend en luisterend naar die commentator maar als je gewoon even (opnieuw) goed kijkt zie je dat vrijwel alles wat Schlemenko gooit mis is danwel op de dekking terecht komt. Mousasi scoort gewoon overduidelijk meer punten, land een paar jabs, een goeie upkick en een paar rake ellebogen en domineert em volledig op de grond.

Afgezien van de puntentelling vind ik het echt bizar hoe Mousasi met een gebroken oogkas (vanaf wat, minuut 1) de voormalig Bellator kampioen nog steeds overduidelijk de baas is (in ronde 1&2) en naar voren blijft vechten. Ik mag aannemen dat iedereen hier beseft hoe je je diepte-perceptie compleet verliest met slechts 1 oog.....afgezien van de pijn van een breuk etc. Daarnaast denk ik dat Mousasi heel veel effort stopte in proberen de submissie te behalen ivm potentiele dokter stoppage en daardoor wat energie kwijt was in ronde 3. Zo'n blessure kost uiteraard ook energie..

Het is de verdienste van Schlemenko dat hij Mousasi die blessure geeft in ronde 1 maar eveneens zijn zwakte dat hij dit niet verder kon uitbuiten. Dit zegt echt ontzettend veel over de kwaliteit, wilskracht en het vechtershart van Mousasi dat ie daar 3 ronde met slechts 1 oog alsnog een WIN uitsleept. Helemaal verdiend, hopelijk een voorspoedig herstel en nu op naar de titel!

YoMarK
24-10-2017, 15:44
Mousasi heeft gewoon verdient gewonnen. Ronde 2 was close, maar die kan je toch echt niet aan Schlemenko geven. Ook al was hij wel gewoon gevaarlijker dan Mousasi die, logisch natuurlijk, z'n range echt niet meer kon inschatten.
Dat de partij zo verliep is natuurlijk wel de verdienste van Schlemenko.

cornelus
24-10-2017, 15:54
Verder, bizar interview zeg, al dat smack-talk gaat 'm niet zo goed af, zelfs Ariel moet erom lachen. Erg leuk dat ie z'n fans zo afbrandt.:confused:

Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).

Als fan vind ik het toch wel jammer dat hij weg is gegaan bij de UFC. Sorry, het leek net zo lekker te gaan.

Ronde 2 vond ik overigens ook Mousasi.

S.B.
24-10-2017, 16:11
Ik heb het idee dat het thrash talken (ook op social media) een manier is om straks bij de UFC meer geld te krijgen. Denk dat het geen gekke strategie is.

Briant
24-10-2017, 16:46
Hij klonk ook wel enigszins oprecht gefrustreerd. Dus het is niet simpelweg trash talken naar mijn idee.

Suplex
24-10-2017, 16:59
Mousasi is echt een sukkel als hij probeert te trashtalken komt niet over en is hij ook de persoon niet voor , blijf lekker jezelf

YoMarK
24-10-2017, 17:02
Ik vond er anders best wat (al dan niet onbedoelde) grappige momenten inzitten. Hoe dan ook is dit veel beter "commercieel" dat gewoon een beetje stil lopen wezen. Hij is in het nieuws, en dat is goed.

Maar hij moet die kritiek niet zo persoonlijk opvatten, iedereen met een beetje verstand weet dat Mousasi een van de beste MW's op deze bol is.

kooivechter
24-10-2017, 19:30
Een jurylid scoort een ronde 10-9 tenzij 1 van beiden extreem dominant is, dan scoort hij een 10-8.

In dit geval 2 rondes voor mousasi en eentje voor Schlemenko.
1e ronde 10-9 Mous
2e ronde 10-9 Mous
3e ronde 9-10 Schlem
Dus elk jurylid scoorde 29-28 in het voordeel van Mousasi.

Als het een split decision is zeggen ze bijvoorbeeld dat 2 juryleden 29-28 scoorden en eentje 28-29.

Duidelijk ?


haha dat staat toch ook in mijn topic. Maar bedankt voor deze overbodige info

e-type
24-10-2017, 19:49
Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).

Als fan vind ik het toch wel jammer dat hij weg is gegaan bij de UFC. Sorry, het leek net zo lekker te gaan.

Ronde 2 vond ik overigens ook Mousasi.


jih, je hebt misschien wel gelijk ja. En dan direct na Weidman nóg zo'n discutabele W is enorm frustrerend. Nah, gewoon weer lekker knallen voor de titel en da's de grootste middelvinger die je al je criticasters kan geven.

Hopelijk in maart in NL!!

taptaptap
24-10-2017, 20:07
Ah ik snap hem wel.... hij is echt gewoon teleurgesteld. Hij gaat weg bij de UFC omdat hij daar niet genoeg liefde krijgt en dan krijgt hij na zijn eerste partij bij Bellator boegeroep van het publiek. Ik bedoel je zag 'm echt zo f'd up kijken (met dat ene oog dan).

Ondanks dat ik naar meerdere MMA events ben geweest in de VS vond ik dat boegeroep nog steeds echt bizar.. De man vecht 3 ronden met 1 oog, geef em fucking applaus GVD. Maar goed, ik zal Amerikaanse fans echt nooit begrijpen. Totaal geen interesse in het grond gevecht, behalve dan tijdens een submission want dan gaan ze heel hard schreeuwen "Break his f@ckin armmmmm!!", "Break his neck!!!". Raar redneck volk en 95% van de bezoekers daar hebben 0 kaas gegeten van wat zich afspeelt binnen de ring en willen enkel bloed zien. In Japan was er een staande ovatie geweest! En in Nederland ook natuurlijk :D. Gegard moet zich gewoon niks aantrekken van die dikke Amerikaanse trollen, hun geld pakken en op naar de volgende pot. Ik ken echt geen enkele vechtsporter die Gegard niet een van de beste ter wereld vind en daar moet hij juist uit putten ipv gevoelig te zijn voor die keyboard warriors en Amerikaanse 'fans'.

micha
25-10-2017, 06:51
Ondanks dat ik naar meerdere MMA events ben geweest in de VS vond ik dat boegeroep nog steeds echt bizar.. De man vecht 3 ronden met 1 oog, geef em fucking applaus GVD. Maar goed, ik zal Amerikaanse fans echt nooit begrijpen. Totaal geen interesse in het grond gevecht, behalve dan tijdens een submission want dan gaan ze heel hard schreeuwen "Break his f@ckin armmmmm!!", "Break his neck!!!". Raar redneck volk en 95% van de bezoekers daar hebben 0 kaas gegeten van wat zich afspeelt binnen de ring en willen enkel bloed zien. In Japan was er een staande ovatie geweest! En in Nederland ook natuurlijk :D. Gegard moet zich gewoon niks aantrekken van die dikke Amerikaanse trollen, hun geld pakken en op naar de volgende pot. Ik ken echt geen enkele vechtsporter die Gegard niet een van de beste ter wereld vind en daar moet hij juist uit putten ipv gevoelig te zijn voor die keyboard warriors en Amerikaanse 'fans'.dat dus

LightHeavyWeight
25-10-2017, 08:14
Terwijl Amerikanen bij, pak em beet, baseball en basketball wel weer geweldig publiek zijn.