PDA

View Full Version : Alistair Overeem krijgt titelgevecht bij winst op Francis Ngannou



Wheelie
03-10-2017, 16:39
https://www.youtube.com/watch?time_continue=64&v=O5N6X2YbCfs

pronk
03-10-2017, 17:17
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?136426-UFC-218-Overeem-vs-Ngannou/page2

gepost

micha
03-10-2017, 17:22
wel spannend

T15Boxing
04-10-2017, 09:43
Ik geloof niet dat hij Stipe ooit nog verslaat. Die Ngannou is een vraagteken.

LightHeavyWeight
04-10-2017, 11:18
Ik denk dat het zeker wel kan. Ik blijf me vasthouden aan het feit dat hij Stipe op zijn knietjes had.

el mustafa
04-10-2017, 12:12
Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .

S.B.
04-10-2017, 12:38
Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .
Jou kunnen we dus überhaupt niet serieus nemen.


Ik geloof niet dat hij Stipe ooit nog verslaat. Die Ngannou is een vraagteken.
Waarom denk je dat? Hij was toch gewoon aan de betere hand?

Suplex
04-10-2017, 12:39
Snap er niets van , heeft absoluut niet gewonnen van Werdum en zou absoluut geen waardige kampioen zijn .

Je hebt gelijk ..... je snapt er idd niets van

Minotauro
04-10-2017, 13:33
Overeem voelde Stipe tappen

tarantula
04-10-2017, 14:41
Ik vond hem ook niet kansloos, hij had stipe bijna te pakken.
Alleen zijn guard was echt zwak tenminste daar leek het op, ik denk dat hij meer had kunnen doen om geen klappen te krijgen in de guard misschien meer beweging, wegduwen met zijn benen of een leglock poging om in ieder geval uit de positie van klappen ontvangen te ontsnappen.

Maarja het blijft makkelijk praten natuurlijk.

S.B.
04-10-2017, 15:09
Stipe voelde tikkies van Struve

T15Boxing
04-10-2017, 18:11
Jou kunnen we dus überhaupt niet serieus nemen.


Waarom denk je dat? Hij was toch gewoon aan de betere hand?

Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.

LightHeavyWeight
04-10-2017, 19:20
Punchers change is natuurlijk niet bij iedereen gelijk. Daar komen skills toch ook om de hoek kijken.

S.B.
04-10-2017, 21:37
Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.

Opzicht je heb je een punt. Ding is wel dat we Stipe ook niet echt vijf rondes hebben zien gaan behalve die ene keer tegen JDS. Werdum was snel klaar, JDS 2 was ook snel klaar, evenals Arlovski en Overeem.

Down under
05-10-2017, 13:05
Als ik die partij van Overeem vs Stipe weer zie, snap ik er nog steeds geen reet van. In Pride had hij zowel Igor als Belfort te pakken met z'n choke, hoe liet hij deze gaan? Heeft dat toch met olie, zweet of vaseline te maken? Hij had die belt op een haar na gepakt.. Overigens denk ik dat hij niet meer opgewassen is tegen Stipe (mochten ze elkaar weer treffen)

Knoopwafel
05-10-2017, 15:25
Als ik die partij van Overeem vs Stipe weer zie, snap ik er nog steeds geen reet van. In Pride had hij zowel Igor als Belfort te pakken met z'n choke, hoe liet hij deze gaan? Heeft dat toch met olie, zweet of vaseline te maken? Hij had die belt op een haar na gepakt.. Overigens denk ik dat hij niet meer opgewassen is tegen Stipe (mochten ze elkaar weer treffen)

Die guillotine was gewoon zonder enige overtuiging aangezet.
Denk dat het eerder mentaal is, dan dat het met substanties of zweet te maken heeft te maken.

pronk
05-10-2017, 16:15
I cleary felt the tap:D

S.B.
05-10-2017, 16:43
Die guillotine was gewoon zonder enige overtuiging aangezet.
Denk dat het eerder mentaal is, dan dat het met substanties of zweet te maken heeft te maken.
Iets mentaals als in; ik wil niet te hard knijpen want zometeen win ik perongeluk? Of mentaal als in; ik wil hem geen pijn doen.

tarantula
05-10-2017, 18:21
De een tapt al bij een halve choke de andere wacht tot hij bijna slaapt, in de scrammble was ook niet echt goed te zien of hij hem echt diep had zitten en goed vast had. Het was ook een fractie van een seconde beslissing, wat mij betreft had hij beter voor de ground and pound moeten gaan gezien stipe aangeslagen was.

kooivechter
06-10-2017, 20:04
[QUOTE=T15Boxing;1321719]Punchers chance heeft bijna iedereen wel. Maar als je kijkt naar hoe snel Overeem op was(mentaal en fysiek) in een gevecht van 5 rondes lijkt het me duidelijk dat hij Stipe's druk niet aankan, en reken erop dat hij zo blijft aanvallen in een rematch. De man is een sloopkogel geworden.

X2 denk dat 5 rondes niet gaat worden tegen miocic. Moet in 1 ronde gebeuren. Pressure vechters heeft hij nooit goed tegen gedaan. Valesquez en miocic zijn terribLe match ups voor hem. Rest vd hw divisie verslaat hij. Ngannou valt nog te bezien.