PDA

View Full Version : glory 45



uutje
14-10-2017, 22:11
Sorry heb wat gevechten gezien ...waar halen ze toch die vechters vandaan??kom op glory dit kan echt wel beter,wat een slechte partijnen,ik rook 50 sigatetten per dag en sla toch de gemiddele chinees hele maal dol,met mijn 47 jaar,pff de slechte glory ooit!
waar halen ze die pipo s vandaan?

Eindbaas
14-10-2017, 22:25
Bedoel je Glory 46 China wat vandaag werdt gehouden met veel Chinezen of Glory 45 Amsterdam?

Ik denk dat je Glory 46 bedoeld..
Ze proberen voor het grote Chinezen publiek wat Chinezen namen binnen te halen. Aangezien het kickboksen als sport daar heel snel groeit en om daar succesvol te slagen als organisatie heb je gewoon die Chinezen zelf nodig. Meeste hebben geen kickboks achtergrond maar Wushu Sanda.
2018 gaan ze daar meer events houden. China zal het nieuwe Japan worden voor het kickboksen.

uutje
16-10-2017, 15:43
Bedoel je Glory 46 China wat vandaag werdt gehouden met veel Chinezen of Glory 45 Amsterdam?

Ik denk dat je Glory 46 bedoeld..
Ze proberen voor het grote Chinezen publiek wat Chinezen namen binnen te halen. Aangezien het kickboksen als sport daar heel snel groeit en om daar succesvol te slagen als organisatie heb je gewoon die Chinezen zelf nodig. Meeste hebben geen kickboks achtergrond maar Wushu Sanda.
2018 gaan ze daar meer events houden. China zal het nieuwe Japan worden voor het kickboksen.








sorry,idd 46,snap natuurlijk wel dat ze t groot willen maken dus ook in china,maar vondt de kwaliteit van de vechters echt bedroevend,serieus,als je zoveel neerteld voor een kaartje....