PDA

View Full Version : WE SPRAKEN YOUSRI BELGAROUI, DE KICKBOKSER DIE VLUCHTELINGEN REDDE



Eindbaas
24-10-2017, 03:11
Mooi artikel van VICE. Slimme gozer hoor die lange Yousri.

https://www.vicesports.nl/we-spraken-yousri-belgaroui-over-trash-talk-vluchtelingen-redden-en-rappen/

onne1983
24-10-2017, 09:55
Mooi interview. Lijkt me wel een jongen die ze goed op een rijtje heeft.
Vond vooral de onderstaande vraag en het antwoord wel tekenend

Meerdere trainingspartners van je, zoals Murthel Groenhart en Mellony Geugjes, hebben ambities in zowel kickboksen als MMA. Zie jij dat ook zitten?

MMA is heel erg veranderd. Vroeger wist je als kickbokser wel wat je tegen een worstelaar moest doen. Maar nu zijn het allemaal MMA’ers. Vanaf de jeugd doen ze alleen aan MMA, niet alleen worstelen of kickboksen meer. Ik weet niet of dat gat nog te overbruggen is.

De meeste mensen onderschatten het MMA en willen niet toegeven aan hun eigen tekortkomingen, Maar deze jongen geeft gewoon eerlijk toe dat het huidige niveau betreft het MMA gewoon te hoog ligt als je alleen maar kickboks ervaring heeft.

Eindbaas
25-10-2017, 08:43
Ik ben het ook met hem eens. Mensen onderschatten het indd.
Ik zie bijvoorbeeld Saki ook geen UFC kampioen worden, tenzij de top 6 van zijn divisie allemaal omkomen in een vliegtuig crash..
Beter dat je op een vechtsport discipline focust en daar alle aandacht en energie insteekt vanaf het begin van je carrière, niet in je midden twintigste of begin dertigste. Maar goed, omgedraaid (mma naar het kickboksen) lijkt mij het wel een stuk makkelijker omdat je dan minder handelingen tijdens een gevecht hoeft te uitvoeren.
Ik begrijp natuurlijk wel dat er tegenwoordig kickboksers zijn die de overstap maken naar het MMA en Boksen omdat het financieel aantrekkelijk is. Maar misschien zal het in de toekomst als de sport zich positief blijft ontwikkelen niet hoeven om die overstap te maken.


Ik zie Yousri over 3 jaar wel in de zwaargewicht categorie vechten met zijn 1.96 m... iets meer van die pindakaas boterhammen binnen werken van Mike, kan hij wat meer groeien in gewicht.

S.B.
25-10-2017, 17:13
Ik zie Yousri over 3 jaar wel in de zwaargewicht categorie vechten met zijn 1.96 m... iets meer van die pindakaas boterhammen binnen werken van Mike, kan hij wat meer groeien in gewicht.

lol

micha
25-10-2017, 19:14
[QUOTE=Eindbaas;1322238]Ik ben het ook met hem eens. Mensen onderschatten het indd.Ik zie bijvoorbeeld Saki ook geen UFC kampioen worden, tenzij de top 6 van zijn divisie allemaal omkomen in een vliegtuig crash..Beter dat je op een vechtsport discipline focust en daar alle aandacht en energie insteekt vanaf het begin van je carrière, niet in je midden twintigste of begin dertigste. Maar goed, omgedraaid (mma naar het kickboksen) lijkt mij het wel een stuk makkelijker omdat je dan minder handelingen tijdens een gevecht hoeft te uitvoeren.Ik begrijp natuurlijk wel dat er tegenwoordig kickboksers zijn die de overstap maken naar het MMA en Boksen omdat het financieel aantrekkelijk is. Maar misschien zal het in de toekomst als de sport zich positief blijft ontwikkelen niet hoeven om die overstap te maken.



tuurlijk wordt Saki wel UFC kampioen