PDA

View Full Version : Mcgregor vs Ferguson is Next!



Suplex
01-11-2017, 00:05
https://youtu.be/Nf8ngYMDxdM

Volgens mcgreger word Tony zijn volgende tegenstander en zijn ze bezig met de onderhandeling .
Hoop dat deze partij komt .
Conor op KO !

pronk
01-11-2017, 00:26
Als ik hem zo hoor kan het nog alle kanten opgaan ben benieuwd.

e-type
01-11-2017, 00:43
We zullen zien. Zal wennen voor 'm zijn, een titel verdedigen.

T15Boxing
01-11-2017, 09:58
Conor ziet zwakke plekken. Tony mag een goede vechter zijn maar die kin is altijd heel hoog aanwezig. Conor binnen 2 rondes.

S.B.
01-11-2017, 09:59
Conor ziet zwakke plekken. Tony mag een goede vechter zijn maar die kin is altijd heel hoog aanwezig. Conor binnen 2 rondes.
2x

micha
01-11-2017, 12:29
Ferguson is een waardige tegenstander die heeft sinds 2012 niet verloren

#teamBADGUY
01-11-2017, 12:36
https://youtu.be/Nf8ngYMDxdM

Volgens mcgreger word Tony zijn volgende tegenstander en zijn ze bezig met de onderhandeling .
Hoop dat deze partij komt .
Conor op KO !

I think he’ll anklepick him 🤷🏽*♂️

Suplex
01-11-2017, 14:10
Ferguson is veel te slordig in zijn stand up rn komt lomp naar voren conor slaat hem KO 100%

ChingChong
01-11-2017, 14:12
Ferguson wint in ronde 4 of 5!

S.B.
01-11-2017, 14:29
Ferguson wint dit niet. Het is een goede knokker hoor, maar McGregor is gewoon superieur staand. Ik ben geen groot fan van McG, maar wel realistisch ondertussen.

tarantula
01-11-2017, 16:35
I think he’ll anklepick him 🤷🏽*♂️


:D:D:D

kruikenstad goes bjj
01-11-2017, 19:26
laten we het hopen,zag vd week nog voorbij komen dat een partij tegen Diaz alweer in de maak is daar zit ik dus echt niet op te wachten.

e-type
01-11-2017, 20:02
laten we het hopen,zag vd week nog voorbij komen dat een partij tegen Diaz alweer in de maak is daar zit ik dus echt niet op te wachten.

x2

Wheelie
01-11-2017, 21:41
Wel een mooie tegenstander en daarna tegen Khabib hoop ik

Suplex
02-11-2017, 14:51
Wel een mooie tegenstander en daarna tegen Khabib hoop ik

Ik hoop ook dat de partij tegen khabib ooi komt maar die moet eerst maar is 3 partijen draaien waar hij het gewicht haald en geen blessures heeft.
Khabib is zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn.

kooivechter
02-11-2017, 22:22
Ferguson wint in ronde 4 of 5!

X2. Dit wint ferguson op tko. Denk zelf ronde 3 of 4. MC gregor moet hem binnen 2 rondes eruit stompen. Daarna is hij slachtvoer voor ferguson. Eigenlijk ook niet eens eerlijk. Mcgregor 1 gewonnen partij in 155. Tegen iemand die 10 partijen ongeslagen Is. Wereld op zn kop maar goed het is MC Gregor

Suplex
03-11-2017, 12:27
X2. Dit wint ferguson op tko. Denk zelf ronde 3 of 4. MC gregor moet hem binnen 2 rondes eruit stompen. Daarna is hij slachtvoer voor ferguson. Eigenlijk ook niet eens eerlijk. Mcgregor 1 gewonnen partij in 155. Tegen iemand die 10 partijen ongeslagen Is. Wereld op zn kop maar goed het is MC Gregor

José aldo was 18 partijen ongeslagen daar had mcgregor maar 13 seconde voor nodig .

Dat is de wereld op zijn kop 😉

Bromios
03-11-2017, 12:45
Ferguson heeft een worstelachtergrond en ik ben benieuwd of hij dichtbij genoeg kan komen om hem naar de grond te werken en hem dood te knuffelen zoals die worstelaars dat zo goed kunnen. In dat geval moet Conor hem in de eerste 2 rondes staand slopen anders gaat het lastig worden. Kan Conor hem op afstand houden en het staand houden dan kan het beide kanten op.

Aldo's fout was dat hij zijn grote bek even dicht wilde slaan in een minuut. Als die het gewoon als een normale partij had benaderd had ik het nog wel eens willen zien. En daar hadden veel tegenstanders last van. Bij Diaz kon hij niet in zijn kop gaan zitten en dan ziet zo'n partij er ineens heel anders uit.

Deze partij hangt vooral van de mentale weerbaarheid van Tony af in de voorbereiding.

kooivechter
03-11-2017, 14:39
José aldo was 18 partijen ongeslagen daar had mcgregor maar 13 seconde voor nodig .

Dat is de wereld op zijn kop 😉

Ja maar dat was mc gregor ook. 15 partijen ongelagen zowel in FW als lw. Ufc ongeslagen. Partij daarop verliest aldo weer. Ferguson Is on top of his game. Die man kant hij er niet zo uit. Zou heel graag deze partij willen zien. Als mc gregio deze wint heeft hij mijn eeuwige respect :)

Emilio
03-11-2017, 17:09
Als Ferguson zn geduld bewaart en niet als een gek aanvalt denk ik dat hij makkelijk ronde 3,4 en 5 moet kunnen pakken.
Conor is voornamelijk gevaarlijk als mensen echt op hem af komen. Zie Aldo en Alvarez. Ik vermoed dat de trahstalk van Conor vooraf echt een onderdeel van zn strategie is. Hij naait ze zo op dat ze emotioneel de kooi in gaan.

Behoudens striken is Ferguson op alle vlakken beter naar mijn mening.

tarantula
03-11-2017, 17:29
Als Ferguson zn geduld bewaart en niet als een gek aanvalt denk ik dat hij makkelijk ronde 3,4 en 5 moet kunnen pakken.
Conor is voornamelijk gevaarlijk als mensen echt op hem af komen. Zie Aldo en Alvarez. Ik vermoed dat de trahstalk van Conor vooraf echt een onderdeel van zn strategie is. Hij naait ze zo op dat ze emotioneel de kooi in gaan.

Behoudens striken is Ferguson op alle vlakken beter naar mijn mening.

Vergis je niet mcgregor kan ook goed aanvallen laten missen en counteren, zie diaz gevecht.

Hij kan ook goed in en uit, zijn conditie is een probleem want als hij dat kon volhouden zag ik heel weinig vechters van hem winnen.