PDA

View Full Version : Verklaring Enfusion omtrent beslissing diskwalificatie Ulrik Bokeme vs Ibrahim el Bou



Wheelie
20-11-2017, 13:01
http://mixfight.com/2017/11/Verklaring-Enfusion-omtrent-beslissing-diskwalificatie-Ulrik-Bokeme-vs-Ibrahim-el-Boustati

Verklaring Enfusion omtrent beslissing diskwalificatie Ulrik Bokeme vs Ibrahim el BoustatiNov 20, 2017 Verklaring Enfusion omtrent beslissing diskwalificatie Ulrik Bokeme vs Ibrahim el Boustati tijdens Enfusion Groningen d.d. 18 november 2017.


Enfusion zal vandaag de camera beelden vrij geven van de partij vanuit alle hoeken.
De bond heeft de beelden opgevraagd en wil de zaak intern onder de loep nemen.
Nogmaals, maar beter 1x teveel gezegd dan te weinig: De bond en Enfusion zijn 2 geheel op zich staande organisaties, die beiden totaal onafhankelijk van elkaar functioneren.
Enfusion heeft niets met jury beslissingen te maken, maar verstrekt uitsluitend het beeld materiaal en laat de beslissing aan de bond.
Verder willen wij erbij vermelden dat beide vechters, zowel Boustati als Bokeme Enfusion contracted fighters zijn.
Wij wachten, net als de fans, met spanning op de uitspraak van de bond.

Enfusion’s statement about the disqualification of Ulrik Bokeme vs Ibrahim el Boustatiduring Enfusion Groningen held on the 18th November 2017.
All available video footage from all angles, as recorded by Enfusion TV will be released today.
The council has requested this footage so they can review the fight internally.
Once again, the council/union association and Enfusion are two independent organizations that both operate completely independently of one another.
Enfusion has nothing to do or any reflection on the jury decisions, but only provides the footage and leaves the decisions to the association.
Enfusion therefore has nothing to do with any of the jury’s decisions.
Furthermore, Enfusion would like to point out that both Ibrahim el Boustati as well as Ulrik Bokeme are Enfusion contracted fighters.
Enfusion therefore eagerly anticipates the outcome/verdict along with the fans.

Wheelie
20-11-2017, 13:02
https://www.youtube.com/watch?v=52oizmLAflU

RedDawn
20-11-2017, 13:21
Lekkere organisatie dat Enfusion. Uit hun regelement:

JUDGES DECISION CAN NOT BE OVERRULED. THERE IS NO POSSIBILITY FOR A PROTEST–FROM THE 1ST SEPTEMBER 2017, NO EXCEPTIONS WILL BE MADE.

ENFUSION HAS INTRODUCED A BACKSTAGE VIDEO JUDGE WHO CAN ANALYSE THE FOOTAGE AS AN EXTRA TOOL FOR THE JUDGES AND COUNCIL.


PENALTY SYSTEM:
1.
COMPLAINING ABOUT JUDGES DECISION: 10% PENALTY OF START MONEY.
...
4.
BEING NEGATIVE IN MEDIA AND/OR DAMAGING THE BRAND OR GOOD REPUTATION CAN LEAD TO A FINANCIAL PENALTY AS WELL.
AMOUNT WILL BE DECIDED BY ENFUSION.
5.
ANY FORM OF DAMAGING THE REPUTATION OF THE BRAND OR SPORT. AMOUNT WILL BE DECIDED BY ENFUSION.

micha
20-11-2017, 16:48
onzin toch doorgaan of stoppen

Eindbaas
20-11-2017, 16:56
Enfusion begint wel amateuristisch te worden zeg dit jaar.
Ik vind dat je als broodvechter gewoon kritiek mag uiten als je het niet eens bent met iets binnen een organisatie waarvoor je vecht.
Die organisatie kan daar ook van leren. Feedback heet zo iets.


Behalve de slechte acteerkunsten van El Boustati, Jaraya-gate, vind ik dit ook amateuristisch overkomen in een organisatie:
http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/enfusion-live-nador-29-juli-afgelast/

e-type
20-11-2017, 18:17
De bond en Enfusion zijn 2 geheel op zich staande organisaties, die beiden totaal onafhankelijk van elkaar functioneren.

Sja, na de fopstraf van Jaraya hebben we gemerkt hoe onafhankelijk Enfusion van de bond opereert. Lekker de kickbokssport weer in discrediet brengen zo...


Verder willen wij erbij vermelden dat beide vechters, zowel Boustati als Bokeme Enfusion contracted fighters zijn.

Met andere woorden, zij moeten hun bek houden, want anders...

Wheelie
20-11-2017, 18:50
Ibrahim "The Beast" El Boustati (https://www.facebook.com/TheBeastBoustati/?hc_ref=ARRsuxlCWAtoiltrDf5zX01c6zDClcDKKSY9jiX1Ze OJThamRyJKfu8TxCnmW9_pal4&fref=nf)11 minuten ·
Betreffende partij tegen Ulrik Bokeme:
Afgelopen zaterdag vocht ik een rematch partij tegen de zwitser Bokeme. Tijdens de partij ben ik geraakt waardoor ik de partij niet door kon vechten. Uit nood heb mij laten meeslepen in een domme fout. Bij deze draag ik de overwinning op aan Ulrike Bokeme. Ik wil mij verontschuldigen aan alle mensen en organisaties die ik benadeeld heb.



Last Saturday I fought a rematch game against the Swiss Bokeme. During the game I got hit so bad, that i could not resume the fight. Because of that I have carried myself away in a stupid mistake. I dedicate the victory to Ulrike Bokeme. I want to apologize to all people and organizations that I have disadvantaged.
Ulrike, congratulations.

largo0
20-11-2017, 19:08
Ibrahim "The Beast" El Boustati (https://www.facebook.com/TheBeastBoustati/?hc_ref=ARRsuxlCWAtoiltrDf5zX01c6zDClcDKKSY9jiX1Ze OJThamRyJKfu8TxCnmW9_pal4&fref=nf)11 minuten ·
Betreffende partij tegen Ulrik Bokeme:
Afgelopen zaterdag vocht ik een rematch partij tegen de zwitser Bokeme. Tijdens de partij ben ik geraakt waardoor ik de partij niet door kon vechten. Uit nood heb mij laten meeslepen in een domme fout. Bij deze draag ik de overwinning op aan Ulrike Bokeme. Ik wil mij verontschuldigen aan alle mensen en organisaties die ik benadeeld heb.



Last Saturday I fought a rematch game against the Swiss Bokeme. During the game I got hit so bad, that i could not resume the fight. Because of that I have carried myself away in a stupid mistake. I dedicate the victory to Ulrike Bokeme. I want to apologize to all people and organizations that I have disadvantaged.
Ulrike, congratulations.

Zeer verstandig van hem desalniettemin is zijn reputatie zwaar beschadigd.

LightHeavyWeight
20-11-2017, 19:42
Zeer verstandig van hem desalniettemin is zijn reputatie zwaar beschadigd.

Kan zijn maar ieder mens maakt fouten. En zo te zien heeft hij er van geleerd dus verdient hij een 2e kans. Zo'n uitspraak is ook goed voor de sport, zo zien alle vechters dat dit soort gedrag als beschamend wordt gezien. Straf is groot genoeg zo.

e-type
20-11-2017, 20:27
Ibrahim "The Beast" El Boustati (https://www.facebook.com/TheBeastBoustati/?hc_ref=ARRsuxlCWAtoiltrDf5zX01c6zDClcDKKSY9jiX1Ze OJThamRyJKfu8TxCnmW9_pal4&fref=nf)11 minuten ·
Betreffende partij tegen Ulrik Bokeme:
Afgelopen zaterdag vocht ik een rematch partij tegen de zwitser Bokeme. Tijdens de partij ben ik geraakt waardoor ik de partij niet door kon vechten. Uit nood heb mij laten meeslepen in een domme fout. Bij deze draag ik de overwinning op aan Ulrike Bokeme. Ik wil mij verontschuldigen aan alle mensen en organisaties die ik benadeeld heb.



Last Saturday I fought a rematch game against the Swiss Bokeme. During the game I got hit so bad, that i could not resume the fight. Because of that I have carried myself away in a stupid mistake. I dedicate the victory to Ulrike Bokeme. I want to apologize to all people and organizations that I have disadvantaged.
Ulrike, congratulations.

Mooie verklaring. Heat of the Moment-actie die pijnlijk genoeg wat geëscaleerd is. Hopelijk doet Enfusion hetzelfde...

Eindbaas
21-11-2017, 01:10
Dit getuigt ook aan respect dat Ibrahim met een goed statement aankomt en ook zijn fout toegeeft en zijn tegenstander feliciteert die gewoon gewonnen had.

Hopelijk zetten ze dit door bij Enfusion door een win ervan te maken voor Bokeme.

RedDawn
21-11-2017, 11:15
Zeer verstandig van hem desalniettemin is zijn reputatie zwaar beschadigd.

Hoezo reputatie beschadigd? Ik denk dat hij zo aan de bak kan in Hollywood!