PDA

View Full Version : Hubert Geven wint Clan Wars weltergewicht titel



Wheelie
23-11-2017, 14:46
https://www.youtube.com/watch?v=_ded92cDqdM&feature=youtu.be

micha
23-11-2017, 15:55
mooie win van Hubert. Het zag er even slecht uit. hij had hem mooi beet op de grond

Suplex
23-11-2017, 16:02
niet een al te beste performance

S.B.
23-11-2017, 17:23
Wel weer een titel, de 5e in 3 gewichtsklasses zag ik.

paultjetilburg
23-11-2017, 21:18
Ik vind dit juist een hele goede performance.

Geven vecht normaal 70 KG zo nu en dan op 66 KG. Deze pot is op 77 KG gevochten.

Hij laat zien dat hij tegen zwaardere tegenstanders gewoon durft te knokken, beschikt over een goede doorzettings vermogen en zijn set-up naar de verwurging vind ik bizar goed.

Deze doorzettings vermogen was ook goed terug te zien in de partij tegen Agy Sadari.

Als je zo rustig kan blijven naar een gevaarlijk moment ben je in mijn ogen een echte topper.

Kemal
24-11-2017, 06:34
Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien

Bromios
24-11-2017, 07:53
Krijgt iets te veel klappen. Als hij in deze gewichtsklasse wil blijven moet hij zijn vet wel omzetten in spiermassa.
Maar verder; knap gedaan. Gefeliciteerd.

LightHeavyWeight
24-11-2017, 09:16
Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien

Ik hoop het van harte maar het lijkt me niet realistisch.
Leeuwenhart sowieso en een erg mooie sub, zeker aangezien hij een aantal keer aangeslagen was.

Suplex
24-11-2017, 09:55
Hubert is een topper! Die gaan we nog een keer in de UFC zien

Gun hem dat van harte maar de enige kans dat hij ooit te zien is in de ufc is als hij per ongeluk gefilmd word terwijl hij in het publiek zit

S.B.
24-11-2017, 10:16
Gun hem dat van harte maar de enige kans dat hij ooit te zien is in de ufc is als hij per ongeluk gefilmd word terwijl hij in het publiek zit
Waarom denk je dat? Hij heeft vijf titels in drie verschillende gewichtsklasses, dat lijkt me opzicht wel een redelijke statistiek?

Minotauro
24-11-2017, 10:48
Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.

LightHeavyWeight
24-11-2017, 11:44
Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven.

Ik zie 1 persoon die echt negatief is (maar wel gewoon zijn mening geeft). En jou reactie is de 2e met een negatieve ondertoon dus dat vind ik wel weer typisch mixfight, die reactie van jou. Gadverdamme wat een negatieveling ben jij!

Suplex
24-11-2017, 13:05
Waarom denk je dat? Hij heeft vijf titels in drie verschillende gewichtsklasses, dat lijkt me opzicht wel een redelijke statistiek?

Tegen wat voor tegenstanders en wat voor titels?

Juist onbekende lamme vs de blinde en titels van in elkaar geflansde huis tuin en keuken bondjes die geen enkele waarde hebben.
Dus dat zegt me Niet zo veel.

Bromios
24-11-2017, 13:12
Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.

Mijn comment is niet negatief bedoelt. Hubert is goed bezig het MMA in Nederland te promoten en dat is mooi. Ik gun hem het beste.

Ik vind alleen dat hij behoorlijk wat incasseert. Superpiele style zeg maar. Komt waarschijnlijk door het gewichtsverschil. Hij knokt er goed doorheen maar gezond is anders.

YoMarK
24-11-2017, 13:25
Super prestatie!

S.B.
24-11-2017, 14:50
Tegen wat voor tegenstanders en wat voor titels?

Juist onbekende lamme vs de blinde en titels van in elkaar geflansde huis tuin en keuken bondjes die geen enkele waarde hebben.
Dus dat zegt me Niet zo veel.
Clan Wars, Fair FC, Road FC en Strength & Honour zijn toch prima organisaties in de subtop van de sport? Of zie ik dat verkeerd?
Hij is pas 23 ook dus zie het nog wel gebeuren.

paultjetilburg
27-11-2017, 18:12
Clan Wars, Fair FC, Road FC en Strength & Honour zijn toch prima organisaties in de subtop van de sport? Of zie ik dat verkeerd?
Hij is pas 23 ook dus zie het nog wel gebeuren.

Hij is inderdaad nog jong, moet nog veel leren maar dat is niet gek op deze leeftijd.

Ik vind dat hij het heel goed doet.
En dan ook nog is zo jong

Briant
27-11-2017, 21:42
Winnen is winnen bij de ufc kijken ze toch alleen naar records. Hij leek me aangeslagen maar vond toch een manier om te winnen... respect.

malle eppie
27-11-2017, 22:00
Jonge jonge typisch Mixfight Nederland weer hoor. De afgunst is groter dan de hoop op succes. Vergeet niet dat deze jongen 23 is. Ik ken hem persoonlijk en zie en hoor regelmatig wat hij voor zijn sport onderneemt om beter te worden. Wat meerdere mensen al zeggen, normaal vecht hij op 66-70 kg. Dit is gewoon een nette prestatie. Zijn laatste partij voor deze won hij op TKO in Rijswijk, meen ik me te herinneren. Standup in zijn eigen gewicht is hij gewoon sterk. Wat wel weer jammer is, is dat er dan alleen negatief commentaar op iemands performance wordt gegeven. Ik vind juist zijn groundgame voor een Nederlandse jonge MMA'er erg indrukwekkend.



2 x !

pronk
27-11-2017, 23:19
Knappe prestatie voor iemand die normaliter 1a ,2 klasse onder zijn voormalig partij gewicht vecht, als ik dat zo lees dan.
24jaar jong dus hij kan nog wel ff doorgaan.

onne1983
28-11-2017, 09:07
Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.

Verder is het wel treurig dat zodra je een beetje kritiek hebt, het hier gelijk als afgunst wordt afgedaan. Iedereen kan zien dat hij het zwaar had deze partij, dat mag best aangekaart worden. Daar heeft Hubert zelf ook meer aan dan aan alleen maar jaknikkers.

Bromios
28-11-2017, 09:57
Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.

Zijn er wel genoeg goede partijen te vinden in zijn ideale gewichtsklasse ?

paultjetilburg
28-11-2017, 10:11
Ik ben altijd zeer te spreken over Hubert Geeven. ik vind het een topper die ver kan komen!
Ik ben alleen van mening dat hij zich op 1 gewichtsklasse moet focussen. Deze jongen is een echte vechter, en dit soort jongens zouden zelf een zwaargewicht partij accepteren als dat op hun pad komt. maar met het ook op de toekomst van zijn carriere is het verstandig om binnen een schaal van 3a4 kg te blijven.

Verder is het wel treurig dat zodra je een beetje kritiek hebt, het hier gelijk als afgunst wordt afgedaan. Iedereen kan zien dat hij het zwaar had deze partij, dat mag best aangekaart worden. Daar heeft Hubert zelf ook meer aan dan aan alleen maar jaknikkers.

Mee eens, Ik volg Hubert sinds zijn Agy partij op Facebook en je schikt er van hoeveel volgers deze jonge jonge heeft.

Ik denk zelf ook dat 70 KG zijn beste gewichtsklasse is.
Dan is een uitstapje naar bijvoorbeeld 66 nog is leuk om te doen.