PDA

View Full Version : GSP back to 185 to defend : “ I don’t think so”



Suplex
06-12-2017, 22:12
Gsp gaat zijn titel niet verdedigen op 185 .
Dit is waarom ik gsp nooit als goat zal beschouwen

https://www.mmafighting.com/2017/12/6/16742756/georges-st-pierre-doesnt-think-hell-defend-ufc-middleweight-title

pronk
06-12-2017, 23:09
Verbaasd me niet eens, alhoewel hij wel aangaf de belt te verdedigen voor en na de Bisping fight.

Hij spreekt zig wel vaak tegen, waarschijnlijk had hij niet eens gevochten als Robert whitaker de belt had.


George 'hype' saint pierre

my2cents
06-12-2017, 23:10
Verrassend

LightHeavyWeight
07-12-2017, 08:43
Hij maakt ook weinig kans tegen Wihttaker. GSP is geen MW.

Briant
07-12-2017, 10:11
Lol wat heeft dit te maken met Goat of niet? Hij heeft in zijn carrière tegen iedereen gevochten. In de nadagen wil hij nog even cashen. Geef hem eens ongelijk.

Suplex
07-12-2017, 10:21
Lol wat heeft dit te maken met Goat of niet? Hij heeft in zijn carrière tegen iedereen gevochten. In de nadagen wil hij nog even cashen. Geef hem eens ongelijk.

Dit heeft alles met GOAT te maken , een GOAT vecht tegen alles en iedereen op elk gegeven moment.
Aangezien GSP vaak word aangemerkt als een van de , of de GOAT.
Is dit voor mij de reden dat hij Niet de GOAT is. Tenzij dat er ook een GOAT ducking is staat hij met stip op 1.
Heel zijn carrière duckt hij Anderson Silva want hij is geen MW (heeft dus niet tegen iedereen gevochten) zei hij.

Bisping is MW champ die dit een beetje per ongeluk word en ineens komt gsp terug en wil meneer George “duck” Saint Pierre wel voor de MW titel vechten. GSP pakt hem.
Maar ineens is GSP toch geen MW als hij tegen Whitaker zijn belt moet verdedigen.
En wil hij weer de “easy” fight met Woodley omdat hem dit beter uitkomt.
Dit is gewoon “duck” gedrag eerste klas.

lukashenko
07-12-2017, 12:02
Ik ben blij dat GSP nog een keer wou terug komen . het heeft mij een mooie avond bezorgt als fan .Ik vond de build op ook wel spannend .. kan gsp terugkomen en bisping verslaan ? .. ja gelukt.voegt wat extra aan zijn legacy toe .. als hij dan besluit niet tegen . romero-rockhold-whittaker of jacare te vechten is zijn keus .vind ik .Ik deel wel je mening dat er een zuur smaakje aan zit, ik had hem wel tegen deze killers willen zien .Ik denk dat hij over een jaar nog 1 keer terug komt als welterweight met het verhaal dat hij zn spier massa kwijt is door die darm ziekte die hij heeft\claimt te hebben . om tyron te ontkronen en een superfight met conor uit te dagen

Briant
07-12-2017, 15:36
Dit heeft alles met GOAT te maken , een GOAT vecht tegen alles en iedereen op elk gegeven moment.
Aangezien GSP vaak word aangemerkt als een van de , of de GOAT.
Is dit voor mij de reden dat hij Niet de GOAT is. Tenzij dat er ook een GOAT ducking is staat hij met stip op 1.
Heel zijn carrière duckt hij Anderson Silva want hij is geen MW (heeft dus niet tegen iedereen gevochten) zei hij.

Bisping is MW champ die dit een beetje per ongeluk word en ineens komt gsp terug en wil meneer George “duck” Saint Pierre wel voor de MW titel vechten. GSP pakt hem.
Maar ineens is GSP toch geen MW als hij tegen Whitaker zijn belt moet verdedigen.
En wil hij weer de “easy” fight met Woodley omdat hem dit beter uitkomt.
Dit is gewoon “duck” gedrag eerste klas.

Uiteindelijk als je maar lang genoeg doorgaat verliest iedereen een keer. Naar mijn mening doet dat niets af aan de goat status. GSP is op een goed moment gestopt, zag de kans om nog een flinke paycheck binnen te slepen en pakte die. Ik vind het alleen maar slim.
In zijn prime heeft hij tegen destijds grote namen gevochten als Matt Hughes, BJ Penn, Jon Fitch en vele anderen. Elke keer kon hij ze verslaan en vaak ook nog eens op hun eigen gebied. Of hij de Goat is dat weet ik niet, vind die discussie sowieso altijd maar raar. Maar wat hij wel gebracht heeft in het MMA is een stuk athletisme en topsport. De manier waarop hij MMA benaderde was de tijd ver vooruit.

Vind ik het jammer om hem niet tegen de huidige top te zien... Ik weet het niet, ik zou het jammer vinden hem te zien verliezen puur op ouderdom. Maar goed ik verwacht ook niet dat Mike Tyson nog gaat domineren (in het boksen uiteraard) of Fedor, dat maakt hun legendestatus echter niet minder in mijn ogen.

Capo dei capii
07-12-2017, 16:12
Uiteindelijk als je maar lang genoeg doorgaat verliest iedereen een keer. Naar mijn mening doet dat niets af aan de goat status. GSP is op een goed moment gestopt, zag de kans om nog een flinke paycheck binnen te slepen en pakte die. Ik vind het alleen maar slim.
In zijn prime heeft hij tegen destijds grote namen gevochten als Matt Hughes, BJ Penn, Jon Fitch en vele anderen. Elke keer kon hij ze verslaan en vaak ook nog eens op hun eigen gebied. Of hij de Goat is dat weet ik niet, vind die discussie sowieso altijd maar raar. Maar wat hij wel gebracht heeft in het MMA is een stuk athletisme en topsport. De manier waarop hij MMA benaderde was de tijd ver vooruit.

Vind ik het jammer om hem niet tegen de huidige top te zien... Ik weet het niet, ik zou het jammer vinden hem te zien verliezen puur op ouderdom. Maar goed ik verwacht ook niet dat Mike Tyson nog gaat domineren (in het boksen uiteraard) of Fedor, dat maakt hun legendestatus echter niet minder in mijn ogen.

X2 GSP heeft echt een nieuwe standaard gezet in het MMA. Als er over 100 jaar gesproken wordt het ontstaan en evolutie van het MMA hoort zijn naam in de geschiedenis boeken te staan.

Suplex
07-12-2017, 16:18
Uiteindelijk als je maar lang genoeg doorgaat verliest iedereen een keer. Naar mijn mening doet dat niets af aan de goat status. GSP is op een goed moment gestopt, zag de kans om nog een flinke paycheck binnen te slepen en pakte die. Ik vind het alleen maar slim.
In zijn prime heeft hij tegen destijds grote namen gevochten als Matt Hughes, BJ Penn, Jon Fitch en vele anderen. Elke keer kon hij ze verslaan en vaak ook nog eens op hun eigen gebied. Of hij de Goat is dat weet ik niet, vind die discussie sowieso altijd maar raar. Maar wat hij wel gebracht heeft in het MMA is een stuk athletisme en topsport. De manier waarop hij MMA benaderde was de tijd ver vooruit.

Vind ik het jammer om hem niet tegen de huidige top te zien... Ik weet het niet, ik zou het jammer vinden hem te zien verliezen puur op ouderdom. Maar goed ik verwacht ook niet dat Mike Tyson nog gaat domineren (in het boksen uiteraard) of Fedor, dat maakt hun legendestatus echter niet minder in mijn ogen.

Als hij een paycheck wilde had hij wel achter mcgregor aangegaan.
Hij ging voor de MW titel omdat dat een makkelijke tegenstander was.
Ben dan ook mans genoeg om hem te verdedigen.
En nie de man verslaan die per ongeluk MW champ is geworden en dan ineens roepen dat je geen MW bent.
Nooit tegen Anderson Silva willen vechten want hij was geen MW riep hij altijd. En ineens is meneer MW als het hem uitkomt. lol 😂😂😂😂

YoMarK
07-12-2017, 18:40
GSP is gewoon een slimme vechter. Helemaal met Briant eens.
Had hem graag tegen Whitaker gezien, en wat mij betreft was hij ook niet kansloos geweest(grootste probleem: conditie). Maar gezien z'n darmproblemen, en het feit dat hij toch aardig op vreetdieet moest om een beetje fatsoenlijk aan de 185 te komen snap ik wel dat hij liever gewoon op 170 vecht.
Dat is misschien iets wat hij nu ook pas weet, ook al heeft hij eerder geroepen dat hij wel op 185 kon vechten.

kooivechter
07-12-2017, 23:47
GSP is gewoon een slimme vechter. Helemaal met Briant eens.
Had hem graag tegen Whitaker gezien, en wat mij betreft was hij ook niet kansloos geweest(grootste probleem: conditie). Maar gezien z'n darmproblemen, en het feit dat hij toch aardig op vreetdieet moest om een beetje fatsoenlijk aan de 185 te komen snap ik wel dat hij liever gewoon op 170 vecht.
Dat is misschien iets wat hij nu ook pas weet, ook al heeft hij eerder geroepen dat hij wel op 185 kon vechten.

Idd. Wat een flauwekul zeg omdat hij niet zn titel verdedigd hij niet meer een legende Is. Vent is the fucking goat. 100k zn titel verdedigd in een tijd dat de uitdager een titelshot moest verdienen. Altijd tegen de beste moest knokken. Veel moeilijkere tijd dan het heden. 2 partijen verloren en later recht gezet. Na ruim 4 jaar niet gevochten te hebben zo van Bisping winnen op zijn leeftijd. Genoten van die partij.Belts in 2 gewichtsklasses. Nee denk ook niet dat hij van Whittaker wint en 170 pound is zijn gewichtsklasse. Teveel massa dat zag je wel. Zou mooi zijn tegen mc gregor of tegen Woodley nog partij. Denk trouwens wel dat hij tegen Whittaker gaat vechten

#teamBADGUY
08-12-2017, 04:05
Bullshit. Jij neemt die A in goat iets te letterlijk😂

#teamBADGUY
08-12-2017, 04:08
Dit heeft alles met GOAT te maken , een GOAT vecht tegen alles en iedereen op elk gegeven moment.
Aangezien GSP vaak word aangemerkt als een van de , of de GOAT.
Is dit voor mij de reden dat hij Niet de GOAT is. Tenzij dat er ook een GOAT ducking is staat hij met stip op 1.
Heel zijn carrière duckt hij Anderson Silva want hij is geen MW (heeft dus niet tegen iedereen gevochten) zei hij.

Bisping is MW champ die dit een beetje per ongeluk word en ineens komt gsp terug en wil meneer George “duck” Saint Pierre wel voor de MW titel vechten. GSP pakt hem.
Maar ineens is GSP toch geen MW als hij tegen Whitaker zijn belt moet verdedigen.
En wil hij weer de “easy” fight met Woodley omdat hem dit beter uitkomt.
Dit is gewoon “duck” gedrag eerste klas.

Bullshit. Jij neemt die A in goat iets te letterlijk😂

Niet dat ik hem wel de goat noem hoor. Maar de hele titel goat kun je de prullenbak in gooien. De tijden zijn niet meer met elkaar te vergelijken. Fedor trainde met boomstammen enzo en sloeg iedereen kapot.
Maakt niet uit wie je nu bent. Met boomstammen enzo ga je geen gekke record meer neerzetten kwa overwinningen.

Pat82
08-12-2017, 07:39
GSP heeft zijn titel opgegeven...

LightHeavyWeight
08-12-2017, 09:06
En Wihttaker vecht tegen Rockhold.

Superstick
08-12-2017, 11:16
Als hij een paycheck wilde had hij wel achter mcgregor aangegaan.
Hij ging voor de MW titel omdat dat een makkelijke tegenstander was.
Ben dan ook mans genoeg om hem te verdedigen.
En nie de man verslaan die per ongeluk MW champ is geworden en dan ineens roepen dat je geen MW bent.
Nooit tegen Anderson Silva willen vechten want hij was geen MW riep hij altijd. En ineens is meneer MW als het hem uitkomt. lol 😂😂😂😂

Wel grappig dat jij dit allemaal zegt, met als profielfoto de man die nog nooit een titel verdedigde.. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Wat heeft dat verdedigen nu weer te maken met 'mans genoeg' zijn. Dat zie ik dus niet. Jij noemt hem (volgens mij) een beetje laf, ik noem hem slim. Hij zag een opening om geld en een extra belt te halen en dat heeft 'ie dus heel handig gedaan. Discussies over wie de GOAT is zullen altijd blijven. Maar dat hij een van de gegadigden is, lijkt me onontkoombaar.

pronk
08-12-2017, 16:57
Gsp vocht met Colitis door het aankomen en stress factor...lmfao

kooivechter
08-12-2017, 19:56
GSP is een baas! Stoot op zn hoogtepunt en heeft iedereen verslagen. Dat mensen er nog negatief over zijn. Altijd hatersss

kruikenstad goes bjj
08-12-2017, 20:25
Bang!!dat denk ik ervan heb gezien van Bisping die kan ik hebben alleen Whittaker dat is andere koek dus geef ik de belt op.
Maar ja dat denk ik ervan.

CombatGuy
12-12-2017, 10:50
John Danaher: GSP Not Fighting Again is a ‘Definite Possibility’

https://m.youtube.com/watch?v=buTCSO9QUTw

YoMarK
12-12-2017, 11:24
Gsp vocht met Colitis door het aankomen en stress factor...lmfao
Ja, want (veel = aankomen)eten en Colitis hebben niets met elkaar te maken natuurlijk. :sleep1:

pronk
13-12-2017, 00:03
Ja, want (veel = aankomen)eten en Colitis hebben niets met elkaar te maken natuurlijk. :sleep1:


:thup:

paultjetilburg
13-12-2017, 11:41
Als hij een paycheck wilde had hij wel achter mcgregor aangegaan.
Hij ging voor de MW titel omdat dat een makkelijke tegenstander was.
Ben dan ook mans genoeg om hem te verdedigen.
En nie de man verslaan die per ongeluk MW champ is geworden en dan ineens roepen dat je geen MW bent.
Nooit tegen Anderson Silva willen vechten want hij was geen MW riep hij altijd. En ineens is meneer MW als het hem uitkomt. lol 😂😂😂😂

GSP heeft er een tijd uit gelegen en is hierdoor zwaarder geworden.
Hierdoor heeft hij een MW partij gevochten en gewonnen.
Hieruit heeft hij zelf besloten of bedacht dat MW toch niet de juist gewichtsklassen is en daardoor weer terug gaat naar WW.

Dat jij het de beste man niet gunt, en dat het hem dan toch elke keer lukt is moeilijk te verkroppen voor jou blijkbaar.

Suplex
14-12-2017, 11:41
Dat jij het de beste man niet gunt, en dat het hem dan toch elke keer lukt is moeilijk te verkroppen voor jou blijkbaar.

Idd , gelukkig is er dit forum waar we allemaal met onze problemen te recht kunnen de een gunt gsp niks en kan het niet verkroppen.
De ander zit veel te diep in de aars van Agy Sadari
We hebben allemaal onze isseus forum broeder.

pronk
14-12-2017, 21:26
He hand picked michael bisping, he didn't want to fight Woodley, Thompson, Whittaker, he didn't want to fight any of those guy's.

Dat is jammer, ik had hem echt gegund zijn belt te zien verdedigen tegen Whittaker ))

lukashenko
16-12-2017, 16:59
https://www.youtube.com/watch?v=Bjz10h2IrcI
ik ben het wel met cheal eens