PDA

View Full Version : UFC 221 Whittaker vs Rockhold



Suplex
08-12-2017, 12:37
10 februari ufc 221 George “pussy and ducking” saint Pierre heeft afstand gedaan van de MW titel.
Whittaker vs Rockhold voor de MW titel ik hoop ip Rockhold.

LightHeavyWeight
08-12-2017, 13:13
Bedankt voor je mening.

Suplex
08-12-2017, 13:33
Bedankt voor je mening.

Je Hoef geen bedankt te zeggen het is hier een forum dus mag je je mening geven.
Maar vind het fijn dat je het waardeert 👍🏻

Superstick
08-12-2017, 14:36
Je Hoef geen bedankt te zeggen het is hier een forum dus mag je je mening geven.
Maar vind het fijn dat je het waardeert 👍🏻

Haha, misschien niet. Maar erover discussiëren is natuurlijk wel interessant! Dus waarom hoop jij op Rockhold? Ik hoop namelijk meer op Whittaker, omdat hij veel actiever is geweest de laatste tijd, jonger is en Australiër (goed voor de globalisering van de sport, al is dat misschien niet zo heel hard meer nodig). Waarom jij Rockhold?

YoMarK
08-12-2017, 14:58
“pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. :)Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.

e-type
08-12-2017, 15:07
Ik hoop ook Whittaker. Zoals ie Romero aanpakte, mooi man. Rockhold vind ik maar een blaaskaak. Wat Rockhold weer mee heeft is dat ie Bisping z'n pensioen heeft veiliggesteld.

Soulbringer320
08-12-2017, 16:00
“pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. :)Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.

https://i.ytimg.com/vi/ZrUIx_lVFQo/hqdefault.jpg

kooivechter
08-12-2017, 19:59
Wordt een toppartij. Lastig te voorspellen. Zit vaak gelijk met mijn voorspellingen. Alleen deze vind ik zeer lastig. Ga voor Whittaker! BAM

kruikenstad goes bjj
08-12-2017, 20:17
Whittaker zekers te weten,die gast is de staand niet pakken en zijn take down defence is dik in orde ik gok op en K.O

Willem033
08-12-2017, 20:19
“pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. :)Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.Haha reps

Suplex
09-12-2017, 14:50
Haha, misschien niet. Maar erover discussiëren is natuurlijk wel interessant! Dus waarom hoop jij op Rockhold? Ik hoop namelijk meer op Whittaker, omdat hij veel actiever is geweest de laatste tijd, jonger is en Australiër (goed voor de globalisering van de sport, al is dat misschien niet zo heel hard meer nodig). Waarom jij Rockhold?

Ben het eens met je argumenten over Whittaker , maar ben fan van de vechter Rockhold zie hem graag in de octagon mooie stijl.
Persoon Rockhold is een argoante zak maar van de vechter Rockhold ben ik zeker fan.
Whittaker heeft de gun factor maar een ding is zeker gaat een mooie worden.

Superstick
09-12-2017, 17:48
Ben het eens met je argumenten over Whittaker , maar ben fan van de vechter Rockhold zie hem graag in de octagon mooie stijl.
Persoon Rockhold is een argoante zak maar van de vechter Rockhold ben ik zeker fan.
Whittaker heeft de gun factor maar een ding is zeker gaat een mooie worden.

Dat is een ding dat zeker is. Beiden zijn geen weglopers en zullen blijven staan en slaan. Dat wordt genieten!

LightHeavyWeight
09-12-2017, 22:44
Whittaker is een absolute topper in alle opzichten. Hij is ook pas 26 maar bovenal de aardigste gozer in de ufc die er rondloopt.

S.B.
09-12-2017, 23:46
Bobby Knuckles!

Triangleman
10-12-2017, 16:09
Ik hoop ook op Rockhold omdat hij naar mijn mening al heel lang de beste is van de divisie en Bisping heel lang de titel heeft gehad met een bosje irritante partijen. Niets ten nadele van Bisping, maar ik zie liever de in mijn ogen beste vechter als titelhouder. Whittaker is wel bizar sterk in zijn laatste performances en zie heel weinig holes in zijn game. Dus denk dat hij Rockhold qua skills voorbij is, maar zou mooi zijn als Rockhold toch bewijst de betere vechter te zijn.

Suplex
13-01-2018, 11:26
Whittaker geblesseerd ,
Yoel romero vs Rockhold voor Interm Tittle

Bromios
13-01-2018, 11:54
Whittaker geblesseerd ,Yoel romero vs Rockhold voor Interm TittleIk snap het wel maar eigenlijk is het dan toch raar dat het dan toch een title-fight blijft.

S.B.
13-01-2018, 11:57
Helemaal kut natuurlijk dit. Whittaker - Rockhold zou de beste middleweight partij in jaren zijn...

Budokan
13-01-2018, 13:34
op korte termijn invallen zal de conditie van Romero niet ten goede komen. normaal vind ik hem wel de betere

LightHeavyWeight
13-01-2018, 14:39
''I would like to apologize to all my supporters and fans of MMA for not being able to put on the show you deserve. I've been ruled medically unable to compete and wont be able to defend on home soil. This card meant so much to me and I'm devastated for not being able to fight. All I can do is focus on getting healthy to come back better than ever. All the best to Yoel and Luke for their fight and ill be waiting...''

Suplex
14-01-2018, 16:47
op korte termijn invallen zal de conditie van Romero niet ten goede komen. normaal vind ik hem wel de betere

Ik denk dat Rockhold de beste MW is hij pakt romero en ook Whittaker

Superstick
14-01-2018, 20:06
Whittaker geblesseerd ,
Yoel romero vs Rockhold voor Interm Tittle

Romero heeft vrij recent nog verloren. Daarom kan ik het niet laten om hier aan te denken: wat als Mousasi nog onder contract had gestaan bij de UFC?

LightHeavyWeight
14-01-2018, 20:28
Romero heeft vrij recent nog verloren. Daarom kan ik het niet laten om hier aan te denken: wat als Mousasi nog onder contract had gestaan bij de UFC?

Mousasi komt tekort tegen de top 4 in mijn optiek. Ik ben sowieso een fan van Whittaker, dat zijn gasten waar Gegard het tegen aflegt helaas.

Pat82
22-01-2018, 19:16
Whittaker kampt met een maaginfectie en ligt er voorlopig uit. Rockhold vs Romero wordt voor de interim titel...

Soulbringer320
31-01-2018, 02:36
https://www.youtube.com/watch?v=72IsFbnjdq4

S.B.
31-01-2018, 11:33
Whittaker ook weer begonnen met trainen!

Kemal
05-02-2018, 07:31
https://www.youtube.com/watch?v=tmcXBBRE9Vs

Kemal
05-02-2018, 07:31
https://www.youtube.com/watch?v=i8S_fvpS7BE

Kemal
05-02-2018, 07:33
https://www.youtube.com/watch?v=myOC2qWkyvo

e-type
06-02-2018, 18:37
Het wedkantoor is inmiddels open voor de Main Card van UFC 221!!

klik hier (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)

Kemal
07-02-2018, 08:10
Het wedkantoor is inmiddels open voor de Main Card van UFC 221!!

klik hier (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)

Goed bezig!!

CombatGuy
09-02-2018, 05:23
Romero moet het staande houden want daar ligt de zwakte van Rockhold.

En Rockhold moet Romero juist uitnodigen naar de grond want daar is hij vele malen sterker dan Romero.

Triangleman
09-02-2018, 15:07
Romero moet het staande houden want daar ligt de zwakte van Rockhold.

En Rockhold moet Romero juist uitnodigen naar de grond want daar is hij vele malen sterker dan Romero.

Zwakte van Rockhold? Boksend lijkt hij me niet de mindere van Romero en trappend zeker niet. Kracht van Romero is met onverwachte resolute acties openen en dan neersmijten en grinden. Ik denk dat Romero moeilijk door de stoten en trappen van Rockhold heen komt, als dat lukt is het wel spannend. Denk toch dat Romero het gaat afleggen, tis al een wonder dat hij tot deze leeftijd zo gepresteerd heeft.

Knoopwafel
09-02-2018, 17:20
Romero moet het staande houden want daar ligt de zwakte van Rockhold.

En Rockhold moet Romero juist uitnodigen naar de grond want daar is hij vele malen sterker dan Romero.

Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar Rockhold is een zeer complete vechter en op alle fronten beter dan Romero, behalve uiteraard worstelen. De explosiviteit van Romero blijft natuurlijk altijd gevaarlijk, maar na de 1e ronde(s) wordt dat ook snel minder, en dat weet Rockhold ook.
Verwacht dat Rockhold het gevecht gaat beëindigen voor de championship rondes.

Capo dei capii
10-02-2018, 09:37
Romero te zwaar. Gevecht gaat wel door alleen als Romero wint geen kampioen.

Masri
10-02-2018, 12:47
Weet iemand hoe laat the main card begint?

S.B.
10-02-2018, 18:57
Gewoon om 4 uur

malle eppie
10-02-2018, 20:19
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar Rockhold is een zeer complete vechter en op alle fronten beter dan Romero, behalve uiteraard worstelen. De explosiviteit van Romero blijft natuurlijk altijd gevaarlijk, maar na de 1e ronde(s) wordt dat ook snel minder, en dat weet Rockhold ook.
Verwacht dat Rockhold het gevecht gaat beëindigen voor de championship rondes.


2x en 15000 op Rockhold !

tarantula
10-02-2018, 23:07
Dat is niet helemaal waar, zijn laatste gevecht tegen wittaker pakte hij toch zijn second wind en was hij de vierde en vijfde ronde redelijk actief.Bij hem weet je het eigenlijk niet, altijd verrassend.

donalexandro
11-02-2018, 07:29
Romero!! Prachtig, was wel mooi om die arrogante zak KO te zien gaan

gieloe
11-02-2018, 12:34
Ja, was echt heerlijk!! :D

Lionheart
11-02-2018, 14:59
Heerlijk wat een KO!
Had niets anders verwacht van Romero. Wat een baas!