PDA

View Full Version : Belachelijke beslissingen GLORY 49 REDEMPTION!



RedaHari
10-12-2017, 09:31
Kan iemand mij hier uitleggen hoe de jury tewerk gaat?

Jamal was in de eerste ronde met afstand beter dan Rico. Jury gaf een score van: 10-9??? Was dus zeker niet nipt!
2e ronde was overduidelijk voor Jamal. Jury besluit, verbaaaazingwekkend!, anders???

Scheidsrechter weigerde tevens om Rico 10 tellen te geven na een knock down van Jamal.

Het is dat Rico met een mooie KO heeft gewonnen. Was de wedstrijd niet op KO beslist? Dan was het thuisvoordeel zeker in het voordeel geweest voor RICO. Een beetje Japan tafarelen.

paultjetilburg
10-12-2017, 10:03
Kan iemand mij hier uitleggen hoe de jury tewerk gaat?

Jamal was in de eerste ronde met afstand beter dan Rico. Jury gaf een score van: 10-9??? Was dus zeker niet nipt!
2e ronde was overduidelijk voor Jamal. Jury besluit, verbaaaazingwekkend!, anders???

Scheidsrechter weigerde tevens om Rico 10 tellen te geven na een knock down van Jamal.

Het is dat Rico met een mooie KO heeft gewonnen. Was de wedstrijd niet op KO beslist? Dan was het thuisvoordeel zeker in het voordeel geweest voor RICO. Een beetje Japan tafarelen.


😂😂😂

Bromios
10-12-2017, 10:20
Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:



Number of knockdowns.
Damage inflicted on the opponent.
Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
Number of clean strikes with normal techniques.
Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
3e + 4e ronde idem
5e lijkt me duidelijk.

Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.

fifi23
10-12-2017, 10:45
Ik ga helemaal met Bromios mee.
De eerste ronde was idd voor Jamal, maar daarna pakt Rico het over.
In de tweede ronde nog wat twijfelachtig, maar hij scoort gewoon meer dan Jamal.
Je ziet gewoon dat Jamal hoopt op de rake knaller om het af te maken. Hij zet niet veel meer op om een techniek te maken. Het zijn allemaal loeiers van de hoogste orde.

RedaHari
10-12-2017, 11:59
Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:



Number of knockdowns.
Damage inflicted on the opponent.
Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
Number of clean strikes with normal techniques.
Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
3e + 4e ronde idem
5e lijkt me duidelijk.

Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.





Dank voor uitleg.
Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.

BB
10-12-2017, 12:05
Dank voor uitleg.
Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.

Volgens mij stond ie meteen weer op. Was duidelijk uit balans. Geen 8 tellen en zeker geen 10

Pat82
10-12-2017, 12:13
Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.

tarantula
10-12-2017, 12:34
Het is een sport gat82, heeft niks met moslims niet moslims te maken.
Je zit op de verkeerde forum en verkeerde sport, gezien het een multi achtergronden sport is en op de bijna alle sportscholen diverse mensen tegen komt is het waarschijnlijk niks voor jou.

Zoals je ziet trainen er veel moslim vechters onder niet moslim trainers die zijn als familie voor elkaar zie mikes gym vos gym carbin en de lijst gaat door, you piece of shit.

LightHeavyWeight
10-12-2017, 12:41
Nou, laat ik hier maar gewoon niet op ingaan.

largo0
10-12-2017, 12:43
Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.

Waarom heb je het over moslims? Zelfs al zijn er vechters die met een moslim achtergrond hebben gewonnen wordt zo'n discussie niet op sport gebied gevoerd. Frappant.

Nu je het toch over moslims hebt, Moslims die gewonnen hebben: Alim Nabyev die Nieky Holzken voorschut zette. Tyjani die van Larsen wint en Danenberg van Bates.

Pat82
10-12-2017, 14:37
Omdat die groep ook aardig vertegenwoordigd was op de tribunes. Ik geef er overigens geen waardeoordeel aan hoor. Ik benoem enkel. Jullie schieten in de vlekken.

RedaHari
10-12-2017, 14:46
Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.

Jouw opmerking slaat ook werkelijk waar nergens op. waarom de term moslimvrienden? En hoe weet jij nou zo goed dat zij allemaal moslim zijn? gebasseerd op aannames? JIj hoort niet in deze sportforum thuis.

Red(actie)???

RedaHari
10-12-2017, 14:51
Dank voor uitleg.
Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.

Excuus. 8 tellen idd. maar dat hij meteen weer opstond neemt toch niet weg dat het alsnog een knock down is?
Overigens vond ik dat de scheidsrechter te laat ingreep bij de KO van Rico. Onnodig en kon levensgevaarlijk zijn.

Eindbaas
10-12-2017, 15:00
Die baardman heb ik altijd al een waardeloze scheids gevonden. John Axewood is goed!

Pat82
10-12-2017, 15:02
Jouw opmerking slaat ook werkelijk waar nergens op. waarom de term moslimvrienden? En hoe weet jij nou zo goed dat zij allemaal moslim zijn? gebasseerd op aannames? JIj hoort niet in deze sportforum thuis.

Red(actie)???

Omdat ze dat zijn? En vriendelijk op me overkwamen. Er zitten hier duidelijk wat onderhuidse frustraties.

e-type
10-12-2017, 15:04
Excuus. 8 tellen idd. maar dat hij meteen weer opstond neemt toch niet weg dat het alsnog een knock down is?
Overigens vond ik dat de scheidsrechter te laat ingreep bij de KO van Rico. Onnodig en kon levensgevaarlijk zijn.


'k vond het wel een duidelijk struikelmoment hoor, Rico was niet groggy ofzo. Hij werd gewoon uit balans gebracht. En daarbij, Jamal kreeg bij zo'n zelfde moment ook geen 8-tellen.
De call was erg laat ja, maar Ahoy had daar geen enkel probleem mee. :lol:

Pat82
10-12-2017, 15:20
Jamal zijn hoek had ook kunnen ingrijpen ipv hem 8 tellen te laten ondergaan en hem terug te sturen.

LightHeavyWeight
10-12-2017, 15:38
Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.

MoCCino
10-12-2017, 15:42
Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:



Number of knockdowns.
Damage inflicted on the opponent.
Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
Number of clean strikes with normal techniques.
Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
3e + 4e ronde idem
5e lijkt me duidelijk.

Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.





Hier sluit ik me volledig bij aan! Jamal kwam gewoon op conditioneel vlak tekort en had in principe niet heel veel inbreng dan na de 1ste ronde. Hij was teveel aan het loeren naar de counter punch terwijl Rico zo zijn puntjes pakte.

Toch mijn complimenten voor Jamal dat hij heel gefocust was, vocht vrij gecontroleerd en dat hij unberhaupt de 5e ronde haalde.

e-type
10-12-2017, 15:43
Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.

(must spread..)
Sfeer was fantastisch. Eigenlijk juist door die gekke Marokkanen die Ahoy even een boost gaven waardoor de NL'ers ook lekker loskwamen. Geen kwaad woord vanuit de Marokkaanse hoek trouwens toen Ben Saddik KO ging. Wel teleurgesteld, maar geen onvertogen woord. Prima feestje.

Zouggary.

Richelieu
10-12-2017, 16:03
Laten we het rustig houden, geloofsovertuiging staat los van de sport heren.

micha
10-12-2017, 16:11
precies Rico schrok zich helemaal wild in de 1 e ronde en je zag dat duidelijk dat hij in de 2e ronde ook nog van slag was maar hij herstelde perfect en won zeer overtuigend. ik vond dat de scheidsrechter eerder had moet ingrijpen maar hij stond helemaal verkeerd achter Rico. Jammer van Holzken die kan beter gaan boksen wat heeft hij nog te bereiken hier.Zakaria Zouggary het supertalent ging zwaar ko en ik hoop dat hij goed herstelt. props voor die Thai die op zijn 22 jaar zijn 158e overwinning binnen sleepte

Pat82
10-12-2017, 16:36
Wel pas 26e op KO. Ik vond die Bulgaar overigens fantastisch.

LightHeavyWeight
10-12-2017, 16:45
Wel pas 26e op KO. Ik vond die Bulgaar overigens fantastisch.

Kwam uit Azerbeidzjan maar hij deed het goed. Uiteindelijk blijf ik de Thaise vechters toch het mooist vinden.

Pat82
10-12-2017, 16:57
Kwam uit Azerbeidzjan maar hij deed het goed. Uiteindelijk blijf ik de Thaise vechters toch het mooist vinden.

Dat knuffelen de hele tijd...

Richelieu
10-12-2017, 16:59
Dat knuffelen de hele tijd...

Even los van die enorme KO ;)

Minotauro
10-12-2017, 18:20
Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.

Inderdaad! Vond het ook mooi om hem voor Nederland te zien uitkomen. Laatst kwam Toutouh ook uit voor Nederland tegen Buakaw. Mooi om te zien dat die verbondenheid blijkbaar toeneemt.

Briant
10-12-2017, 22:15
https://www.youtube.com/watch?v=9LZn6eHwYig

Als je naar de verslaggever luistert dan zie je het inderdaad zoals de topic-starter. Als je het gevecht bekijkt dan is het heel simpel. Rico loopt op wat stoten in de eerste ronde en verliest die terecht, daarna zet hij druk naar voren en blijft scoren tot hij uiteindelijk in de 5e ronde de ko scoort. In de derde ronde glijdt hij duidelijk uit na een lowkick geplaatst te hebben, geen kd in de verste verte niet. Saddik was halverwege de tweede ronde leeg, hij stond regelmatig gewoon stil. En dat is denk ik ook wat het verschil maakt tussen Rico en de rest. Rico blijft doorgaan en bewegen waar de rest zich leeg slaat in de eerste rondes. En ze aan het eind van het gevecht als twee dronken kroegvechters elkaar staan te hoeken.
En die verslaggever moet weer lekker voetbal gaan commentariėren, want hij roept maar wat. "Jamal is de actieve vechter" terwijl die hijgend met de rug tegen de touwen staat en nog meer van dat soort opmerkingen.

BB
10-12-2017, 22:56
https://www.youtube.com/watch?v=9LZn6eHwYig

Als je naar de verslaggever luistert dan zie je het inderdaad zoals de topic-starter. Als je het gevecht bekijkt dan is het heel simpel. Rico loopt op wat stoten in de eerste ronde en verliest die terecht, daarna zet hij druk naar voren en blijft scoren tot hij uiteindelijk in de 5e ronde de ko scoort. In de derde ronde glijdt hij duidelijk uit na een lowkick geplaatst te hebben, geen kd in de verste verte niet. Saddik was halverwege de tweede ronde leeg, hij stond regelmatig gewoon stil. En dat is denk ik ook wat het verschil maakt tussen Rico en de rest. Rico blijft doorgaan en bewegen waar de rest zich leeg slaat in de eerste rondes. En ze aan het eind van het gevecht als twee dronken kroegvechters elkaar staan te hoeken.
En die verslaggever moet weer lekker voetbal gaan commentariėren, want hij roept maar wat. "Jamal is de actieve vechter" terwijl die hijgend met de rug tegen de touwen staat en nog meer van dat soort opmerkingen.

die commentator was bar slecht. Alleen maar algemene containerbegrippen en 8nfo, maar geen inhoudelijke info. geef mij Fred Royers maar.

Bromios
10-12-2017, 23:10
Commentaar idd drama. Hij zat naar een compleet andere partij te kijken. We zaten met een paar man te kijken en ik gaf elke keer tussen de rondes in wat ik verwachte van de jury en klopte precies. Hebben ze nou echt niets beters bij Ziggo ?

Even een vraagje. De eerste 8 tellen werden vanuit de hoek gefilmd waar Jamal stond. Toen hij weer naar voren ging werd hij nat gegooid lijkt het wel. Wat gebeurde daar nou precies ?

BIG Lebowski
11-12-2017, 00:19
Hij werd nat gegooid Bromios, hij werd nat gegooid....

Bromios
11-12-2017, 11:19
Hij werd nat gegooid Bromios, hij werd nat gegooid....Dat zag ik, Maar waarom ? Leek uit zijn eigen hoek te komen. Helpt dat ?

Nelisje
11-12-2017, 11:35
Het zou kunnen helpen denk ik.. als ik slaperig ben werkt een plens water in mijn gezicht ook altijd heel goed :lol:

Briant
11-12-2017, 11:47
Denk niet dat het een weloverwogen beslissing is geweest. Inderdaad proberen op welke manier dan ook je vechter wakker te maken. Ze hadden beter de handdoek kunnen gooien

Briant
11-12-2017, 12:01
https://www.nu.nl/sport-overig/5043737/verhoeven-baalt-zege-ben-saddik-van-berichten-met-etnische-lading-.html

Klasse van rico

largo0
11-12-2017, 16:41
https://www.nu.nl/sport-overig/5043737/verhoeven-baalt-zege-ben-saddik-van-berichten-met-etnische-lading-.html

Klasse van rico

Top.

Daar kunnen aantal mixfight leden en een heleboel YouTube gebruikers van leren.

Richelieu
11-12-2017, 16:59
https://pbs.twimg.com/media/DQv8vsRUMAEOEc8.jpg

micha
11-12-2017, 19:00
reps for Rico

Eindbaas
11-12-2017, 19:14
Respect! Visitekaartje voor de sport.
Mensen die dat soort walgelijke reacties zetten op FB weten niks af van de sport.

LightHeavyWeight
11-12-2017, 22:08
Ik heb het even nagekeken zonder adrenaline.
Verhoeven was minder aangeslagen in de 1e ronde dan ik dacht. 2e ronde was wel erg close maar het feit dat Verhoeven constant vooruit vecht rechtvaardigt de winst van de ronde wel. Aan het einde van de 2e ronde zag je Jamals vertrouwen dalen. Over ronde 3 bestaat eigenlijk geen discussie en het was zeker geen KD. Zo nu en dan gooide Jamal er een harde counter uit (op de dekking) maar dat was het wel.

Briant
11-12-2017, 22:38
Ik heb het even nagekeken zonder adrenaline.
Verhoeven was minder aangeslagen in de 1e ronde dan ik dacht. 2e ronde was wel erg close maar het feit dat Verhoeven constant vooruit vecht rechtvaardigt de winst van de ronde wel. Aan het einde van de 2e ronde zag je Jamals vertrouwen dalen. Over ronde 3 bestaat eigenlijk geen discussie en het was zeker geen KD. Zo nu en dan gooide Jamal er een harde counter uit (op de dekking) maar dat was het wel.

Zelf zei Rico dat hij aan het eind van de eerste ronde al hersteld was en helder in de hoek stond tijdens de break.

Eindbaas
12-12-2017, 00:47
Ik heb wel genoten van die knalpartij.
We zouden vaker dit soort partijen horen te zien.

https://www.telegraaf.nl/sport/1415591/volgende-keer-is-rico-kansloos
Jbs moet echt veel meer aan zijn conditie werken. De gastank moet ruimer worden.
Meer tactisch en technisch vechten ook.
Misschien dat Hemmers Gym Semmy Schilt kan contacteren voor wat tips en tricks voor Jamal. Zou een goede samenwerking zijn.

Capo dei capii
12-12-2017, 09:31
Ook wel genoten alleen het niveau (ik heb alleen de partijen van Duut en Rico gezien) was wel heel erg laag. Geen combinatie, niet afronden met een lowkick. Vond het wel treffend wat Hoost zei: in het landen der blinden is eenoog koning.

LightHeavyWeight
12-12-2017, 09:57
Tegen JBS moet je ook niet teveel combo's willen maken, dan eet hij ze en krijg je de counter te pakken. Rico's aanvalsplan was gewoon perfect. Ik vind Hoost misschien wel de mooiste kickbokser ooit maar denk oprecht dat hij het zou afleggen tegen Rico, al was het alleen al vanwege het fysiek.

Pat82
12-12-2017, 12:55
Tja, Hoost... Beetje zuur. Jamal is niet minder dan Bob Sapp.

RedaHari
13-12-2017, 00:03
Hoe weet jij nou in hemelsnaam of het moslims zijn. Jij kent niet eens het verschil tussen een Marokkaan en een Turk joh. En gebruik alleen het term vrienden en laat het woord moslim achterwege aub

RedaHari
13-12-2017, 00:05
Nooo dat zou vernederend zijn. Maar ik snap jouw punt

RedaHari
13-12-2017, 00:07
Mwah. Vond het duidelijk een knock-out down. Maar goed. Meningen zijn nu eenmaal sterk verdeeld. Klopt. Zo’n KO is heerlijk om te zien maar totaal niet verantwoord. Slechte scheids

RedaHari
13-12-2017, 00:30
Eerlijk jongens. Ik vind de tegenstanders van Rico echt slappe vechters. Hoe komt het dat je nu geen types meer hebt rondlopen als hari, Aerts, hoost, le banner etc. Ik vind het echt zonde

payap
13-12-2017, 23:41
Bij dit soort evenementen op tv kan je niet om Fred Roijers heen voor verslaggeving idd.

fifi23
14-12-2017, 09:22
"Vond het wel treffend wat Hoost zei: in het landen der blinden is eenoog koning."
en
"Tja, Hoost... Beetje zuur."
.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
De man is meer dan beroemd in Japan. Kan daar niet normaal over straat. Heeft 3 keer de K1 gewonnen in op zeg maar het hoogte punt van de organisatie en heeft voor alles wat hij bereikt heeft nooit erkenning gekregen in zijn eigen land.
Nu ziet hij Rico die erkenning wel krijgen terwijl (en dit is iets waar we het allemaal over eens zijn) de kwaliteit van zijn tegenstanders gewoon minder is.

LightHeavyWeight
14-12-2017, 09:40
Zou die mindere kwaliteit ook komen door strengere dopingcontroles? Daar bedoel ik niet Hoost mee maar meer jongens als Le Banner.

LightHeavyWeight
14-12-2017, 09:49
Bij dit soort evenementen op tv kan je niet om Fred Roijers heen voor verslaggeving idd.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129530-Fred-Royers-op-zijn-best-(DWDD-Filmpje)

En van die mooie opmerkingen als ''oplawaaier'' en zo, heerlijk.

Eindbaas
14-12-2017, 13:41
Ernest Hoost was 4 x K1 kampioen.
Talent is er wel maar het moet ook wel een kans krijgen, tegenwoordig moet je de juiste connecties hebben om bij een grote organisatie als GLORY te mogen vechten. Het gaat niet meer of je alleen goed bent.

Eindbaas
14-12-2017, 14:04
Zwaargewichten die zo goed mee kunnen draaien in de competitie van GLORY:
Tarik Khabez
Antonio Plazibat
Ibrahim El Bouni
Murat Aygun
Roman Kryklia
Tsotne Rogava
Rade Opacic
Roel Mannaart

Over paar jaar zullen er wel meer talenten zijn in de HW maar ze moeten wel een kans krijgen, het moet ook niet uitmaken bij welke “onbekende” gym ze zitten. Het gaat er om dat ze goed kunnen vechten en dat wij als fans ze wil zien vechten op het hoogste platform wat er op dat moment is.
Dan heb je nog de andere gewicht categories daar barst van het talenten wat met gemak mee kan draaien in GLORY:
Ilias Bulaid, Tayfun Oszcan, Regian Eersel, Endy Semeleer etc etc..

Ik ben ook een voorstander van Fred Rooijers.

Sadix
14-12-2017, 14:07
Zwaargewichten die zo goed mee kunnen draaien in de competitie van GLORY:
Tarik Khabez
Antonio Plazibat
Ibrahim El Bouni
Murat Aygun
Roman Kryklia
Tsotne Rogava
Rade Opacic
Roel Mannaart

Over paar jaar zullen er wel meer talenten zijn in de HW maar ze moeten wel een kans krijgen, het moet ook niet uitmaken bij welke “onbekende” gym ze zitten. Het gaat er om dat ze goed kunnen vechten en dat wij als fans ze wil zien vechten op het hoogste platform wat er op dat moment is.
Dan heb je nog de andere gewicht categories daar barst van het talenten wat met gemak mee kan draaien in GLORY:
Ilias Bulaid, Tayfun Oszcan, Regian Eersel, Endy Semeleer etc etc..

Ik ben ook een voorstander van Fred Rooijers.

die zwaar gewichten gaan het never nooit redden tegen rico. Ze zijn trouwens allemaal licht zwaar gewichten.

Eindbaas
14-12-2017, 14:19
Ze vechten boven de 95 plus kilo dan zijn het zwaargewichten geen super zwaargewichten van 140 kilo maar wel gewoon zwaargewichten van 100 kilo of soms iets meer.
Ze hoeven het nu niet te redden tegen Rico maar ze kunnen wel mee doen in competitie van Glory. Ik zie ze bijv allemaal wel met gemak winnen van GLORY zwaargewicht Nicolas Wamba… Je moet ze ook kans geven anders zien we in de toekomst elke keer dezelfde partijen in GLORY.

onne1983
18-12-2017, 10:48
Glory moet idd wat meer lange termijn gaan denken.
Holzken blijven promoten alsof hij het boegbeeld van de kickbokssport is, is niet verstandig. Hij verkoopt veel kaarten in Helmond, en ook in Nederland is hij populair en redelijk bekend door zijn soap, maar buiten nederland is die jongen echt niet te promoten door zijn gebrekkige engels. Ook zit hij in de herfst van zijn carriere.
Glory moet de focus echt eens verleggen naar opkomende talenten, (En dan wat verder scouten dan Hemmers, Colosseum en Mike's gym.) Jongens zoals Tuinov bv, je bent Glory, je claimt de grootste organisatie te zijn, durf dan ook te investeren en bied zo een jongen een dik contract aan en breng hem voorzichtig naar de top. En promoot deze jongens ook eens en over een jaar of 3-5 pluk je daar de vruchten van!

onne1983
18-12-2017, 10:51
Bij dit soort evenementen op tv kan je niet om Fred Roijers heen voor verslaggeving idd.

Ik vind Souwer echt een top alternatief! Die heeft hij ooit eens bij Slamm! prima gedaan. Is welbespraakt, slim. Zo iemand moet je naast een Jeroen Post of zo zetten. Jeroen weet redelijk wat af van de vechtsport, en met zijn TV ervaring weet die wel hoe je een show aan elkaar lult en dan Andy ernaast voor die diepere info.. Beetje een Goldberg/Rogan achtige combi heb je dan.