PDA

View Full Version : Floyd says hè has an multi-fight offer from the UFC



Suplex
13-12-2017, 18:03
Floyd zegt dat de UFC hem een contract aanbied voor 3 of 4 partijen en volgens floyd zijn er billions mee gemoeid.

https://www.mmafighting.com/2017/12/13/16771004/morning-report-floyd-mayweather-says-he-has-multi-fight-offer-with-ufc-can-make-a-billion-dollars

CombatGuy
13-12-2017, 21:16
Gaat echt nooit gebeuren. Kansloos.

-loopt jaren achter op worstelen en bjj
-te oud

Tenzij hij bewust komt om te verliezen en te cashen

el mustafa
14-12-2017, 00:21
Wees daar maar niet zo zeker van... zou hem graag zien tegen conor in de octagon en denk dat hij zou winnen !!

fifi23
14-12-2017, 09:07
MCCracker vermoord hem in de Octagon.
.
Je kan Max Verstappen wel op een Moto GP motor zetten, maar hij zal never nooit niet van Rossi winnen.

LightHeavyWeight
14-12-2017, 09:37
Je kunt toch niet serieus denken dat Floyd het goed gaat doen jongens. Dat kan gewoon niet.

Briant
14-12-2017, 10:03
Zijn zoveel voorbeelden geweest van gerenomeerde atleten die denken in MMA nog een zakcentje te kunnen verdienen. Dan lukt dat laatste wel, maar zelden is het een serieuze competitie geweest.

tarantula
14-12-2017, 10:09
Als je floyd tegen een goede kickbokser zet wordt hij al gesloopt, een of twee lowkicks en het is klaar laat staan mma.
Ik geef hem 0,1 procent kans.

CombatGuy
14-12-2017, 10:13
De kans dat Conor wint van Floyd in een Boksring is laag. Misschien wint Floyd 90/100 keer.

De kans dat Floyd wint van Conor in een Octagon is nagenoeg onmogelijk. 100/100 wint Conor.

Eindbaas
14-12-2017, 18:47
James Toney is het ook niet gelukt tegen Randy Couture op MMA regels. Ik zie het niet gebeuren dat Floyd op MMA regels gaat vechten.

Knoopwafel
15-12-2017, 02:00
Het enige interessante hieraan is misschien de gigantische bedragen die, volgens Mayweather, uitgekeerd gaan worden.

Sensatiegehalte van hem tegen welke mma-er dan ook is echt nihil. Elke kenner weet wat er gaat gebeuren, hij is echt kansloos en wordt vrij snel afgestraft.

Alle vechtsporters uit andere disciplines denken dat ze het gaan flikken, totdat ze plotseling op hun rug liggen en weerloos gemolesteerd worden.

Pat82
15-12-2017, 11:59
Doe het dan goed en zet hem tegenover Khabib. Lekker in het rond gooien.

Minotauro
15-12-2017, 15:18
De kans dat Conor wint van Floyd in een Boksring is laag. Misschien wint Floyd 90/100 keer.

De kans dat Floyd wint van Conor in een Octagon is nagenoeg onmogelijk. 100/100 wint Conor.

Niks is 0 en niks is 100. McGregor wint ook niet 1 op de 10x tegen Mayweather met boksregels. Als je dan met cijfers komt, zorg dan dat ze wat minder fragiel zijn dan dit natte vingerwerk

Soulbringer320
15-12-2017, 15:23
Weet nog dat Dana onlangs zei dat die iets met boksen wilden doen. Denk dat ze hem gewoon laten boksen in de UFC nooit op MMA regels.

el mustafa
16-12-2017, 01:28
Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
Schrijf floyd niet af ...

Eindbaas
16-12-2017, 17:15
Paar goede lowkicks dan gaat Floyd vanzelf wel liggen. Grondvechten heb je tijd voor nodig om het te leren. Ik zie hem ook niet omgaan met ellebogen en knieën tijdens een MMA gevecht. Of hij moet zijn eerste partij vechten tegen een pannenkoek. Maar eerst zien dan geloven dat hij in de UFC gaat vechten.

Brainthief
16-12-2017, 23:19
Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
Schrijf floyd niet af ...

Echt 0% kans voor Floyd met mma regels. Conor vecht graag staand maar hij kan zeker goed grapplen. Zijn hoofd coach is blackbelt bjj onder de machado/ haueter linage. Dat is legit bjj. Conor traint met Dilon Danis, blackbelt van bjj GOAT Marcelo Garcia. Floyd verliest van een bluebelt met een redelijke double of single leg. Als ie tegen een worstelaar komt te staan wordt ie alle kanten op gesuplext.

Minotauro
17-12-2017, 08:20
Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
Schrijf floyd niet af ...

Oh hier hebben we het anti blanken praatje weer. Mayweather is van origine Afri, dus tuurlijk wint die van een witmangs! Stelletje rasiesten! Hoe durven jullie! Of niet el Moesie?

Willem033
17-12-2017, 10:49
Echt 0% kans voor Floyd met mma regels. Conor vecht graag staand maar hij kan zeker goed grapplen. Zijn hoofd coach is blackbelt bjj onder de machado/ haueter linage. Dat is legit bjj. Conor traint met Dilon Danis, blackbelt van bjj GOAT Marcelo Garcia. Floyd verliest van een bluebelt met een redelijke double of single leg. Als ie tegen een worstelaar komt te staan wordt ie alle kanten op gesuplext.Dat iemand traint/getraind wordt door een legit black belt zegt niet altijd wat, Manhoef werdt getraind door Pardoel....

my2cents
17-12-2017, 13:08
Oh hier hebben we het anti blanken praatje weer. Mayweather is van origine Afri, dus tuurlijk wint die van een witmangs! Stelletje rasiesten! Hoe durven jullie! Of niet el Moesie?

Er is echt iets goed mis met je, ik zou eens met iemand gaan praten als ik jou was

CombatGuy
17-12-2017, 16:18
Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
Schrijf floyd niet af ...

1. Als je nog nooit hebt gegrappled dan moet je jarenlang voorbereiden

2. Klopt, een gevecht begint staand. Een worstelaar begint ook staand. Succes met de takedowns en clinch.

Brainthief
17-12-2017, 17:46
Dat iemand traint/getraind wordt door een legit black belt zegt niet altijd wat, Manhoef werdt getraind door Pardoel....

Ik denk dat Pardoel niet zo maar een bruine band weg geeft....

el mustafa
17-12-2017, 18:57
Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.

Ik probeer iedereen graag te hebben .

Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .

S.B.
17-12-2017, 20:06
Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.

Ik probeer iedereen graag te hebben .

Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .

Ach jongen toch....

Guytje
18-12-2017, 07:46
Hou het simple, lowkick, lowkick eeennnnn, lowkick, en lowkick...klaar

Suplex
20-12-2017, 18:27
http://www.espn.com/mma/story/_/id/21826203/ufc-floyd-mayweather-jr-discussing-mixed-martial-arts-deal

Suplex
20-12-2017, 22:10
https://www.telegraaf.nl/sport/1458469/mayweather-denkt-na-over-spectaculaire-rentree

Ook Dana white bevestigd dat er gesprekken zijn.

Soulbringer320
21-12-2017, 00:35
https://www.youtube.com/watch?v=pRDo-cR0row

e-type
21-12-2017, 00:51
Als Dana White zoiets zegt...vergeet het dan maar.

Floyd heeft het trouwens al weer ontkend.

onne1983
21-12-2017, 09:54
Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.Ik probeer iedereen graag te hebben .Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .Jij moet zeker wel een hele grote Mayweather poster hebben hangen thuis. Ray Mercer is de enige boxer die het lukte om een redelijke naam in het MMA op MMA regels te verslaan. En dat wat een one punch KO. Floyd staat nou niet echt bekend om zijn KO power. Als je naar de boks partij tussen hem en McGregor kijkt, Op het moment dat Mayweather met zijn rug naar Conor draait in de kooi dan supplexed elke MMA vechter hem vol op zijn nek of gaat voor een rear naked choke. Mayweather is een top bokser, maar zijn boksen gaat hem echt niet helpen aan een overwinning tegen welke UFC vechter dan ook. Die stijl is daar gewoon niet geschikt voor. en Mayweather gaat echt niet in een jaar even leren hoe hij zich tegen trappen, takedowns en submissions gaat verdedigen.

Suplex
21-12-2017, 12:16
Als Dana White zoiets zegt...vergeet het dan maar.

Floyd heeft het trouwens al weer ontkend.

Dit wellis nietus spelletje kennen we van de bokspartij mayweather vs mcgregor die partij kwam er ook.

Maar of floyd echt naar de ufc komt betwijfel ik

e-type
21-12-2017, 13:36
Dit wellis nietus spelletje kennen we van de bokspartij mayweather vs mcgregor die partij kwam er ook.

Maar of floyd echt naar de ufc komt betwijfel ik

Klopt. Een natte scheet op Twitter en hele fora staan in vuur en vlam.

Knoopwafel
21-12-2017, 18:49
Back to reality....:fp:


https://www.mmafighting.com/2017/12/20/16803854/floyd-mayweather-squashes-reports-of-ufc-talks-im-not-doing-it

Suplex
23-12-2017, 11:18
Mighty mouse zegt op twitter ik wil 20 pounds omhoog gaan in gewicht om tegen floyd te vechten.
Alweer zon pussy champ nu komt het hem uit en is gewicht geen isseu meer. Vecht dan ook gewoon tegen TJ .

LightHeavyWeight
23-12-2017, 12:46
Mighty mouse is 9 cm korter dan TJ. Die zitten beiden gewoon in de juiste gewichtsklasse.

Suplex
23-12-2017, 14:22
Mighty mouse is 9 cm korter dan TJ. Die zitten beiden gewoon in de juiste gewichtsklasse.

Ze zitten niet in de zelfde gewichtsklasse TJ is bentamweight en MM is flyweight , TJ wil omlaag komen maar zelfs daar maakt MM een probleem van omdat hij bang is dat hij het gewicht niet haalt en een gewichtsklasse omhoog om tegen TJ te staan wil hij al helemaal niet.
Behalve nu het hem uitkomt voor floyd wil hij zelfs naar 145 gaan wat een clown die MM.

LightHeavyWeight
23-12-2017, 15:00
Ik zeg ook niet dat ze in dezelfde gewichtsklasse zitten. Ik zeg dat ze in de juiste zitten.

Briant
23-12-2017, 16:53
Pussy champ bla bla bla sommigen van jullie leven echt in een fantasie wereld. Er is 1 ding dat telt en dat is geld. Je weet dat als je tegen mayweather vecht je veel betaald krijgt. Natuurlijk doen mensen die uitspraken.

Suplex
23-12-2017, 20:48
Pussy champ bla bla bla sommigen van jullie leven echt in een fantasie wereld. Er is 1 ding dat telt en dat is geld. Je weet dat als je tegen mayweather vecht je veel betaald krijgt. Natuurlijk doen mensen die uitspraken.

Nu is geld wel belangrijk?
Hij wil idd cashen tegen floyd en ruim boven zijn gewicht zodat zijn titel niet op het spel staat.
TJ is voor MM ook een money fight omdat deze partij te verkopen is en PPV kan opleveren iets dat MM nooit gehad heeft dus TJ is zijn kans maar dit wil meneer MM niet. Pussy dus een echt champ vecht tegen iedereen zeker op zijn eigen gewicht.

e-type
23-12-2017, 22:35
Nu is geld wel belangrijk?
Hij wil idd cashen tegen floyd en ruim boven zijn gewicht zodat zijn titel niet op het spel staat.
TJ is voor MM ook een money fight omdat deze partij te verkopen is en PPV kan opleveren iets dat MM nooit gehad heeft dus TJ is zijn kans maar dit wil meneer MM niet. Pussy dus een echt champ vecht tegen iedereen zeker op zijn eigen gewicht.


Mighty Mouse een pussy noemen...sjongejonge. Die gast heeft jarenlang iedereen in z'n divisie vermorzelt en jij noemt 'm vanachter je telefoontje een pussy...:fp:


McGregor ontwijkt elke relevante tegenstander, gaat lekker geld verdienen en die heb jij als avatar staan....maakt het nóg geloofwaardiger...

Suplex
23-12-2017, 23:04
McGregor ontwijkt elke relevante tegenstander, gaat lekker geld verdienen en die heb jij als avatar staan....maakt het nóg geloofwaardiger...

Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.

e-type
23-12-2017, 23:29
Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.

Ow, dus McGregor z'n carrière kan je wel waarderen, maar de jarenlang dominante DJ doe je af als pussy. Beetje selectief, maar goed, het zal jou wel logisch in de oren klinken.

Briant
24-12-2017, 00:42
Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.

Je kan mooi debatteren en je hebt veel feitenkennis (meer dan ik zeg ik je eerlijk), maar je komt op mij niet over als iemand die vecht of met vechters werkt. Anders vind ik het raar dat je uitspraken doet als "Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen." suggererend dat mensen op het niveau van DJ wel de makkelijke weg genomen hebben of nemen.

Suplex
24-12-2017, 10:37
Ow, dus McGregor z'n carrière kan je wel waarderen, maar de jarenlang dominante DJ doe je af als pussy. Beetje selectief, maar goed, het zal jou wel logisch in de oren klinken.

Een champ hoort tegen iedereen te vechten die ze hem voorschotelen zodra een champ hier selectief in word en de “makkelijke” partijen kiest doet dat voor mij iig veel af aan hun status. MM doet er alles aan om TJ te ontwijken.
Mcgregor heeft naar mijn mening nooit de makkelijke tegenstander gekozen altijd de zwaredere partijen aan gepakt.
Als blijkt dat mcgregor Ferguson en bv Khabib gaat ontwijken doet dit voor mij ook heel veel af aan de status van mcgregor.

e-type
24-12-2017, 10:38
Een champ hoort tegen iedereen te vechten die ze hem voorschotelen zodra een champ hier selectief in word en de “makkelijke” partijen kiest doet dat voor mij iig veel af aan hun status. MM doet er alles aan om TJ te ontwijken.
Mcgregor heeft naar mijn mening nooit de makkelijke tegenstander gekozen altijd de zwaredere partijen aan gepakt.
Als blijkt dat mcgregor Ferguson en bv Khabib gaat ontwijken doet dit voor mij ook heel veel af aan de status van mcgregor.


ok

Suplex
24-12-2017, 12:40
maar je komt op mij niet over als iemand die vecht of met vechters werkt.

Nee ik ben een Lamlul die zomaar wat roept totaal geen ervaring 😂😂😂.

Dat jij dat opmaakt omdat ik een mening heb over het feit dat als een champ bewust tegenstanders aan het ontwijken is en ik dat dan pussy vind , dat vind ik al heel knap.
Dus omdat ik een andere mening heb als jou? Ben ik geen vechter of werk ik niet met vechters? Dat is beetje raar toch?

Of heb je andere argumenten waarom je dit denkt?

Briant
24-12-2017, 13:02
Nee ik ben een Lamlul die zomaar wat roept totaal geen ervaring ������.

Dat jij dat opmaakt omdat ik een mening heb over het feit dat als een champ bewust tegenstanders aan het ontwijken is en ik dat dan pussy vind , dat vind ik al heel knap.
Dus omdat ik een andere mening heb als jou? Ben ik geen vechter of werk ik niet met vechters? Dat is beetje raar toch?

Of heb je andere argumenten waarom je dit denkt?

Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.

e-type
24-12-2017, 14:08
Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.

Precies, want de toptegenstanders in twee divisies laten wachten, omdat hij zo nodig money fights wil doen is natuurlijk heeeeeel anders dan je divisie vermorzelen en dán pas een money fight willen doen, om daarna door iemand een 'pussy' genoemd te worden, omdat TJ graag wil afvallen...
Suplex is enigszins bevooroordeeld, zo is wel duidelijk. McGregor is nota bene gestripped, omdat ie weigerde de tegenstand aan te gaan en z'n belt te verdedigen...wat voor champ is dat dan wel niet...Suplex ziet het anders.

Suplex
24-12-2017, 14:32
Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.

Je titel niet willen verdedigen tegen TJ en vervolgens wel tegen ray borg kies je toch gewoon de makkelijke weg?
Of wil je beweren dat borg een zwaardere tegenstander is dan TJ?
Wat MM daar allemaal wel of niet voor heb hoeven doen om aan de top te komen staat daar toch los van?

Suplex
24-12-2017, 14:46
Precies, want de toptegenstanders in twee divisies laten wachten, omdat hij zo nodig money fights wil doen is natuurlijk heeeeeel anders dan je divisie vermorzelen en dán pas een money fight willen doen, om daarna door iemand een 'pussy' genoemd te worden, omdat TJ graag wil afvallen...
Suplex is enigszins bevooroordeeld, zo is wel duidelijk. McGregor is nota bene gestripped, omdat ie weigerde de tegenstand aan te gaan en z'n belt te verdedigen...wat voor champ is dat dan wel niet...Suplex ziet het anders.

Mcgregor moest een van zijn belts laten vallen van Dana toen mcgregor dit weigerde is hij gestript van de 145 belt.
De reden dat hij gestript is , is omdat hij de uitdaging hoger op zocht eerst was LW de bedoeling maar het werd zelfs WW omdat hij er schijt aan had wie zijn tegenstander was. En tot nu toe tegen iedereen gevichteb heeft die hem voor geschoteld werd.
Mcgregor zette alles wat hij had opgebouwd op het spel in rematch tegen diaz als hij ook die verloren had was zijn waarde een heel eind gedaald. Maar hij nam het risico en weigerde de partij aan te nemen op LW maar eiste deze partij op WW om zich te revancheren.
Dat zijn tenminste actie die zeggen dat je Man bent. Ipv van selectief zijn.
Ook zijn money fight tegen floyd neem ik hem niet kwalijk voor 140 mil . Daarnaast stapt hij ook gewoon inde ring met waarschijnlijk een van de beste boxer allertijden en doet hij dat gewoon en nog redelijk verdienstelijk ook.
Nu is het aan mcgregor om te laten zien dat hij de LW belt waard is en word het tijd dat hij hem gaat verdedigen tegen Ferguson.

e-type
24-12-2017, 20:00
't Is goed joh, het is wel duidelijk dat jij een McGregorfanboy bent, je hoeft 'm echt niet te verdedigen hoor. Jij vindt dat een champ zijn belts moet verdedigen tegen een ieder die hem wordt aangeboden. Behalve McGregor, want die is een man omdat ie money fights prefereert boven zijn eigen competitie waar ie al twee jaar niet meer in wilt vechten.
Jij vindt DJ een pussy omdat ie dezelfde weg wil bewandelen, prima man. :whistling:

Fijne Kerst :)

Briant
24-12-2017, 20:17
Fijne kerst!

Suplex
25-12-2017, 09:28
Jullie ook👍🏻

Eindbaas
26-12-2017, 09:14
Fijne feestdagen!

new_world_order
11-01-2018, 21:18
er zit iig weer wat aan te komen, aangezien may en connor weer begonnen zijn met elkaar uitdagen op insta..

Suplex
15-03-2018, 17:57
https://youtu.be/wGjplV12k10

Floyd zegt dat hij contact heeft met tyrone Woodley om daar mee te gaan trainen en zegt dat op een schaal van 1 op 10 zijn worstelen een 7 is en dat hij dit naar een 9 kan krijgen.
Zijn handen zijn 100 en zijn trappen een 4 volgens zijn eigen zeggen in bovenstaand interview

pronk
16-03-2018, 02:36
Ze hebben zig vast doodgelachen na het interview.

JBW
16-03-2018, 09:22
Ze hebben zig vast doodgelachen na het interview.

Dat lijkt mij ook ja..

el mustafa
17-03-2018, 21:07
Onderschat hem niet , die komt echt de octagon niet in als hij niet top is voorbereid

Suplex
17-03-2018, 23:43
Onderschat hem niet , die komt echt de octagon niet in als hij niet top is voorbereid

Vergeet ook niet dat hij zichzelf overschat en alleen maar ja knikkers om zich heen heeft.

pronk
18-03-2018, 00:02
Onderschat hem niet , die komt echt de octagon niet in als hij niet top is voorbereid

Jij zou een goede PR voor de TMT kunnen zijn.