PDA

View Full Version : UFC 220 | Results **Spoiler**



Kemal
21-01-2018, 08:01
Stipe Miocic def. Francis Ngannou by unanimous decision (50-44 x3) – for heavyweight title
Daniel Cormier def. Volkan Oezdemir by TKO (punches). Round 2, 2:00 – for light heavyweight title
Calvin Kattar def. Shane Burgos by TKO (punches). Round 3, 0:32
Gian Villante def. Francimar Barroso by split decision (30-27, 28-29, 30-27)
Rob Font def. Thomas Almeida by TKO (strikes). Round 2, 2:24
Kyle Bochniak def. Brandon Davis by unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
Abdul Razak Alhassan def. Sabah Homasi by knockout (right uppercut). Round 1, 3:47
Dustin Ortiz def. Alexandre Pantoja by unanimous decision (29-28 x3)
Julio Arce def. Dan Ige by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Enrique Barzola def. Matt Bessette by unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
Islam Makhachev def. Gleison Tibaudef. by knockout (punches). Round 1, 0:57

Kemal
21-01-2018, 08:05
https://www.youtube.com/watch?v=xstATuSNYE0

Kemal
21-01-2018, 08:05
https://www.youtube.com/watch?v=hI7IXRt2cJ8

Kemal
21-01-2018, 08:05
https://www.youtube.com/watch?v=lyiwKKsQ1V8

Kemal
21-01-2018, 08:19
https://www.youtube.com/watch?v=42IIfJFtePo

Kemal
21-01-2018, 08:30
https://www.youtube.com/watch?v=4uB7jNxeQ2Y

Minotauro
21-01-2018, 10:49
Hahahaha

blade
21-01-2018, 10:59
die Stipe lekker man haha

Suplex
21-01-2018, 11:04
Weer een heel dominante win van DC.
Stipe had ik niet verwacht Ngannou was de 1e ronde al helemaal buiten adem.
Stipe haalde hem de 1e ronde al naar de grond dat had ik zeker niet gedacht nette overwinning van stipe.
3 x zijn titel verdedigd

LightHeavyWeight
21-01-2018, 11:12
1e minuut vond ik Cormier niet scherp maar het klassenverschil was veel te groot.
En Miocic een hele goede overwinning met een perfect gameplan.

train2grow
21-01-2018, 11:56
Ik voorspel dat de vechters die in de toekomst vechten tegen ngannou allemaal na de grond gaan.

S.B.
21-01-2018, 11:58
Van de grote boze Afrikaanse meneer die Overeem vermoord heeft was weinig over. Hele goede win van Miocic. Hopen op een partij tegen Cain in Juli, dat is het laatste wat hij te bewijzen heeft.

e-type
21-01-2018, 12:14
Heerlijke win van Miocic! Kan de UFC weer op zoek naar een ander schaap om commerieel uit te melken. Ngannou moet toch eens aan z'n conditie werken.

DC had een prima avond weer, wat een vechter.

blade
21-01-2018, 12:29
Heerlijke win van Miocic! Kan de UFC weer op zoek naar een ander schaap om commerieel uit te melken. Ngannou moet toch eens aan z'n conditie werken.

DC had een prima avond weer, wat een vechter.

zal die heel wat massa kwijt raken als die aan zijn conditie gaat werken;)

Suplex
21-01-2018, 12:32
zal die heel wat massa kwijt raken als die aan zijn conditie gaat werken;)

Had ook het idee dat ngannou een stuk zwaarder was dan voorheen toen hij de ufc in kwam woog hij 250 lbs nu moet hij cutten om de 265 lbs te halen naar wat ik begrijp.
Zijn conditie was echt gelijk weg

LightHeavyWeight
21-01-2018, 13:35
Was de eerste keer dat hijzelf het tempo niet kon bepalen. Hij werd mee gesleurd in de diepe krochten van het worstelen. Dat is het verschil, pace lag te hoog, perfect gameplan.

R.D.N
21-01-2018, 13:43
Was de eerste keer dat hijzelf het tempo niet kon bepalen. Hij werd mee gesleurd in de diepe krochten van het worstelen. Dat is het verschil, pace lag te hoog, perfect gameplan.

Plus Stipe kan een stootje hebben zeg.
Ware kampioen.

Guytje
21-01-2018, 15:23
en nu? wie?

S.B.
21-01-2018, 15:52
Cain in Juli

T15Boxing
21-01-2018, 17:31
Stipe is geweldig maar ik heb nog nooit zo'n techniek arme vechter als Ngannou gezien. Extreme steroid gebruik voor zijn grootte en stootkracht, voor de rest heeft hij niets te bieden.

Hoop dat we een tijdje niets horen van zijn belachelijke hype. Wat een can.

Soulbringer320
21-01-2018, 18:53
Tijd dat Cain weer terugkeert.

Eindbaas
21-01-2018, 19:06
Netjes hoor van die brandweerman! Laat even zien waarom HW champ is. DC had ik wel verwacht hij heeft alleen moeite met zijn kwelgeest Jon Jones.

Suplex
21-01-2018, 19:13
en nu? wie?

DC vs Stipe wil ik wel zien

T15Boxing
21-01-2018, 19:24
DC, Cain en Jones. Dat zou nog wat zijn.

e-type
21-01-2018, 20:01
Kijk dit dan. Ngannou heeft Miocic nooit serieus genomen denk ik. Wat een drama-cijfers.


http://mmaimports.com/wp-content/uploads/2018/01/rx2j2qza1db01.png

tarantula
21-01-2018, 20:36
Stipe is een coole gast, waardige kampioen.
Ngannou kan zich verbeteren cardio grond dan zou hij een kampioen kunnen worden, zijn handwerk blijft gevaarlijk en zijn kin is ijzersterk.
Ik vond hem ook eerlijk en nederig na de partij, respect voor beide brothers.

Eindbaas
21-01-2018, 22:07
Inderdaad, beide reageerde sportief. Zo hoort het ook. Dat zag je ook bij DC en Volkan.

Willem033
22-01-2018, 06:20
Goed, de hype train is ontspoord, nu hebben ze CmG wel nodig.
Stipe heeft de uitstraling van een pak melk, maar een waardig kampioen.
Denk echter wel dat Cain hem pakt

Guytje
22-01-2018, 08:49
Cain ja , maar na zo'n lange afwezigheid???? Weet niet... En weer Stipe onderschatten? UFC kan daar wel een hype uit breien maar vrees dat Stipe gewoon ook van Cain wint. Ideaal zou zijn dat Cain één of twee partijen kan inwerken bv. tegen Ngannou of Overeem... Enja, wint Overeem dan dan toch Overeem vs Stipe als bijna allerlaatste kans voor Alistair??

Ik lees hier ook dat Ngannou een "can" is. Ben ik niet mee akkoord. Als je vier jaar in de sport zit en je gaat zonder eerdere ervaring in een 5 ronden battle de challenge aan met misschien wel de meest onderschatte HW en deze 5 ronden ook gewoon uitdoet, dan ben je voor mij geen "can". Zeker als je ziet hoe hij eerdere tegenstanders heeft mishandeld (Overeem, Arlovski). Het enige nadeel dat Ngannou heeft is dat hij alle vorige partijen vroegtijdig heeft gewonnen..als je dat al een nadeel kan noemen natuurlijk. Maar om dan voor titel te vechten en voelt dat je de champ er niet gaat uitkegelen na één twee rondes ben je de pineut. Geef de man nog enkele partijen...Aanwinst voor de HW divisie 100%!!

LightHeavyWeight
22-01-2018, 09:46
Cain ja , maar na zo'n lange afwezigheid???? Weet niet... En weer Stipe onderschatten? UFC kan daar wel een hype uit breien maar vrees dat Stipe gewoon ook van Cain wint. Ideaal zou zijn dat Cain één of twee partijen kan inwerken bv. tegen Ngannou of Overeem... Enja, wint Overeem dan dan toch Overeem vs Stipe als bijna allerlaatste kans voor Alistair??

Ik lees hier ook dat Ngannou een "can" is. Ben ik niet mee akkoord. Als je vier jaar in de sport zit en je gaat zonder eerdere ervaring in een 5 ronden battle de challenge aan met misschien wel de meest onderschatte HW en deze 5 ronden ook gewoon uitdoet, dan ben je voor mij geen "can". Zeker als je ziet hoe hij eerdere tegenstanders heeft mishandeld (Overeem, Arlovski). Het enige nadeel dat Ngannou heeft is dat hij alle vorige partijen vroegtijdig heeft gewonnen..als je dat al een nadeel kan noemen natuurlijk. Maar om dan voor titel te vechten en voelt dat je de champ er niet gaat uitkegelen na één twee rondes ben je de pineut. Geef de man nog enkele partijen...Aanwinst voor de HW divisie 100%!!

Amen. Maar Overeem zal niet meer voor die titel vechten. En iedereen kan gaan liggen in deze divisie maar Overeem zijn kin kan het gewoon echt niet hebben. De KO tegen Stipe, Stipe zelf kopt die tikken wel weg.

Bromios
22-01-2018, 10:38
Ik had Stipe altijd in het rijtje Arlovski, Barnett, Mir, Struve. Prima heavyweight maar niet meer dan dat.

Ik ben er ook nog niet achter of het nou gebrek aan talent is in de heavyweights of dat hij toch echt beter geworden is.

Suplex
22-01-2018, 13:19
Ik had Stipe altijd in het rijtje Arlovski, Barnett, Mir, Struve. Prima heavyweight maar niet meer dan dat.

Ik ben er ook nog niet achter of het nou gebrek aan talent is in de heavyweights of dat hij toch echt beter geworden is.

Denk niet dat het een gebrek aan talent is denk dat het USADA is dat het niveau naar beneden trekt.
Veel toppers zijn ineens sterk achteruit gegaan sinds USADA

Briant
22-01-2018, 13:30
Denk niet dat het een gebrek aan talent is denk dat het USADA is dat het niveau naar beneden trekt.
Veel toppers zijn ineens sterk achteruit gegaan sinds USADA

Dat en welke heavy weight steekt er nu duidelijk boven de genoemde heavy weights uit? Er is naar mijn idee niet echt 1 duidelijke dominante heavy weight in de UFC. Iedereen kan van iedereen winnen. Ben benieuwd hoe Stipe het volhoudt. Cain wordt veel genoemd, maar die heeft al een hele tijd niet meer gevochten en de anderen hebben niet stil gezeten natuurlijk.

LightHeavyWeight
22-01-2018, 13:58
Is er nou ook relevante info beschikbaar over een eventuele comeback van Cain? Ik heb hem namelijk afgeschreven en hij wordt er ook niet jonger op.

Down under
22-01-2018, 14:43
Ik heb ook wel weer te doen met Ngannou moet ik zeggen. Het is ongezond als je ziet welke portie aandacht die man kreeg voor deze pot. De UFC marketing machine draaide op volle toeren en hij werd nogal opgehemeld (nog zacht uitgedrukt) Blijf dan maar eens dicht bij jezelf en vooral nuchter, zijn er maar weinig die dat kunnen.:arrow: Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Dan Stipe.. Net als velen hier vond ik hem niet zo veelzeggend of hoopvol in het begin. Maar wat een groot sportman en groot kampioen is deze man. Petje af voor zijn prestaties zeg. Idd schitterend hoe hij Dana op een nette manier te kakken zet in de octagon :) Stipe vs Cain is een leuk discussie, maar wat moet je daarvan zeggen? Hij is al zo lang uit de roulatie, dat zal hem toch opbreken? Lijkt me wel een prachtige matchmaking. Eerst maar een opwarmertje voor de beste man.

S.B.
22-01-2018, 14:47
Is er nou ook relevante info beschikbaar over een eventuele comeback van Cain? Ik heb hem namelijk afgeschreven en hij wordt er ook niet jonger op.
Cain is weer aan het trainen, ik verwacht dat hij als hij fit blijft dan in de zomer weer fit is. Zal wel international fightweek worden.

Capo dei capii
22-01-2018, 17:38
Ik zou Vitali Minakov wel in de UFC willen zien. Ik ben wel benieuwd naar zijn niveau in de UFC.

R.D.N
22-01-2018, 19:37
Amen. Maar Overeem zal niet meer voor die titel vechten. En iedereen kan gaan liggen in deze divisie maar Overeem zijn kin kan het gewoon echt niet hebben. De KO tegen Stipe, Stipe zelf kopt die tikken wel weg.

Ben ik het helaas mee eens ja.
Had Overeem groot de titel zien winnen nog een keer.

R.D.N
22-01-2018, 19:40
Graag😬

Suplex
22-01-2018, 22:35
Dana white zegt stipe vs DC ook wel te zien zitten.
DC is duidelijk en wil cain niet voor de voeten lopen.
Dana zegt dat DC bij winst de titel zonder probleem kan laten vallen om cain niet in de weg te zitten

T15Boxing
22-01-2018, 22:42
Dana zegt dat DC bij winst de titel zonder probleem kan laten vallen om cain niet in de weg te zitten

Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.

https://media.giphy.com/media/l3diPu83x8iUeL10k/giphy.gif

Bromios
22-01-2018, 22:57
Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.

https://media.giphy.com/media/l3diPu83x8iUeL10k/giphy.gif

Stipe heeft helemaal gelijk. Dana piepelt hem in de aanloop naar deze partij. Hij pakt hem even terug.

Dat t-shirt van Stipe vond ik ook wel top. Baddest man on the planet. Dat zegt Dana steeds als hij het over Francis heeft.

Suplex
23-01-2018, 00:35
Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.

https://media.giphy.com/media/l3diPu83x8iUeL10k/giphy.gif

Stipe verdient meer respect dan hij krijgt van Dana en MMA fans grote probleem is dat hij een marktwaarde van 0 heeft.

gieloe
23-01-2018, 19:15
Stipe is gruwelijk! Ben echt fan sinds ie Overeem versloeg en hoe! Terwijl ik pro overeem ben btw