PDA

View Full Version : VechtersBazen met Gegard Mousasi en Bert Kops



Eindbaas
24-01-2018, 13:51
Ze bespreken de carrière van Mousasi, UFC titels, Mixfight forum, Bellator etc.
https://youtu.be/N4RFILdrlT0

S.B.
24-01-2018, 15:40
Dik dik dik

e-type
24-01-2018, 18:25
Hele leuke podcast dit weer, lekker relaxed ouwehoeren over MMA.

@LightHeavyWeight, je komt er niet goed vanaf gast :lol:

LightHeavyWeight
24-01-2018, 22:07
Hele leuke podcast dit weer, lekker relaxed ouwehoeren over MMA.

@LightHeavyWeight, je komt er niet goed vanaf gast :lol:

Ha ja tering, dat mag je zeggen. Ach ja ik ben hier altijd wel correct denk ik. Ik vind Gegard een wereldtopper maar in tegenstelling tot Bert niet de allerbeste momenteel. Maar laten we heel eerlijk zijn, na het zien van deze aflevering zijn er maar weinig mensen die het goed kunnen doen in hun ogen.

e-type
24-01-2018, 22:17
Ha ja tering, dat mag je zeggen. Ach ja ik ben hier altijd wel correct denk ik. Ik vind Gegard een wereldtopper maar in tegenstelling tot Bert niet de allerbeste momenteel. Maar laten we heel eerlijk zijn, na het zien van deze aflevering zijn er maar weinig mensen die het goed kunnen doen in hun ogen.

x2. Niet gek laten maken. Gegard blijft hier nog steeds populair volgens mij.

Kemal
30-01-2018, 06:41
Was een leuke aflevering! Bert en Gegard zijn het ideale koppel, het moet gek lopen dat hun niet de titel pakken, ik ben iig overtuigd dat ze die binnen slepen!

CombatGuy
01-02-2018, 21:57
Vechtersbazen podcast zou denk ik nog verbeterd kunnen als ze minder het woord geven aan jonge vechters. Ik zie liever graag trainers en meesters in hun vak aan het woord dan vechters. Zo leren we veel meer. Laatst luisterde ik naar John Danaher op JRE, beste podcast aflevering ooit.

En als er vechters perse aan het woord moeten komen dan het liefst een ervaren vechter die bekend staat om inzicht, wijsheid en diepe knowhow.

Briant
01-02-2018, 22:48
Ik vond deze aflevering wel sterk. Mousasi legt het duidelijk uit. Ik bespeur wel enige frustratie naar wat mensen toe. En ook mixfight komt er niet heel goed vanaf.

amilster
02-02-2018, 14:08
tnx voor het delen, ga ik meteen kijken als ik thuis ben !

Pat82
03-02-2018, 09:33
Dat vreselijke accent kan ik niet naar luisteren.

Suplex
03-02-2018, 14:41
Was een leuke aflevering! Bert en Gegard zijn het ideale koppel, het moet gek lopen dat hun niet de titel pakken, ik ben iig overtuigd dat ze die binnen slepen!

Zou ook een afgang zijn als hij de bellator titel niet pakt.
Top 5 in UFC zijn telt voor mij zwaarder dan de Bellator titel