PDA

View Full Version : Miocic vs Cormier UFC 226, 7 juli



Pat82
27-01-2018, 01:39
Bevestigd. Eerst gaan ze nieuw seizoen ultimate fighter coachen en nadien dus om de zwaargewicht titel vechten. Supergaaf.

Pat82
27-01-2018, 01:50
Om het helemaal ziek te maken: UFC wil ook DJ vs TJ én Cyborg vs Nunes op deze card....

my2cents
27-01-2018, 03:19
Dat zou de beste card Vh jaar zijn

Kemal
27-01-2018, 07:55
dikke kaart dan!

train2grow
27-01-2018, 08:01
Dat zou fucking vet zijn als ze dat voor elkaar krijgen ��
Cormier tj en nunez als winnaar����

Pat82
27-01-2018, 08:35
Woodley heeft aan gegeven dat zijn operatie succesvol was. Hij mikt op een terugkeer op deze card.... Dat snap ik ja. Maar dat wordt echte te gortig...

LightHeavyWeight
27-01-2018, 10:02
Wel de doodsteek voor de LHW voorlopig, daar zit nu eigenlijk geen kampioen meer in zonder Jones, Rumble en DC.
Ja Gustafsson zonder tegenstand.
Verder is het wel heel erg mooi dit natuurlijk want in de HW zijn alle partijen eigenlijk ook wel al gemaakt.

kruikenstad goes bjj
27-01-2018, 10:03
nice!! UFC heb die ier met zijn grote mond helemaal niet nodig om leuke evenementen te organisren

Pat82
27-01-2018, 11:39
nice!! UFC heb die ier met zijn grote mond helemaal niet nodig om leuke evenementen te organisren

100% dat die Ier met zijn grote muil alsnog meer PPV's gaat verkopen dan deze monster card.

Ik snap ook niet waarom McGregor er overal bij moet worden gehaald.

Suplex
27-01-2018, 12:03
Lekker hoor DC vs Miocic

S.B.
27-01-2018, 13:18
Het gaat echt niet beter worden dan DC tegen Miocic. DC kan zich echt legendarisch maken, Stipe heeft natuurlijk al historie geschreven, maar deze partij zal hij denk ik niet licht opnemen.

Ook dat ze TUF gaan coachen, wat een feest.

Pat82
27-01-2018, 13:24
Het gaat echt niet beter worden dan DC tegen Miocic. DC kan zich echt legendarisch maken, Stipe heeft natuurlijk al historie geschreven, maar deze partij zal hij denk ik niet licht opnemen.

Ook dat ze TUF gaan coachen, wat een feest.

Nou ja, een fitte Cain vs Jon Jones was toch net iets bruter geweest. Op één of andere manier verwacht ik een vrij eenvoudige winstpartij voor Stipe.

Eindbaas
27-01-2018, 13:27
Dik!!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27067525_1582629551772989_6206647524253615653_n.jp g?oh=6bcda30a8ef2035f5608d6d22c96fd14&oe=5AF1D4FC

S.B.
27-01-2018, 13:30
Nou ja, een fitte Cain vs Jon Jones was toch net iets bruter geweest. Op één of andere manier verwacht ik een vrij eenvoudige winstpartij voor Stipe.Ja maar dat gaat nooit meer gebeuren haha. Ik had Fedor tegen Lesnar ook vetter gevonden maar helaas.Verder durf ik deze partij niet te voorspellen. Ik denk dat DC een betere vechter is dan waar Stipe ooit tegen gestaan heeft, maar Stipe heeft mij ook wel overtuigd de afgelopen partijen.

Suplex
27-01-2018, 14:18
Denk dat het probleem bij stipe is hoe hij zijn partijen heeft gewonnen dat hij daarom niet het respect krijgt wat bij zijn prestaties zal horen.

vs Werdum - werdum onderschatte stipe en nam hem niet serieus liep als een mongool achter hem aan en liep op een stoot.

vs Overeem - stipe won maar had ook anders af kunnen lopen scheelde maar een haartje of overeem had hem gehad.

vs JDS - 2,5 jaar eerder vochten de 2 samen een oorlog uit die JDS won had ook Stipe kunnen zijn , de rematch wint stipe dominant. JDS zou uit zijn prime zijn.

vs Ngannou - Ngannou was een nette win maar iemand die nog maar 4 jaar MMA doet.

En Stipe gaat TUF coachen Da word niks moet een beetje bad bliod zitten tussen beide om het leuk te maken en dat zie ik niet gebeuren tussen DC en Miocic.
De keren dat Miocic probeerde om stoer te praten Moest ik lachen staat hem echt niet.
DC nemen we ook niet al te serieus als hij trashtalkt

S.B.
27-01-2018, 18:14
Ik vind het juist wel mooi dat twee van zulke gasten dit gaan doen. Wordt een heel seizoen vol met dad-jokes.

Briant
27-01-2018, 18:43
Denk dat het probleem bij stipe is hoe hij zijn partijen heeft gewonnen dat hij daarom niet het respect krijgt wat bij zijn prestaties zal horen.

vs Werdum - werdum onderschatte stipe en nam hem niet serieus liep als een mongool achter hem aan en liep op een stoot.

vs Overeem - stipe won maar had ook anders af kunnen lopen scheelde maar een haartje of overeem had hem gehad.

vs JDS - 2,5 jaar eerder vochten de 2 samen een oorlog uit die JDS won had ook Stipe kunnen zijn , de rematch wint stipe dominant. JDS zou uit zijn prime zijn.

vs Ngannou - Ngannou was een nette win maar iemand die nog maar 4 jaar MMA doet.

En Stipe gaat TUF coachen Da word niks moet een beetje bad bliod zitten tussen beide om het leuk te maken en dat zie ik niet gebeuren tussen DC en Miocic.
De keren dat Miocic probeerde om stoer te praten Moest ik lachen staat hem echt niet.
DC nemen we ook niet al te serieus als hij trashtalkt

Het is maar net hoe je het verwoord:

Vs Werdum- Werdum was de kampioen op dat moment en onderschatte Stipe, die bewees dat je nooit iemand moet onderschatten

Vs Overeem - Hij overleeft een flinke eerste barrage aan stoten en een guillotine poging en komt sterk terug om de wedstrijd te winnen via TKO

Vs JDS - Hij heeft een verliespartij uit het verleden weten te revancheren op overtuigende wijze

Vs Ngannou - Een nette win die niemand verwachtte omdat Ngannou werd gehyped als the next best thing.

Wat een beetje taal wel niet voor verschil kan maken ;)

Suplex
27-01-2018, 19:48
Het is maar net hoe je het verwoord:

Vs Werdum- Werdum was de kampioen op dat moment en onderschatte Stipe, die bewees dat je nooit iemand moet onderschatten

Vs Overeem - Hij overleeft een flinke eerste barrage aan stoten en een guillotine poging en komt sterk terug om de wedstrijd te winnen via TKO

Vs JDS - Hij heeft een verliespartij uit het verleden weten te revancheren op overtuigende wijze

Vs Ngannou - Een nette win die niemand verwachtte omdat Ngannou werd gehyped als the next best thing.

Wat een beetje taal wel niet voor verschil kan maken ;)

Heeft niks met taal te maken , voor de een is het glas halfvol voor de ander half leeg .

fifi23
27-01-2018, 19:55
DC met ground en pound win

Briant
27-01-2018, 20:33
Heeft niks met taal te maken , voor de een is het glas halfvol voor de ander half leeg .

Ok daar kan ik ook bij in komen maar je begrijpt me.

T15Boxing
27-01-2018, 21:57
DC gaat ook gewoon neer.

train2grow
28-01-2018, 19:58
Als ze op die card nu nog eens Might Mouse vs Dillashaw en Nunez vs Cyborg erbij kunnen krijgen zou het helemaal een toppertje zijn.
Ik denk dat DC hem gaat winnen maar aangezien de prestaties van Miocic gun ik hem de overwinning. Hoe dan ook een top partij.

Pat82
30-01-2018, 10:37
Cain wil ook graag op deze card....

LightHeavyWeight
30-01-2018, 10:40
Cain wil ook graag op deze card....

Nou, zou dat even mooi zijn voor Overeem.

S.B.
30-01-2018, 11:56
Nou, zou dat even mooi zijn voor Overeem.
Mooi? Ik bedank even. Kan Overeem niet gewoon tegen Volkov?

Suplex
30-01-2018, 13:20
Cain wil ook graag op deze card....

Cain zei gisteren tegen helwani dat vechten op LHW een optie is en iets is dat ze aan het overwegen zijn.
Cain zegt dit gewicht te kunnen halen , maar dat het wel zwaar zal zijn.
Cain weegt altijd in rond de 240

S.B.
30-01-2018, 14:24
Cain naar lightheavyweight... dat wordt een grote moordpartij.

LightHeavyWeight
30-01-2018, 16:08
Mooi? Ik bedank even. Kan Overeem niet gewoon tegen Volkov?

Kan, maar winnen van Cain opent wel, de in mijn ogen laatste kans, op een run naar de titel. Volkov niet, ik vind dat toch (nog) niet the next best thing in deze divisie.

S.B.
30-01-2018, 17:11
Cain tegen Overeem op 226 zou wel echt het beste ooit zijn na Stipe - DC

Suplex
30-01-2018, 17:30
Kan, maar winnen van Cain opent wel, de in mijn ogen laatste kans, op een run naar de titel. Volkov niet, ik vind dat toch (nog) niet the next best thing in deze divisie.

Goed punt , denk dat overeem alleen nog partijen wil die hem vooruit brengen richting een Titelshot.
Een win op Volkov doet dit niet.