PDA

View Full Version : Mohamed 'The Destroyer' Jaraya tekent contract bij GLORY



Wheelie
27-01-2018, 23:51
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id35732/b8c70942-7350-424a-ada1-130d3af6948c.jpgBron foto: GLORY Kickboxing
Mohamed 'The Destroyer' Jaraya tekent contract bij GLORY

Jan 27, 2018 GLORY heeft vandaag bevestigd dat Mohamed 'The Destroyer' Jaraya (69-6, 36 KO's) een exclusief contract met GLORY heeft getekend.


De 21-jarige Jaraya is een van de grootste talenten van dit moment en heeft in de beginfase van zijn carrière al behoorlijk wat indruk gemaakt. Hij heeft voornamelijk voor Enfusion gevochten en mag zich nu bewijzen in de weltergewicht divisie van GLORY.

"Ik voel me geweldig. GLORY is de toporganisatie in het kickboksen en heeft de beste vechters onder contract. Als je de beste wilt zijn dan moet je de beste verslaan en dat is waarom ik hier ben," zei Jaraya vandaag nadat hij het contract getekend had.

"Weltergewicht is een nieuwe divisie voor mij en ik ben nu nog gemotiveerder. Ik heb een missie en dat is om iedereen te vernietigen. Ik zal ze laten zien waarom ik mijn bijnaam “The Destroyer” heb. Ik zal op dit gewicht sterker zijn dan ik al was en ik denk dat de jongens in deze divisie een groot probleem hebben nu ik hier ben."

De weltergewicht divisie (170 lbs / 77kg) is een van GLORY meest interessante divisies, de huidige kampioen Murthel Groenhart, voormalig kampioenen Nieky Holzken en Cedric Doumbe en top weltergewichten Harut Grigorian, Alim Nabiyev en Yoann Kongolo zijn allemaal aan elkaar gewaagd.

Jaraya ziet zichzelf snel de top van deze divisie bereiken maar heeft nog geen specifieke vechter voor zijn debuut in gedachte.

"Iedereen is welkom! Het kan me niet schelen tegen wie ik het eerst vecht. Je kunt iedereen tegen over me zetten, ze gaan ze toch allemaal een voor een krijgen dus het maakt niet echt uit in welke volgorde ze komen, "zei hij.

"We hebben hier in Nederland de beste kickboksers ter wereld en ik vecht al sinds mijn 17e tegen jongens op het hoogste niveau. Het is nu mijn tijd, dit is het grootste platform ter wereld."

Jaraya komt uit Den Bosch, ook de thuisstad van vedergewicht kampioen Robin van Roosmalen, en komt uit voor Team Colloseum uit Utrecht waar hij de voormalig GLORY middengewicht kampioen Jason Wilnis en lichtgewicht Tyjani Beztati als trainingspartners heeft.

Tot nu toe heeft hij op lichtgewicht gevochten en heeft hij dankzij zijn spectaculaire vechtstijl, die hem herhaaldelijk 'Fight of the Night' nominaties opleverden, een grote groep fans verzameld. Hij heeft o.a. overwinningen op Enfusion-veteranen Nordin Ben Moh en Tayfun Ozcan op zijn record staan.

Meer nieuws over het GLORY debuut van Jaraya zal binnenkort bekend gemaakt worden via GloryKickboxing.com

Kemal
28-01-2018, 08:25
Dat is een mooie aanwinst voor Glory

Briant
28-01-2018, 10:32
Ik bied de juryleden van glory een gratis lesje zelfverdediging aan :)

largo0
28-01-2018, 14:13
Glory veteranen Ben moh en Ozcan? Enfusion is guess.

Ontopic: Ik zie hem liever in de 70 kg divisie eerlijk gezegd.

ChingChong
29-01-2018, 12:10
Ik snap vanuit Glory niet waarom ze hem nemen. Heeft hij z'n laatste partijen niet allemaal verloren? En hij valt ook nog eens juryleden aan. Niet echt een voorbeeld in de ring. Kickboksen heeft al een slecht imago, hij zou Glory z'n imago kunnen verslechten.

S.B.
29-01-2018, 13:34
Ik vind het op welterweight ook nogal wat. Die gasten zijn allemaal langer met een veel groter frame.
Maar goed, wel een spectaculaire vechter, ik ben benieuwd.

Eindbaas
29-01-2018, 18:43
Ik wens hem veel succes in Glory en hopelijk zal hij zijn emoties in bedwang houden. Zal vast wel een reden zijn waarom hij niet in de lichtgewicht categorie gaat vechten misschien omdat zijn teamgenoot Tyjani Beztati al daarin vecht?
https://www.bd.nl/s-hertogenbosch/mohammed-the-destroyer-jaraya-tekent-bij-glory-mijn-tweede-droom-is-alles-en-iedereen-slopen~af2501d5/

Wheelie
29-01-2018, 18:56
Jaraya’s tegenstander in de weltergewicht co-headliner is de Surinaams-Nederlandse vechter Miles "The Punisher" Simson (64-12, 25 KO, uitkomend voor Suriname), die tevens zijn GLORY-debuut maakt.



Eindbaas
29-01-2018, 23:14
FOG past de schorsing aan. Jaraya moet bij een "professionele" sportschool trainen en begeleid worden..
Maar wat is een professionele sportschool volgens het FOG? De hofleveranciers van Glory namelijk Colosseum, Mike Gym en Hemmers Gym?
http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/fog-past-schorsing-mohammed-jaraya-aan-op-strenge-voorwaarden/

killroy
30-01-2018, 13:57
FOG past de schorsing aan. Jaraya moet bij een "professionele" sportschool trainen en begeleid worden..
Maar wat is een professionele sportschool volgens het FOG? De hofleveranciers van Glory namelijk Colosseum, Mike Gym en Hemmers Gym?
http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/fog-past-schorsing-mohammed-jaraya-aan-op-strenge-voorwaarden/

valt idd op dat deze gyms de vechters leveren. maar worden andere vechters/scholen dan bewust geweerd? als je goed genoeg bent dan kunnen ze niet meer om je heen toch (ongeacht welke gym)

Mattie73
30-01-2018, 22:15
Dit kan toch niet; Jaraya is toch veel te kort voor deze gewichtsklasse???

Muay Thai Addict
31-01-2018, 11:37
Watch as Mohammed 'The Destroyer' Jaraya signs an exclusive multi-fight deal to join the GLORY Kickboxing welterweight division and Talent Operations executive Remon Daalder welcomes him to the GLORY ranks.

Richelieu
31-01-2018, 14:04
Dit kan toch niet; Jaraya is toch veel te kort voor deze gewichtsklasse???

Hij zal het iig op moeten nemen tegen langere tegenstanders ;) Eerste opponent zal Miles Simson zijn.