PDA

View Full Version : Ronda Rousey stapt over naar WWE.



Pat82
29-01-2018, 17:58
Kunnen we dat hoofdstuk afsluiten. Pionier voor het vrouwen MMA, maar vreselijk persoon.

micha
29-01-2018, 18:22
geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven

Proximo
30-01-2018, 01:40
geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven
Ja haha, slim van haar

Kemal
30-01-2018, 07:30
geen pak slaag meer en waarschijnlijk een miljoencontract. ik kan haar geen ongelijk geven

Jaa idd, laat die poen maar komen..

S.B.
30-01-2018, 09:22
Jaa idd, laat die poen maar komen..
Ze gaf aan dat ze genoeg andere dingen kon doen voor meer geld. Dat geloof ik ook wel weer.

Guytje
01-02-2018, 08:42
Geen grote fan van de persoon Rousey maar zonder Rousey hadden we nu in ieder geval niet de dames die we nu te zien krijgen. En al was ik wat sceptisch vind ik dat er al heel wat mooie partijen zijn getoond. Ik kan me zelfs nu niet meer voorstellen dat het dames mma er niet meer bij zou zitten. Heel wat dames nu hebben hun paycheck te danken aan deze dame.

S.B.
01-02-2018, 11:16
En het feit dat er zoveel dames geïnteresseerd zijn geraakt in MMA is zij ook wel de grootste oorzaak van. Je kan haar een arrogant wijf vinden (Wat ik eigenlijk ook wel mee vind vallen), maar ze is toch een future hall of famer.

YoMarK
01-02-2018, 11:32
Eens met de reacties hierboven. Al dat gehaat op internet is gewoon absurd. Rousey was een waardig kampioen die op een bepaald moment onverslaanbaar leek, zelfs los van alle hype eromheen. Die armbar's waren bruut. En ze heeft echt toppers verslagen.
Jammer dat ze naar de WWE gaat, maar kan me voorstellen dat ze er een beetje klaar met MMA is.

LightHeavyWeight
01-02-2018, 12:00
Nou ja, die ''haat''snap ik wel. Kijk eens alle wegingen en stair downs na van haar. Word ik in ieder geval misselijk van, uiteindelijk gaat het om het vechten maar haar persoonlijkheid is echt heel slecht.
En uiteraard is het een masker voor haar onzekerheid zoals arrogante mensen meestal ook erg onzeker zijn. Maar dat vind ik geen excuus, in elke sport maar zeker vechtsport past een bepaalde mate van respect.

YoMarK
01-02-2018, 14:06
Ik ken haar niet(en ik denk jij ook niet), maar ik ga er even vanuit dat ze in het echt(zonder camera's, hype, trashtalk, ongefundeerde kritiek, honderden mensen die iets van je willen, mensen die vinden dat je dit en dat moet doen,booende en juichende fans, de druk om nog meer spektakel en hype te maken etc.. ) in alle rust wel iets aardiger en sowieso anders is.

LightHeavyWeight
01-02-2018, 14:09
Ik ken haar niet(en ik denk jij ook niet), maar ik ga er even vanuit dat ze in het echt(zonder camera's, hype, trashtalk, ongefundeerde kritiek, honderden mensen die iets van je willen, mensen die vinden dat je dit en dat moet doen,booende en juichende fans, de druk om nog meer spektakel en hype te maken etc.. ) in alle rust wel iets aardiger en sowieso anders is.

Tja, zo zouden we Adolf Hitler zelfs nog op een voetstuk kunnen zetten.
Maar goed, we hebben een ander standpunt, prima :)

S.B.
01-02-2018, 14:26
Nou ja, die ''haat''snap ik wel. Kijk eens alle wegingen en stair downs na van haar. Word ik in ieder geval misselijk van, uiteindelijk gaat het om het vechten maar haar persoonlijkheid is echt heel slecht.
En uiteraard is het een masker voor haar onzekerheid zoals arrogante mensen meestal ook erg onzeker zijn. Maar dat vind ik geen excuus, in elke sport maar zeker vechtsport past een bepaalde mate van respect.

Ben ik niet met je eens, elke atleet doet dat op zn eigen manier. Als Diaz, McGregor, Garbrandt of Joanna het doet staat iedereen op de banken. Het maakt je niet minder als mens. Als je een interview hebt waar ze ten onrechte iemand beledigt ofzo, mag je het zeggen maar ik heb ze niet gezien.

LightHeavyWeight
01-02-2018, 15:33
Ben ik niet met je eens, elke atleet doet dat op zn eigen manier. Als Diaz, McGregor, Garbrandt of Joanna het doet staat iedereen op de banken. Het maakt je niet minder als mens. Als je een interview hebt waar ze ten onrechte iemand beledigt ofzo, mag je het zeggen maar ik heb ze niet gezien.
Nou noem je net degenen op die ik graag zie verliezen. Tevens erg goede vechters.
Graag zien verliezen is misschien wat overdreven trouwens, geen fan van ben is beter. Ik zie vrijwel niemand graag verliezen.

Briant
01-02-2018, 16:26
Tja, zo zouden we Adolf Hitler zelfs nog op een voetstuk kunnen zetten.
Maar goed, we hebben een ander standpunt, prima :)

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/039/090/godwins-law1.png

Briant
01-02-2018, 16:30
Nou noem je net degenen op die ik graag zie verliezen. Tevens erg goede vechters.
Graag zien verliezen is misschien wat overdreven trouwens, geen fan van ben is beter. Ik zie vrijwel niemand graag verliezen.

Je hoopt dat de ander wint... ok.

Hoe je het ook wendt of keert Ronda was iemand "you love to hate" en dat verkoopt net zo goed als niet beter dan de nette types (GSP, Mousasi etc.).Nu kan Ronda die skill gebruiken waar het hoort, namelijk het WWE. Wat die amerikanen daar zo leuk aan vinden heb ik nooit begrepen. Zelfs als klein jongetje zag ik al dat het nep was.

e-type
01-02-2018, 19:27
Je hoopt dat de ander wint... ok.

Hoe je het ook wendt of keert Ronda was iemand "you love to hate" en dat verkoopt net zo goed als niet beter dan de nette types (GSP, Mousasi etc.).Nu kan Ronda die skill gebruiken waar het hoort, namelijk het WWE. Wat die amerikanen daar zo leuk aan vinden heb ik nooit begrepen. Zelfs als klein jongetje zag ik al dat het nep was.


:crying:


https://www.youtube.com/watch?v=V0EZobdiJ4M

Pat82
01-02-2018, 21:13
Het feit dat Rousey nog steeds (idd, nog steeds!!!!!) niets over haar verliespartijen wil zeggen, geeft wel aan dat er ergens niet helemaal ontwikkeld is.

Briant
01-02-2018, 21:28
:crying:


https://www.youtube.com/watch?v=V0EZobdiJ4M

Lol klassieker.

train2grow
03-02-2018, 19:27
Zonder Rousey was de dames divisies nooit geworden wat het nu is.
Door haar hebben de dames binnen de UFC nu wel meerdere divisies en kunnen ook voor het grote geld gaan.
Ze is voor vele vrouwelijke atleten toch wel een rol model.

Of je haar nu een lelijk arogant wijf vind of een lekker ding, die mening is ieders recht.
Heb genoten van veel partijen van haar en vind jammer dat ze nu afdruipt na WWE. Had liever gezien dat ze de coach dumpte
en overstapte naar een andere gym en comeback maakte.

Ik wens haar in iedergeval succes en slecht verdienen zal ze daar absoluut niet...

Muay Thai Addict
27-03-2018, 16:53
Ronda Rousey leaves UFC behind for WWE
Former MMA champion makes appearance at Royal Rumble
Dana White wishes Rousey good luck after spectacular career
One of the great mixed martial arts careers appears to be over after Ronda Rousey announced she is joining WWE full-time.