PDA

View Full Version : UFC 221 | Results **Spoiler**



Kemal
11-02-2018, 07:28
Yoel Romero def. Luke Rockhold by knockout (punches). Round 3, 1:48
Curtis Blaydes def. Mark Hunt by unanimous decision (30-26, 30-26, 29-27)
Tai Tuivasa def. Cyril Asker by TKO (strikes). Round 1, 2:18
Jake Matthews def. Li Jingliang by unanimous decision (29-28, 30-26, 30-26)
Tyson Pedro def. Saparbek Safarov by submission (kimura). Round 1, 3:54
“Maestro” Dong Hyun Kim def. Damien Brown by split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Israel Adesanya def. Rob Wilkinson by TKO (strikes). Round 2, 3:37
Alex Volkanovski def. Jeremy Kennedy by TKO (strikes). Round 2, 4:57
Jussier Formiga def. Ben Nguyen by technical submission (rear-naked choke). Round 3, 1:43
Ross Pearson def. Mizuto Hirota by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Jose Quinonez def. Teruto Ishihara by unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
Luke Jumeau def. Daichi Abe by unanimous decision (29-28, 29-27, 28-27)

Kemal
11-02-2018, 07:29
https://www.youtube.com/watch?v=uj0DoA5swFg

Kemal
11-02-2018, 07:30
https://www.youtube.com/watch?v=CEaPodmb_ME

Kemal
11-02-2018, 07:30
https://www.youtube.com/watch?v=JymjzsKSXNk

Kemal
11-02-2018, 07:30
https://www.youtube.com/watch?v=XPGHDOi0xHw

Kemal
11-02-2018, 07:30
https://www.youtube.com/watch?v=GDVtQCrPnYM

Kemal
11-02-2018, 07:34
https://www.youtube.com/watch?v=fFfiVOSGjls

e-type
11-02-2018, 10:06
Kolere, wat een laatste afmaker van Romero zeg. Lekker economisch gevochten trouwens, even dacht ik dat ie na z'n rush in het begin van de tweede al aan het gassen was. Mooie win hoor.

Hunt, heerlijk hoe hij steeds bleef opstaan na die take downs, lompsterke kerel is het ook...maar hij moet onderhand wel eens gaan denken aan stoppen, want veel is het verder niet meer.

ChingChong
11-02-2018, 11:25
Weer derde ronde KO wauw

gieloe
11-02-2018, 12:32
Wat heerlijk zeg die arrogante Rockhold onderuit. Ik vind hem echt de grootste kwal in de UFC. Romero held, op zijn 40ste nog zo mee kunnen draaien en ertoe doen!

Bromios
11-02-2018, 12:45
t. Ik vind hem echt de grootste kwal in de UFC. Romero held, op zijn 40ste nog zo mee kunnen draaien en ertoe doen!

Gewicht niet gehaald (en niet zo'n beetje ook) en doping gebruiker.. Dus grote klootzak en geen held. Ik snap dat het uit commercieel oogpunt door moet gaan maar eigenlijk moet je het gevecht schrappen. Nu heeft Rockhold een onterechte loss op zijn CV.

Overigens is Rockhold ook een lul maar dat terzijde.

e-type
11-02-2018, 12:54
Weidman was niet ontevreden...



https://pbs.twimg.com/media/DVu0wSNWkAAft_o.jpg

Eindbaas
11-02-2018, 13:06
Lol. Mooie foto. Even paar partijen terug bekijken.

Superstick
11-02-2018, 13:52
Dat is leuk voor Weidman, maar volgens mij is 'ie tegen beide heren vrij hard ko gegaan.. Ik zou me in zijn geval iets nederiger gedragen.

Lionheart
11-02-2018, 15:02
Wat een baas die Romero!
Heerlijke KO. Zat er vol op!

tarantula
11-02-2018, 16:08
Ik snap niet waarom veel mensen rockhold een arrogante gast vinden, ik vind het reuze mee vallen.
Een zelfverzekerde surfdude die strijdlustig is, misschien omdat hij het allemaal brengt op een rustige toontje wie weet.

Zijn team mag onderhand wel door hebben dat hij in zijn achteruit niet kan boksen, en een beetje in paniek raakt als iemand te dicht bij komt.
Daar moet hij aan werken vind ik, verder is alles top.

gieloe
11-02-2018, 16:32
Gewicht niet gehaald (en niet zo'n beetje ook) en doping gebruiker.. Dus grote klootzak en geen held. Ik snap dat het uit commercieel oogpunt door moet gaan maar eigenlijk moet je het gevecht schrappen. Nu heeft Rockhold een onterechte loss op zijn CV.

Overigens is Rockhold ook een lul maar dat terzijde.

Was romero niet een invaller op korte termijn? Vandaar de moeite om dat gewicht te halen? En is hij een bewezen doping gebruiker? Ik denk dat ze dat allemaal wel doen of hebben gedaan dus als dat zo is dan kun je dat tegen elkaar wegstrepen imo.

Persoonlijk vind ik dat als je je in zo een sterke divisie op je 40ste zo kan huishouden je echt een baas bent.

T15Boxing
11-02-2018, 17:45
Romero is gewoon een dubbele held omdat hij bovenop zijn wins ook nog eens USADA parasieten kan ontwijken. Ja hij gebruikt iets meer dan alle andere vechters(en ja iedereen gebruikt) maar dan doet hij er ook wat mee. Het is spectaculair om te zien.

Weidman vs Jacare
Romero vs Whittaker 2
Rockhold vs Gastelum

Suplex
11-02-2018, 20:05
Kolere, wat een laatste afmaker van Romero zeg. Lekker economisch gevochten trouwens, even dacht ik dat ie na z'n rush in het begin van de tweede al aan het gassen was. Mooie win hoor.

Hunt, heerlijk hoe hij steeds bleef opstaan na die take downs, lompsterke kerel is het ook...maar hij moet onderhand wel eens gaan denken aan stoppen, want veel is het verder niet meer.

Hunt kan stoppen , zijn opvolger is er al die tai Tuivasa is ook een Samoan die klapte er goed op zeg zijn tegenstander had trouwens wel kop van beton die ging maar niet neer.

LightHeavyWeight
11-02-2018, 20:24
Hunt kan stoppen , zijn opvolger is er al die tai Tuivasa is ook een Samoan die klapte er goed op zeg zijn tegenstander had trouwens wel kop van beton die ging maar niet neer.

Hij is door Lazaar K.O. geslagen. Ik vond het weinig bijzonders. Dit hele event niet trouwens maar dat kan gebeuren.

Bromios
11-02-2018, 21:18
Was romero niet een invaller op korte termijn? Vandaar de moeite om dat gewicht te halen? En is hij een bewezen doping gebruiker? Ik denk dat ze dat allemaal wel doen of hebben gedaan dus als dat zo is dan kun je dat tegen elkaar wegstrepen imo.

Persoonlijk vind ik dat als je je in zo een sterke divisie op je 40ste zo kan huishouden je echt een baas bent.

Hij was inderdaad een invaller maar was al in trainingskamp dus dat was een slecht excuus.

Hij was tot eind 2016 geschorst. Volgens hem vanwege vervuilde supplementen.

Maar dan zou hij iets van 14 kilo eiwitpoeder per dag moeten hebben gegeten.

tarantula
12-02-2018, 12:31
Iedereen die een highkick vol op zijn hoofd krijgt raakt op zijn minst aangeslagen, die barages die lazaar daarna gooide inclusief volle knieen hebben hem niet neer gekregen, het was een stop van de scheids, hij stond nog op zijn benen alleen kon niet herstellen die gast heeft wel een kin.

S.B.
12-02-2018, 12:35
Hij was inderdaad een invaller maar was al in trainingskamp dus dat was een slecht excuus.

Hij was tot eind 2016 geschorst. Volgens hem vanwege vervuilde supplementen.

Maar dan zou hij iets van 14 kilo eiwitpoeder per dag moeten hebben gegeten.
Dat het een vervuild supplement was is bewezen, anders had hij niet na 8 maanden weer in de kooi gestaan.

Bromios
12-02-2018, 13:21
Dat het een vervuild supplement was is bewezen, anders had hij niet na 8 maanden weer in de kooi gestaan.

Ze hebben inderdaad in de winkel een pot gekocht en getest en daar zat hetzelfde spul in. Stond niet op de verpakking en dus hebben ze de straf verlaagd. Romero gaat nu de fabrikant aanklagen (bericht van ergens halverwege januari).

Fabrikant zegt dat de hoeveelheid die door "onzorgvuldige productie" in het product terecht is gekomen niet in verhouding staat tot de hoeveelheid die in het bloed van Romero terecht is gekomen. USADA zwijgt er over voor zover ik weet.

Zou leuk zijn als hij die rechtszaak doorzet. Fabrikanten hebben boter op hun hoofd want hoe kan er nou toevallig verboden middelen in komen als zij geen enkel product maken waar dat in kan en mag zitten. Stond toevallig op het aanrecht ? Zonder verboden middelen is de supplementenindustrie praktisch overbodig. Maar hijzelf is ook niet volledig clean. Dat is toch wel duidelijk.

Maar het zal wel weer op een schikking uitdraaien. Wat jammer is. In Europa pakken ze dit soort dingen meestal aan door de belastingdienst er op af te sturen. Wat niet op het etiket staat kun je ook niet ingekocht hebben dus dan is er een zwart geld circuit.

e-type
12-02-2018, 16:36
Zou leuk zijn als hij die rechtszaak doorzet. Fabrikanten hebben boter op hun hoofd want hoe kan er nou toevallig verboden middelen in komen als zij geen enkel product maken waar dat in kan en mag zitten. Stond toevallig op het aanrecht ?

Vervuild basisproduct waar de fabrikant niet op controleert, want geen interesse of noodzaak.

Bromios
12-02-2018, 17:26
Vervuild basisproduct waar de fabrikant niet op controleert, want geen interesse of noodzaak.Dat denk ik dus niet. Zou economisch gezien behoorlijk dom zijn.Romero gebruikte Shred RX. dat is een natuurlijke vochtafdrijver als ik het goed heb.De stof waarmee hij gepakt werd is Ibutamoren. Synthetisch groeihormoon. Vooral bedoeld om vetvrije massa te creëren. 1 van de belangrijkste problemen als je ouder word is dat je natuurlijke HgH waarde omlaag gaat en je dus minder gemakkelijk spiermassa vast kunt houden. Dus er is per toeval in een vochtafdrijver groeihormoon terecht gekomen. Niet erg waarschijnlijk aangezien dat spul 1. duur is en 2. nogal lastig te krijgen. Dus dat laat je niet in je keukenkastje staan en het valt toevallig elke keer in je natuurlijke vochtafdrijver. En dan komt het ook nog toevallig in een atleet van 40 terecht waar de nodige vraagtekens over zijn.

e-type
12-02-2018, 17:38
Dat denk ik dus niet. Zou economisch gezien behoorlijk dom zijn.Romero gebruikte Shred RX. dat is een natuurlijke vochtafdrijver als ik het goed heb.De stof waarmee hij gepakt werd is Ibutamoren. Synthetisch groeihormoon. Vooral bedoeld om vetvrije massa te creëren. 1 van de belangrijkste problemen als je ouder word is dat je natuurlijke HgH waarde omlaag gaat en je dus minder gemakkelijk spiermassa vast kunt houden. Dus er is per toeval in een vochtafdrijver groeihormoon terecht gekomen. Niet erg waarschijnlijk aangezien dat spul 1. duur is en 2. nogal lastig te krijgen. Dus dat laat je niet in je keukenkastje staan en het valt toevallig elke keer in je natuurlijke vochtafdrijver. En dan komt het ook nog toevallig in een atleet van 40 terecht waar de nodige vraagtekens over zijn.

Mja.
Als je je pillenproductielijn niet goed schoonhoudt kan ik me er nog iets bij voorstellen. Ibutamoren kwam zelfs in een door USADA nieuw gekocht potje voor én in een hogere dosis dan in de pillen van Romero.

Gewoon een baggerbedrijf met een belachelijk slecht kwaliteitssysteem. Als je soms hoort hoe het in NL bij bepaalde apotheken eraantoe gaat, wordt je ook niet blij van.

S.B.
12-02-2018, 19:11
Jullie zijn gewoon jaloers op Romero.

LightHeavyWeight
12-02-2018, 20:26
Ik zit in deze in kamp Bromios. Ik twijfel er ook niet eens aan, vervuild supplement mien reet. Ja juridisch is het gegrond maar het gezond verstand weet wel beter.

gieloe
12-02-2018, 20:44
Als iedereen gebruikt, is het sowieso een non argument.

Bromios
13-02-2018, 10:52
Ach ja, het waarschijnlijk net als team sky bij het wielrennen.

30 rijders waarvan er 25 op de maximale T/E ratio zitten en er 20 inspanningsastma hebben.
Conclusie van sky: Om een toprenner te zijn heb je beiden nodig. Conclusie van de rest van de wereld; het zaakje stinkt.

Muay Thai Addict
13-02-2018, 15:57
UFC 221: Romero vs Rockhold resultsMain card
Yoel Romero vs Luke Rockhold (interim middleweight title bout) - Romero def. Rockhold via KO (punch), Round 3, 1:48
Mark Hunt vs Curtis Blaydes (heavyweight bout) - Blaydes def. Hunt via unanimous decision (30-26, 30-26, 29-27)
Tai Tuivasa vs Cyril Asker (heavyweight bout) Tuivasa def. Asker - via TKO (elbows), Round 1, 2:18
Jake Matthews vs Li Jingliang (welterweight bout) - Matthews def. Jingliang via unanimous decision (29-28, 30-26, 30-26)
Tyson Pedro vs Saparbek Safarov (light-heavyweight bout) Pedro def. Safarov via submission (kimura), Round 1, 3:54


Damien Brown vs Dong Hyun Kim (lightweight bout) Kim def. Brown via split decision (29-28, 28-29- 29-28)
Rob Wilkinson vs Israel Adesanya (middleweight bout) Adesanya def. Wilkinson via TKO (punches), Round 2, 3:37
Jeremy Kennedy vs Alexander Volkanovski (lightweight bout)- Volkanovski def. Kennedy via TKO (elbows), Round 2, 4:57
Jussier Formiga vs Ben Nguyen (men’s flyweight bout) - Formiga def Nguyen via submission (rear-naked choke), Round 3, 1:43
Ross Pearson vs Mizuto Hirota (lightweight bout) - Pearson def. Hirota via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Teruto Ishihara vs Jose Alberto Quinonez (men’s bantamweight bout) - Quinonez def. Ishihara via unanimous (30-27, 29-28, 29-28)
Luke Jumeau vs Daichi Abe (welterweight bout) - Jumeau def. Abe via unanimous decision (29-28, 29-27, 28-27)

S.B.
13-02-2018, 16:32
UFC 221: Romero vs Rockhold results

Main card
Yoel Romero vs Luke Rockhold (interim middleweight title bout) - Romero def. Rockhold via KO (punch), Round 3, 1:48
Mark Hunt vs Curtis Blaydes (heavyweight bout) - Blaydes def. Hunt via unanimous decision (30-26, 30-26, 29-27)
Tai Tuivasa vs Cyril Asker (heavyweight bout) Tuivasa def. Asker - via TKO (elbows), Round 1, 2:18
Jake Matthews vs Li Jingliang (welterweight bout) - Matthews def. Jingliang via unanimous decision (29-28, 30-26, 30-26)
Tyson Pedro vs Saparbek Safarov (light-heavyweight bout) Pedro def. Safarov via submission (kimura), Round 1, 3:54


Damien Brown vs Dong Hyun Kim (lightweight bout) Kim def. Brown via split decision (29-28, 28-29- 29-28)
Rob Wilkinson vs Israel Adesanya (middleweight bout) Adesanya def. Wilkinson via TKO (punches), Round 2, 3:37
Jeremy Kennedy vs Alexander Volkanovski (lightweight bout)- Volkanovski def. Kennedy via TKO (elbows), Round 2, 4:57
Jussier Formiga vs Ben Nguyen (men’s flyweight bout) - Formiga def Nguyen via submission (rear-naked choke), Round 3, 1:43
Ross Pearson vs Mizuto Hirota (lightweight bout) - Pearson def. Hirota via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Teruto Ishihara vs Jose Alberto Quinonez (men’s bantamweight bout) - Quinonez def. Ishihara via unanimous (30-27, 29-28, 29-28)
Luke Jumeau vs Daichi Abe (welterweight bout) - Jumeau def. Abe via unanimous decision (29-28, 29-27, 28-27)

Thanks maar dit wisten we al van de eerste post?

new_world_order
13-02-2018, 17:26
Thanks maar dit wisten we al van de eerste post?

De kans is groot dat Muay Thai niet de enige verslaving is..

pronk
14-02-2018, 00:46
Als iedereen gebruikt, is het sowieso een non argument.

Haha true, maar je weet toch dat er op MF, vaak met twee maten gemeten wordt.

LightHeavyWeight
14-02-2018, 10:34
Haha true, maar je weet toch dat er op MF, vaak met twee maten gemeten wordt.

Waarom denk je dat? Graag met echte argumenten. Ben echt benieuwd want het zijn vaak aan populisme grenzende opmerkingen die feitelijk kant noch wal slaan. Een zekere blonde politicus is er groot mee geworden.

e-type
14-02-2018, 12:17
Als iedereen gebruikt, is het sowieso een non argument.

Als....