PDA

View Full Version : Foto: Brock Lesnar en Dana White



Wheelie
26-02-2018, 17:24
https://pbs.twimg.com/media/DW7F3XLXcAA9A1u.jpg

Dana White plaatste deze foto op Twitter , Zullen we Brock Lesnar weer terug zien in de UFC?

LightHeavyWeight
26-02-2018, 17:47
Laat Reem ook even een tijdje ongestoord juicen en we hebben een mooie rematch!

Kemal
26-02-2018, 20:03
wat een beest is het ook

S.B.
27-02-2018, 10:35
Ik verwacht een Jones - Lesnar gevecht eind van het jaar.

Wheelie
27-02-2018, 13:30
UFC-president Dana White heeft zondagavond een foto van zichzelf samen met de huidige WWE-ster en voormalig UFC-zwaargewichtkampioen Brock Lesnar op zijn social media gedeeld. Er wordt online volop gespeculeerd over een mogelijke comeback van Brock Lesnar.

Omdat Lesnar een UFC shirt draagt ​​en White bij de afbeelding simpelweg alleen een smiley-emoji bijvoegt kan de aanname zeker worden gemaakt dat er een potentiële UFC comeback voor Lesnar mogelijk is.

http://mixfight.com/uploads/images/Arianny/DW7F3XLXcAA9A1u.jpg

Onlangs meldde Dave Meltzer in de Wrestling Observer dat het WWE contract van Lesnar op 8 april na WrestleMania 34 zou aflopen. In de nieuwsbrief stond ook dat Lesnar zonder toestemming van Vince McMahon tot augustus nergens buiten de WWE zou mogen concurreren.

Lesnar (5-3 MMA) vocht voor het laatst in juli 2016 toen hij tijdens UFC 200 Mark Hunt versloeg. De uitslag van het gevecht werd na het evenement al snel veranderd in een no-contest nadat bekend werd dat Lesnar voorafgaand aan het gevecht twee keer positief getest was op het gebruik van verboden middelen.

Lesnar kreeg een boete van $ 250.000 en werd door de Nevada Athletic Commission voor een jaar geschorst waarna Lesnar in februari 2017 voor de tweede keer in zijn carrière bekend maakte te stoppen met MMA.

Mocht hij terugkeren naar de UFC dan moet hij de resterende vijf maanden van zijn schorsing nog uit zitten.

http://mixfight.com/2018/02/Brock-Lesnar-op-weg-terug-naar-de-UFC

my2cents
27-02-2018, 23:13
Ik verwacht een Jones - Lesnar gevecht eind van het jaar.
Lijkt mij top

Pat82
28-02-2018, 11:56
Dana heeft bevestigd dat de kans groot is dat Lesnar terugkeert.

Muay Thai Addict
28-02-2018, 12:17
WWE is like Santa Claus I mean everyone knows it's fake besides the kids but when ur a kid it's the best thing ever and then u realize it's fake but u still thinks it was cool and good to be in your childhood.

e-type
28-02-2018, 12:21
Dana heeft bevestigd dat de kans groot is dat Lesnar terugkeert.

Probleem met Dana is dat zijn uitspraken gewoon niet te vertrouwen zijn. Ik geloof het pas als Brock op de poster staat.

Bromios
28-02-2018, 13:50
Probleem met Dana is dat zijn uitspraken gewoon niet te vertrouwen zijn. Ik geloof het pas als Brock op de poster staat.
En dan boeit het me nog niet. wat heeft die kerel nou toe te voegen. Niet spectaculair, niet goed en ongetwijfeld nog duur ook.

e-type
28-02-2018, 15:41
Mij ook niet. Brock is toch meer voor de Amerikaanse markt interessant. Dat staat echter los van de geloofwaardigheid van ome Dana.