PDA

View Full Version : Gökhan Saki vertelt over zijn jaar in de UFC, reizen door de VS en Badr Hari



Eindbaas
31-03-2018, 00:50
Mooie interview van VICE.
https://vicesports.nl/gokhan-saki-vertelt-over-zijn-jaar-in-de-ufc-reizen-door-de-vs-en-badr-hari/?utm_source=sportsfbned

e-type
31-03-2018, 02:24
Gaaf man. Thanks!

Saki is goed bezig. Hopen dat ie meer kan overtuigen in zijjn volgende pot.

Eindbaas
31-03-2018, 02:50
Gaaf man. Thanks!

Saki is goed bezig. Hopen dat ie meer kan overtuigen in zijjn volgende pot.
Inderdaad, ik hoop het ook. En zijn ongezouten mening over GLORY vind ik ook geweldig.

Kemal
31-03-2018, 07:13
Topper die Saki!

Kay
31-03-2018, 08:03
"Glory is gewoon een ex van mij die ik een paar keer heb gebald en daarna moest wegwezen, opsodemieteren."

Hahahaha baas

K-1sunstarr
31-03-2018, 15:49
Mooi artikel.
Kan niet wachten om saki weer in actie te zien.

e-type
31-03-2018, 16:33
"Glory is gewoon een ex van mij die ik een paar keer heb gebald en daarna moest wegwezen, opsodemieteren."

Hahahaha baas

Sja, alleen was het andersom.
Saki was de golddigger die de portemonnee van Glory leegzoog en toen het geld eenmaal op was als een prima donna met een rijke Arabier in Dubai aan de haal ging, in plaats van samen door de slechte tijden vechten.

my2cents
31-03-2018, 20:12
Sja, alleen was het andersom.
Saki was de golddigger die de portemonnee van Glory leegzoog en toen het geld eenmaal op was als een prima donna met een rijke Arabier in Dubai aan de haal ging, in plaats van samen door de slechte tijden vechten.

Kan je hem moeilijk kwalijk nemen toch? Carrière van een vechtsporter duurt maar zo lang...

e-type
01-04-2018, 10:49
Kan je hem moeilijk kwalijk nemen toch? Carrière van een vechtsporter duurt maar zo lang...

Zo praten over Glory? Nee, vind ik een beetje kinderachtig.
Dat ie overstapt moet ie zelf weten, maar dan moet je het ook laten rusten en niet de stoere turk gaan lopen uithangen natuurlijk. Ze kwamen er toentertijd niet uit, Glory kon niet meer en Saki bleef aan z'n contract hangen. En toen werd ie gewoon niet meer opgeroepen.

PS. @Kemal. top dat de twee forums zijn samengevoegd!!