PDA

View Full Version : GLORY 52 | Results **Spoiler**



Kemal
01-04-2018, 08:24
Robin van Roosmalen def. Kevin VanNostrand by unanimous decision (48-47, 49-46 x4) – featherweight title unification bout
Simon Marcus def. Zack Wells by TKO (punches). Round 1, 1:03
Mike Lemaire def. Chris Camozzi by unanimous decision (30-27 x5)
Josh Jauncey def. Stoyan Koprivlenski by split decision (29-28, 28-29 x2, 30-27 x2)
Pavel Zhuravlev def. Myron Dennis by unanimous decision (30-27 x5)
Anissa Meksen def. Ashley Nichols by unanimous decision (29-28 x3, 30-27 x2)
Troy Jones def. Paul Banasiak by unanimous decision (30-27 x5)
Zakaria Zouggary def. Bailey Sugden by unanimous decision (30-26 x5)
Charles Rodriguez def. Brian Bruns by unanimous decision (30-27 x5)
Jermaine Soto def. Alex Higley by split decision (30-27, 28-29, 29-28, 29-28, 29-28)
Arthur Estrazulas def. Chris Bonilla by TKO (strikes). Round 3, 2:20
Gerrica Trias def. Natalie Morgan by unanimous decision (30-27, 29-28 x4)
Jose Palacios def. Sovankesa Som by split decision (29-28, 28-29, 29-28, 28-29, 29-28)

Kemal
01-04-2018, 08:35
https://www.youtube.com/watch?v=76Nsdh4tla8

micha
01-04-2018, 10:15
The Champchamp!

Eindbaas
01-04-2018, 14:50
De rest heb ik nog niet gezien. Top gedaan door Van Roosmalen, even laten zien wat Dutch Style Kickboxing is aan die Amerikanen.

Zouggary vs Sugden
https://youtu.be/GSJWzSkR4pc

Eindbaas
02-04-2018, 00:52
http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/glory-52-robin-van-roosmalen-klopt-kevin-vannostrand-zougarry-herstelt-zich/

Eindbaas
02-04-2018, 12:32
Full fight: Robin van Roosmalen vs Kevin VanNostrand

https://www.youtube.com/watch?v=8oGvGelY8aQ


https://www.youtube.com/watch?v=TnK7qZTNjsI

killroy
02-04-2018, 19:56
Wat een irritante kutmongool in de hoek bij Marcus met die muts op

onne1983
03-04-2018, 11:48
Wat een irritante kutmongool in de hoek bij Marcus met die muts op

Ja ik erger me ook altijd aan die dwaas. Die wil zo graag met zijn bek op tv komen..

onne1983
03-04-2018, 11:58
Gaat van Roosmalen nu even zijn titel verdedigen tegen een echte contender, of blijft hij kadootjes krijgen?
Want lijkt wel of een winst tegenover een middelmatige vechter als Giga al een titelshot garantie is.
Matt Embree, Kevin Nordstrand zijn toch geen kampioenswaardige tegenstanders en waren gewoon kadootjes voor Van Roosmalen.
De jury en scheids gaven hem tegen Petchpanomrung (Met die BS puntaftrek had de wedstrijd nog naar Pet moeten gaan)

Sadix
04-04-2018, 01:49
Gaat van Roosmalen nu even zijn titel verdedigen tegen een echte contender, of blijft hij kadootjes krijgen?
Want lijkt wel of een winst tegenover een middelmatige vechter als Giga al een titelshot garantie is.
Matt Embree, Kevin Nordstrand zijn toch geen kampioenswaardige tegenstanders en waren gewoon kadootjes voor Van Roosmalen.
De jury en scheids gaven hem tegen Petchpanomrung (Met die BS puntaftrek had de wedstrijd nog naar Pet moeten gaan)

heb je die tegenstander van marcus gezien? 5 partijen gedraaid. Kon zijn dekking niet eens houden.

onne1983
04-04-2018, 11:07
heb je die tegenstander van marcus gezien? 5 partijen gedraaid. Kon zijn dekking niet eens houden.

Ja, ook schandalig. Maar dat was gelukkig niet voor een titelgevecht.
Glory presteert gewoon echt ondermaats met hun scouting werk. Ik heb dit al vaker geroepen, maar ze werken in Nederland alleen met vechters van Hemmers, Colosseum en Mike.
Daarbuiten hebben ze wat grote namen die over hun top heen zijn en niet te duur meer zijn.
Ze moeten echt hun scouting op orde krijgen, want Enfusion, KUNLUN, WLF, K-1 en nu ook ONE FC zijn veel actiever bezig met talenten zoeken en op de lange termijn gaat dit Glory de kop kosten.
Heel leuk dat Rico en Holzken BN'ers zijn, maar in amerika zullen dit nooit kijkcijferkanonnen worden met hun steenkolen engels en tenenkrommende speeches. Ze zijn gewoon niet goed in zichzelf verkopen buiten Nederland. (En ik noem alleen Amerika, omdat Glory vooral hun pijlen daar op richt.)

blackadder
04-04-2018, 21:53
Heel leuk dat Rico en Holzken BN'ers zijn, maar in amerika zullen dit nooit kijkcijferkanonnen worden met hun steenkolen engels en tenenkrommende speeches. Ze zijn gewoon niet goed in zichzelf verkopen buiten Nederland. (En ik noem alleen Amerika, omdat Glory vooral hun pijlen daar op richt.)
Niks mis met hun Engels.

LightHeavyWeight
04-04-2018, 21:59
Rico zijn geacteerde gepraat zou in Amerika nog wel aanslaan. Ze vinden kickboksen gewoon niet interessant dus dat wordt allemaal niks.

onne1983
05-04-2018, 16:31
Niks mis met hun Engels.
Tenenkrommende speeches = Rico
Steenkolen Engels = Nieky

onne1983
05-04-2018, 16:32
Rico zijn geacteerde gepraat zou in Amerika nog wel aanslaan. Ze vinden kickboksen gewoon niet interessant dus dat wordt allemaal niks.

Dat denk ik niet. Het acteren gaat hem namelijk niet goed af vind ik. Hij komt totaal niet geloofwaardig over. En zelfs die yankees prikken daar vrij snel door heen

Eindbaas
05-04-2018, 18:15
Ja, ook schandalig. Maar dat was gelukkig niet voor een titelgevecht.
Glory presteert gewoon echt ondermaats met hun scouting werk. Ik heb dit al vaker geroepen, maar ze werken in Nederland alleen met vechters van Hemmers, Colosseum en Mike.
Daarbuiten hebben ze wat grote namen die over hun top heen zijn en niet te duur meer zijn.
Ze moeten echt hun scouting op orde krijgen, want Enfusion, KUNLUN, WLF, K-1 en nu ook ONE FC zijn veel actiever bezig met talenten zoeken en op de lange termijn gaat dit Glory de kop kosten.
Heel leuk dat Rico en Holzken BN'ers zijn, maar in amerika zullen dit nooit kijkcijferkanonnen worden met hun steenkolen engels en tenenkrommende speeches. Ze zijn gewoon niet goed in zichzelf verkopen buiten Nederland. (En ik noem alleen Amerika, omdat Glory vooral hun pijlen daar op richt.)


Mee eens! Dat scouten van Glory is gewoon slecht. Hoop goede vechters zoals Regian Eersel, Tayfun Oszcan maar ook bijv een zwaargewicht zoals Tsotne Rogava en Roman Kryklia hadden al in Glory moeten vechten maar helaas voor hun zitten ze niet bij de hofleveranciers van Glory. Helaas voor de Kickboks fans maar ook voor de mondiale competitie.


Misschien dat ze wat meer moeten focussen op China en Japan (paar goede lichtegewichten Japanners op je vechtkaart doet wonderen voor de kijkcijfers daar en de tickets). In Europa zijn ze nu wel goed bezig. Maar het kan beter dat geldt ook voor de matchmaking. Bijv een Zouggary vs Kiatmookao was te vroeg voor Zouggary. Die Thai had al 152 wedstrijden gedraaid en zoveel ervaring was toen geen wedstrijd voor Zouggary. Maar bijv Zouggary vs Embree leek me wel een leuke knalpartij.
Bij Glory 51 Badr vs Hesdy II had ik liever de Superfights gezien voor de hoofdpartij in plaats van een Welterweight viermans toernooi waarvan je al de winnaar al voor het toernooi weet.

Met Rico gaan ze de VS ook niet mee veroveren.
Hopelijk gaan ze in de toekomst elke jaar een 8 mans toernooi houden bij elke gewichtklasse en dan gaan de Amerikanen vanzelf wel mee kijken en het leuk vinden als het op de juiste TV kanaal te zien is in de US.

Pavel Zhuravlev vs Myron Dennis GLORY 52

https://www.youtube.com/watch?v=q54EaKnRYQk

LightHeavyWeight
05-04-2018, 22:17
Dat denk ik niet. Het acteren gaat hem namelijk niet goed af vind ik. Hij komt totaal niet geloofwaardig over. En zelfs die yankees prikken daar vrij snel door heen

Welnee man.