PDA

View Full Version : Mcgregor vs Khabib in onderhandeling



Suplex
19-04-2018, 21:50
Volgens het twitter account van MMA team dagastan zijn De onderhandelingen van een partij tussen khabib vs mcgregor zijn begonnen.
Als khabib er niet snel genoeg uitkomt met mcgregor wil hij Poirier.

Khabib heeft aangegeven aan het eind van het jaar te willen vechten tegen mcgregor of anders Porier.

Dit zal echt de beste PVV ooit worden als en Khabib het haalt tot de octagon.

Kemal
20-04-2018, 07:30
lekker hoor!

S.B.
20-04-2018, 09:10
Zal wel oktober ofzo worden. Khabib moet eerst de Ramadan doen.

Bromios
20-04-2018, 09:45
Dit zal echt de beste PVV ooit worden als en Khabib het haalt tot de octagon.

Als Khabib het haalt ? Als McGregor het haalt bedoel je.
Partij gaat er volgens mij nooit komen. Denk niet dat McGregor het durft.

Suplex
20-04-2018, 10:29
Als Khabib het haalt ? Als McGregor het haalt bedoel je.
Partij gaat er volgens mij nooit komen. Denk niet dat McGregor het durft.

Ach brompotje toch ,lekker realistisch ben je weer .
had van jou toch wel verwacht dat je naar de feiten zou kijken maar helaas gemiste kans.

Bromios
20-04-2018, 15:22
Ach brompotje toch ,lekker realistisch ben je weer .
had van jou toch wel verwacht dat je naar de feiten zou kijken maar helaas gemiste kans.

Suplexje, suplexje toch; Welke feiten ?

Khabib heeft de laatste 2x gewoon gevochten en zonder problemen zijn gewicht gehaald.
McGregor heeft sinds 2016 niet meer in de ring gestaan. Loopt nog een strafrechtelijk onderzoek tegen. En hij krijgt nog wel een paar claims aan de broek verwacht ik. Geen ideale voorbereiding.

Het is voor Conor veel minder risicovol om tegen Nate te gaan staan. Afbreukrisico dat Khabib hem als een lappenpop door de kooi slingert is veel te groot.

Proximo
21-04-2018, 00:02
Suplexje, suplexje toch; Welke feiten ? Khabib heeft de laatste 2x gewoon gevochten en zonder problemen zijn gewicht gehaald.McGregor heeft sinds 2016 niet meer in de ring gestaan. Loopt nog een strafrechtelijk onderzoek tegen. En hij krijgt nog wel een paar claims aan de broek verwacht ik. Geen ideale voorbereiding.Het is voor Conor veel minder risicovol om tegen Nate te gaan staan. Afbreukrisico dat Khabib hem als een lappenpop door de kooi slingert is veel te groot.Khabib lijkt voor een hoop mensen de favoriet tegen mcgregor, maar ik denk dat MC gregor hem ook gewoon KO kan slaan. Ik moet het nog zien.

Bromios
21-04-2018, 11:20
Khabib lijkt voor een hoop mensen de favoriet tegen mcgregor, maar ik denk dat MC gregor hem ook gewoon KO kan slaan. Ik moet het nog zien.

Ik denk dat het een top pot is, maar ik zie het er gewoon niet van komen. Teveel mitsen en maren.

Ik zei het in een ander topic ook al. In deze klasse moet je er 5 op trainingskamp sturen en met een beetje mazzel heb je er 2 in de kooi staan.