PDA

View Full Version : UFC Fight Night 128: Barboza vs. Lee | Results **Spoiler**



Kemal
22-04-2018, 07:21
Kevin Lee def. Edson Barboza by TKO (doctor’s stoppage). Round 5, 2:18
Frankie Edgar def. Cub Swanson by unanimous decision (30-27 x3)
Justin Willis def. Chase Sherman by unanimous decision (29-28 x3)
David Branch def. Thiago “Marreta” Santos by knockout (punches). Round 1, 2:30
Aljamain Sterling def. Brett Johns by unanimous decision (30-27 x3)
Dan Hooker def. Jim Miller by knockout (knee). Round 1, 3:00
Ryan LaFlare def. Alex Garcia by unanimous decision (30-27 x3)
Ricky Simon def. Merab Dvalishvili by technical submission (guillotine choke). Round 3, 5:00
Siyar Bahadurzada def. Luan Chagas by knockout (body kick and uppercut). Round 2, 2:40
Corey Anderson def. Patrick Cummins by unanimous decision (30-26, 30-26, 30-27)
Tony Martin def. Keita Nakamura by unanimous decision (30-27 x3)

Kemal
22-04-2018, 07:22
https://www.youtube.com/watch?v=dOWqAia2d_c

Kemal
22-04-2018, 07:22
https://www.youtube.com/watch?v=9lpsm4H19rM

S.B.
22-04-2018, 10:28
Zou Jim Miller ooit nog met pensioen gaan?
Wel netjes van Edgar, snelle partij na zijn knockout tegen Ortega maar heeft zich keurig staande gehouden.

Suplex
22-04-2018, 12:13
Zou Jim Miller ooit nog met pensioen gaan?
Wel netjes van Edgar, snelle partij na zijn knockout tegen Ortega maar heeft zich keurig staande gehouden.

Jammer gun het cub swanson wel maar komt altijd tekort tegen de top 3-4.
Kevin Lee deed wel ff een chicken dansje na die draaitrap van Barboza Da was op het randje

e-type
22-04-2018, 13:08
Mooie win van Siyar!
Het was even kantje-boord op z'n rug, maar mooi teruggekomen.

tarantula
22-04-2018, 18:59
Ik vind khabib de betere grappeler dan lee, maar niet de sterkere ik denk dat ze ongeveer even sterk zijn.
Dat lijkt mij een hele moeilijke partij voor hem, lightweight divisie is erg interessant op dit moment. Ik denk dat ze Alvarez Lee gaan regelen, en khabib porier of conor. Die Alvarez ook eej, vernederd voor de hele wereld door conor, zijn worstelen waar hij het steeds over had was nergens te zien, en nu 1 win behaald sinds die tijd en hij heeft alweer grote praatjes.

S.B.
22-04-2018, 21:57
Ik denk dat ze dit doen:
McGregor - Khabib
Lee - Poirier (title contender)
Gaethje - Barboza (beide 2 losses)

Alvarez krijgt de partij waar iemand uitvalt.

Overigens denk ik dat Lee echt niet net zo sterk is als Khabib. Die wordt gewoon onder de voet gelopen.

Suplex
22-04-2018, 22:30
Ik denk dat ze dit doen:
McGregor - Khabib
Lee - Poirier (title contender)
Gaethje - Barboza (beide 2 losses)

Alvarez krijgt de partij waar iemand uitvalt.

Overigens denk ik dat Lee echt niet net zo sterk is als Khabib. Die wordt gewoon onder de voet gelopen.

Precies wat je zegt dit zijn de partijen om te maken ook lekkere partijen ook, barboza vs geahtje ga ik wel ff voor zitten.

Denk dat Lee Poirier pakt ik zie alvares en Poirier wel als de gatekeepers van de LW divisie als je van een van hun wint ben je in de race voor een titel gevecht.
Poirier heeft aangegeven als hij geen TS krijgt hij een rematch wilt met Alvares wat ook geen straf is voor liefhebbers.

Alvares krabt zich nog wel een keer achter de oren die was een partij aangeboden tegen Poirier tijdens ufc 223 als een soort reserve partij maar wilde niet. Aangezien hij hoger gerankt is dan Poirier had hij de invaller geweest voor Ferguson.