PDA

View Full Version : Overeem moet beschermd worden ... tegen zichzelf



el mustafa
10-06-2018, 12:53
Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?

Soulbringer320
10-06-2018, 13:17
Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?


Snap ik, maar de titel heeft een hoog Spoiler gehalte

YoMarK
10-06-2018, 18:53
Volgens mij was hij niet KO(hij verdedigde zich nog steeds), al was hij natuurlijk wel klaar.

Maar Overeem is nog steeds relevant en tegen niemand kansloos. Maar ik denk dat hij niet meer te lang moet doorgaan inderdaad.

e-type
10-06-2018, 19:24
Het zag er weer weinig verfrissend uit vannacht. Ik begrijp nu waarom ie op de prelims gezet wordt. Zonde.

Capo dei capii
10-06-2018, 19:48
Ik geloof dat die iets van 8 ton in dollars per wedstrijd pakt. Ik snap hem wel dat die nog ff door gaat.

T15Boxing
10-06-2018, 20:36
Hij zat ooit aan tafel bij Pauw en Witteman en zei toen zelf dat je tot je 38e nog kan meedraaien en daarna moet stoppen. Ik vraag me af of hij dat nog herinnert.

Suplex
10-06-2018, 21:04
Dit is de zoveelste keer in enkele jaren dat hij zwaar ko gaat is het niet tijd om te stoppen?

Nee juist niet overeem wil UFC champ worden en is zelf 1 van de beste zwaargewichten van de wereld.
En vecht constand tegen de beste zwaargewichten van de wereld :

n zijn laatste 7 partijen vocht hij tegen JDS , Arlovski , stipe , hunt , werdum , ngannou en blaydes.
4 (voormalig) kampioenen en de 2 grootste talenten in de HW divisie van dit moment. En een voormalig K-1 kampioen . Allemaal jongens die tussen de 110 en 125 kilo wegen . Allemaal jongens die een wedstrijd met een stoot kunnen beslissen.

Niet raar als je tegen deze jongmens staat tegen KO’s aanloopt

el mustafa
11-06-2018, 00:01
Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .

Tony Galento
11-06-2018, 11:19
Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .

Dat hoop ik ook.

ruud
11-06-2018, 14:20
Na zijn partij tegen Ngannou vroegen mensen zich af of hij wel met het juiste gameplan aan die partij was begonnen. Ik vroeg me dat toen ook af. Ook in deze partij vond ik zijn aanpak op zijn zachts gezegd vreemd. Ik weet niet of een andere aanpak tot een andere uitkomst had geleid maar ik vond dat hij veel te weinig druk heeft uitgeoefend op Blaydes.
Jammer van de uitkomst en sterkte met herstellen Alistair. Als je nog 800k per partij kan vangen, zou ik nog wel even doorvechten.

Suplex
11-06-2018, 14:48
Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .

Hij vecht niet in de UFC onder het motto “meedoen is belangrijk als winnen” .
Trol!

e-type
11-06-2018, 16:27
Ik kan niet anders dan respect hebben voor Overeem, ook al verliest ie straks al zijn komende gevechten. Jammer vind ik wel dat ie een stuk minder leuk is om naar te kijken. Vooral afgelopen twee partijen vocht ie zo enorm afwachtend.

De hoek van Blaydes zei het al na de eerste ronde: "we knew he was going to run away from you."

Da's best jammer.

micha
13-06-2018, 09:53
voor 860.000 dollar per partij blijft hij doorgaan. ik ken weinig vechters die dat niet zouden doen of beter gezegd geen

Kemal
13-06-2018, 10:04
Ik idd ook niet. Maar feit is wel dat het niet de Ali O is van onze GG tijd.

LightHeavyWeight
13-06-2018, 12:43
Het zijn natuurlijk enorme bedragen. Toch zie ik hem liever stoppen of in Japan nog wat vechten na een goede kuur. Ben opzich tegen kuren maar dat ene kuurtje meer of minder maakt ook niet meer uit.
Maar gezien zijn twitter zal hij wel doorgaan, en dan juich ik gewoon voor hem.

pronk
15-06-2018, 08:21
Hij wil nog ufc kampioen worden ... Ik mag hopen dat dit een grap is .

De echte grappen, zitten hem bij zijn delusional fanbase

Eindbaas
15-06-2018, 14:31
Ik zie hem nog wel een partij pakken in Bellator MMA tegen de oude toppers.
Geweldige vechter geweest.

Bloeba
19-06-2018, 14:50
Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic

onne1983
19-06-2018, 16:46
Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic
Domme vergelijking! Buffon en Pirlo schaden hun gezondheid niet als ze fysiek achteruit gaan.

Briant
19-06-2018, 17:05
Ik zou niet graag hun knieën hebben.

Jabdealer
20-06-2018, 11:10
Hopelijk vecht hij nog één keer om zijn carriere met een W af te sluiten. Maar als je hem een beetje volgt is Alistair iemand die aardig wat ja-knikkers in zijn omgeving lijkt te hebben, dus niemand die tegen hem zegt.. "Alistair, dat record van meeste KO losses dat nu op jouw naam staat hè, zullen we het daar gewoon bij houden?"

onne1983
20-06-2018, 11:57
Hopelijk vecht hij nog één keer om zijn carriere met een W af te sluiten. Maar als je hem een beetje volgt is Alistair iemand die aardig wat ja-knikkers in zijn omgeving lijkt te hebben, dus niemand die tegen hem zegt.. "Alistair, dat record van meeste KO losses dat nu op jouw naam staat hè, zullen we het daar gewoon bij houden?"
Alistair is een sportman, en die zijn slecht in toegeven dat ze het niet meer bij kunnen benen.
Ik snap dondersgoed dat hij nog in zich zelf gelooft! Maar tegen een Oliynyk, Ngannou, Lewis, Blaydes, Miocic en zelfs DC gaat hij het niet meer redden.
Als hij nu gaat vechten zou het tegen een Tybura of Tuivasa, of iets dergelijks moeten zijn. Dan maakt hij nog wel een kans. .

ruud
20-06-2018, 12:27
Sorry hoor, maar zullen we gewoon ff stoppen met bepalen voor anderen wanneer ze moeten stoppen (???) misschien moet er structureel iets veranderen zodat er nationaal meer MMA vechters kansen krijgen en kunnen opstaan zodat er misschien (ooit) echt wel eens een UFC kampioen komt.

Is beetje als zeggen Buffon stop is met keepen want je bent 40 of hey Pirlo stop is met vrije trappen nemen want je bent een oude zak.... Logic


We hebben al een UFC kampioen(e): Germaine de Randamie.

Anderson
20-06-2018, 19:16
ex toch was toch wat drama dat ze haar titel niet wou verdedigen

Eindbaas
21-06-2018, 21:31
Ik zie trouwens op facebook geruchten voorbij komen dat Glory in gesprek is met Alistair Overeem. Weet iemand of dit echt klopt? Of is het een broodje aap verhaal?

R.D.N
22-06-2018, 00:12
Ik zie trouwens op facebook geruchten voorbij komen dat Glory in gesprek is met Alistair Overeem. Weet iemand of dit echt klopt? Of is het een broodje aap verhaal?

Alistair tegen Rico.
Ff de Glory titel pakken en dan stoppen.

Eindbaas
22-06-2018, 03:35
Alistair tegen Rico.
Ff de Glory titel pakken en dan stoppen.

Als het echt waar is dan is het echt geweldig! Hopelijk zien we Ubereem weer.
http://www.dekoele.nl/K1/K1%202010%20Alistair%20Overeem.jpg

ruud
22-06-2018, 11:40
Nu ik die foto zo zie, moet ik ineens denken aan iets met paardenvlees ofzo...

R.D.N
22-06-2018, 14:32
Nu ik die foto zo zie, moet ik ineens denken aan iets met paardenvlees ofzo...

Daar was het een monster gewoon,zieke Power.