PDA

View Full Version : Cage Warriors 94 | Results **Spoiler**



Kemal
17-06-2018, 07:34
Ilia Topuria def. Brian Bouland by submission (D’arce choke). Round 1, 1:13 – bantamweight title
Jai Herbert def. Erdi Karatas by unanimous decision (29-27, 29-28, 30-27)
Krzysztof Klaczek def. Sameer Alekozai by unanimous decision (30-26, 30-24, 30-26)
Hubert Geven def. Donovan Desmae by TKO (doctor’s stoppage). Round 1, 5:00
Philip Mulpeter def. Jan Quaeyhaegens by submission (rear-naked choke). Round 3, 3:13
Angelo Rubino def. Maarten Wouters by TKO (body kick). Round 1
Tomek Langowski def. Tonny Van Dijk by TKO (punches). Round 2, 0:23
Cory McKenna def. Eva Dourthe by split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Salvatore Liga def. Hasan Gulmez by TKO (punches). Round 1, 4:47
Leah McCourt def. Manon Fiorot by split decision (27-30, 29-28, 30-27)
Tarik Jaaidi def. Melroy Ramautar by TKO (punches). Round 1 (a)
Magomed Gudanton def. Anthony Lambrechts by unanimous decision (a)
Jorn Sjaardema def. James Vandergheynst by submission (rear-naked choke). Round 2 (a)
(a) – denotes amateur contest

paultjetilburg
17-06-2018, 08:57
Tonny Van Dijk domineerde de partij volledig in mijn ogen, maar hij komt ten val en de partij werd gestopt.
Gulmez vocht 5 mei op het A1 gala een zeer overtuigende partij maar hier viel hij vies tegen, waarschijnlijk teveel zenuwen of iets dergelijks.
Philip Mulpeter vs Jan Quaeyhaegens was in mijn ogen een schitterende partij. Jan domineerde maar trok aan het kortste eind.
Hubert Geven vs Donovan Desmae waar deze jongens de spirit vandaan halen weet ik niet maar wat een knok partij.
in mijn ogen de partij van de avond Jai Herbert vs Erdi Karatas, Karatas werd gedomineerd maar door zijn harde mokerslagen blijft deze jongen gevaarlijk.

Briant
17-06-2018, 09:48
Stoppage Van Dijk was terecht hoor. Ik had ook het idee dat hij struikelde maar daarna kreeg hij ze wel degelijk om zijn oren. Naast Geven hebben alle mij bekende vechters verloren. Was het zo’n hoog niveau?

LightHeavyWeight
17-06-2018, 14:26
Kan iemand mij eens vertellen welke jongens er in NL nu echt op doorbreken staan? Ik kom de naam van Hubert Geven veel tegen met veel winstpartijen ook. Ik volg de lokale MMA-wereld niet zo, is er een kans dat er nog jongens gaan doorbreken op het hoogste niveau? En dan bedoel ik een oprechte kans, iedereen doet zijn best en iedereen verdient respect als hij de kooi in stapt. Maar de echte grote talenten, zijn die er?
Je hebt er 2 in Bellator (Jupiler league) die het goed doen daar maar in de UFC houdt het helaas wel op nu.

Suplex
18-06-2018, 08:48
Kan iemand mij eens vertellen welke jongens er in NL nu echt op doorbreken staan? Ik kom de naam van Hubert Geven veel tegen met veel winstpartijen ook. Ik volg de lokale MMA-wereld niet zo, is er een kans dat er nog jongens gaan doorbreken op het hoogste niveau? En dan bedoel ik een oprechte kans, iedereen doet zijn best en iedereen verdient respect als hij de kooi in stapt. Maar de echte grote talenten, zijn die er?
Je hebt er 2 in Bellator (Jupiler league) die het goed doen daar maar in de UFC houdt het helaas wel op nu.

UFC pakt alleen dr vechters zonder verlies partijen of lange winstreaks en het liefst met een KO/submission ratio van minimaal 75% .
Wat ook niet gek is want het niveau waar tegen gevochten word is de lamme tegen de blinde vooralsnog ziet het er slecht uit voor Nederland en MMA.
Hubert is een aardige vechter voor Nederlandse begrippen maar niet meer als dat hij wint wat en verliest wat tegen niet al te beste tegenstanders. Deze jongens moeten gewoon blij zijn dat ze bij CW mogen vechten.

Briant
18-06-2018, 08:51
Dr lopen naar mijn idee best jongens rond in Nederland die op UFC niveau mee kunnen komen. Misschien niet meteen kampioensmateriaal, maar daaronder zit ook een hele laag. Duane van Helvoirt vind ik zo iemand die het zou kunnen. Maar op een of andere manier komen jongens uit Nederland er moeilijk tussen. Je moet echt op het juiste moment met de juiste persoon praten om er in te komen.

Kemal
18-06-2018, 09:42
Hubert Geven steek er wel met kop en schouders bovenuit, die wil ik dolgraag in de kooi bij UFC zien

S.B.
18-06-2018, 14:43
Reinier de Ridder is met 9-0 ook wel een aankomend talent hoor, zag toevallig net een interview van hem op Vice:
https://vicesports.nl/brabantse-fysio-ongeslagen-mma-vechter/

Briant
18-06-2018, 15:41
Inderdaad. En ook denk ik aan Joziro Boye. Die is al een tijdje bezig maar zet erg mooie resultaten neer.

Sato
18-06-2018, 22:47
Om in de UFC te komen kun je beter tegen 5 nobody's winnen dan 9 overwinningen en 2 verliespartijen tegen allemaal toppers te draaien.
Als je CM Punk een main-spot geeft, interesseert het je geen flikker om puur niveau te laten zien.
En het dan gek vinden dat toppers zoals Mous gaan lopen.

paultjetilburg
22-06-2018, 19:58
Stoppage Van Dijk was terecht hoor. Ik had ook het idee dat hij struikelde maar daarna kreeg hij ze wel degelijk om zijn oren. Naast Geven hebben alle mij bekende vechters verloren. Was het zo’n hoog niveau?

Ben ik het mee eens dat het terecht was

paultjetilburg
22-06-2018, 19:59
Hubert Geven steek er wel met kop en schouders bovenuit, die wil ik dolgraag in de kooi bij UFC zien

Of Hubert klaar is voor de UFC weet ik nog niet zeker, maar hij is heel erg goed bezig de laatste tijd.

paultjetilburg
22-06-2018, 20:00
Reinier de Ridder is met 9-0 ook wel een aankomend talent hoor, zag toevallig net een interview van hem op Vice:
https://vicesports.nl/brabantse-fysio-ongeslagen-mma-vechter/

De Ridder staat 9-0 is 27 en heeft inderdaad nog een hele mooie toekomst voor zich!

Waarom stond deze jongen niet op CW?