PDA

View Full Version : Professioneel kickbokser twee keer op één dag voor rechter wegens vechten



Eindbaas
13-07-2018, 23:53
https://www.ad.nl/binnenland/professioneel-kickbokser-twee-keer-op-een-dag-voor-rechter-wegens-vechten~a6406b8c/

Bromios
14-07-2018, 00:18
Goeie reclame voor de sport is die gozer toch.

Suplex
14-07-2018, 00:19
Heerlijk altijd weer die Finnen met hun rot gedrag

e-type
14-07-2018, 00:45
Godverdomme. Sukkel.
Nou echt oprotten met dat 'talentje'....jammer hoor. Ga maar weer naar Enfusion de bink uithangen...

Eindbaas
14-07-2018, 01:11
Jochie probeert al te graag het slechte gedrag van zijn idool na te doen.
Binnenkort zien we weer Fun X langs komen bij hem en dan zegt hij weer iets met sorry, emoties, slachtofferrol weer aannemen en dan is het weer vergeven en vergeten door zijn fans.

Kemal
14-07-2018, 07:42
wat een zooitje en dat in het altijd zonnige Breda

Briant
14-07-2018, 09:35
Wat het ergste is imo is dat hij een voorbeeld is voor veel jonge mensen. Toen ik op het speciaal onderwijs werkte waren 2 dames helemaal verliefd op hem en ik kreeg het geregeld dat hij samen met mij op een videootje zei dat ze hun best op school moesten doen.
Vervolgens flikt hij meerdere keren dit soort dingen en vooral dat soort kinderen denken dan dat dat ok is. En die hebben al zo weinig kansen in het leven.

onne1983
14-07-2018, 10:55
Jullie zijn gewoon Haters/Jaloers/Racisten!
(Zal wel weer een veel gebruikt argument worden door zijn fans)

largo0
14-07-2018, 14:28
Heerlijk altijd weer die Finnen met hun rot gedrag

Jullie zijn gewoon Haters/Jaloers/Racisten!
(Zal wel weer een veel gebruikt argument worden door zijn fans)

Hoe oud zijn jullie? 12?

Mattie73
14-07-2018, 15:46
Ik wil zijn gedrag niet goed praten maar enige nuance is op zijn plaats.

Zijn beste vriend is vermoord door iemand. Tijdens de strafzaak van de moordenaar ging hij kijken bij de rechtzaak. Door het gedrag en het gebrek aan berouw van die
Moordenaar in de rechtzaal knapte er iets in hem en viel hij aan in de rechtbank. Niet goed natuurlijk, maar emoties kunnen soms de overhand nemen. Vergeet niet, hoe oud is hij eigenlijk, pas 21 ofzo???

Tony Galento
14-07-2018, 15:57
Je hebt gelijk.

Ik roste op m'n 21e ook regelmatig rechtbanken leeg.

Mattie73
14-07-2018, 16:16
Je hebt gelijk.

Ik roste op m'n 21e ook regelmatig rechtbanken leeg.

Tuurlijk deed jij dat niet. Maar jouw beste vriend is ook nooit vermoord geweest neem ik aan 😉

Lowkick92
14-07-2018, 16:25
ben verbaasd dat The Colosseum dit tolereert, past niet bij hun gym

The Doctor
14-07-2018, 16:42
Hij gaat steeds meer op Badr lijken......
Ja buiten de ring ja, maar nu nog in de ring. Badr was van een totaal ander kaliber.
Jaraya zn laatste knock down/knock out is alweer 2,5 jaar terug. Bij Badr was er altijd spektakel.
Terug naar enfusion is geen optie. Loopt nog jaar schorsing.

blackadder
14-07-2018, 16:45
Tuurlijk deed jij dat niet. Maar jouw beste vriend is ook nooit vermoord geweest neem ik aan 😉
Waarvoor is die vermoord dan?

Proximo
14-07-2018, 17:13
Waarvoor is die vermoord dan?

lekkere vraag hahahaha

Suplex
14-07-2018, 19:54
Ik wil zijn gedrag niet goed praten maar enige nuance is op zijn plaats.

Zijn beste vriend is vermoord door iemand. Tijdens de strafzaak van de moordenaar ging hij kijken bij de rechtzaak. Door het gedrag en het gebrek aan berouw van die
Moordenaar in de rechtzaal knapte er iets in hem en viel hij aan in de rechtbank. Niet goed natuurlijk, maar emoties kunnen soms de overhand nemen. Vergeet niet, hoe oud is hij eigenlijk, pas 21 ofzo???

Als dit het enige incident was , dan zou je kunnen spreken over nuance ,
Maar het gaat om deze vechtpartij en een zware mishandeling tijdens oud en nieuw.
Dan hebben we het nig niet over het incident dat meneer Jaraya zijn emotie niet de baas kan en hij een scheidsrechter slaat.

Maar enige nuance is op zijn plaats hij vond dat hij onterecht verloren had.

3 gewelds dilicten binnen een jaar dan is het gewoon een structureel probleem.
En is er geen enkele nuance meer op zijn plaats.
En dan zijn dit alleen nig maar de delicten die aan het licht komen.

e-type
15-07-2018, 00:19
Als dit het enige incident was , dan zou je kunnen spreken over nuance ,
Maar het gaat om deze vechtpartij en een zware mishandeling tijdens oud en nieuw.
Dan hebben we het nig niet over het incident dat meneer Jaraya zijn emotie niet de baas kan en hij een scheidsrechter slaat.

Maar enige nuance is op zijn plaats hij vond dat hij onterecht verloren had.

3 gewelds dilicten binnen een jaar dan is het gewoon een structureel probleem.
En is er geen enkele nuance meer op zijn plaats.
En dan zijn dit alleen nig maar de delicten die aan het licht komen.


Maar hij is thuis zo'n lieve jongen. Ik zweerhetjeman. Ik zweerhetje!

blackadder
15-07-2018, 03:16
Maar hij is thuis zo'n lieve jongen. Ik zweerhetjeman. Ik zweerhetje!
Haalt ie ook goeie cijfers op school en helpt oma'tjes met oversteken?

tarantula
15-07-2018, 14:02
Emotionele kinderlijke reacties hier altijd, wie heeft bepaalt of een vechter buiten de ring niet betrokken kan raken bij vechtpartijen? Is het alleen dat anders de ''sport'' een foute naam krijgt? Wat een naief volk hier, denken jullie nou echt dat hij en Badr de enige zijn die hun handen laten gaan buiten de ring?

Er is hier ergens een interview van michael duut dat hij ook regelmatig buiten knokte, alistair overeem en broer hebben ook weleens geknokt met een groep portiers en ik weet vrijwel zeker dat dat niet de enige opstootje was van beide heren, niet bij elke knokpartij wordt de politie erbij gehaald en aangifte gedaan, vooral tijdens het uitgaansleven als ze er meteen ervan tussen gaan.

Aan jullie reacties te zien, hebben jullie geen contact met echte vechters en staan jullie ver van het wereldtje, als dat niet zo is praat maar eens met vechters of ze weleens opstootjes hebben meegemaakt of andere vechters kennen die dat hebben meegemaakt, gegarandeerd dat het zo is.

Suplex
15-07-2018, 14:43
Emotionele kinderlijke reacties hier altijd, wie heeft bepaalt of een vechter buiten de ring niet betrokken kan raken bij vechtpartijen? Is het alleen dat anders de ''sport'' een foute naam krijgt? Wat een naief volk hier, denken jullie nou echt dat hij en Badr de enige zijn die hun handen laten gaan buiten de ring?

Er is hier ergens een interview van michael duut dat hij ook regelmatig buiten knokte, alistair overeem en broer hebben ook weleens geknokt met een groep portiers en ik weet vrijwel zeker dat dat niet de enige opstootje was van beide heren, niet bij elke knokpartij wordt de politie erbij gehaald en aangifte gedaan, vooral tijdens het uitgaansleven als ze er meteen ervan tussen gaan.

Aan jullie reacties te zien, hebben jullie geen contact met echte vechters en staan jullie ver van het wereldtje, als dat niet zo is praat maar eens met vechters of ze weleens opstootjes hebben meegemaakt of andere vechters kennen die dat hebben meegemaakt, gegarandeerd dat het zo is.

Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je in een opstootje terecht komt of dat er is een keer een klap valt.
Maar 3x binnen een jaar Buiten de keren die je benoemd dat er geen politie word bij gehaald.
Dan heb je het over een structureel probleem. Hij slaat al als hij vind dat hij onterecht verliest.

Tevens staat hij terecht voor ZWARE mishandeling. Dan is er niet tijdens een opstootje een klap gevallen maar heeft hii iemand gewoon flink toegetakeld en onderhanden genomen.

Briant
15-07-2018, 15:07
Een opstootje is anders dan mishandeling. En ik ken er genoeg die ook terecht hebben gestaan voor opstootjes. Die hebben misschien geluk gehad niet zo groot in het nieuws te staan. Aan de andere kant ken ik er maar 1 die een jury heeft aangevlogen. Dat is toch wel next level.

tarantula
15-07-2018, 15:07
Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je in een opstootje terecht komt of dat er is een keer een klap valt.
Maar 3x binnen een jaar Buiten de keren die je benoemd dat er geen politie word bij gehaald.
Dan heb je het over een structureel probleem. Hij slaat al als hij vind dat hij onterecht verliest.

Tevens staat hij terecht voor ZWARE mishandeling. Dan is er niet tijdens een opstootje een klap gevallen maar heeft hii iemand gewoon flink toegetakeld en onderhanden genomen.


Met jou kan ik praten, je bent een stuk volwassener dan sommige hier.
Ik maak ook een onderscheid tussen propotionele geweld door omstandigheden of buitenproportioneel en vaker voorkomend.

Het heeft ook te maken met hoe iemand zijn persoonlijkheid is, jaraya lijkt mij iemand die zich niet echt kan controleren, tenminscte bij kleinere niet echt provocerende situaties, als je een scheids aanvalt heb je echt wel een gedragprobleem, maar een vechter die buiten de ring wordt uitgedaagd of zijn vrouwtje wordt uitgescholden of wat dan ook en het loopt uit een proportionele knokpartij zonder soccerkicks etc dan vind ik daar niet veel mee aan de hand.

e-type
15-07-2018, 18:29
Met jou kan ik praten, je bent een stuk volwassener dan sommige hier.
Ik maak ook een onderscheid tussen propotionele geweld door omstandigheden of buitenproportioneel en vaker voorkomend.

Het heeft ook te maken met hoe iemand zijn persoonlijkheid is, jaraya lijkt mij iemand die zich niet echt kan controleren, tenminscte bij kleinere niet echt provocerende situaties, als je een scheids aanvalt heb je echt wel een gedragprobleem, maar een vechter die buiten de ring wordt uitgedaagd of zijn vrouwtje wordt uitgescholden of wat dan ook en het loopt uit een proportionele knokpartij zonder soccerkicks etc dan vind ik daar niet veel mee aan de hand.

Ik ben blij dat ik met jou niet kan praten.
Het goedkeuren dat een professioneel kickbokser zomaar iemand de vernieling in mag trappen. Dan ben je gewoon af.
"Ach, als je maar geen soccerkicks gebruikt."

Dude...

Heb je wel eens gehoord van je schouders ophalen en doorlopen? Ik vraag me af hoe volwassen jij bent. Echt.

tarantula
15-07-2018, 18:48
Ik ben blij dat ik met jou niet kan praten.
Het goedkeuren dat een professioneel kickbokser zomaar iemand de vernieling in mag trappen. Dan ben je gewoon af.
"Ach, als je maar geen soccerkicks gebruikt."

Dude...

Heb je wel eens gehoord van je schouders ophalen en doorlopen? Ik vraag me af hoe volwassen jij bent. Echt.

Denk je dat ik behoefte heb om met een cyberkneus als jou te praten, jij leeft duidelijk in een cyberwereld en niet in de werkelijkheid.
Met je schouders ophalen alsof dat altijd een optie is, en alsof een getrainde kickbokser automatisch een getrainde pedagoog moet zijn, soms kunnen emoties hoog oplopen door agressieve mensen noem maar op.

Jou emoties hebben je te pakken dude, want je vedraait mijn woorden, ik heb juist erbij gezegd proportionele geweld en niet iemand de vernieling intrappen kneusje.

Maar je houd er natuurlijk wel van en smult ervan als iemand in een kooi bebloed in elkaar getrapt wordt, sukkel.

makavelli
15-07-2018, 19:47
Denk je dat ik behoefte heb om met een cyberkneus als jou te praten, jij leeft duidelijk in een cyberwereld en niet in de werkelijkheid.
Met je schouders ophalen alsof dat altijd een optie is, en alsof een getrainde kickbokser automatisch een getrainde pedagoog moet zijn, soms kunnen emoties hoog oplopen door agressieve mensen noem maar op.

Jou emoties hebben je te pakken dude, want je vedraait mijn woorden, ik heb juist erbij gezegd proportionele geweld en niet iemand de vernieling intrappen kneusje.

Maar je houd er natuurlijk wel van en smult ervan als iemand in een kooi bebloed in elkaar getrapt wordt, sukkel.

Wauw die laatste zin geeft je domheid goed weer.
Best een verschil 2 getrainde atleten die er voor kiezen de kooi in te stappen om te kijken wie de sterkste is. Of een getrainde kickbokser die bij een een akkefietje op straat zijn handjes moet laten wapperen. Als je vechtsport doet en zeker op zo’n niveau moet je echt boven bepaalde dingen staan. Natuurlijk mag je je wel verdedigen in geval van nood

tarantula
15-07-2018, 19:58
Jou nickname geeft jou domheid aan tupac, tussen getrainde atleten zitten soms ook lichtjaren verschil.
Zwartwit denker ik zeg ook duidelijk erbij dat het gaat om bepaalde situaties en om proportionele geweld een jab kan genoeg zijn bijvoorbeeld, zomaar reageren terwijl je niet eens snapt wat ik bedoel, ik heb gewoon een andere mening mag dat of niet.

Of moet ik jou en een paar andere sukkeltjes volgen die niks van het leven weten en alleen in een cyberwereldtje alles beter weten.

Briant
15-07-2018, 20:14
Als je zo volwassen bent tarentula kun je dan alsjeblieft gewoon een discussie voeren zonder mensen voor sukkel en kneus uit te maken? Groetjes van deze keyboard warrior

tarantula
15-07-2018, 21:00
Bedankt voor je vriendelijke advies, maar dat doe ik als mensen opzettelijk mijn woorden verdraaien, ik zeg erbij proportionele geweld afhankelijk van de situatie hij maakt ervan dat ik het goed vind dat iemand helemaal de vernieling ingetrapt wordt. Dat vind ik alles behalve normaal iemand anders zijn mening iets maken wat het niet is door het op 1 stapel te gooien.

Briant
15-07-2018, 21:51
Graag gedaan. Ik hoop dat je het niet persoonlijk neemt, maar ik vind het erg lastig je posts te volgen. Waarschijnlijk vind je het lastig je tekstueel uit te drukken. Misschien is het een idee daar hulp bij te vragen. Als je boodschap helder is, ontstaan er geen misverstanden. Vervolgens uit je frustratie door middel van schelden, wat er toe leidt dat de discussie op slot gaat en verandert in een wedstrijdje moddergooien. Succes met je verdere posts, ik ben erg benieuwd wat je te bieden hebt.

e-type
15-07-2018, 22:21
Denk je dat ik behoefte heb om met een cyberkneus als jou te praten, jij leeft duidelijk in een cyberwereld en niet in de werkelijkheid.
Met je schouders ophalen alsof dat altijd een optie is, en alsof een getrainde kickbokser automatisch een getrainde pedagoog moet zijn, soms kunnen emoties hoog oplopen door agressieve mensen noem maar op.

Jou emoties hebben je te pakken dude, want je vedraait mijn woorden, ik heb juist erbij gezegd proportionele geweld en niet iemand de vernieling intrappen kneusje.

Maar je houd er natuurlijk wel van en smult ervan als iemand in een kooi bebloed in elkaar getrapt wordt, sukkel.


Nou, ik weet in ieder geval genoeg, je zal wel zo'n meelopertje zijn en je verschuilen achter je kickboksvriendjes. Wat een mafkees ben jij zeg, als je ook zo in het echte leven reageert...man man man....

"proportioneel geweld" bij "ik weet niet wat", ben je wel helemaal lekker in je hoofd?

Ik heb zo'n idee dat jij de term 'zelfbeheersing' niet leert op jouw kickboksschool, misschien moet je je leraar eens vragen hoe dat werkt; weglopen en je hoofd ophouden.

tarantula
15-07-2018, 22:22
Ik schrijf met inhoud kommas en punten, misschien heb jij een probleem met lezen en begrijpen. Het schelden waar jij het over hebt zijn woordjes als kneus en sukkel, dat was na de boodschap toen mensen mijn boodschap begonnen te verdraaien.<br><br>Geen frustratie gewoon lekker mijn mening, heerlijk voor alle moraalriddertjes cyberwarriors.

e-type
15-07-2018, 22:49
Ik schrijf met inhoud kommas en punten, misschien heb jij een probleem met lezen en begrijpen. Het schelden waar jij het over hebt zijn woordjes als kneus en sukkel, dat was na de boodschap toen mensen mijn boodschap begonnen te verdraaien.<br><br>Geen frustratie gewoon lekker mijn mening, heerlijk voor alle moraalriddertjes cyberwarriors.

Hahaha. Jij bent gelukkig een échte!
Meteen over de zeik.

LightHeavyWeight
15-07-2018, 23:01
Dit is echt zonde van jullie tijd jongens.

Briant
15-07-2018, 23:10
Ik schrijf met inhoud, kommas en punten. Misschien heb jij een probleem met lezen en begrijpen. Het schelden waar jij het over hebt, zijn woordjes als "kneus" en "sukkel". Dat was na de boodschap, dat mensen mijn boodschap begonnen te verdraaien.
Er was geen sprake van frustratie, gewoon lekker mijn mening, heerlijk voor alle moraalriddertjes en/of cyberwarriors.

Fixed it.

tarantula
15-07-2018, 23:43
Hahaha. Jij bent gelukkig een échte!
Meteen over de zeik.


Het probleem is, je gelooft het nog echt ook.
De onzin die je brabbelt, je bent gewoon geen echte man die durft toe te geven dat je iemands boodschap verdraait alleen omdat hij wat anders dan jezelf verkondigd.

Dat laatste van heerlijk bla bla was pure sarcasme, en je denkt echt dat het zo was. Dude dude ga meer de weide wereld in.
Dat zal je visie verbreden, in plaats van je ogen isoleren met constant een scherm ervoor.

e-type
15-07-2018, 23:59
Het probleem is, je gelooft het nog echt ook.
De onzin die je brabbelt, je bent gewoon geen echte man die durft toe te geven dat je iemands boodschap verdraait alleen omdat hij wat anders dan jezelf verkondigd.

Dat laatste van heerlijk bla bla was pure sarcasme, en je denkt echt dat het zo was. Dude dude ga meer de weide wereld in.
Dat zal je visie verbreden, in plaats van je ogen isoleren met constant een scherm ervoor.

Ik lach om jou man. Vechtersbaasje van de straat.

Briant
16-07-2018, 00:06
Ik zie je per post groeien tarantula. Props.

Ik zou als ik jou was, eens vragen waarom hij jouw woorden verdraaide. Haal eens de angel uit de discussie.

Ga zo door je komt er wel.

my2cents
16-07-2018, 13:21
Je meet met 2 maten tarantula...

Aan de ene kant vind je eigenlijk dat men niet mag oordelen over Mohammed omdat wij er niet bij zijn geweest, terwijl je daarnaast zelf wel continu een oordeel klaar hebt over mensen die hier negatief op reageren..

onne1983
16-07-2018, 15:04
Het probleem is, je gelooft het nog echt ook.
De onzin die je brabbelt, je bent gewoon geen echte man die durft toe te geven dat je iemands boodschap verdraait alleen omdat hij wat anders dan jezelf verkondigd.

Dat laatste van heerlijk bla bla was pure sarcasme, en je denkt echt dat het zo was. Dude dude ga meer de weide wereld in.
Dat zal je visie verbreden, in plaats van je ogen isoleren met constant een scherm ervoor.

psssst.... Wijde wereld...

Als je iemand op zijn spelling wil pakken, zorg dan dat er op jouw spelling niks valt aan te merken.

Guytje
16-07-2018, 16:14
Pfffff

Suplex
16-07-2018, 18:44
200 uur werkstraf en 3 maanden voorwaardelijk .

Ooggetuigen van de zware mishandeling: hij heeft 3 man geschopt en geslagen “ het leek of hij aan het kickboxen was”

mario the count
16-07-2018, 22:04
Zulke gastjes zijn gewoon een verloren zaak. Als je 22 bent mag je onderhand wel wat verstand bij iemand verwachten. Uiteraard heel sip dat je vriend vermoord is, maar iets in mij vraagt af waarom zijn vriend vermoord is? Dikke pech, of was het een boef? En als het een boefje was dan is de cirkel weer rond.

Dit zijn uiteraard allemaal aannames, maar waar rook is is vuur.

Bromios
16-07-2018, 23:40
Met jou kan ik praten, je bent een stuk volwassener dan sommige hier.
Ik maak ook een onderscheid tussen propotionele geweld door omstandigheden of buitenproportioneel en vaker voorkomend.

Het heeft ook te maken met hoe iemand zijn persoonlijkheid is, jaraya lijkt mij iemand die zich niet echt kan controleren, tenminscte bij kleinere niet echt provocerende situaties, als je een scheids aanvalt heb je echt wel een gedragprobleem, maar een vechter die buiten de ring wordt uitgedaagd of zijn vrouwtje wordt uitgescholden of wat dan ook en het loopt uit een proportionele knokpartij zonder soccerkicks etc dan vind ik daar niet veel mee aan de hand.

Proportioneel geweld is alleen voor de politie en het leger. Al het andere is niet proportioneel.

Als de moordenaar van je broer of neef of vage bekende zich arrogant gedraagt in de rechtbank en geen spijt heeft is dat alleen maar mooi want dan valt zijn straf hoger uit. En als je hem dan toch wilt pakken is het misschien handig om dat op een plek te doen waar de pakkans wat minder hoog is.

Iemand die zijn vrouw vrouwtje noemt verdient het dat iemand daar wat van zegt overigens. (Tenzij ze zo klein is dat ze met een kruiwagentje bij de vijver staat met een puntmuts op. Maar dat terzijde). Want dat is een enorm gebrek aan respect voor haar.

Proximo
17-07-2018, 04:09
Vechtsporters zijn niet altijd de beste martial artists en zijn vaak mentaal niet op het niveau waarbij ze de vaardigheden van vechtsport kunnen vertalen naar het dagelijks leven en in dit geval doel ik op het herkennen, erkennen en beheersen van emoties. Dat is jammer, want een van de echte meerwaarden van een full contact vechtsport als kickboksen ligt op het gebied van "incasseren, leren en doorgaan." Zien en voelen wat situaties doen met jou en hoe je hierop reageert. Durven kijken naar waar jezelf de fout in bent gegaan en dit de volgende keer anders doen om niet opnieuw dezelfde fout te maken. Dit proces herhalen tot je het onder de knie hebt.

Dit zou er voor kunnen zorgen dat iemand zijn boosheid zou erkennen en zou weten dat hij niet in een rechtszaal thuishoort tussen anderen met dezelfde emotionele problemen. Het is voor mij, na het zien van meerdere interviews, gevechten en nu ook artikelen, duidelijk dat Mohammed Jaraya veel boosheid met zich meedraagt, wat puur menselijk is en totaal niet onoplosbaar. Het verschilt van mens tot mens hoeveel boosheid iemand meedraagt en iedereen heeft zijn eigen unieke situatie en verleden. De les die geleerd kan worden uit martial arts is niet alleen je handen thuis houden, maar ook situaties mijden en/of het ontstaan hiervan voorkomen door je bewust te zijn van jezelf en je eigenwaarde te kennen.

Hiermee zou hij niet alleen zichzelf en zijn slachtoffers pijn besparen, maar ook alle andere mensen die hem het beste wensen en die pijn met hem meevoelen, mensen als familie en (echte) vrienden. Durven zacht te zijn. Hard en raak slaan kan iedereen in de A klasse... Zelfreflectie vereist veel meer moed. Moed die ze wel hebben als ze de ring in stappen.... Kijken in de spiegel en durven zeggen wat je NIET bevalt aan de man die je ziet en durven kijken waarom en durven denken én werken aan de oplossingen.

Ik hoop voor deze jongen dat er begeleiding komt die hem kan bereiken en hem laat inzien wat op de korte en lange termijn zijn échte eigen belang is.

Boxingfan
17-07-2018, 16:57
Haha zon kickboksertje wil ik wel een x treffen. Single leg, mounten, gnp (geeft ie uit paniek zn nek, doen ze altijd) en dan bewusteloos choken. Lowkick je mama maar.

onne1983
17-07-2018, 17:31
https://media.makeameme.org/created/Do-you-even-nr8nhu.jpg
Haha zon kickboksertje wil ik wel een x treffen. Single leg, mounten, gnp (geeft ie uit paniek zn nek, doen ze altijd) en dan bewusteloos choken. Lowkick je mama maar.

largo0
17-07-2018, 17:46
Haha zon kickboksertje wil ik wel een x treffen. Single leg, mounten, gnp (geeft ie uit paniek zn nek, doen ze altijd) en dan bewusteloos choken. Lowkick je mama maar.

Grappenmaker.

Triangleman
17-07-2018, 20:19
Emotionele kinderlijke reacties hier altijd, wie heeft bepaalt of een vechter buiten de ring niet betrokken kan raken bij vechtpartijen? Is het alleen dat anders de ''sport'' een foute naam krijgt? Wat een naief volk hier, denken jullie nou echt dat hij en Badr de enige zijn die hun handen laten gaan buiten de ring?

Er is hier ergens een interview van michael duut dat hij ook regelmatig buiten knokte, alistair overeem en broer hebben ook weleens geknokt met een groep portiers en ik weet vrijwel zeker dat dat niet de enige opstootje was van beide heren, niet bij elke knokpartij wordt de politie erbij gehaald en aangifte gedaan, vooral tijdens het uitgaansleven als ze er meteen ervan tussen gaan.

Aan jullie reacties te zien, hebben jullie geen contact met echte vechters en staan jullie ver van het wereldtje, als dat niet zo is praat maar eens met vechters of ze weleens opstootjes hebben meegemaakt of andere vechters kennen die dat hebben meegemaakt, gegarandeerd dat het zo is.

Dit is er wel weer een zeg, beetje in de categorie van:

"Hij is geen hond, want Harry en Barry hebben ook ooit met hun pootje omhoog tegen een boompie gepist."

On-na-volgbaar...

Een pets uitdelen heeft iedereen wel eens gedaan, maar er zijn figuren die daar een gewoonte van maken. Maar daar kunnen ze niets aan doen, want God maakt nu eenmaal ook mensen die vanaf hun geboorte behebt zijn met een wat minder flexibele persoonlijkheid. Als die figuren dan gaan boksen of id. wordt het wel een beetje tricky. Gelukkig vindt justitie dat ook en zijn voor hen de straffen hoger. Ook al helpt straffen niet bij dat soort figuren want hun persoonlijkheden zijn immers minder flexibel...maar je kunt het altijd proberen...

fifi23
17-07-2018, 20:39
Haha zon kickboksertje wil ik wel een x treffen. Single leg, mounten, gnp (geeft ie uit paniek zn nek, doen ze altijd) en dan bewusteloos choken. Lowkick je mama maar.

Goed ik hap ook.
Ik gok dat dit "kickboksertje"niet alleen is. Veel succes mounten als zijn buddies je aan het headkicken zijn.

Suplex
17-07-2018, 23:09
Goed ik hap ook.
Ik gok dat dit "kickboksertje"niet alleen is. Veel succes mounten als zijn buddies je aan het headkicken zijn.

������

om Vervolgens in paniek je nek te geven en je verwurgd word door een Louis Vuitton schoudertas.

pronk
19-07-2018, 02:34
Geen nood, 'CSI' Mixfight lost alles hier op.

Willem033
20-07-2018, 02:12
Heb niet alle reacties gelezen.
Zoals gewoonlijk hier zullen alle blanke, niet moslims hier weer schande van spreken, en alle moslims het voor hem opnemen of het enigzins proberen gked te praten.

Maar ik ben 100% nederlands, en kan best snappen dat als je op een tribune zit en de moordenaar van je maatje zit voor je, dan ja snap ik best dat je hem aanvalt, had ik ook gedaan.

Het geweld tijdens oud en nieuw waar hij zich voor moest verantwoorden weet ik niet. Ik weet ook niet of hij begonnen is of niet, maar er zal ongetwijfeld drank in het spel zijn geweest en dan slaat al sbel de vlam in de pan.
En daarbij is het voor sommige kranten natuurlijk koren op de molen als een njet Nederlandse kickbokser weer eens de fout in gaat.

Willem033
20-07-2018, 02:18
Tevens staat hij terecht voor ZWARE mishandeling. Dan is er niet tijdens een opstootje een klap gevallen maar heeft hii iemand gewoon flink toegetakeld en onderhanden genomen.

Een paar flinke klappen is in Nederland al zwate mishandeling.
Als jij iemand echt goed kort had geslagen had hij wel gedagvaard geweest voor loging doodslag.

appelsap
20-07-2018, 04:40
Heb niet alle reacties gelezen.
Zoals gewoonlijk hier zullen alle blanke, niet moslims hier weer schande van spreken, en alle moslims het voor hem opnemen of het enigzins proberen gked te praten.

Maar ik ben 100% nederlands, en kan best snappen dat als je op een tribune zit en de moordenaar van je maatje zit voor je, dan ja snap ik best dat je hem aanvalt, had ik ook gedaan.

Het geweld tijdens oud en nieuw waar hij zich voor moest verantwoorden weet ik niet. Ik weet ook niet of hij begonnen is of niet, maar er zal ongetwijfeld drank in het spel zijn geweest en dan slaat al sbel de vlam in de pan.
En daarbij is het voor sommige kranten natuurlijk koren op de molen als een njet Nederlandse kickbokser weer eens de fout in gaat.

Wat een BS. Wat heeft dit te maken met ethniciteit? Het is voor de media nieuws als een kickbokser twee keer op een dag op de rechtbank moet verschijnen. Denk niet dat het uit maakt of die dan Jaraya, Vrij of Murray heet.

Zware mishandeling kan best een paar flinke klappen zijn, maar dan wel met letsel. Alcohol...?

En de tribune waar jij het over hebt was niet naast de kantine van FC de Kampioenen. Dat was een rechtszaal waar een zaak behandeld werd. Niet echt een toevallige ontmoeting.

Gewoon een gedragsstoornis die stevig moet worden aangepakt. Misschien dat erger dan nog voorkomen kan worden.

onne1983
20-07-2018, 10:09
Ik heb me ook niet helemaal in de betreffende "moord"zaak ingelezen, maar voor zover bekend was het toch een vorm van noodweer omdat de dader en een vriend door een groep in elkaar getrapt werden? waarop de dader een pistool trok en schoot?
Had Jaraya zijn vriend ook aangesproken als die groep 1 van de 2 per ongeluk dood getrapt had?

Boutsen83
20-07-2018, 10:39
En de tribune waar jij het over hebt was niet naast de kantine van FC de Kampioenen.

Doe mij nog een dagschotel Pascalleke

LightHeavyWeight
20-07-2018, 20:15
Heb niet alle reacties gelezen.
Zoals gewoonlijk hier zullen alle blanke, niet moslims hier weer schande van spreken, en alle moslims het voor hem opnemen of het enigzins proberen gked te praten.

Maar ik ben 100% nederlands, en kan best snappen dat als je op een tribune zit en de moordenaar van je maatje zit voor je, dan ja snap ik best dat je hem aanvalt, had ik ook gedaan.

Het geweld tijdens oud en nieuw waar hij zich voor moest verantwoorden weet ik niet. Ik weet ook niet of hij begonnen is of niet, maar er zal ongetwijfeld drank in het spel zijn geweest en dan slaat al sbel de vlam in de pan.
En daarbij is het voor sommige kranten natuurlijk koren op de molen als een njet Nederlandse kickbokser weer eens de fout in gaat.

Ik moet hier bij aantekenen dat in het bericht op NU.nl, er met geen woord gesproken werd over een kickbokser.

e-type
21-07-2018, 13:52
Heb niet alle reacties gelezen.
Zoals gewoonlijk hier zullen alle blanke, niet moslims hier weer schande van spreken, en alle moslims het voor hem opnemen of het enigzins proberen gked te praten.

Maar ik ben 100% nederlands, en kan best snappen dat als je op een tribune zit en de moordenaar van je maatje zit voor je, dan ja snap ik best dat je hem aanvalt, had ik ook gedaan.

Het geweld tijdens oud en nieuw waar hij zich voor moest verantwoorden weet ik niet. Ik weet ook niet of hij begonnen is of niet, maar er zal ongetwijfeld drank in het spel zijn geweest en dan slaat al sbel de vlam in de pan.
En daarbij is het voor sommige kranten natuurlijk koren op de molen als een niet Nederlandse kickbokser weer eens de fout in gaat.


Maar...maar....Jaraya is toch een Nederlander?? :whistling: