PDA

View Full Version : UFC 228: Woodley vs Till



Suplex
25-07-2018, 09:49
Volgens MMA fighting en ESPN komt deze partij er op 8 sept.
Colby Covington wil de pas het einde van het jaar vechten want hij was toe aan vakantie. Hij zal dan ook gestript worden van zijn Interm WW titel.
En terecht!

onne1983
25-07-2018, 11:54
Ik hoop echt op Till. Die jongen heeft de gun factor mee. Maar een worstelaar van dit kaliber zal wel echt een grote uitdaging worden.

Suplex
25-07-2018, 12:31
Ik hoop echt op Till. Die jongen heeft de gun factor mee. Maar een worstelaar van dit kaliber zal wel echt een grote uitdaging worden.

Ik hoop ook op TIll vin Woodley echt een saaie kneus eerste klas.
Heel de tijd dat trieste gedoe van die Woodley dat hij benadeeld word en niet gepromoot word omdat hij zwart is.

Wheelie
25-07-2018, 13:09
Volgens MMA fighting en ESPN komt deze partij er op 8 sept.
Colby Covington wil de pas het einde van het jaar vechten want hij was toe aan vakantie. Hij zal dan ook gestript worden van zijn Interm WW titel.
En terecht!

Ik las dat hij een neus operatie moest ondergaan en daardoor later in het jaar pas kon vechten ;)

Wheelie
25-07-2018, 13:09
Covington wanted to face Woodley later in the year after he underwent sinus surgery this week but it appears the UFC had other plans with the Sept. card in desperate need of a main event.

Suplex
25-07-2018, 15:00
Ik las dat hij een neus operatie moest ondergaan en daardoor later in het jaar pas kon vechten ;)

Ik baseerde mijn post op een interview dat colby had met MMA fighting 5 dagen geleden:

“We’re looking at doing it in November, December,” Covington said. “You know, I need a little time off, I need to do a little recovering. I’m only human, man, I gotta get a little vacation. I just can’t keep running my body through the ground, going through training camps. You have to be strategic, and you know, November, December works for me. I had little health issues after my fight, so I’m getting those taken care of and by the year’s end I will unify my belt and retire Tyron Woodley for good.”

Kemal
08-08-2018, 09:07
https://www.youtube.com/watch?v=Oyot1hxOfmA

Kemal
08-08-2018, 09:08
https://www.youtube.com/watch?v=sFsj8Wa7ZRs

LightHeavyWeight
08-08-2018, 11:28
Toch ben ik bang dat Woodley hem gaat kapot worstelen. Dat is zeker niet wat ik hoop want die Till is echt iets speciaals.

S.B.
08-08-2018, 11:52
Ik verwacht ook gewoon dat Woodley wint. Saaie, maar zeer sterke kampioen. Zie eigenlijk alleen GSP van hem winnen, die is de enige die een beter gameplan kan hebben.

LightHeavyWeight
08-08-2018, 16:55
Ik denk overigens wel dat Till een kans heeft, maar in dit stadium zal het nog erg lastig zijn.

Pat82
08-08-2018, 18:58
https://www.mupload.nl/img/1yw6d7zwqjk8.jpg

Kan toch niet...

Suplex
09-08-2018, 00:30
https://www.mupload.nl/img/1yw6d7zwqjk8.jpg

Kan toch niet...

Die Till is idd wel een big motherfocker op WW shit

Jeru
09-08-2018, 07:44
https://www.youtube.com/watch?v=rUuyPRoHEtM

Superstick
07-09-2018, 11:03
Deze thread verdient toch wel een upje, het is bijna zover!
Nu het dichterbij komt, vrees ik toch een beetje of Till het gewicht gaat halen.. En als hij het niet haalt, wat dan? Want Woodley heeft gezegd dat hij niet op zo'n korte termijn tegen Usman zal knokken.. Nou goed, we weten het bijna!

S.B.
07-09-2018, 11:33
Till zegt dat hij gewoon gewicht haalt, dat hij dit niet voor zichzelf gaat verzieken. Dat geloven we dan maar, Woodley heeft aangegeven sowieso tegen Till te vechten, wel of geen gewicht, dus dat komt wel goed met die partij.

Vet trouwens dat Zabit ook weer vecht, helaas niet tegen Rodriguez, maar de uitkomst zal hetzelfde zijn.

Pat82
07-09-2018, 17:59
Till 169 lbs. It's on.

kendamac
07-09-2018, 18:20
Montana is naar het ziekenhuis gebracht. Gevecht met Valentina gaat niet door.

En ik zat me te ergeren aan Valentina dat ze in elk interview zei dat Montana niet op kwam dagen. Ze heeft gewoon gelijk.

Suplex
07-09-2018, 18:20
Till gewicht gehaald ,
Partij van Valentina Shevchenko gaat ws niet door tegenstander ligt in het ziekenhuis.

appelsap
08-09-2018, 00:34
Till zegt dat hij gewoon gewicht haalt, dat hij dit niet voor zichzelf gaat verzieken. Dat geloven we dan maar, Woodley heeft aangegeven sowieso tegen Till te vechten, wel of geen gewicht, dus dat komt wel goed met die partij.

Vet trouwens dat Zabit ook weer vecht, helaas niet tegen Rodriguez, maar de uitkomst zal hetzelfde zijn.

Winnaar tegen Covington? Want die traint gewoon volgens mij. Moet dus prima later dit jaar kunnen vechten.

gieloe
08-09-2018, 01:55
Covington tegen de winnaar FYP

Suplex
08-09-2018, 11:31
Nicco Montana is gestript van haar belt.
Shevchenko krijgt zoiezo de volgende titelshot voor de vacant flyweight titel.
Joanna Jedrzejczyk word al genoemd als eventuele tegenstander.

Valentia heeft JJ jaren geleden al 2 keer verslagen op Full MT
Denk dat het deze keer niet anders zou zijn als de partij er komt.

LightHeavyWeight
08-09-2018, 14:50
JJ is geweest. Typisch zo'n voorbeeld van iemand die in een nieuwe divisie haar tijd even vooruit was, maar nu voorbij gestreefd is. Die zie ik geen kampioen meer worden.
En Till moet gewoon naar MW, die gaat straks veel problemen krijgen met die weight cuts.

Pat82
08-09-2018, 20:22
Nicco Montana is gestript van haar belt.
Shevchenko krijgt zoiezo de volgende titelshot voor de vacant flyweight titel.
Joanna Jedrzejczyk word al genoemd als eventuele tegenstander.

Valentia heeft JJ jaren geleden al 2 keer verslagen op Full MT
Denk dat het deze keer niet anders zou zijn als de partij er komt.

Heeft JJ al 3 keer verslagen.

S.B.
09-09-2018, 14:14
Wat een top event dit. Woodley heeft er ook geen twijfel over laten bestaan dat hij de echte champ is. Wat een win zeg.
Zabit ook erg sterk weer.

Pat82
09-09-2018, 15:06
Een one punch KO bij de vrouwen, das ook vrij uniek!

LightHeavyWeight
09-09-2018, 20:53
Het is wel stil op dit forum. Hier amper aandacht voor (niet eens een result topic).
Opkomst van Till echt prachtig weer, verder even helemaal lens geslagen door Woodley, klasse overwinning!

Bromios
10-09-2018, 12:25
Ik moet het allemaal nog kijken. Begin september is altijd even drukte voor mij dus weinig tijd voor dit soort dingen. Ga Woodley-Till in ieder geval nog even kijken.

onne1983
10-09-2018, 16:41
Ik baal echt van deze uitkomst. Maar zie Till nog wel kampioen worden. Ik zie Colby wel winnen van Woodley, maar denk dat Till het weer van Colby zou gaan winnen.
Maar op dit moment heeft Woodley wel goede zaken gedaan en als hij nu ook niet meer zo veel gaat zeuren dan krijgt hij nu wat meer support...

Pat82
10-09-2018, 22:49
Colby winnen van Woodley? Lijkt me sterk.

kruikenstad goes bjj
11-09-2018, 19:41
Colby winnen van Woodley? Lijkt me sterk.
weet niet wat je daar zeg,maar colby was laatst behoorlijk impressive!

Superstick
12-09-2018, 12:13
weet niet wat je daar zeg,maar colby was laatst behoorlijk impressive!

Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.

onne1983
12-09-2018, 12:59
Ik denk ook wel dat Colby zich tegen woodley naar een overwinning kan Grinden. Gaat super lelijk worden, (Zoals bijna altijd bij Covington) maar hij kan het wel redden

Suplex
12-09-2018, 13:28
Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.

Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.

Superstick
12-09-2018, 15:27
Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.

Kijk gewoon naar het lijstje met tegenstanders dat Covington heeft verslagen en dan naar het lijstje van Woodley. Dan is het tweede lijstje een stuk indrukwekkender. Het enige dat in het voordeel spreekt van Covington is zijn leeftijd, maar ik heb niet de indruk dat Woodley al minder aan het worden is.

pronk
13-09-2018, 05:36
Kijk gewoon naar het lijstje met tegenstanders dat Covington heeft verslagen en dan naar het lijstje van Woodley. Dan is het tweede lijstje een stuk indrukwekkender. Het enige dat in het voordeel spreekt van Covington is zijn leeftijd, maar ik heb niet de indruk dat Woodley al minder aan het worden is.

2X

kruikenstad goes bjj
13-09-2018, 18:33
Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.
klopt! woodley was deze keer wel explosief maar kijk die twee partijen tegen wonderboy eens terug heb jij die dan wel gezien?nou nou was bijna in slaap gevallen of vind jij dat wel indrukwekkend?

kruikenstad goes bjj
13-09-2018, 18:35
Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.
x2 en weet ik niet hoe lang zijn titel niet verdedigd