PDA

View Full Version : UFC 229- Khabib vs Conor



Pages : [1] 2

Suplex
26-07-2018, 18:29
Helwani meld via zijn twitter dat deze datum gepland staat voor wat de grootste MMA partij ooit moet worden

Superstick
27-07-2018, 09:06
Dat is wel de partij waar de meeste mensen op wachten. En ook de échte MMA-liefhebbers willen deze pot zien, lijkt me..
En gaat Khabib Conor opvouwen, of gaat Conor met zijn stand-up juist niet te pakken zijn? Ik heb echt geen idee.. Maar ik zal op de hand zijn van onze Russische vriend!

Suplex
28-07-2018, 01:22
Dit is de ultieme striker vs grappler matchup.
Mcgregor die staand met kop en schouders boven de rest uitsteek en op die redelijk op de grond is vs khabib die met kop en schouder boven de rest uitsteekt op de grond en een zwakke stand up heeft.
Zolang conor het gevecht staand kan houden heeft khabib geen schijn van kans .
Zodra khabib het gevecht naar de grond kan halen heeft conor geen schijn van kans.

Voor wie je ook bent het is de partij die iedereen wil zien.

Ik denk dat alles aan komt op de eerste take down poging van khabib. Conor gaat hem raken als khabib blind rechtdoor voor de take down gaat net als altijd als tie erop zit is het gedaan met khabib , krijgt khabib de take down is het gedaan met conor.

Fightfan
28-07-2018, 01:24
Dit is de ultieme striker vs grappler matchup.
Mcgregor die staand met kop en schouders boven de rest uitsteek en op die redelijk op de grond is vs khabib die met kop en schouder boven de rest uitsteekt op de grond en een zwakke stand up heeft.
Zolang conor het gevecht staand kan houden heeft khabib geen schijn van kans .
Zodra khabib het gevecht naar de grond kan halen heeft conor geen schijn van kans.

Voor wie je ook bent het is de partij die iedereen wil zien.

Ik denk dat alles aan komt op de eerste take down poging van khabib. Conor gaat hem raken als khabib blind rechtdoor voor de take down gaat net als altijd als tie erop zit is het gedaan met khabib , krijgt khabib de take down is het gedaan met conor.

Ik ben het eens met wat jij zegt, behalve dat Khabib zwak stand up is. Hij is redelijk.
Hele mooie pot als deze er komt.

S.B.
28-07-2018, 11:04
Ben heel benieuwd of deze op ufc 229 komt of op 230, Khabib wil graag op 230, Conor maakt het denk ik niet uit want die verkoopt toch wel.Weet iemand of het waar is dat Conor geeist heeft dat andere vechters geen PPV geld krijgen als hij vecht?

Suplex
28-07-2018, 16:22
Ben heel benieuwd of deze op ufc 229 komt of op 230, Khabib wil graag op 230, Conor maakt het denk ik niet uit want die verkoopt toch wel.Weet iemand of het waar is dat Conor geeist heeft dat andere vechters geen PPV geld krijgen als hij vecht?

UFC 229 is de bedoeling , of dat zo is weet ik niet maar zou me nix verbazen als het zo is typisch conor.

Denk dat een PPV met alleen khabib vs Conor ook gewoon verkoopt.

Mozes
29-07-2018, 00:30
Mensen doen net alsof Khabib geen standup heeft. Vraag raiging Al, e.a.. Iedereen is doodsbang voor de takedown waaardoor gunn standup zwaar minder wordt. Let maar op met conr. Ikdenk dat ie met een looping linker k.o. gaat die connor.

Connor wil alleen vegas vanwege belastingklimaat.

Kemal
29-07-2018, 12:06
wel een dikke pot

Suplex
03-08-2018, 23:28
Zojuist officieel bevestigd tijdens de persconferentie van de UFC op UFC 229 las Vegas
Khabib vs Mcgregor voor de undisputed LW titel.

Suplex
03-08-2018, 23:29
Mss ff de kop aan passen .

UFC 229 khabib vs mcgregor

Pat82
03-08-2018, 23:29
In Las Vegas, voor lightweight titel. Verheug me nu al op de voorpret.

Pat82
03-08-2018, 23:30
Ja, ufc 229....waar kan ik (of iemand anders) dat wijzigen?

FREE MURRAY
04-08-2018, 02:08
Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.

ruud
04-08-2018, 08:05
Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.

Gelet op de voorgeschiedenis van beide vechters is het een stuk aannemelijker dat Khabib om welke reden dan ook niet in de octagon zal verschijnen op 6 oktober. McGregor zal er wel zijn.

Hopelijk staat Ferguson vs Porier ook op deze kaart zodat er dan in ieder geval een replacement is.

Maar het liefst zie ik deze partij natuurlijk gewoon gebeuren op 6 oktober. McGregor heeft nog 2 maandjes om z'n takedowndefence te verbeteren ...

S.B.
04-08-2018, 10:16
Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.
Dit is echt gebaseerd op niks. Mcgregor is nog nooit een uitdaging uit de weg gegaan. Doet ook rematches twee gewichtsklassen hoger, dus ik zie dit echt niet gebeuren.

Pat82
04-08-2018, 10:29
Gelet op de voorgeschiedenis van beide vechters is het een stuk aannemelijker dat Khabib om welke reden dan ook niet in de octagon zal verschijnen op 6 oktober. McGregor zal er wel zijn.

Hopelijk staat Ferguson vs Porier ook op deze kaart zodat er dan in ieder geval een replacement is.

Maar het liefst zie ik deze partij natuurlijk gewoon gebeuren op 6 oktober. McGregor heeft nog 2 maandjes om z'n takedowndefence te verbeteren ...

Poirier vecht op Ufc230 tegen Nate Diaz...

appelsap
04-08-2018, 12:59
Poirier vecht op Ufc230 tegen Nate Diaz...

Beiden dus al in training voor als er iets mocht gebeuren Conor (dan zetten ze Poirier tegen Diaz voor de titel), of Kabib (trilogie Connor VS Diaz). Slim.

Conor staat er wel. Kabib moet gewicht halen en noet geblesseerd raken.....dan wint ie gewoon volgens mij en gaat Conor richting Hollywood.

Suplex
04-08-2018, 13:29
Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.

Wat een onzin , je kan een hekel aan de man hebben en de persoon conor is voor mij ook een eind gezakt maar als vechter gaat hij nix uit de weg en staat hij er altijd an maakt hij het waar.
Zoals al gezegd als khabib maar zorgt dat hij niet geblesseerd raakt en op gewicht is.

Suplex
04-08-2018, 14:15
Tony Ferguson zal ook op de card vechten en bij eventuele blessure invallen

Bromios
05-08-2018, 23:45
Eerst zien dan geloven deze pot.

Ik zet mijn geld op Khabib; hij is staand beter dan je denkt en heeft daarnaast een kop van staal.
En zoals al gezegd is de standup van zijn tegenstanders wat minder doordat hij op de takedown loert.

Maar goed; Conor heeft ons al vaker verbaast.

Ik vind het afbreukrisico voor deze pot groot voor Conor.

Pat82
06-08-2018, 19:59
GSP wil de winnaar van deze pot.

Suplex
06-08-2018, 20:34
GSP wil de winnaar van deze pot.

Denk dat GSP weinig titelshots meer krijgt van Dana.
Denk dat het alleen gebeurt als conor het wil .

Kemal
08-08-2018, 08:04
https://www.youtube.com/watch?v=hxhvj2R2ZBw

Superstick
08-08-2018, 14:15
Denk dat GSP weinig titelshots meer krijgt van Dana.
Denk dat het alleen gebeurt als conor het wil .

Of Khabib dus.. ;)

kendamac
09-08-2018, 19:20
Jammer had liever Tony tegen Khabib gezien.

Suplex
09-08-2018, 20:26
Of Khabib dus.. ;)

Zo bedoelde ik het ook niet dat conor ging winnen. Khabib krijgt van Dana geen vrijbrief om tegenstanders te kiezen . Conor wel en dan nog denk ik dat Dana geen TS geeft aan gsp zou het eerder op catchweight gebeuren.

GSP heeft al 2 divisies in de steek gelaten

Superstick
10-08-2018, 09:15
Zo bedoelde ik het ook niet dat conor ging winnen. Khabib krijgt van Dana geen vrijbrief om tegenstanders te kiezen . Conor wel en dan nog denk ik dat Dana geen TS geeft aan gsp zou het eerder op catchweight gebeuren.

GSP heeft al 2 divisies in de steek gelaten

Aaah, zo had ik het niet begrepen. Ik heb me misschien laten beïnvloeden door je avatar.. ;)
Dan heb zeker gelijk, denk ik. Als Conor wint en zegt dat hij tegen GSP wilt knokken, gaat Dana dat regelen. Op welk gewicht dat dan zal gebeuren, is het volgende probleem.

S.B.
10-08-2018, 10:43
Je moet ook niet vergeten dat GSP een ppv-kanon is, die verkoopt er gewoon minstens een miljoen dus als hij tegen de lw kampioen wil vechten zal dat hoogstwaarschijnlijk gewoon gebeuren.

S.B.
10-08-2018, 10:47
Je moet ook niet vergeten dat GSP een ppv-kanon is, die verkoopt er gewoon minstens een miljoen dus als hij tegen de lw kampioen wil vechten zal dat hoogstwaarschijnlijk gewoon gebeuren.
Kleine correctie: die verkoopt niet standaard een miljoen, maar hij kan het wel.

Suplex
10-08-2018, 13:58
Kleine correctie: die verkoopt niet standaard een miljoen, maar hij kan het wel.

GSP is altijd wel goed voor minimaal 600.000 ppv. Volgens mij zat hij vs Diaz tegen de 1 miljoen, maar is hij nooit over de 1 miljoen PPV gegaan.

S.B.
10-08-2018, 17:42
UFC 100, ookal stond lesnar daar ook op.

Suplex
10-08-2018, 20:11
UFC 100, ookal stond lesnar daar ook op.

Als je mij op de main card van UFC 250 zet met lesnar als main event verkoop ik ook meer dan 1 miljoen PPV.

Moet kijken naar de PPV buys waar gsp main event was anders heb je geen realistisch beeld.

Pat82
10-08-2018, 21:44
GSP vs Bisping deed 875.000 PPV's.

Pat82
14-08-2018, 15:16
Ufc227 deed 300.000 PPV's. Dus de ufc kan GSP wel gebruiken. Overigens is Sean O'Malley bevestigd voor deze card.

FromTheSouth
15-08-2018, 18:51
https://www.youtube.com/watch?v=HbBWbPWeZvM

S.B.
16-08-2018, 06:03
Het mooie van deze partij vind ik eigenlijk de waarschijnlijke voorspelbaarheid. Conor slaat hem knockout binnen 2 rondes of Khabib gooit hem 5 rondes de kooi door.
Nog mooier vind ik dat het waarschijnlijk niet zo gaat.

JBW
16-08-2018, 08:46
Het mooie van deze partij vind ik eigenlijk de waarschijnlijke voorspelbaarheid. Conor slaat hem knockout binnen 2 rondes of Khabib gooit hem 5 rondes de kooi door.
Nog mooier vind ik dat het waarschijnlijk niet zo gaat.


Zou wat zijn na zo lang niet vechten in de 2e ronde ko. Hoop het eigenlijk wel, alleen wat later in het gevecht als het even kan;p

Pat82
24-08-2018, 06:33
Ferguson vs Showtime Pettis toegevoegd. Dus mocht er iets met Khabib of McGregor gebeuren, is er een vangnet.

S.B.
24-08-2018, 07:09
Plus daarbij is dat een doodzieke partij. Ook een extreem snelle comeback van Ferguson, dat was geen kinderachtige blessure en hij staat er weer binnen 5 maanden.

Suplex
24-08-2018, 08:30
Mooi dat het nu rond is!
Ferguson vs khabib
Khabib vs mcgregor
Mcgregor vs Ferguson

Wat er ook gebeurt zijn dikke potten!!!!

Goed geregeld UFC!

Pat82
24-08-2018, 18:48
Conor strikes first:

https://www.mupload.nl/img/mn7hk14i249w.jpg

LightHeavyWeight
24-08-2018, 19:01
Ik begrijp deze ff niet denk ik.

Pat82
24-08-2018, 19:03
https://www.mmafighting.com/2018/8/24/17778142/conor-mcgregor-calls-khabib-nurmagomedovs-father-a-quivering-coward

Wheelie
27-08-2018, 11:22
Main Card (PPV, 10 PM ET)
Khabib Nurmagomedov vs. Conor McGregor
Tony Ferguson vs. Anthony Pettis
Ovince Saint Preux vs. Dominick Reyes
Derrick Lewis vs. Alexander Volkov
Michelle Waterson vs. Felice Herrig
Preliminary Card (bout order TBD)
Sean O’Malley vs. Jose Alberto Quinonez
Sergio Pettis vs. Jussier Formiga
Scott Holtzman vs. Alan Patrick
Ryan LaFlare vs. Tony Martin
Lina Lansberg vs. Yana Kunitskaya
Gray Maynard vs. Nik Lentz

S.B.
27-08-2018, 12:20
Op 2 partijen na zeer matige card, toch op 1 na beste ppv aller tijden. Let maar op.

Bromios
27-08-2018, 12:56
Conor gaat weer all-out met zijn trash talk. Ik ben benieuwd hoe Khabib daar mee omgaat. Op papier is Khabib de betere vechter maar als hij zich laat verleiden om te blijven staan om een statement te maken dan weet ik het nog niet.

S.B.
27-08-2018, 13:30
Conor gaat weer all-out met zijn trash talk. Ik ben benieuwd hoe Khabib daar mee omgaat. Op papier is Khabib de betere vechter maar als hij zich laat verleiden om te blijven staan om een statement te maken dan weet ik het nog niet.
Waarom vind je Khabib op papier de betere vechter? Vanwege een 26-0 record? Ik vind het cv van Conor mooier namelijk en hij is eigenlijk ook completer. Khabib kan 1 ding gewoon heel erg goed.

onne1983
27-08-2018, 13:58
Op 2 partijen na zeer matige card, toch op 1 na beste ppv aller tijden. Let maar op.

Lewis tegen Volkov kan ook nog wel eens spektakel worden hoor..
Ervan uitgaande dat Lewis niet met een zelfde gameplan als tegen Ngannou de kooi in zal stappen

Bromios
27-08-2018, 21:52
Waarom vind je Khabib op papier de betere vechter? Vanwege een 26-0 record? Ik vind het cv van Conor mooier namelijk en hij is eigenlijk ook completer. Khabib kan 1 ding gewoon heel erg goed.

Het is tegen Khabib praktisch onmogelijk te blijven staan en daar is McGregor niet zo sterk. Met de dreiging van de takedown is het staande werk van de meesten ook minder en daarnaast heeft Khabib laten zien dat hij kan incasseren.

Ik zie voor Conor 2 mogelijkheden: Of Khabib wil de wereld laten zien dat hij ook staand kan winnen en wil hem vernederen (zoals Aldo) en dan gaat hij knockout; of Conor gaat plankgas in de achteruit en jabt hem de moeder (zoals Condit tegen Diaz deed). Ik denk dat als hij een teen te ver uitsteekt Khabib hem als een lappenpop door de kooi slingert. Conor is aardig op weg hem op te naaien dus scenario 1 is een mogelijkheid.

Dus ik vind ook dat Khabib maar in 1 ding erg goed is. ERG goed. Daar zijn we het over eens.

LightHeavyWeight
28-08-2018, 08:31
Als Conor wat vaker had gevochten zou ik hem meer kans geven. Iedereen kan KO, Khabib ook.
Maar die worstelskills van Khabib zijn zo overweldigend dat hij niet meer nodig heeft dan dat.

S.B.
28-08-2018, 12:23
Als Conor wat vaker had gevochten zou ik hem meer kans geven. Iedereen kan KO, Khabib ook.
Maar die worstelskills van Khabib zijn zo overweldigend dat hij niet meer nodig heeft dan dat.
En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.

Knoopwafel
28-08-2018, 13:59
En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.

Conor kan de beste vechters eruit laten zien als amateurs, dat is gewoon een feit. Zijn timing en precisie zijn ronduit uitmuntend, daarbij is ie ook nog heel goed met geestelijke oorlogsvoering waarmee hij zijn tegenstanders over het algemeen weet te frustreren, en ze dingen laat doen die ze normaal gesproken niet zouden doen.
Denk zelf dat Khabib de beste kwaliteiten in huis heeft om deze kraker naar zijn hand te zetten, maar het blijft moeilijk om een voorspelling te doen.

Bromios
28-08-2018, 14:40
, daarbij is ie ook nog heel goed met geestelijke oorlogsvoering waarmee hij zijn tegenstanders over het algemeen weet te frustreren, en ze dingen laat doen die ze normaal gesproken niet zouden doen.


Dit is exact wat ik denk. Als Khabib doet wat hij al 26 partijen doet; zijn tegenstander naar de grond werken en hem aftuigen dan acht ik McGregor niet in staat daar wat aan te doen. (Niemand in deze divisie)
Maar hij laat zich nu al opfokken dus hij wil waarschijnlijk net als zovele anderen voor hem Conor vernederen en dan loop je het risico op een knockout.

Op Nate na; die heeft niet genoeg hersens om zich op te laten fokken. En is daarnaast staand gewoon beter.

LightHeavyWeight
29-08-2018, 08:01
En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.

Ja klopt wel maar niet van mij hoor. Ik hoopte dat Aldo hem zou slopen en dacht ook wel dat hij met lowkicks effectief kon zijn. Ik denk dat Khabib best K.O. kan maar dat McGregor te lang aan de zijlijn heeft gestaan. Maar in deze sport is het altijd verrassend wat er kan gebeuren.

Superstick
29-08-2018, 12:16
Op Nate na; die heeft niet genoeg hersens om zich op te laten fokken. En is daarnaast staand gewoon beter.

Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.

Suplex
29-08-2018, 19:12
Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
Conor gaat hem raken en goed ook .
de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
Daar is conor op zijn sterkst,
Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
Enige grote win op zijn record is RDA.
Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.

S.B.
29-08-2018, 20:13
Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
Conor gaat hem raken en goed ook .
de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
Daar is conor op zijn sterkst,
Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
Enige grote win op zijn record is RDA.
Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.
Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.

Brainthief
29-08-2018, 20:19
Ik geef Conor meer dan een punchers chance. Check deze analyses van BJJ Scout:

https://youtu.be/T3ZmS5zxFEA


https://youtu.be/Oh7ZDuC77gY

Pat82
29-08-2018, 20:41
Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.

Tegen Mendes vocht McGregor met een knieblessure waardoor hij minder goed kon bewegen en voor zijn manier van vechten is dat wel vrij belangrijk.

S.B.
29-08-2018, 21:12
Tegen Mendes vocht McGregor met een knieblessure waardoor hij minder goed kon bewegen en voor zijn manier van vechten is dat wel vrij belangrijk.
Dan weten we alsnog niet of het waar is wat hij zegt, want we hebben hem verder nooit tegen iemand gezien die wil worstelen.

Pat82
29-08-2018, 21:19
Dan weten we alsnog niet of het waar is wat hij zegt, want we hebben hem verder nooit tegen iemand gezien die wil worstelen.

In de ufc niet nee.

S.B.
29-08-2018, 21:20
Ik geef Conor meer dan een punchers chance. Check deze analyses van BJJ Scout:

https://youtu.be/T3ZmS5zxFEA


https://youtu.be/Oh7ZDuC77gY
Thanks hiervoor, dit is top! Reps!

S.B.
29-08-2018, 21:21
In de ufc niet nee.
Een partij uit 2012 of eerder lijkt me niet relevant. Of bedoel je Mayweather?

Pat82
29-08-2018, 21:28
Een partij uit 2012 of eerder lijkt me niet relevant. Of bedoel je Mayweather?

Nee, bedoelde idd Cage Warriors. Uiteraard ander niveau.

Suplex
29-08-2018, 21:58
Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.

Dit is wel het mooie van deze partij , er is niemand die 100% overtuigd is van de winst van khabib of Conor.
Of je nu fan bent van conor of khabib of een hater.

Fijn dat we nu is een inhoudelijke discussie hebben op mixfight en dat er objectief word gepost op basis van de skills van de vechters! Zonder elkaar af te zeiken of bod te doen.

S.B.
30-08-2018, 07:30
Ik vind de co-main ook wel echt heel vet. Pettis tegen Ferguson zie ik nog wel eens gewonnen worden door Pettis aangezien Ferguson het nog wel eens lastig heeft tegen andere ''flashy strikers'' als Vannata en Barboza en dat Pettis er echt goed uitzag tegen Chiesa (ook al is die niet van het niveau van Ferguson).

Bromios
30-08-2018, 11:57
Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.

Hahahaha, humor :lol:

Bromios
30-08-2018, 12:01
Ik vind de co-main ook wel echt heel vet. Pettis tegen Ferguson zie ik nog wel eens gewonnen worden door Pettis aangezien Ferguson het nog wel eens lastig heeft tegen andere ''flashy strikers'' als Vannata en Barboza en dat Pettis er echt goed uitzag tegen Chiesa (ook al is die niet van het niveau van Ferguson).

Deze partij durf ik helemaal niks over te zeggen. Gewoon een goeie matchup. Zijn we niet meer zo gewend van de UFC. Zouden ze vaker moeten doen.

Suplex
30-08-2018, 13:12
Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.

Zeker is Diaz staand niet beter als conor. Diaz heeft een kin van beton die hem heeft gered maar hij is zeker niet de betere boxer.
Conor sloeg Nate 3x neer in de 2e partij die zaten er spat zuiver op. Nate herstelde er van terwijl dat dit normaal een “touch of dead” is als conor je zo raakt.

Suplex
30-08-2018, 13:14
Deze partij durf ik helemaal niks over te zeggen. Gewoon een goeie matchup. Zijn we niet meer zo gewend van de UFC. Zouden ze vaker moeten doen.

Goeie matchup idd en een goeie stand in als khabib het niet haalt das altijd maar de vraag.
Al heb ik toch een lichte voorkeur voor conor vs khabib. Maar voor conor vs Ferguson zet ik ook mijn wekkertje!

LightHeavyWeight
30-08-2018, 13:35
Ik heb het gevoel dat Pettis die partij gaat pakken, gebaseerd op niks.

Bromios
30-08-2018, 17:25
Zeker is Diaz staand niet beter als conor. Diaz heeft een kin van beton die hem heeft gered maar hij is zeker niet de betere boxer.
Conor sloeg Nate 3x neer in de 2e partij die zaten er spat zuiver op. Nate herstelde er van terwijl dat dit normaal een “touch of dead” is als conor je zo raakt.

Eerste pot raakte Diaz hem waar hij hem wilde raken. Had McGregor helemaal niks in te brengen. 2e pot had McGregor een hoop geleerd maar werd hij nog altijd veel vaker geraakt dan dat hij ze zelf raakte. Hij sleepte de partij (terecht) binnen op basis van die knockdowns (waar Diaz inderdaad gewoon van opstond). Verdere statistieken waren overweldigend voor Nate. Dus om nou te concluderen dat McGregor een veel betere bokser is dan Diaz vind ik een beetje kort door de bocht. Maar die discussie is al vaker gevoerd en met iemand die een profielfoto van McGregor heeft is het slecht discussiëren.

Back to Khabib-McGregor.

Suplex
30-08-2018, 18:09
. Maar die discussie is al vaker gevoerd en met iemand die een profielfoto van McGregor heeft is het slecht discussiëren.
.

Goeie inhoudelijke reactie , alleen jammer van dit zinnetje brompotje.
Je bent op de goede weg je komt er wel. 😘😘

Knoopwafel
30-08-2018, 18:13
Eerste pot raakte Diaz hem waar hij hem wilde raken. Had McGregor helemaal niks in te brengen.

Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??

Suplex
30-08-2018, 18:52
Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??

Kijk brompotje hij heb geen profielfoto van mcgregor met hem Kun je discussiëren 😉

Bromios
30-08-2018, 19:35
Kijk brompotje hij heb geen profielfoto van mcgregor met hem Kun je discussiëren 😉

Whahaha, serieus op je pik getrapt geloof ik. Vanavond weer lekker in je McGregor pyama in je bedje en onder je McGregor dekbedje en morgen voel je je weer beter.

Bromios
30-08-2018, 20:01
Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??

Volgens mij hebben Nate en Nick allebei niet zo'n denderende eerste ronde in de meesten van hun partijen. Ze moeten eerst hun range vinden voordat ze beginnen te raken en dan gaat het volume omhoog. Dat kunnen zijn beiden echt heel lang volhouden. En de tegenstander meestal niet. En ze kunnen ook beiden incasseren, daarom bloeden ze ook zo snel. Die hebben behoorlijk wat littekenweefsel.

Trappen doen de Diaz brothers nooit maar ik moet zeggen dat ik McGregor daarin ook niet denderend vind. Een serieuze lowkick is bijna niemand op te betrappen in MMA;. Dus wat is dan precies standup. Volgens mij is een takedown poging doen omdat je genoeg klappen heb gehad geen goeie standup. Incasseren en doorknokken hoort er ook bij.

Ziet er er technisch allemaal mooier en gelikter uit bij Conor ? Ja. Is dat beter ? Geen idee. Daarover verschillen de meningen al jaren. Gaan we ook niet uitkomen denk ik.

tarantula
30-08-2018, 20:36
Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
Conor gaat hem raken en goed ook .
de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
Daar is conor op zijn sterkst,
Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
Enige grote win op zijn record is RDA.
Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.

Volgens firas zahabi een van de beste mma choaches, heeft khabib een fenomenale single leg waar heeft veel techniek in zit.
Zijn pressure en judo is ook uitstekend met heel wat techniek, zie de breakdowns van dan hardy. Dus zo blind loopt hij er niet in, ik denk dat je bedoelt hij gaat er soms wild in met zijn handen want dat is wel zo.

Ik geef deze partij een 50/50 procent kans, het kan zijn dat mcgregor khabib zijn takedowns de eerste paar rondes vermijdt en khabib goed raakt, maar het kan ook een khabib partij worden waar hij mcgregor als pop neer gooit en sloopt met klappen.

Suplex
30-08-2018, 21:01
Whahaha, serieus op je pik getrapt geloof ik. Vanavond weer lekker in je McGregor pyama in je bedje en onder je McGregor dekbedje en morgen voel je je weer beter.

Nee hoor brompotje verre van dat het was sarcastisch bedoelt vandaar ook de knipoog een beetje humor heb je toch wel? Of ben je een echte brompot?

Suplex
30-08-2018, 21:07
Volgens firas zahabi een van de beste mma choaches, heeft khabib een fenomenale single leg waar heeft veel techniek in zit.
Zijn pressure en judo is ook uitstekend met heel wat techniek, zie de breakdowns van dan hardy. Dus zo blind loopt hij er niet in, ik denk dat je bedoelt hij gaat er soms wild in met zijn handen want dat is wel zo.

Ik geef deze partij een 50/50 procent kans, het kan zijn dat mcgregor khabib zijn takedowns de eerste paar rondes vermijdt en khabib goed raakt, maar het kan ook een khabib partij worden waar hij mcgregor als pop neer gooit en sloopt met klappen.

Elk scenario dat geschetst word hoe deze partij gaat verloopt in dit topic kan ik me in vinden het blijft een coin Flip de details maken niet veel uit.
Het kan 2 kanten op Conor op KO of Khabib op mauling een tussen weg is er volgens mij niet.

Briant
30-08-2018, 22:16
Of het wordt een snoozefest omdat niemand durft te engagen... option 3

Knoopwafel
31-08-2018, 01:26
Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!

Briant
31-08-2018, 08:11
Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!

Die kans is ook zeker aanwezig.

micha
31-08-2018, 08:34
Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!niet zeggen

onne1983
31-08-2018, 09:16
Voor de Amsterdammers, let goed op vandaag. misschien kom je Khabib wel tegen... ;)

Suplex
31-08-2018, 09:28
Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!

Laat ons nu gewoon in de waan dat khabib geen blessures krijgt en gewicht haalt 🙈🙈🙈

LightHeavyWeight
31-08-2018, 09:55
Voor de Amsterdammers, let goed op vandaag. misschien kom je Khabib wel tegen... ;)

Waar?

En een snooze fest wordt het niet, dat kan zeker Khabib niet eens.

Joris
12-09-2018, 09:23
Enig idee hoe we hier in Nederland kunnen kijken?

Suplex
12-09-2018, 09:41
Enig idee hoe we hier in Nederland kunnen kijken?

Fox sports enige optie , even zon dag pas bestellen als je dat niet in je abonnement heb.

S.B.
12-09-2018, 14:39
Fox sports enige optie , even zon dag pas bestellen als je dat niet in je abonnement heb.
Ik raad iedereen ook gewoon aan om het abonnement te nemen bij Fox. Kost je 14 eu per maand extra, maar hebt alle UFC evenementen gratis en je kan alle partijen de volgende ochtend vroeg terugkijken op de site. De meeste PPV's kijk ik zondagochtend om 7 uur via de site, er worden geen spoilers gegeven en het voelt dus alsof je live kijkt.

Superstick
12-09-2018, 14:41
Ik raad iedereen ook gewoon aan om het abonnement te nemen bij Fox. Kost je 14 eu per maand extra, maar hebt alle UFC evenementen gratis en je kan alle partijen de volgende ochtend vroeg terugkijken op de site. De meeste PPV's kijk ik zondagochtend om 7 uur via de site, er worden geen spoilers gegeven en het voelt dus alsof je live kijkt.

Als je iemand kent die Fox heeft op Ziggo, vraag je de online inlog van die persoon. Je kunt namelijk overal (in Nederland denk ik) inloggen bij ZiggoGo en alle zenders live bekijken. En dat met 3 man tegelijk. Eenvoudig pc'tje aansluiten op je tv en klaar.
Edit: En op ZiggoGo kun je het event ook nog eens terugkijken wanneer je wilt (tot een aantal dagen erna). Echt heel handig.

mario the count
12-09-2018, 15:00
PPV bedragen en de tickets zijn weer ziek hoog voor dit event. Woodley vs Till was al rond de 69 dollar. Denk dat ik maar weer een sportsbar opzoek hier waar ik het live kan kijken of de volgende dag op MMA core.

Superstick
12-09-2018, 16:29
PPV bedragen en de tickets zijn weer ziek hoog voor dit event. Woodley vs Till was al rond de 69 dollar. Denk dat ik maar weer een sportsbar opzoek hier waar ik het live kan kijken of de volgende dag op MMA core.

Maar dan woon je dus in de VS? Dan zijn die potjes in ieder geval nog op een, enigszins, schappelijke tijd. Leuk man, sportsbar, chicken wings erbij, beetje bieren.. Wil ik ook nog een keer doen.

mario the count
12-09-2018, 16:36
Maar dan woon je dus in de VS? Dan zijn die potjes in ieder geval nog op een, enigszins, schappelijke tijd. Leuk man, sportsbar, chicken wings erbij, beetje bieren.. Wil ik ook nog een keer doen.
Ja woon in de VS. UFC 228 was wel relaxed want zit in dezelfde tijdzone. Vegas scheelt wel weer een beetje, twee uur eerder maar nog goed te doen.

Vind alleen de bedragen zo belachelijk hoog worden. Als je met een groepje de ppv dokt is het wel te doen. Maar even met je gezin Conor Mcreggor live zien vechten, daar kan je van op een mooie vakantie.

Suplex
12-09-2018, 20:13
20 september is er een pers-conferentie in New York

Superstick
14-09-2018, 09:20
Ja woon in de VS. UFC 228 was wel relaxed want zit in dezelfde tijdzone. Vegas scheelt wel weer een beetje, twee uur eerder maar nog goed te doen.

Vind alleen de bedragen zo belachelijk hoog worden. Als je met een groepje de ppv dokt is het wel te doen. Maar even met je gezin Conor Mcreggor live zien vechten, daar kan je van op een mooie vakantie.

En hier en Europa kan je elk event zien voor 14 euro per maand en dan krijg je er nog andere sporten bij ook. Raar hoe dat werkt eigenlijk. Maar goed, kwestie van vraag en aanbod.

Briant
14-09-2018, 12:09
Nadeel hier is natuurlijk dat je niet op prime time kan kijken als het in de USA is.

mario the count
15-09-2018, 16:19
En hier en Europa kan je elk event zien voor 14 euro per maand en dan krijg je er nog andere sporten bij ook. Raar hoe dat werkt eigenlijk. Maar goed, kwestie van vraag en aanbod.
Ja idd.

Pat82
16-09-2018, 11:13
Gisteren bij ufc fight night in Moskou hadden ze echt een gruwelijke nieuwe promo voor Mcgregor vs Khabib. Kan hem alleen niet terugvinden op YouTube. Centimeters dik kippenvel.

Pat82
20-09-2018, 18:37
Persconferentie is vanavond live op Fox6.

Suplex
20-09-2018, 23:25
De popcorn staat klaar .

S.B.
20-09-2018, 23:27
duurt altijd zo verschrikkelijk lang he

Suplex
21-09-2018, 00:14
Ik mis de pre mendez versie van mcgregor tijdens persconferenties.
Wat een gezeik dit. Die mcgregor is helemaal doorgeslagen.

K-1sunstarr
21-09-2018, 00:21
Schandalig voortoning van McGregor vind ik persoonlijk. Wat kan ik die man niet meer uitstaan.

Beast mode
21-09-2018, 00:38
Schandalig voortoning van McGregor vind ik persoonlijk. Wat kan ik die man niet meer uitstaan.

Press van het laagste niveau, whiskey was de topic wtf. Hatelijke ventje die Conor en ook zeer nerveus moeite met zinnen en ademhaling

micha
21-09-2018, 07:16
ik wil wel een fles proper 12

BabyMonkey
21-09-2018, 07:28
Wat een onzin , je kan een hekel aan de man hebben en de persoon conor is voor mij ook een eind gezakt maar als vechter gaat hij nix uit de weg en staat hij er altijd an maakt hij het waar.
Zoals al gezegd als khabib maar zorgt dat hij niet geblesseerd raakt en op gewicht is.

Niet waar hij heeft nooit zn titel verdedigd. Zijn laatste partij met Nate Diaz kan ik niet echt een overwinning noemen.

fifi23
21-09-2018, 07:29
Yes, maar dan zonder de As-salāmu ʿalaykum :-)

Superstick
21-09-2018, 07:47
Had iemand anders verwacht? Conor zit daar maar om één ding en dat is geld verdienen. En hij ziet (financieel) blijkbaar meer heil in zijn nieuwe alcoholische speeltje, dus was hij vooral daar mee bezig. En Dana is als een verliefd schoolmeisje en accepteert alles van Conor. Wat maakt het ook allemaal uit, het gaat om 6 oktober!

micha
21-09-2018, 07:48
respectloos. iemand zijn religie en familie betrekken in zijn trashtalk

Suplex
21-09-2018, 08:26
Niet waar

Welles!

Robvandee
21-09-2018, 08:28
Dat een bedrijf dit zo maar toelaat, promotie van je eigen whiskey, zijn gevloek...echt een voorbeeld voor de vechtsport...😂😂 It is all about the money..

Suplex
21-09-2018, 08:41
Wat een ja knikkers ook om hem heen dan hè. Is er nu niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt dat wat hij doet echt niet kan.

Pre menses gaf hij goede inhoudelijke antwoorden was hij zeer gevat en scherp met humor.
Nu is het gewoon een schreeuw lelijk.

Eindbaas
21-09-2018, 09:07
Voor de mensen die het gemist hebben.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2611&v=s8NL-n_XgSY

Superstick
21-09-2018, 09:11
Wat een ja knikkers ook om hem heen dan hè. Is er nu niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt dat wat hij doet echt niet kan.

Pre menses gaf hij goede inhoudelijke antwoorden was hij zeer gevat en scherp met humor.
Nu is het gewoon een schreeuw lelijk.

Voel ik hier een wijziging van de profielfoto aankomen??? :lol::lol:;)

Suplex
21-09-2018, 09:36
Voel ik hier een wijziging van de profielfoto aankomen??? :lol::lol:;)

Haha wie weet! , maar wat ik al vaker aan heb gegeven de persoon mcgregor is voor mij afgedaan. Maar als vechter vind ik hem heb geweldig .

Vond het wel zeer prettig dat hij die Ali Abdelaziz ff op zijn plek zetten . Wat een irritante vent is Da zeg

Superstick
21-09-2018, 09:37
Haha wie weet! , maar wat ik al vaker aan heb gegeven de persoon mcgregor is voor mij afgedaan. Maar als vechter vind ik hem heb geweldig .

Vond het wel zeer prettig dat hij die Ali Abdelaziz ff op zijn plek zetten . Wat een irritante vent is Da zeg

Yep, dat was inderdaad goed. En ik ben ook zeer gecharmeerd van de vechter McGregor hoor, die man is zo snel en accuraat met zijn vuisten! Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren over drie weken!

onne1983
21-09-2018, 09:49
respectloos. iemand zijn religie en familie betrekken in zijn trashtalk

Dat deed Khabib zelf een beetje uitlokken door zo zuur tegen die journalist te reageren die hem gewoon respectvol wou begroeten met Salaam Aleikum.
En dan boos worden omdat hij een zin later Conor feliciteert met zijn whiskey merk..

De partij wordt gesponsord door dat Whiskey merk. Het logo zal op de mat staan waar je op vecht. Als je zo een reporter zo onrespectvol behandeld voor zo een reden, wees dan consequent en weiger dan ook te vechten op een evenement dat mede door een whiskey merk mogelijk gemaakt wordt

micha
21-09-2018, 10:28
Dat deed Khabib zelf een beetje uitlokken door zo zuur tegen die journalist te reageren die hem gewoon respectvol wou begroeten met Salaam Aleikum. En dan boos worden omdat hij een zin later Conor feliciteert met zijn whiskey merk..De partij wordt gesponsord door dat Whiskey merk. Het logo zal op de mat staan waar je op vecht. Als je zo een reporter zo onrespectvol behandeld voor zo een reden, wees dan consequent en weiger dan ook te vechten op een evenement dat mede door een whiskey merk mogelijk gemaakt wordtdaar heb je een punt

S.B.
21-09-2018, 11:17
Iedereen kan wel vinden dat Mcgregor zich schandalig gedragen heeft, maar er kijken gewoon weer miljoenen mensen, het werd uitgezonden op Times Square, hij kroop alsnog onder de huid van Khabib.
Conor is een fenomeen en weer werkelijk alles van zijn tegenstander, hij haalt Kadyrov, Magomedov, het verleden van die Ali Abdelaziz, Dagestan, Tjechenie erbij en noemde die Ali Abdelaziz een terrorist. Hij gaat natuurlijk over alle grenzen heen maar staat straks op 6 oktober gewoon rustig in de ring en ik denk dat hij wint.

Suplex
21-09-2018, 11:48
Iedereen kan wel vinden dat Mcgregor zich schandalig gedragen heeft, maar er kijken gewoon weer miljoenen mensen, het werd uitgezonden op Times Square, hij kroop alsnog onder de huid van Khabib.
Conor is een fenomeen en weer werkelijk alles van zijn tegenstander, hij haalt Kadyrov, Magomedov, het verleden van die Ali Abdelaziz, Dagestan, Tjechenie erbij en noemde die Ali Abdelaziz een terrorist. Hij gaat natuurlijk over alle grenzen heen maar staat straks op 6 oktober gewoon rustig in de ring en ik denk dat hij wint.

Je kan dat over grenzen heen noemen. Maar als je de feiten checkt klopt het precies wat Conor zegt.
Die adbelaziz was lid van een terroristische groepering en is toen informant geworden voor de FBI onder tussen bespeelde hij beide kanten. En verraadt ook de FBI daarbij laat hij zijn kind stikken en heeft een animitatie achterstand die hij pas nog wou afkopen met 10K.
Die Ali Abdelaziz is gewoon een triest figuur.

K-1sunstarr
22-09-2018, 15:33
Slecht voor de sport:mad:

K-1sunstarr
22-09-2018, 15:34
Wie is clean in de sport?

paultjetilburg
24-09-2018, 09:19
Connor ko round 3

micha
24-09-2018, 11:35
Connor ko round 3als hij verliest in de 3e ronde is het op submission ;)

The Company
29-09-2018, 01:36
War kabibiii:whistling:

Tentakel
30-09-2018, 13:17
Hoe laat denken jullie dat Conor - Khabib zal beginnen? Om een uur of zes? Ik wil hem wel graag live zien. De rest kijk ik later wel.

mario the count
30-09-2018, 13:33
Ik heb een paar sportsbars gevonden die het uitzenden😀

micha
30-09-2018, 13:53
Ik heb een paar sportsbars gevonden die het uitzenden😀waar? ik zoek iets in Breda....

mario the count
30-09-2018, 14:03
waar? ik zoek iets in Breda....
In de VS, beetje ver voor je haha. Zou mooi zijn als je in Breda iets kan vinden. In NL zie je het niet veel, zeker niet vanwege de tijden. Groepje maten optrommelen en ppv kosten delen.

Suplex
30-09-2018, 18:04
waar? ik zoek iets in Breda....

Er is in Breda geen tent te vinden die deze tijdstippen open is en open mag.

Denk dat je het beste met een groepje vrienden kunt afspreken onder elkaar iemand. Die fox sports heeft of ff dag pas aanvragen bij fox.
Bij mij thuis is het zondag morgen om 4 uur volle bak.

micha
30-09-2018, 18:24
Er is in Breda geen tent te vinden die deze tijdstippen open is en open mag.Denk dat je het beste met een groepje vrienden kunt afspreken onder elkaar iemand. Die fox sports heeft of ff dag pas aanvragen bij fox.Bij mij thuis is het zondag morgen om 4 uur volle bak.gezellig dat is een idee

mario the count
30-09-2018, 18:49
https://www.mma-core.com/videos/Nate_Diaz_fights_Khabib_Nurmagomedov_in_melee_outs ide_WSOF_at_Planet_Hollywood/10242849

Khabib en Diaz zijn alvast interesse aan het wekken voor de volgende matchup.

mario the count
30-09-2018, 18:51
En dit ging er aan vooraf

https://www.mma-core.com/videos/Nick_Diaz_throws_drink_on_Khabib_Nurmagomedov_near ly_brawl_at_WSOF/10242848

Suplex
30-09-2018, 21:32
Dat filmpje is uit 1928

mario the count
30-09-2018, 21:47
Dat filmpje is uit 1928oh heb ik gemist denk. Het stond in een keer bij trending videos op MMAcore dus ging er vanuit dat het nu was. Excuses.

micha
01-10-2018, 07:14
Dat filmpje is uit 1928

lol

Jantje
01-10-2018, 15:59
Sean O’Malley won’t be fighting at UFC 229 on Saturday due to a potential U.S. Anti-Doping Agency violation, he said today.

O’Malley (10-0 MMA, 2-0 UFC), an undefeated bantamweight prospect who was scheduled to fight Jose Quinonez (7-2 MMA, 4-1 UFC) on the UFC 229 prelims, announced today that he’s been flagged for a potential doping violation and will be unable to compete.

With the UFC and USADA recently changing policy to keep potential failures private until after resolutions are made, O’Malley opted to announce the news himself and explain the situation.

O’Malley said he believes the issue stems from a contaminated supplement and revealed that he’s already working with the necessary people to clear his name of any wrongdoing.

“Hey guys, Sugar Show here…I want to be the first to let you know about what’s going on. As many of you may have seen, the UFC announced this weekend that they are no longer announcing potential violations of the USADA program, because of the high number of unintentional use cases under the program, and are instead waiting until the end.

“I find myself caught up in one of these exact cases right now. Even though under the new policy, my case would not be public right now, I feel it’s important to be upfront and honest with my fans about why I’m not fighting next weekend.

“I’ve been working with Jeff Novitzky at UFC and I believe that we have already identified a dietary supplement that would have caused this. WE’ve sent remaining samples from the bottle I took to the USADA lab and as well as a full sealed bottle. I’m told that the testing of these supplements can take as long as 30 days.

“I will continue to update you all about the findings, but I fully expect the results will be what I already know, that I did nothing on purpose.

“For everyone that follows me and was excited for my fight I’m truly sorry. It hurts a lot not being able to get out there and do what I love on the biggest stage.

“I have no intention of cheating and am fully confident that the results of this case will show that. I love my fans and I hope the impact on my career is minimal and I’m back to fighting soon.”

S.B.
01-10-2018, 18:13
Waarom is er nog geen embedded en/of countdown????

S.B.
01-10-2018, 18:13
Ongelofelijk dat we zo dichtbij zijn, ben gisteren naar de kerk geweest dus alles komt goed deze week.

micha
01-10-2018, 19:23
ze verwachten de hoogste ppv ooit.

Suplex
01-10-2018, 20:54
ze verwachten de hoogste ppv ooit.

Ze verwachten dat khabib vs mcgregor 2,5 miljoen ppv buys gaat doen.
Dat zouden er 900.000 meer zijn dan het huidige UFC ppv record dat is 1,6 miljoen diaz ve mcgregor 2 .

Ben benieuwd of ze dat gaan halen.
De hype en trash talk is er niet zoals die bij diaz va mcgregor er wel was wat naar mijn idee grote invloed heeft gehad op die ppv buys

mario the count
01-10-2018, 22:29
Embedded:

https://m.youtube.com/watch?v=EbPlIS87fMU

train2grow
02-10-2018, 10:56
Gaat E-Type weer eens het wedkantoor bijwerken? zodat we op de partijen kunnen gaan wedden?

Monster
02-10-2018, 10:58
Gaat E-Type weer eens het wedkantoor bijwerken? zodat we op de partijen kunnen gaan wedden?

X2

Suplex
03-10-2018, 22:30
Embedded 2

https://youtu.be/3K5yuyufgdk

Suplex
03-10-2018, 22:31
Embedded 3

https://youtu.be/XGTzB8XMmcc

S.B.
04-10-2018, 06:58
Niet om het te jynxen, maar ik vertrouw het niet. Het gaat allemaal net even te goed deze week. Onwerkelijk dat het nu zo dichtbij is.

Suplex
04-10-2018, 07:01
Niet om het te jynxen, maar ik vertrouw het niet. Het gaat allemaal net even te goed deze week. Onwerkelijk dat het nu zo dichtbij is.

Denk toch dat we dat aan jou kerk bezoek hebben te danken van afgelopen week

S.B.
04-10-2018, 08:56
Over 15 uur nog een persconferentie met de heren:

https://www.youtube.com/watch?v=_dl-8iKzohI

mario the count
04-10-2018, 15:41
Ik heb nog eens de partij tegen Diaz gekeken. Conor moet het echt in de eerste twee, misschien drie ronden afmaken anders gaat zijn conditie hem parten spelen. Zeker tegen iemand als Khabib. Ik zie wel kansen voor Conor gezien Khabib zijn dekking niet top is en zijn reache een stuk minder is als die van Conor.

Ik begreep wel dat hij zich veel heeft gefocused op conditie maar ik heb ook het gevoel dat hij nogal wat feest!

Anyway, ik heb een sportsbar gevonden hier wast ik het live op bigscreen kan kijken voor 10 dollar of zelfs gratis als ik er al ben tijdens college football, dus maak er een leuk avondje van met de vrouw.

Suplex
04-10-2018, 16:04
Ik heb nog eens de partij tegen Diaz gekeken. Conor moet het echt in de eerste twee, misschien drie ronden afmaken anders gaat zijn conditie hem parten spelen. Zeker tegen iemand als Khabib. Ik zie wel kansen voor Conor gezien Khabib zijn dekking niet top is en zijn reache een stuk minder is als die van Conor.

Ik begreep wel dat hij zich veel heeft gefocused op conditie maar ik heb ook het gevoel dat hij nogal wat feest!

Anyway, ik heb een sportsbar gevonden hier wast ik het live op bigscreen kan kijken voor 10 dollar of zelfs gratis als ik er al ben tijdens college football, dus maak er een leuk avondje van met de vrouw.

Ik denk dat conor zijn conditie wel goed zit.
Fysiek vind ik hem er ook goed uitzien hij oogt sterk en is volgens mij wat spier massa aangekomen vooral op zijn beneden heb ik het idee.

Denk dat hij het op de grond nog verrassend goed gaat dien tegen khabib. Beter dan elke tegenstander die khabib ooit gehad heeft.

Feit blijft dat dit echt een partij is waar nix over te zeggen is en ik geen euro op durf te wedden. Alleen een beetje Vcash.

Conor claimt overigens 56 miljoen dollar over te gaan houden aan deze partij . Ben benieuwd.

Hopen dat het snel zondag morgen is ik Ben iig aan het aftellen .

mario the count
04-10-2018, 16:16
Ik denk dat conor zijn conditie wel goed zit.
Fysiek vind ik hem er ook goed uitzien hij oogt sterk en is volgens mij wat spier massa aangekomen vooral op zijn beneden heb ik het idee.

Denk dat hij het op de grond nog verrassend goed gaat dien tegen khabib. Beter dan elke tegenstander die khabib ooit gehad heeft.

Feit blijft dat dit echt een partij is waar nix over te zeggen is en ik geen euro op durf te wedden. Alleen een beetje Vcash.

Conor claimt overigens 56 miljoen dollar over te gaan houden aan deze partij . Ben benieuwd.

Hopen dat het snel zondag morgen is ik Ben iig aan het aftellen .

Ik hoop dat zijn conditie goed genoeg is. Als hij Khabib conditioneel bij kan houden gaat hij Khabib slopen. Hij is staand zo goed, zo precies en hij weet de afstand zo goed in te schatten, zijn takedown defense is ook goed. Ik denk dat hij wint op KO als zijn conditie goed genoeg is.

56 miljoen, bizar man. Iedereen kan zeggen wat ze willen maar zonder zijn bizarre gedrag had hij nooit zoveel geld binnen gesleept en had de UFC nooit zo explosief gegroeid als in de afgelopen jaren. Petje af hoor, van straatschoffie naar multimillionaire en vergeet de andere vechters en lui om hen heen die hij ook rijk maakt.

micha
04-10-2018, 16:18
ik neig toch naar Connor , Khabib heeft vaak zijn kin omhoog

Suplex
04-10-2018, 16:58
ik neig toch naar Connor , Khabib heeft vaak zijn kin omhoog

Helemaal mee eens ik denk ook dat khabib te slordig is staand en dat conor dit afstraft. Hij komt vaak blind zonder te kijken in om te clinchen en voor de take down te gaan.

Maar zoals ik al zei ik durf er geen geld op in te zetten.

Wie er wint maakt ook verder niet uit heb er vooral heel veel zin in en hoop dat het gelijk opgaat en dat we als fans kunnen genieten.
Niet dat conor 25 minuten lang op de grond word geslacht of khabib binnen 1 min tegen de vlakte ligt.

Bromios
04-10-2018, 17:32
Ik ga toch voor Khabib, De partij van Gegard zorgt ervoor dat ik Khabib nog meer kans geef. Gegard heeft ook dat stroperige als ze eenmaal op de grond zijn. Alsof je een zak zand van je af probeert de duwen die elke keer weer verplaatst als je hem net weg hebt. En ik kan me niet voorstellen dat Conor het staand kan houden. (En ik heb er ook echt geld op gezet hoewel dat totaal niet rendabel. Conor is underdog 1.60/2.40)

mario the count
04-10-2018, 18:05
Ik ga toch voor Khabib, De partij van Gegard zorgt ervoor dat ik Khabib nog meer kans geef. Gegard heeft ook dat stroperige als ze eenmaal op de grond zijn. Alsof je een zak zand van je af probeert de duwen die elke keer weer verplaatst als je hem net weg hebt. En ik kan me niet voorstellen dat Conor het staand kan houden. (En ik heb er ook echt geld op gezet hoewel dat totaal niet rendabel. Conor is underdog 1.60/2.40)

Gegard zijn stand up is wel van een ander niveau dan dat van Khabib. Gegard zijn dekking is ook top.

S.B.
04-10-2018, 19:22
Gegard is op de grond ook niet zo goed als Khabib. Eigenlijk is niemand dat behalve DC.

Knoopwafel
04-10-2018, 19:57
https://www.youtube.com/watch?v=vwrGm2PTs5U

mario the count
04-10-2018, 20:34
Gegard is op de grond ook niet zo goed als Khabib. Eigenlijk is niemand dat behalve DC.

Het begint allemaal staand, en daar zitten eennpaar niveaus verschil tussen McGregor en Khabib. Khabib moet de eerste twee ronden overleven, dan gaat McGregor het moeilijk krijgen. Maar ja, das allemaal theorie.

micha
05-10-2018, 07:17
echt spannend

S.B.
05-10-2018, 07:43
We moeten ook niet vergeten dat we ook nog Pettis - Ferguson krijgen, daar verwacht ik dat Pettis voor de upset zorgt.
Ook krijgen we nog Volkov tegen Lewis, dat kan ook nog wel eens oorlog worden.
Ik heb er echt heel veel zin in.

thijss
05-10-2018, 08:42
https://www.youtube.com/watch?v=_dl-8iKzohI

fifi23
05-10-2018, 08:53
Whoeeehoeeee.
McCracker gaat die Dagastanie wel even pakken.
Maar euh serieus ik heb geen idee.
Als Khabib geraakt wordt en hard dan zit ie wel in de problemen. Ik gok dat het zo iets wordt als Conor tegen Mendez. Conor gaat zeker Khabib raken, maar ook neergehaald worden.

Suplex
05-10-2018, 09:03
Khabib is wel geïrriteerd denk dat conor toch in zijn hoofd zit.
Dat heeft bij alle tegenstanders tegen gewerkt. Alleen Diaz was er tegen bestand en kon verbaal tegen hem op.

Khabib had een voorbeeld moeten nemen aan Dennis Siver.
Die ging er nig het beste mee om.
Had ik van khabib toch wel verwacht.

@S.B. Ferguson vs Pettis Word Idd ook een zieke partij we zijn er bijna 🙏🏻🙏🏻. Mijn gevoel zegt idd ook een upstet win van Pettis.

@e-type kan ik mijn Vcash al inzetten??

onne1983
05-10-2018, 09:32
Alleen Diaz was er tegen bestand en kon verbaal tegen hem op.

:lol::lol::lol: Diaz kon er verbaal tegen op? Het enige wat hij had in te brengen was alles wat McGregor zei te herhalen met het woord Fuck ervoor. Maar Diaz is gewoon een vechter die zich op een juiste manier weet te motiveren met haat gevoel tegenover zijn tegenstander. Diaz wil zijn tegenstander juist haten, denk ook dat de mindgames van Conor juist averechts gewerkt hebben bij Nate.

S.B.
05-10-2018, 11:03
Denken jullie dat het positief of negatief is voor Khabib dat hij niet samen met Conor in die persconferentie zat? Conor had hem nog lekker kunnen zieken, maar nu zat hij daar alleen een beetje te wachten. Hoe dan ook wel een goede zet van Mcgregor denk ik.

Emilio
05-10-2018, 16:18
Positief voor Khabib, scheelt hem ergernis en energie. Gewoon eigen focus op de weightcut.

Man, ik ben zo bang dat er weer iets mis gaat al lijkt Khabib aardig slank al de afgelopen dagen. Mag wel verwachten dat alles on point is met een dergelijke grote partij.

S.B.
05-10-2018, 16:35
Khabib poste om 14 uur al dat hij op gewicht was. Dat komt vast wel goed dan

Suplex
05-10-2018, 16:42
https://youtu.be/qnlK4f_M_ZM

embedded 4

Suplex
05-10-2018, 18:24
Khabib is gewogen hij was de eerste 155.
Tony Ferguson ook 155.

Wat is die Yana Kunitskaya trouwens een lekker wijf zeg.

thijss
05-10-2018, 19:09
McGregor ook gewogen: 154,5

Down under
05-10-2018, 21:25
Ok, dit slaat helemaal nergens op; maar heb het gevoel dat Conor dit niet gaat redden (his worst nightmare gaat beleven) Net als velen hier heb ik in mijn vrije uurtjes nog wat partijen van de heren bekeken, niets in mij zegt dat Conor dit beest gaat stoppen. Ik ben iig razend benieuwd.

S.B.
06-10-2018, 08:00
Fight day!!!!

Capo dei capii
06-10-2018, 08:30
Boeit me geen moer wie er gaat winnen. Als het maar een knal partij wordt. Niet een KO van Conor binnen 30 sec. En geen LnP 5 rondes lang van Khabib. Helaas zijn hun stylen te verschillend. Dus ik verwacht beide afwachtend. Maar hoop dat ze er een echte oorlog van gaan maken.

Suplex
06-10-2018, 09:40
Fight day!!!!

Zo is dat lekker if niet!
Ben nu de weging aan het kijken samen met mijn dochter van 2.
Krijg ondertussen op me donder van mijn vrouw omdat mijn dochter al heel de ochtend conor mcgregor roept!
😂😂😂

micha
06-10-2018, 11:13
ik ga er vannacht om 04;00 uit met mijn zoons live kijken. het is echt zo spannend. echt niemand die ik ken durft met zekerheid een winnaar aan te wijzen. of Conor slaat hem ko of Khabib vreet hem op in het grondgevecht. Dat is alles wat je hoort

T15Boxing
06-10-2018, 12:14
Hopelijk slaat Conor hem naar de snackbar. Ik heb het nu wel gehad met alle figuren die een momentele interesse hebben in MMA omdat ze er een ideologische partij van maken.

8 euro fox international dagpas voor ziggo is het wel waard lijkt me.

e-type
06-10-2018, 16:32
Hopelijk slaat Conor hem naar de snackbar. Ik heb het nu wel gehad met alle figuren die een momentele interesse hebben in MMA omdat ze er een ideologische partij van maken.

8 euro fox international dagpas voor ziggo is het wel waard lijkt me.


Ideologie van McGregor is geld...'k weet niet wat verwerpelijker is, eerlijk gezegd.

T15Boxing
06-10-2018, 16:39
Ideologie van McGregor is geld...'k weet niet wat verwerpelijker is, eerlijk gezegd.

Conor maakte het duidelijk dat hij een christelijke element heeft in zijn spiritualiteit en Khabib is natuurlijk met zijn allah dit allah dat. Dat is genoeg voor sommige mafkezen om er een religieuze strijd van te creëren.

e-type
06-10-2018, 16:46
Conor maakte het duidelijk dat hij een christelijke element heeft in zijn spiritualiteit en Khabib is natuurlijk met zijn allah dit allah dat. Dat is genoeg voor sommige mafkezen om er een religieuze strijd van te creëren.


Als McGregor een praktiserend Christen is, ben ik de paashaas. Die gast doet alles wat God verboden heeft, tot aan het bouwen van Gouden Kalveren aan toe. Nahja, 'k vind dat allahshitsbar van Khabib niet zo storend, niet zo storend in ieder geval als de McGregor shitstorm die constant dominant gehoord wil worden.

Briant
06-10-2018, 17:52
T15 ging je moslim radar weer af? Gevecht is super gehyped ik ben normaal niet zo gevoelig daarvoor maar ik voel zelfs spanning om het gevecht te zien.

T15Boxing
06-10-2018, 20:03
T15 ging je moslim radar weer af? Gevecht is super gehyped ik ben normaal niet zo gevoelig daarvoor maar ik voel zelfs spanning om het gevecht te zien.

http://pixel.nymag.com/imgs/daily/vulture/2015/gifs/leo-toast-9.w529.h352.gif

MoCCino
06-10-2018, 20:14
ik ga er vannacht om 04;00 uit met mijn zoons live kijken. het is echt zo spannend. echt niemand die ik ken durft met zekerheid een winnaar aan te wijzen. of Conor slaat hem ko of Khabib vreet hem op in het grondgevecht. Dat is alles wat je hoort

Op welke zender word dit uitgezonden? Ga denk toch opstaan. Te spannend! Anders lig ik maar te draaien rond 06:00 uur :)

Budokan
06-10-2018, 20:23
Kunnen we het wedkantoor nog activeren? Superpot om op in te zetten

T15Boxing
06-10-2018, 20:31
Op welke zender word dit uitgezonden? Ga denk toch opstaan. Te spannend! Anders lig ik maar te draaien rond 06:00 uur :)

Fox International dagpas voor 8 euro. Als je dat kunt ophoesten.

Suplex
06-10-2018, 21:33
Heel de avond en nacht alleen maar UFC khabib vs mcgregor op fox 4

micha
06-10-2018, 22:02
Op welke zender word dit uitgezonden? Ga denk toch opstaan. Te spannend! Anders lig ik maar te draaien rond 06:00 uur :)fightpass op fox

Jeroen
06-10-2018, 22:24
Nu kon je "vroeger" met Fox Sports Go en een dagpas een evenement gewoon online kijken. Alleen nu moet ik eerst koppelen via mijn TV-aanbieder? Dat gaat nogal lastig aangezien ik die niet heb... (buitengebied, altijd lastig). Is er nog een ander manier om toch deze partij Live te zien op Fox Sports?

Suplex
06-10-2018, 22:30
.

Jeroen
06-10-2018, 22:33
Bedankt, maar dan krijg je dus het verzoek om via je tv-aanbieder te activeren. Die tv-aanbieder heb ik dus niet.

Vandaan
06-10-2018, 22:57
Aaahhh.... vanmiddag een dagpas gekocht bij Ziggo. Maar heb zwart beeld en krijg niemand te pakken bij Ziggo. Iemand een tip?

my2cents
07-10-2018, 00:11
Heb hetzelfde... kutzooi

pronk
07-10-2018, 00:15
Aaahhh.... vanmiddag een dagpas gekocht bij Ziggo. Maar heb zwart beeld en krijg niemand te pakken bij Ziggo. Iemand een tip?

1. Is je bestelling al afgerond?

2. Bekijk je smartcard instellingen, eventueel opieuw ophalen.

The Company
07-10-2018, 04:29
Iemand stream?

dennisyzf
07-10-2018, 05:05
Iemand stream?

Ziggo😁
Werkt perfect voor 8e

Superstick
07-10-2018, 05:18
Holy fuck!

fifi23
07-10-2018, 05:54
"my balls are hot!!!"

Suplex
07-10-2018, 06:14
Godver 2 heerlijke rondes bij Pettis vs Ferguson .

Jammer had graag 3e ronde gezien

dennisyzf
07-10-2018, 06:31
McG ziet er erg rustig, bijna ongefocussed uit😲

Superstick
07-10-2018, 06:36
McG ziet er erg rustig, bijna ongefocussed uit😲

Niet zo erg als bij Diaz 1, toch?

dennisyzf
07-10-2018, 06:39
Niet zo erg als bij Diaz 1, toch?

Khabib oogt wat zenuwachtig....
Beiden heb ik op het eerste gezicht wel eens scherper gezien

Superstick
07-10-2018, 07:06
Bah, wat een schandalig einde!

Suplex
07-10-2018, 07:15
Was ook wel een beetje te verwachten. Denk dat er nog wel wat problemen gaan komen in las Vegas tussen de ieren en Russen.

Khabib gewoon heel dominant staand had mcgregor nix in te brengen het was juist mcgregor die moeite had de afstand te overbruggen.

Dat had niemand voorspeld denk ik.

Zit nog maar 1 ding op Ferguson vs Khabib!

MoCCino
07-10-2018, 07:19
Khabib kwam ijzersterk en domineerde elke ronde volledig! Mc Gregor was niet opgewassen tegen Khabib. Geen schijn van kans gewoon!

largo0
07-10-2018, 07:22
Karma is een bitch.

Die busaanval is 200x als promo gebruikt en nu janken om deze actie. Bedreigen dat als Khabib afzegt dat hij niet veilig is etc.

Ik denk dat Conor met rillingen naar zijn hotel wordt gebracht haha. Khabib the real deal.

A-team
07-10-2018, 07:24
Schorsen die idioot. En de titel afpakken. Stelletje mongolen.

micha
07-10-2018, 07:25
het is gevaarlijk Las Vegas vannacht

S.B.
07-10-2018, 07:26
Wat een monster die Khabib. Over die acties erna kan je zeggen wat je wil maar het is wel een koekje van eigen deeg zeg maar.
Benieuwd of McGregor ooit nog terugkomt, hij is wel even klaar denk ik, of ze zetten hem tegen Diaz voor de 165 belt.

T15Boxing
07-10-2018, 07:35
Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.

S.B.
07-10-2018, 07:37
Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.
Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.

tidelot
07-10-2018, 07:39
Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.

Dit was emotie
Die busactie
Disrespect naar zijn team en zijn geloof vooraf
Door conor

Superstick
07-10-2018, 07:39
Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.

+1

tidelot
07-10-2018, 07:40
Wat een monster die Khabib. Over die acties erna kan je zeggen wat je wil maar het is wel een koekje van eigen deeg zeg maar.
Benieuwd of McGregor ooit nog terugkomt, hij is wel even klaar denk ik, of ze zetten hem tegen Diaz voor de 165 belt.

X2

A-team
07-10-2018, 07:41
Leg het eens uit. Ik ben benieuwd.

S.B.
07-10-2018, 07:48
Leg het eens uit. Ik ben benieuwd.
Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.

Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.

A-team
07-10-2018, 07:54
Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.



Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.


Dus als iemand een andere mening heeft dan is die volgens jou niet intelligent. Het is duidelijk dan waarom jij die mening dan hebt over het voorval. Jij bent net zo’n idioot.

S.B.
07-10-2018, 08:01
Dus als iemand een andere mening heeft dan is die volgens jou niet intelligent. Het is duidelijk dan waarom jij die mening dan hebt over het voorval. Jij bent net zo’n idioot.
Hij geeft toch geen mening? Hij doet aannames en geeft een ''bevestiging'' van vooroordelen. Denk dat we toch niet uit deze discussie gaan komen en laten we dat ook niet proberen. Fijne dag!

A-team
07-10-2018, 08:02
Hij geeft toch geen mening? Hij doet aannames en geeft een ''bevestiging'' van vooroordelen. Denk dat we toch niet uit deze discussie gaan komen en laten we dat ook niet proberen. Fijne dag!

Jij ook een fijne dag!

lacrim
07-10-2018, 08:05
Khabib flikt het weer, wat een monster. Heeft alle Conor fans de mond gesnoerd 27-0

S.B.
07-10-2018, 08:06
https://www.youtube.com/watch?v=I4stbYqXacY

Conor, Khabib, Ferguson en Dana zijn nog niet geweest!

micha
07-10-2018, 09:28
Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.+2

Eindbaas
07-10-2018, 10:17
WAR Khabib! Weddenschap gewonnen. Wel jammer wat er daarna gebeurde, maar McGregor en zijn hooligans zijn er mee begonnen met constant uitlokken, beledigen. Leuk om een gevecht op te hypen maar er moet ook wel een grens zijn. Want uiteindelijk krijg je dit soort taferelen na een wedstrijd.

Bromios
07-10-2018, 10:41
et is dikke prima dat Khabib dat deed. Conor is uitstekend in het hypen van partijen maar gaat daarbij veel en veel te ver. Die bus-actie was het ultieme dieptepunt en Dana staat er lachend bij. Tot nu toe is alles altijd pais en vree na de partij maar Khabib doet er niet aan mee en hij heeft gelijk. Conor is hier even van zijn apenrots geflikkerd. Ik vind de commentatoren dan ook behoorlijk hypocriet en als Khabib een boete krijgt van de UFC ipv een schouderklopje van Dana dan moet hij zijn spullen pakken en naar Bellator verhuizen.

En nog hele dikke complimenten voor Khabib ook dat hij dat tot na de wedstrijd kon bewaren.

Bij de volgende tegen Diaz zal Conor wel wat normaler doen want de Diaz brothers zijn wel geïnspireerd door dit denk ik.

Oh ja; en nou allemaal gewoon weer normaal doen en komen om te knokken.

remco pardoel
07-10-2018, 10:52
1. Wat een pot.
2. Ik had gelijk :)
3. Als je iemand maanden uitdaagt, dan gebeuren deze dingen.

IK vind wel dat Dana en zijn crew meer had mogen anticiperen, en vooruit denken, op de komende acties.
Iets met de juiste mensen op de juiste plekken neerzetten. Dus Dana moet niet lopen janken achteraf.

micha
07-10-2018, 11:05
top Partij Mcgregor maakte geen schijn van kans? he The Grizly! Leuk dat je weer post hier

e-type
07-10-2018, 11:17
Van sommige dingen blijf je gewoon af en Khabib heeft dat dubbel en dwars aan McGregor en vooral meeloper Danis duidelijk gemaakt.

McGregor had staand zelfs geen schijn van kans, Khabib bleef gewoon voor 'm staan wachtend op die klappen. Heerlijk dominant.

Enige excuus voor McG is ring rust, we gaan het zien met een 6-fight contract.

JBW
07-10-2018, 11:28
Jezus man, zie alleen maar khabib fans op twitter zn acties half goed praten. Je krijgt 25 min in die ring, lijkt mij tijd genoeg om je gewoon op conor af te reageren.

Bromios
07-10-2018, 11:46
Zit net Ferguson-Pettis te kijken. Wat een top-partij. Jammer van die hand.

thijss
07-10-2018, 11:55
Wat een super triest gedoe zeg van Khabib en zn corner..

Suplex
07-10-2018, 12:08
Mcgregor heeft het alweer over een rematch op twitter ... 😂😂😂

fifi23
07-10-2018, 12:32
Als je dit goed praat dan ben je hartstikke gek.
We hebben Conor het zelfde zien doen in zijn twee partijen tegen Diaz en tegen Mayweather.
Daar ook totale shit storm in de media en na afloop gewoon respect voor de oorlog die ze uitgevochten hebben. Gewonnen of verloren.

https://mmasucka.com/wp-content/uploads/2018/08/Mcgregor-diaz.jpg

Khabib en zijn buddies zijn zo gestoord dat ze echt denken dat ze hier mee weg kunnen komen.

Khabib flipt uit terwijl hij net gewonnen heeft en bestormt de andere hoek.
Dan zie je gewoon 2 a 3 gasten van Khabib de ring in stormen om Conor te rossen.


https://www.dumpert.nl/mediabase/7536985/9890bc52/khabib_vs_mcgregor_aftermath.html

Sorry hoor, maar dit kan niet.
Dat met Groenhart hebben we hier ook niet goed gepraat.
https://www.youtube.com/watch?v=pLpcXo-ksrE

Khabib krijgt een dikke schorsing van de NSAC en boete.
Wat de UFC gaat doen geen idee, maar de NSAC zal hier niet mals in zijn.

T15Boxing
07-10-2018, 12:36
Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.

Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.

Als je dit goedpraat voor zo'n reden ben je zelf zo intelligent als een pak ham(lekkere ontbijt gehad trouwens). Alles wat je beschrijft gebeurde buiten de octagon(en nogmaals alleen een imbeciel als jij negeert de "two wrongs don't make a right" argument) niet tijdens PPV tijd zodat de hele wereld MMA als een show voor tuig kan zien en ja, met meerdere zwakke mannetjes op 1 persoon zoals gisteren blijft een eigenschap waar zijn soort bekend om is dus ik liet je weten dat het hypocriet is als ze huilen om vooroordelen. Oh Conor beledigd zijn religie?(heb ik trouwens nooit gehoord) Religie van vrede meent Khabib? Dus wat doet hij om dat te bewijzen, hij spuugt op een verslagen tegenstander(die hij zoveel mogelijk wou martelen. volgens het boekje he) en valt meerdere mensen aan omdat zijn fragiele neanderthaler kop het niet aankan. Geen plek voor in vechtsport, eruit ermee.

Briant
07-10-2018, 12:50
Moet jij nou altijd religie erbij halen als reden? Vermoeiend man. Ga lekker een dagje uit of zo. Even met je neus uit je muffe rukbunker

Lionheart
07-10-2018, 12:51
Van sommige dingen blijf je gewoon af en Khabib heeft dat dubbel en dwars aan McGregor en vooral meeloper Danis duidelijk gemaakt.

McGregor had staand zelfs geen schijn van kans, Khabib bleef gewoon voor 'm staan wachtend op die klappen. Heerlijk dominant.

Enige excuus voor McG is ring rust, we gaan het zien met een 6-fight contract.

X2!

Wat een baas die Khabib.
Dat die fool van een Mcgregor nu n koekje van eigen deeg krijgt is karma.

Een tijd geleden bestormde Mcgregor ook de ring toen een teamgenoot van hem moest vechten. Hij wilde de scheids toen te lijf gaan. En zo kan ik nog wat voorbeelden opnoemen.

Hij legt het gewoon af tegen goede grondvechters.

Mcgregor wilde tegen Anderson Silva vechten toch? Lol:-)

Briant
07-10-2018, 12:56
X2!

Wat een baas die Khabib.
Dat die fool van een Mcgregor nu n koekje van eigen deeg krijgt is karma.

Een tijd geleden bestormde Mcgregor ook de ring toen een teamgenoot van hem moest vechten. Hij wilde de scheids toen te lijf gaan. En zo kan ik nog wat voorbeelden opnoemen.

Hij legt het gewoon af tegen goede grondvechters.

Mcgregor wilde tegen Anderson Silva vechten toch? Lol:-)

Khabib zijn meedogenloze manier van worstelen heeft hem doen winnen. Hij pakt je vast en is pas tevreden als je op de grond ligt en dan zet hij meteen druk.

largo0
07-10-2018, 13:08
https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bb9dd0da0f99/5bb9dd09a6058-Screenshot_20181007-122117_Gallery.jpg

Beast mode
07-10-2018, 13:32
Als je dit goed praat dan ben je hartstikke gek.
We hebben Conor het zelfde zien doen in zijn twee partijen tegen Diaz en tegen Mayweather.
Daar ook totale shit storm in de media en na afloop gewoon respect voor de oorlog die ze uitgevochten hebben. Gewonnen of verloren.

https://mmasucka.com/wp-content/uploads/2018/08/Mcgregor-diaz.jpg

Khabib en zijn buddies zijn zo gestoord dat ze echt denken dat ze hier mee weg kunnen komen.

Khabib flipt uit terwijl hij net gewonnen heeft en bestormt de andere hoek.
Dan zie je gewoon 2 a 3 gasten van Khabib de ring in stormen om Conor te rossen.


https://www.dumpert.nl/mediabase/7536985/9890bc52/khabib_vs_mcgregor_aftermath.html
Hij heeft er zelf om gevraagd dit noemen ze zelfverdiging


Sorry hoor, maar dit kan niet.
Dat met Groenhart hebben we hier ook niet goed gepraat.
https://www.youtube.com/watch?v=pLpcXo-ksrE

Khabib krijgt een dikke schorsing van de NSAC en boete.
Wat de UFC gaat doen geen idee, maar de NSAC zal hier niet mals in zijn.

tidelot
07-10-2018, 13:51
Als je dit goedpraat voor zo'n reden ben je zelf zo intelligent als een pak ham(lekkere ontbijt gehad trouwens). Alles wat je beschrijft gebeurde buiten de octagon(en nogmaals alleen een imbeciel als jij negeert de "two wrongs don't make a right" argument) niet tijdens PPV tijd zodat de hele wereld MMA als een show voor tuig kan zien en ja, met meerdere zwakke mannetjes op 1 persoon zoals gisteren blijft een eigenschap waar zijn soort bekend om is dus ik liet je weten dat het hypocriet is als ze huilen om vooroordelen. Oh Conor beledigd zijn religie?(heb ik trouwens nooit gehoord) Religie van vrede meent Khabib? Dus wat doet hij om dat te bewijzen, hij spuugt op een verslagen tegenstander(die hij zoveel mogelijk wou martelen. volgens het boekje he) en valt meerdere mensen aan omdat zijn fragiele neanderthaler kop het niet aankan. Geen plek voor in vechtsport, eruit ermee.

‘Waar zijn soort om bekend staat’
Wat lul je allemaal.
Connor heeft een hele waslijst aan misdragingen .dat vind iedereen prachtig 😏.
Connor heeft khabib lopen stangen , maar in de ring zag je niks terug vab dat stoere mannetje . ik praat het gedrag zeker niet goed van khabib wat ik heel jammer want iedereen praat daarover nu en de wedstrijd is nu bijzaak.
over de wedstrijd , wat een partij van khabib .een baas . Connor was nergens

S.B.
07-10-2018, 14:28
https://postimg.cc/56VdNCQmhttps://i.postimg.cc/56VdNCQm/Schermafbeelding_2018-10-07_om_14.26.12.png (https://postimg.cc/56VdNCQm)
haha je bent zo een domme racist met een kleine persoonlijkheid.

T15Boxing
07-10-2018, 15:40
https://postimg.cc/56VdNCQmhttps://i.postimg.cc/56VdNCQm/Schermafbeelding_2018-10-07_om_14.26.12.png
haha je bent zo een domme racist met een kleine persoonlijkheid.

Ga nou niet zielig doen nadat je dit zelf allemaal uitlokt(Dit klinkt ook als je idool trouwens) met je al je theorieën over intelligentie, wat nu ironisch blijkt aangezien je niet het verschil weet tussen ras en religie.


Connor heeft een hele waslijst aan misdragingen .dat vind iedereen prachtig 😏.
Connor heeft khabib lopen stangen , maar in de ring zag je niks terug vab dat stoere mannetje . ik praat het gedrag zeker niet goed van khabib wat ik heel jammer want iedereen praat daarover nu en de wedstrijd is nu bijzaak.



over de wedstrijd , wat een partij van khabib .een baas . Connor was nergens

2 jaar uit de game en dan de eerste man worden die een ronde tegen Khabib wint en het volhouden tot in de championship rounds, lijkt me wel dat hij ergens was. Laat die rematch maar komen.
https://twitter.com/TheNotoriousMMA/status/1048865614197010432

lacrim
07-10-2018, 16:08
Hahaha Conor fanboys hebben een ijzerenplaat voor hun kop. Khabib is op dit moment de nummer 1 en dat zal ook zo blijven.

tidelot
07-10-2018, 16:08
Ga nou niet zielig doen nadat je dit zelf allemaal uitlokt(Dit klinkt ook als je idool trouwens) met je al je theorieën over intelligentie, wat nu ironisch blijkt aangezien je niet het verschil weet tussen ras en religie.





2 jaar uit de game en dan de eerste man worden die een ronde tegen Khabib wint en het volhouden tot in de championship rounds, lijkt me wel dat hij ergens was. Laat die rematch maar komen.
https://twitter.com/TheNotoriousMMA/status/1048865614197010432

Hij was er anders heilig van overtuigd dat hij khabib effe zou pakken .

Winters have plans, losers excuses

Bromios
07-10-2018, 17:42
Beste reactie tot nu toe: Conor won de 3e ronde :lol::lol:. Dan zie je nog eens lichtpuntjes die er niet zijn.

T15 baas van het internet vandaag.

S.B.
07-10-2018, 17:51
Beste reactie tot nu toe: Conor won de 3e ronde :lol::lol:. Dan zie je nog eens lichtpuntjes die er niet zijn.

T15 baas van het internet vandaag.

Nou wil ik niet t15 verdedigen, maar volgens de jury was dat wel zo. Khabib heeft dus zijn eerste ronde ooit verloren en het record van GSP in de ufc van 33 rondes blijft dus staan (tegen de 31 van khabib).

Lionheart
07-10-2018, 17:51
@T15 please shut the fuck up!
Je kraamt zoals altijd een hoop bullshit uit.

fifi23
07-10-2018, 18:22
Ugg dat we het hierro niet met elkaar eens zijn. okay dat kan ik nog wel hebben.
De meeste hier hebben een liefde voor MMA en kickboksen en volgen het al jaren en trainen waarschijnlijk zelf ook of hebben dat gedaan, maar al die malloten die nog nooit 1 dag in hun hele leven 1 keer gespard hebben en dan allemaal een mening hebben op mijn Facebook timeline. Niet te doen.

micha
07-10-2018, 18:38
voorlopig hoef ik geen rematch te zien. Conor werd totaal overklast. Hij had totaal geen antwoord op een steeds maar komende Khabib. in de 1e rond kon hij de schade beperkt houden maar ik hoef voorlopig geen rematch want die wint Khabib weer met gemak. Dat durf ik nu te zeggen

S.B.
07-10-2018, 19:10
Ugg dat we het hierro niet met elkaar eens zijn. okay dat kan ik nog wel hebben.
De meeste hier hebben een liefde voor MMA en kickboksen en volgen het al jaren en trainen waarschijnlijk zelf ook of hebben dat gedaan, maar al die malloten die nog nooit 1 dag in hun hele leven 1 keer gespard hebben en dan allemaal een mening hebben op mijn Facebook timeline. Niet te doen.
Haha maar echt, het aantal dagjesmensen is echt enorm. Wel goed voor de sport natuurlijk, dus eigenlijk mogen we er niet over klagen.

faysal
07-10-2018, 19:30
2 top vechters maar khabib is toch echt een maatje te groot voor CM