PDA

View Full Version : UFC Vechter beledigd GLORY Kickboxing, Enfusion kampioen reageert!



Eindbaas
27-07-2018, 09:42
http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/ufc-vechter-beledigd-glory-kickboxing-enfusion-kampioen-reageert/

Wat zijn eigenlijk de gage van vechters van Glory en Enfusion?
Israel Adesanya die maar 2500 dollar krijgt voor een partij in Glory, dat is echt belachelijk weinig.
Bij de UFC is het wel duidelijk hoeveel ze verdienen. Een transparant beleid over de betalingen.

S.B.
27-07-2018, 10:46
Gast wat is dit voor verrotte clickbait titel ga weg joh

onne1983
27-07-2018, 11:42
Niks mis mee.. Iedereen heeft altijd het idee dat je bij Glory dikke gage's kan pakken, maar de mensen die er full time van kunnen leven zijn op 2 handen te tellen. De rest verdient net genoeg Euro's om mee aan hun reet te krabben. En dat geldt ook voor Enfusion. Kickboksen in Nederland is voor weinig mensen lucratief. Door het schimmige verleden zijn sponsoren nog terughoudend.
In Azie en Amerika draaien de organisaties op sponsorinkomsten en zijn daardoor qua salaris veel gunstiger dan hier in Nederland.

Eindbaas
27-07-2018, 13:14
Niks mis mee.. Iedereen heeft altijd het idee dat je bij Glory dikke gage's kan pakken, maar de mensen die er full time van kunnen leven zijn op 2 handen te tellen. De rest verdient net genoeg Euro's om mee aan hun reet te krabben. En dat geldt ook voor Enfusion. Kickboksen in Nederland is voor weinig mensen lucratief. Door het schimmige verleden zijn sponsoren nog terughoudend.
In Azie en Amerika draaien de organisaties op sponsorinkomsten en zijn daardoor qua salaris veel gunstiger dan hier in Nederland.
Oke, interessant om te weten.

Eindbaas
27-07-2018, 13:16
Gast wat is dit voor verrotte clickbait titel ga weg joh
Ik ga niet weg.. Je bent niet verplicht om er op te klikken. Lekker door scrollen.

S.B.
27-07-2018, 13:54
Ik ga niet weg.. Je bent niet verplicht om er op te klikken. Lekker door scrollen.
Je vervuilt het forum met dit soort berichten. Plak gewoon het artikel in het topic of maak je SEO op orde als je graag meer hits op je website wilt.

Eindbaas
27-07-2018, 16:52
HAHA het is mijn website niet. Maak je niet druk man. En ik heb nog geen klachten gehad van de mede forumleden en beheerders, jij bent de eerste. Je kon je welgemeende advies ook gewoon bij je reactie plaatsen in plaats van je botte reactie. Het ergste geval kan je mij altijd nog blokkeren :)

train2grow
27-07-2018, 18:14
Gezellige boel hier... Ben het wel met S.B. eens, het is clickbait.
echter de reactie kon inderdaad anders...
Nu snap ik ook waarom Mixfight de laatste tijd achteruit gaat helaas...
Het ooit zo mooie en gezellige forum verliest steeds meer me intresse en volgens mij ook van andere gebruikers...

blackadder
27-07-2018, 18:23
http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/ufc-vechter-beledigd-glory-kickboxing-enfusion-kampioen-reageert/

Wat zijn eigenlijk de gage van vechters van Glory en Enfusion?
Israel Adesanya die maar 2500 dollar krijgt voor een partij in Glory, dat is echt belachelijk weinig.
Bij de UFC is het wel duidelijk hoeveel ze verdienen. Een transparant beleid over de betalingen.
Alsof iedereen bij de UFC met bakken geld naar huis gaat.

rollermanskunk
27-07-2018, 19:07
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17966656_1033884876744355_7388032789997786725_o.jp g?_nc_cat=0&oh=3a463b76dfced523b3528c808299d55a&oe=5BD1964E

e-type
27-07-2018, 19:09
Gezellige boel hier... Ben het wel met S.B. eens, het is clickbait.
echter de reactie kon inderdaad anders...
Nu snap ik ook waarom Mixfight de laatste tijd achteruit gaat helaas...
Het ooit zo mooie en gezellige forum verliest steeds meer me intresse en volgens mij ook van andere gebruikers...


Als je je daar al door laat afschrikken....:whistling:

lacrim
27-07-2018, 19:54
Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.

e-type
27-07-2018, 20:58
Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.


Als je die toegangsprijzen af en toe ziet...kolere...

blackadder
27-07-2018, 21:44
Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.
Is toch bij de grotere UFC ook niet veel anders? Daar verdienen ook alleen de grote namen echt goed. De rest moet het met een appel en een eitje doen.

lacrim
28-07-2018, 20:01
Is toch bij de grotere UFC ook niet veel anders? Daar verdienen ook alleen de grote namen echt goed. De rest moet het met een appel en een eitje doen.

Verschil tussen de UFC en glory is groot. Bij de ufc verdient een vechter zonder reputatie tussen de 10 en 23K. De grote namen pakken minimaal 2 ton. Als je dan hoort dat bij glory jongens vechten voor 2/3 duizend tja... ben benieuwd wat rico en badr pakken, en of het veel verschilt met wat de zwaargewichten bij de UFC verdienen.

lacrim
28-07-2018, 20:02
Klopt... vind het gewoon raar dat ze vechters als saki en spong niet meer konden betalen terwijl ze zulke bedragen binnenharken.

largo0
28-07-2018, 21:22
Klopt... vind het gewoon raar dat ze vechters als saki en spong niet meer konden betalen terwijl ze zulke bedragen binnenharken.

En dat terwijl Saki en Spong Glory groot hebben gemaakt. In het begin namen ze hetop de pof, toen Glory eenmaal groot begon te worden en de heren aan hun einde van hun contract zaten kregen ze geen verhoging als ze contract wouden verlengen. Tsja

lacrim
29-07-2018, 00:00
En dat terwijl Saki en Spong Glory groot hebben gemaakt. In het begin namen ze hetop de pof, toen Glory eenmaal groot begon te worden en de heren aan hun einde van hun contract zaten kregen ze geen verhoging als ze contract wouden verlengen. Tsja

Achja stank voor dank he. Maargoed beide heren zitten nu op de juiste plek en hebben de mogelijkheid om meer te verdienen dan ooit als ze goed presteren.