PDA

View Full Version : Benjamin Adegbuyi Vs Badr Hari



arjenvos
18-09-2018, 18:15
https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=119wIZgt3tI

micha
18-09-2018, 18:29
ja daar heeft hij recht op

R.D.N
18-09-2018, 21:20
Das wel een partij die ik graag wil zien.
Denk dat Badr een zware dobber aan hem krijg.

Eindbaas
19-09-2018, 10:07
Ja een zeer interessante HW partij om te maken. Ik zie Benjamin Adegbuyi dit nog wel winnen.

micha
19-09-2018, 11:13
ok Badr fanboys kom er maar in...……..

bami112
24-09-2018, 02:31
Bader wint dit heeft meer kans te winnen hij kan veel beter vechten dan Benjamin alleen Benjamin zal wat groter zijn maar ja we hebben badr vaker grotere tegenstanders naar de vlakte zien werken

Eindbaas
24-09-2018, 02:44
Bader wint dit heeft meer kans te winnen hij kan veel beter vechten dan Benjamin alleen Benjamin zal wat groter zijn maar ja we hebben badr vaker grotere tegenstanders naar de vlakte zien werken

Klopt, voor 2012. Ik denk dat Badr het echt moeilijk gaat krijgen tegen Benjamin Adegbuyi die lichamelijk sterker is, ook wel een goede conditie heeft en het belangrijkste: gemotiveerder is.
Het vuur in Badr is helaas al lang gedoofd, was ook te zien in maart tegen Gerges.

Down under
25-09-2018, 10:36
Helemaal mee eens. De oude Badr zien we niet meer terug, alleen de Badr die nog een tas geld komt halen. Af en toe horen we nog een gevaarlijke kreet om een partij te promoten. Ik zie hem als een kermisattractie, zoals Maradona. Overal op komen draven, puur op naam en hopen op een stunt, eigenlijk weet iedereen wel beter. Rico weet dit ook, maar wil best nog een keer. Gelijk heeft ie $

micha
25-09-2018, 11:28
Ik denk niet dat je Badr kan afschilderen als een soort Bob Sapp. Iemand zo als hij kan zeker nog meedraaien met de top als hij ervoor gaat. Op deze leeftijd moet je er wat harder aan trekken dan de jonge helden.

Eindbaas
25-09-2018, 15:38
Inderdaad Micha, nu kan het nog maar dan moet geld niet alleen zijn grootste hoofdreden zijn wat eigenlijk altijd wel zijn grootste factor is geweest om te presteren. Het is natuurlijk mooi meegenomen maar hij moet laten zien dat hij nog op hoog niveau iets kan laten zien. Je wilt niet de kickboks geschiedenis in gaan als iemand die zijn grote talent aan het einde van zijn carrière weggooit. Ik zou als ik hem was wat meer wedstrijden pakken voordat hij tegen een Rico gaat. Wedstrijdritme . Misschien om weer te starten bijv tegen die Fransman Nicolas Wamba een leuke subtopper en daarna tegen Adegbuyi of Marschall daarna tegen Rico en dan voor altijd stoppen en geen Peter Aerts comebacks maken.

micha
25-09-2018, 17:18
Inderdaad Micha, nu kan het nog maar dan moet geld niet alleen zijn grootste hoofdreden zijn wat eigenlijk altijd wel zijn grootste factor is geweest om te presteren. Het is natuurlijk mooi meegenomen maar hij moet laten zien dat hij nog op hoog niveau iets kan laten zien. Je wilt niet de kickboks geschiedenis in gaan als iemand die zijn grote talent aan het einde van zijn carrière weggooit. Ik zou als ik hem was wat meer wedstrijden pakken voordat hij tegen een Rico gaat. Wedstrijdritme . Misschien om weer te starten bijv tegen die Fransman Nicolas Wamba een leuke subtopper en daarna tegen Adegbuyi of Marschall daarna tegen Rico en dan voor altijd stoppen en geen Peter Aerts comebacks maken.x2