PDA

View Full Version : Superfights Den Haag 22 september gaat niet door.



Geckoman
20-09-2018, 20:16
In een spoed persbericht geeft SuperfightsNL aan dat het evenement geen doorgang kan vinden omdat de openbare orde en veiligheid niet gegarandeerd kan worden.

Zuur voor al die vechters die er maanden voor getraind hebben en alle bezoekers die er naar uit keken.

Eindbaas
21-09-2018, 08:55
Dit is extra klote voor Levi Rigters. Achteraf gezien had hij beter gewoon kunnen mee doen met het WFL Final 8 toernooi.

onne1983
21-09-2018, 09:51
Dit is extra klote voor Levi Rigters. Achteraf gezien had hij beter gewoon kunnen mee doen met het WFL Final 8 toernooi.

Zou dat niet alsnog kunnen? volgens mij is Boyboy ook uit het toernooi.

Eindbaas
21-09-2018, 09:58
Zou dat niet alsnog kunnen? volgens mij is Boyboy ook uit het toernooi.

Levi Kuyken vecht voor in de plaats van Boy Boy Martin beide van Colosseum Gym. Maar persoonlijk zie ik liever Levi Rigters tegen Andrei Stoica. Levi had zich al gekwalificeerd voor de Final 8 tegen die mooie winst partij tegen Cairo. Ik weet ook niet waarom Levi Rigters niet meer mee doet met de Final 8.

onne1983
21-09-2018, 11:48
Levi Kuyken vecht voor in de plaats van Boy Boy Martin beide van Colosseum Gym. Maar persoonlijk zie ik liever Levi Rigters tegen Andrei Stoica. Levi had zich al gekwalificeerd voor de Final 8 tegen die mooie winst partij tegen Cairo. Ik weet ook niet waarom Levi Rigters niet meer mee doet met de Final 8.

Omdat hij een Enfusion contract heeft getekend. Maar als hij op dit gala mocht vechten, kan WFL toch ook geen kwaad?

appelsap
21-09-2018, 13:10
Omdat hij een Enfusion contract heeft getekend. Maar als hij op dit gala mocht vechten, kan WFL toch ook geen kwaad?

Lijkt me niet dat Enfusion dat toe laat. WFL iets meer concurrentie dan een lokaal Haags toernooitje (no disrespect). Dus zullen ze wel voor gaan liggen. Helaas.

Geckoman
21-09-2018, 15:55
Volgens mijn bronnen wordt het gevecht tussen Suisse en Rigters "overgenomen" door WFL, ook op de 22ste.