PDA

View Full Version : Viceland zendt drie Enfusion events live uit.



Eindbaas
16-10-2018, 17:41
http://www.mmaplanet.nl/wp-content/uploads/2018/10/Enfusion-Belt-Night.jpg
VICELAND gaat in zee met Enfusion (http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/tag/enfusion/). In de komende maanden zendt de internationale televisiezender van VICE drie evenementen van de kickboksorganisatie live uit.
Belt Night
Het eerste evenement dat live te zien zal zijn is Enfusion #73 op 27 oktober vanuit Oberhausen. Het evenement, dat omgedoopt is tot Enfusion Belt Night, bevat drie titelgevechten: Levi Rigters vs. Martin Pacas voor de zwaargewichttitel, Bogdan Stoice vs. Levi Kuyken voor de lichtzwaargewichttitel en Endy Semeleer vs. Aziz Kallah voor de -75 kilogram titel van Kallah.
Ook Tayfun Ozcan vecht die dag: de titelhouder op -72,5 kilogram neemt het op tegen Amancio Paraschiv. Hierbij staat zijn gordel niet op het spel. De oorspronkelijke hoofdpartij tussen Artur Kyshenko en Ibrahim El Boustati voor de middengewichttitel van El Boustati is sinds gisteren afgelast.
Groningen
Drie weken later op 17 november is het tijd voor Enfusion #74 vanuit Groningen. Op dit evenement staat een viermanstoernooi op -72,5 kilogram gepland met Regilio van den Ent, Yassin Baitar, Ardalan Scheikholeslami en Marouan Toutouh. De winnaar kwalificeert zoch voor een achtmanstoernooi dat 7 december in Abu Dhabi plaatsvindt.
Samira Kovacevic verdedigt haar -61 kilogram titel tegen Sarel de Jong.
Abu Dhabi
Tot slot, komen Enfusion #76 en #77 vanuit Abu Dhabi ook live op VICELAND, waar het eerder genoemde achtmanstoernooi voor gepland staat met 100.000 euro als geldprijs voor de winnaar. Semeleer (die vorig jaar won) en Diogo Calado hebben zich hiervoor al geplaatst.
Op dit evenement staat ook de vierde ronde van de Enfusion League voor middengewichten gepland. El Boustati neemt het op tegen Mehdi Bouanane, Filip Verlinden vecht tegen Ulrik Bokeme en Loren Javier Jorge komt uit tegen Khalib El Bakouri.
VICELAND is bij KPN te zien op kanaal 37, bij Ziggo en T-Mobile op kanaal 26 en Caiway op kanaal 22.
Bron:
http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/viceland-zendt-drie-enfusionevenementen-live-uit/

micha
16-10-2018, 17:42
vet!

Eindbaas
16-10-2018, 18:00
vet!

Vooral die Enfusion Belt Night lijkt mij een mooie gala. Leuke titel partijen gaan we zien.
Top talent zwaargewicht Levi Rigters (zat eerst in de WFL Final 8 maar heeft zich terug getrokken) zal het opnemen tegen de lange atletische Martin Pacas die de eerste verlies partij heeft veroorzaakt aan Ismael Lazaar door hem weg te tikken en hij heeft ook gewonnen van beuker Tarik Khababez door hem zwaar K.O te slaan. Dus een knalpartij gaan we zien.
Aziz Kallah vs Endy Semeleer deze twee namen zeggen al genoeg! Vuurwerk.
Levi Kuyten de Belg van Colosseum die we zagen vechten op WFL final 8 toernooi die in mijn ogen onterecht heeft verloren van de Roemeen Andre Stoica mag het opnemen tegen de andere Stoica voor de licht zwaargewicht titel.

Eindelijk dat Enfusion op de Nederlandse tv komt. Goed voor de organisatie heb je veel meer bereik.

Capo dei capii
16-10-2018, 18:22
Toch wel te gek dat al die events Glory,UFC,Bellator en nu ook Enfusion live te zien zijn.

micha
16-10-2018, 20:22
ik luisterde vroeger naar de podcast van pride dan had je alleen het geluid! we"ve come a long way baby

Capo dei capii
16-10-2018, 23:37
Via paltalk ja. Dat is echt way back. Eind jaren 90 begin 00’s. Daarna kwam MMA-tv om van die crappy-streams te kijken. Bufferen als de tering als het druk was.

Richelieu
17-10-2018, 01:56
Mooie ontwikkeling!

micha
17-10-2018, 06:54
Via paltalk ja. Dat is echt way back. Eind jaren 90 begin 00’s. Daarna kwam MMA-tv om van die crappy-streams te kijken. Bufferen als de tering als het druk was.leg dat maar eens uit aan je kinderen

onne1983
17-10-2018, 10:05
leg dat maar eens uit aan je kinderen

Ik was altijd Moderator op K-1Fans. Dat was ook altijd speciaal. Hopen op iemand die bij het event was en de uitslagen kon doorbellen zodat we die als eerste konden plaatsen. en daarna maar wachten tot iemand die partijen had geript en kon uploaden naar Megaupload en dat soort sites..

De jeugd van tegenwoordig weet niet hoe erg ze verwend worden door Enfusion, Glory en de rest...
https://imgflip.com/s/meme/Back-In-My-Day.jpg

micha
17-10-2018, 12:36
Ik was altijd Moderator op K-1Fans. Dat was ook altijd speciaal. Hopen op iemand die bij het event was en de uitslagen kon doorbellen zodat we die als eerste konden plaatsen. en daarna maar wachten tot iemand die partijen had geript en kon uploaden naar Megaupload en dat soort sites.. De jeugd van tegenwoordig weet niet hoe erg ze verwend worden door Enfusion, Glory en de rest... https://imgflip.com/s/meme/Back-In-My-Day.jpginderdaad Opa verteld vroeger was alles slechter

Eindbaas
17-10-2018, 17:23
ik luisterde vroeger naar de podcast van pride dan had je alleen het geluid! we"ve come a long way baby
Zo hey dat is echt old school! :opera:

The Doctor
24-10-2018, 13:28
Helemaal top 21.30 op Viceland.
Kanaal 37 op KPN en 26 op Ziggo.
Alleen 6 hoofd partijen zijn live.

Eindbaas
24-10-2018, 16:39
Thanks voor de info!

Endy Semeleer vs Aziz Kallah die met elkaar een gesprekje hebben op VICE.
https://youtu.be/wfCfmqD7M9o

Tony Galento
24-10-2018, 18:11
Ik was altijd Moderator op K-1Fans. Dat was ook altijd speciaal. Hopen op iemand die bij het event was en de uitslagen kon doorbellen zodat we die als eerste konden plaatsen. en daarna maar wachten tot iemand die partijen had geript en kon uploaden naar Megaupload en dat soort sites..

De jeugd van tegenwoordig weet niet hoe erg ze verwend worden door Enfusion, Glory en de rest...
https://imgflip.com/s/meme/Back-In-My-Day.jpg

In de begindagen van de K-1 las je pas maanden later in de Zendokan dat Hoost de K-1 had gewonnen.

Als je mazzel had hoorde je het al eerder op de sportschool.

Bijna niet meer voor te stellen. ;)

Eindbaas
25-10-2018, 13:48
Ik las op FB dat Fred Royers en Ilias Bulaid het commentaar zullen verzorgen. Goed geregeld van Enfusion.

Julie Kitchen
25-10-2018, 14:34
Watch Enfusion Talents #61 on the Enfusion stream www.enfusionlive.com and Enfusion #73 on the stream and VICELAND Tv Channel.
Start times shown below...

Enfusion Talents #61 Oberhausen, Germany 27.10.2018
Local start time: 18.45 / GMT: 16.45

1. 3X3 67 Kg
Khalid El Moukadam (Morocco) vs Ali Rezaie (Germany)

2. 3X3 65 Kg
Hamza Essalih (Morocco) vs Eddy Nait-Slimani (France)

3. 3X3 72.5 Kg 4 Man Qualification Tournament
Mohammed Lazrak (Morocco) vs Karim Allouss (Morocco)

4. 3X3 72.5 Kg 4 Man Qualification Tournament
Nordin van Roosmalen (The Netherlands) vs Bilal Loukili (Morocco)

5. 5X2 67 Kg FEMALE WORLD TITLE
Sarah Göbel (The Netherlands) vs Johanna Kruse (Germany)

6. 3X3 63 Kg SUPERBOUT
Soufiane Kaddouri (Morocco) vs Andrej Bruhl (Germany)

7. 3X3 72.5 Kg 4 Man Final Tournament
Winner Fight 3 () vs Winner Fight 4 ()

8. 3X3 HEAVYWEIGHT
Mohamed Abdallah (Germany) ( vs Andre Schmeling (Germany)


ENFUSION #73 Oberhausen, Germany 27.10.2018
Local start time: 21.30 / GMT: 19.30

1. 3X3 85 Kg
Ulrik Bokeme (Congo) vs Selahattin Sahin (Turkey)

2. 3X3 70 Kg
Enriko Kehl (Germany) vs Jordan Watson (England)

3. 5X3 HEAVYWEIGHT WORLD TITLE
Levi Rigters (The Netherlands) vs Martin Pacas (Slovakia)

4. 5X3 95 Kg WORLD TITLE
Bogdan Stoica (Romania) vs Levi Kuyken (Belgium)

5. 3X3 70 Kg SUPERBOUT
Tayfun Ozcan (Turkey) vs Amansio Paraschiv (Romania)

6. 5X3 75 Kg WORLD TITLE
Aziz Kallah (Morocco) vs Endy Semleer (The Netherlands)

Eindbaas
27-10-2018, 23:02
Nu live te zien op Viceland

Eindbaas
28-10-2018, 00:11
Wtf! Ik had Martin Pacas als winnaar. Hebben de juryleden de vijfde ronde niet gezien?! Pacas maakte meer punten tegen het talent.

S.B.
28-10-2018, 00:15
Rigters gewonnen?

JBW
28-10-2018, 00:27
Wtf! Ik had Martin Pacas als winnaar. Hebben de juryleden de vijfde ronde niet gezien?! Pacas maakte meer punten tegen het talent.

Vond dat de enige duidelijke ronde ook

Eindbaas
28-10-2018, 00:31
Yep, Rigters..

Mooie wedstrijd van Bogdan Stoica heeft die Kuyken afgemaakt met die hoge knieën. Deed het beter dan zijn broer in WFL tegen Kuyken.

largo0
28-10-2018, 00:53
Yep, Rigters..

Mooie wedstrijd van Bogdan Stoica heeft die Kuyken afgemaakt met die hoge knieën. Deed het beter dan zijn broer in WFL tegen Kuyken.

Bogdan is een betere vechter dan Andrei.

killroy
28-10-2018, 00:57
Ik ben ook wel te spreken over het commentaar. Fred is vertrouwd en altijd top, Ilias verrast mij positief. Dit doen ze goed.

JBW
28-10-2018, 01:01
Ik ben ook wel te spreken over het commentaar. Fred is vertrouwd en altijd top, Ilias verrast mij positief. Dit doen ze goed.

Mis alleen nog "met kwade intenties"

JBW
28-10-2018, 01:12
Over dat werpen zit Fred er wel gewoon naast naar mijn mening

Eindbaas
28-10-2018, 01:22
Terechte winnaar Endy Semeleer!! Die onnodige worpen sloeg nergens op van Kallah. Als hij wist dat hij die belt kwijt was voor de eerste ronde, pure frustratie.

Eindbaas
28-10-2018, 01:23
Aziz Kallah had "kwade intenties"

The Doctor
15-11-2018, 14:06
Dit weekend Enfusion Groningen live om 20.30 op Viceland.
Zaterdag 17 november.

Eindbaas
07-12-2018, 21:33
Nu op Viceland tv. Enfusion 77 Abu Dhabi