PDA

View Full Version : 8 December, Glory Rotterdam



Pat82
20-10-2018, 21:35
Zie zojuist dat er 8 man heavyweight toernooi zal worden afgewerkt. Benieuwd of Tavares erbij is. En of ze Badr en Rico ook indelen.

Pat82
20-10-2018, 21:39
Jamal Ben Saddik, Guto Inocente, Benjamin Adegbuyi en Jahfarr Wilnis zijn vier van de acht deelnemers die aangekondigd zijn. De overige vier zwaargewichten worden op een later tijdstip bekendgemaakt.

R.D.N
20-10-2018, 23:29
Jamal Ben Saddik, Guto Inocente, Benjamin Adegbuyi en Jahfarr Wilnis zijn vier van de acht deelnemers die aangekondigd zijn. De overige vier zwaargewichten worden op een later tijdstip bekendgemaakt.

Badr erbij,zal wel te duur worden.
Hij kan wel ff aan de top komen als die het zou winnen.

Pat82
20-10-2018, 23:49
Lijkt me ook onzinnig toernooi. Van de 4 genoemde namen heeft Verhoeven er al 3 vrij recent verslagen. Wie zit te wachten op een eventuele rematch tussen Verhoeven en Inocente? En mocht Badr zin/lef hebben voor een rematch met Verhoeven, kan de winnaar van dit event ook op zijn kin kloppen, dan boekt Glory natuurlijk gewoon Rico vs Badr 2.

Eindbaas
21-10-2018, 09:32
Vet!! Misschien lezen ze bij Glory toch wel stiekem mee op het MF forum.

largo0
21-10-2018, 16:15
Ik hoop op deze 4: Badr Hari, Antonio Plazibat, Mannaart, Ibrahim El Bouni

micha
23-10-2018, 10:12
Badr en Rico erin. lekker spannend en er valt wat te winnen

Lorenzo
23-10-2018, 13:32
Denk dat dit heel groot kan worden. Eindelijk slaat het nu ook aan bij het grote publiek in Nederland.
Betekend dat ze de prijzenpot ook kunnen opschroeven.

largo0
23-10-2018, 13:51
Badr en Rico erin. lekker spannend en er valt wat te winnen

Je kan inderdaad Rico er ook in gooien. Ik vind dat zo'n toernooi ook een titel verdient zoals bij de K-1. Daar had je een Heavyweight titel en een K-1 WGP cup. Dan kunnen we ook zien uit welke hout Rico is gesneden op toernooi vlak.

Eindbaas
23-10-2018, 18:40
Indd, Rico hoort er eigenlijk ook bij. Ik denk dat hij ook een keer in zijn sport carrière een 8 mans toernooi wil winnen als King of Kickboxing.

Pat82
23-10-2018, 22:39
De Roemeen Benjamin Adegbuyi is voor het toernooi als nummer één van de plaatsingslijst aangemerkt. Ben Saddik is de nummer twee. Zij treffen respectievelijk de nummers acht en zeven van de lijst. Wilnis en Inocente zijn de nummers drie en vier, zij nemen het op tegen de nummers zes en vijf. Wie dat zijn is nog niet bekend.

De namen van twee van de vier uitdagers zijn al bekend. Dat zijn de Australiër Junior Tafa en de Slowaak Tomas Mozny. De andere twee worden op een later tijdstip bekendgemaakt. De vier worden op een willekeurige manier gerangschikt.

Winnaar krijgt 100.000 euro.

mrtweakbox
24-10-2018, 11:46
Het evenement in de arena was ook top dus ik heb vanochtend gewoon weer 2 kaartjes gehaald: zin in!

Eindbaas
24-10-2018, 16:36
Vechtkaart van GLORY 62

GLORY heeft vandaag details onthuld over het laatste event dit jaar dat op 8 december plaatsvindt in Rotterdam Ahoy. Acht van de beste vechters uit de zwaargewichtdivisie strijden in een toernooi op één avond om het prijzengeld van in totaal $ 150.000,- tijdens GLORY 62 Rotterdam.

Tweevoudig titeluitdager en drievoudig zwaargewichttoernooiwinnaar Benjamin “Mister Gentleman” Adegbuyi is als nummer 1 geplaatst vanwege drie zeges op rij. De Marokkaans-Belgische reus Jamal Ben Saddik is de nummer 2 van het toernooi.

De overige zes deelnemers aan het toernooi worden willekeurig ingedeeld tijdens een persconferentie later dit jaar, waarbij de regelmatige terugkerende vechter Jahfarr Wilnis en Guto Inocente, de uitdager van Rico Verhoeven in september jl, die beiden ingeloot kunnen worden als nummer 3 of 4.

Hoofdprijs
Tot de zwaargewichten die willekeurig worden ingedeeld als nummers 5 tot en met 8 behoren de 21-jarige knock-out-artiest Junior Tafa, Tomas “The Giant Slovak” Mozny en nog twee vechters die later worden aangekondigd.

Naast de hoofdprijs van $ 100.000,- voor de winnaar van het toernooi, wordt de runner-up van het toernooi beloond met $ 30.000,-. Elke andere vechter die de halve finale bereikt ontvangt $ 10.000,-.

Nadat twee complete rondes van het toernooi zijn gestreden, keert de lichtzwaargewicht Luis Tavares na een zeer succesvolle periode buiten de organisatie, terug in de GLORY-ring. In het co-headline-gevecht van GLORY 62 Rotterdam neemt hij het op tegen een nog nader bekend te maken tegenstander.

De huidige vechtkaart voor GLORY 62 Rotterdam ziet er nu als volgt uit:
GLORY 62 Rotterdam

Finale zwaargewichttoernooi: winnaar gevecht E vs. winnaar gevecht F
Co-headline-gevecht lichtzwaargewicht: Luis Tavares vs. TBA
Halve finale zwaargewichttoernooi gevecht F: winnaar gevecht B vs. winnaar gevecht C
Halve finale zwaargewichttoernooi gevecht E: winnaar gevecht A vs. winnaar gevecht D
Kwartfinale zwaargewichttoernooi gevecht D: nummer 4 geplaatst vs. nummer 5 geplaatst
Kwartfinale zwaargewichttoernooi gevecht C: nummer 3 geplaatst vs. nummer 6 geplaatst
Kwartfinale zwaargewichttoernooi gevecht B: nummer 2 geplaatst vs. nummer 7 geplaatst
Kwartfinale zwaargewichttoernooi gevecht A: nummer 1 geplaatst vs. nummer 8 geplaatst

De indeling van het zwaargewichttoernooi is als volgt:

Nummer 1: Benjamin Adegbuyi
Nummer 2: Jamal Ben Saddik
Nummer 3: Getrokken uit pool 1
Nummer 4: Getrokken uit pool 1
Nummer 5: Getrokken uit pool 2
Nummer 6: Getrokken uit pool 2
Nummer 7: Getrokken uit pool 2
Nummer 8: Getrokken uit pool 2

Pool 1
Jahfarr Wilnis
Guto Inocente
TBA
TBA

Pool 2
Junior Tafa
Tomas Mozny
TBA
TBA

GLORY 52 Rotterdam wordt uitgezonden op Veronica tv
Voorafgaand aan het zwaargewichttoernooi vindt GLORY 62 SuperFight Series plaats, met zes gevechten tussen bekende gezichten en veelbelovende talenten.

De nummer 1-geplaatste lichtgewicht Marat Grigorian strijdt tegen Christian “Bad News” Baya, nu als nummer 4 geplaatst.

Grigorian staat bekend om zijn agressieve stijl en won zeven gevechten op rij, waarna hij in augustus op het nippertje verloor van lichtgewichtkampioen Sitthichai Sitsongpeenong tijdens GLORY 57 Shenzhen. De Angolese Baya is dit jaar al drie keer in actie gekomen. Tegen Grigorian wil hij zijn positie verbeteren om weer een gooi te kunnen doen naar de lichtgewichttitel.

Headliner
Het headline-gevecht van de GLORY 62 SuperFight Series is een rematch tussen twee top-vijf-lichtgewichten, de nummer 2 Tyjani “The Wonderboy” Beztati tegen de nummer 5 Stoyan “The Sniper” Koprivlenski. Bij hun eerste ontmoeting, tijdens de GLORY 49 prelims, versloeg Koprivlenski zijn rivaal Beztati in de laatste ronde van het lichtgewicht-uitdagerstoernooi. Nu, precies een jaar later, krijgt Beztati de kans zich daarvoor te revancheren.

Weltergewichtfenomeen Mohammed “The Destroyer” Jaraya zet zijn nummer 9-positie op het spel met een gevecht tegen Robbie “The Rabbit” Hageman.

Mohamed Mezouari
Na zijn eerste ronde-knockout op GLORY 59 in september jl., verwelkomt Miles Simson de 22-jarige nieuwkomer in het weltergewicht, Mohamed Mezouari bij de organisatie.

Na een eerste geslaagd gevecht onder de GLORY-vlag, neemt de ongeslagen Donovan Wisse het op tegen de Turkse Ertuğrul Bayrak Bayrak, die in het middengewicht bij de organisatie debuteert.

Tot slot gaat Roël Mannaart voor zijn tweede winst binnen de GLORY-ring, strijdend tegen Kirill Kornilov.

Hieronder de vechtkaart met zes gevechten in de GLORY 62 SuperFight Series:
GLORY 62 SuperFight Series
Lichtgewicht headliner: Marat Grigorian vs. Christian Baya
Lichtgewichtgevecht: Tyjani Beztati vs. Stoyan Koprivlenski
Weltergewichtgevecht: Mohammed Jaraya vs. Robbie Hageman
Weltergewichtgevecht: Miles Simson vs. Mohamed Mezouari
Middengewichtgevecht: Donovan Wisse vs. Ertuğrul Bayrak
Zwaargewichtgevecht (reserve gevecht toernooi): Roël Mannaart vs. Kirill Kornilov

GLORY 62 SuperFight Series wordt live en exclusief gestreamd via UFC FIGHT PASS op zaterdag 8 december vanaf 18:00 uur en tevens uitgezonden op Veronica televisie.

Tickets voor GLORY 62 Rotterdam – inclusief GLORY 62 SuperFight Series – zijn vanaf 9:00 uur op vrijdag 26 oktober hier verkrijgbaar: tickets.glorykickboxing.com.

Eindbaas
29-10-2018, 19:57
https://www.youtube.com/watch?v=c9XtdsXGnFo

Zou leuk zijn als ze Roman Kryklia en Nordine Mahieddine in het toernooi zouden zetten, beide hebben nergens een vaste vecht contract en kunnen dat toernooi best wel winnen. Rico en Badr zie ik niet gebeuren.

Eindbaas
07-11-2018, 02:26
https://www.youtube.com/watch?v=FgGQazCNzsw

largo0
07-11-2018, 15:05
Mezouari jongens, future champ.

Eindbaas
15-11-2018, 13:18
GLORY kondigde vandaag de laatste twee deelnemers aan voor een historisch zwaargewichttoernooi tijdens GLORY 62 dat op zaterdag 8 december plaatsvindt in Rotterdam Ahoy. Maar er was meer nieuws te melden.

Wellicht een teleurstelling voor de kickboks fans dat Rico Verhoeven en Badr Hari niet zoals verwacht op de jaarafsluiter staan van GLORY dit jaar, maar dat neemt niet weg dat het toernooi een knaller beloofd te worden. De aangekondigde partijen beloven vuurwerk.

We zien een aantal nieuwkomers zoals Hamicha (mootje) die zijn debuut maakt bij GLORY tegen Miles Simson tijdens de GLORY 62 SuperFight Series. Ook de Turkse Ertugrul Bayrak maakt zijn debuut en vecht tegen de ongeslagen Donovan Wisse (tijdens het enkele preliminary-gevecht).

Terugkeer van Luis Tavares
Zoals gezegd nemen op één avond acht van de beste vechters uit de zwaargewichtdivisie het tegen elkaar op. Zes van de acht deelnemers werden eerder al aangekondigd. De overgebleven twee toernooiplaatsen worden gevuld door het Duitse talent Mohamed Abdallah en GLORY-debutant Arkadiusz “Hightower” Wrzosek (Polen), die naar de organisatie komt na een succesvolle carrière als zowel amateur en professional in zijn thuisland.

Naast het zwaargewicht toernooi vindt tijdens GLORY 62 Rotterdam ook een co-headline-gevecht lichtzwaargewicht plaats tussen de naar GLORY terugkerende Luis Tavares en de Letse nieuwkomer Artur Gorlov. In totaal is er tijdens GLORY 62 Rotterdam $ 150.000,- aan prijzengeld te winnen.
Bron: https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/glory-62-rotterdam-geen-rico-vs-badr-overige-kickboks-partijen-beloven-vuurwerk/

JBW
15-11-2018, 14:19
Jaraya vecht ook niet

Eindbaas
15-11-2018, 20:55
Ja ik las het net. Jaraya heeft weer last van zijn hand. Jammer. Kan hij in 2019 goed hersteld terugkomen.
Ik denk dat de finale Adegbuyi vs Ben Saddik zal worden gezien de rest van de deelnemers en hoe ze elkaar zullen treffen.

Fightfan
16-11-2018, 02:34
Leuk dat jongens van el-Otmani nu ook meedoen.

Eindbaas
21-11-2018, 05:19
https://www.youtube.com/watch?v=BzBWlNwg7Vs

Eindbaas
24-11-2018, 08:58
Loting
De loting wordt 30 november uitgezonden op Veronica tv van 22:20 tot 23:20 uur. Het evenement GLORY 62 Rotterdam wordt zaterdag 8 december vanaf 19:30 uur uitgezonden op Veronica tv.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-62-zwaargewichttoernooi-wie-vecht-tegen-wie/

JBW
27-11-2018, 13:10
Heb wel zin in wat mokerslagen met kwade intenties

blackadder
28-11-2018, 18:50
Mohamed Abdallah doet mee aan dat toernooi.

lacrim
29-11-2018, 17:14
Kaartverkoop gaat niet echt lekker zonder Badr of Rico zie ik..

onne1983
29-11-2018, 17:38
Heb wel zin in wat mokerslagen met kwade intenties
Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

ZO.. Dat moest ik even kwijt

JBW
29-11-2018, 18:38
Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

ZO.. Dat moest ik even kwijt

Hahah dat dus.

Ben ook wel benieuwd wie als eerste een analyse maakt over guto en niet verder komt als: "hij heeft veel onverwachte technieken in huis."

Eindbaas
30-11-2018, 19:02
Kaartverkoop gaat niet echt lekker zonder Badr of Rico zie ik..
Zie jij ergens op tv dat ze deze vechtkaart promoten?
Ik kan me nog herinneren met WFL Final 16: Bonjasky vs Manhoef dat er zelfs reclame was in de bushaltes buiten Almere waar het event plaats vondt en ook op tv ruim voor de datum zag ik reclame spotjes voorbij komen van de WFL HW Final 16 en ook later HW Final 8.
Collega's op mijn werk die soms ook het kickboksen kijken weten geen eens niet dat er een 8 mans toernooi is op 8 december in de Ahoy. Ze vragen wel ineens af wanneer Jamal vs Badr of Rico vs Badr moet...

Hamicha zie ik binnen nu en twee jaar kampioen worden in het weltergewicht (77kg), dat is ook de sterkste divisie van Glory. Jaraya gaat hem niet worden tenzij hij naar de 70 kg gaat.

https://www.youtube.com/watch?v=g6Hfu__7oSM

Luis Tavares zal het opnemen tegen Arthur Gorlov, ik hoop voor Luis dat hij Gorlov niet zal onderschatten. Dat zagen wij ook bij die parij tegen Donegi Abena.

https://www.youtube.com/watch?v=d4CBo6KkHXE

JBS aan het voorbereiden met Overeem en nieuwe teamgenoot Lazaar.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/46820734_756929101360804_2312560376719343616_n.jpg ?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=8d4b2ca498bc506c7b85117baa9246af&oe=5C666EDB

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/46787320_756247278095653_4952585758918574080_o.jpg ?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=e3dbac6314a1b88a81e422fa5832dd73&oe=5C696154

Eindbaas
30-11-2018, 19:12
Ik wil wat Mokerslagen met kwade intenties aan die Sander Schrik uitdelen, elke keer als hij weer zo een kut cliche er in gooit.. Tenenkrommend slap gelul van die droplul!

ZO.. Dat moest ik even kwijt

Haha die gast blijft vreselijk met zijn WWE one liners.


Benjamin Adegbuyi aan het sparren met Rico. Voorbereiden voor Glory 62 8 man toernooi. Onne, dit zou je eens laten zien aan die Roemeense nationalist genaamd Broadcast van Sherdog, vast wel dat hij zegt dat Rico vals speelt :hugegrin:

https://www.youtube.com/watch?v=1GtBcMjYY3A

lacrim
01-12-2018, 23:37
Snap ook niet waarom Glory na jarenlang nog steeds geld investeerd in het “veroveren” van de amerikaanse markt. Is nu wel duidelijk toch dat die amerikanen niks met het kickboksen hebben?

Ze stoppen zoveel geld in die evenementen in amerika terwijl het niks oplevert. Hoog uit 900 man in het publiek. Kunnen ze net zo goed dat geld investeren in beter fightcards, nieuwe talenten of een eventuele comeback naar japan..

Eindbaas
02-12-2018, 09:08
Mee eens lacrim, zou graag Glory terug willen zien in Tokyo. Je ziet aan Kunlun fight, Krush/K1 en One FC dat het Kickboksen nog wel leeft in Azië. Europa en Azië daar leeft het.
De Amerikaanse events worden ook uitgezonden op het slecht bekeken Espn 3 en soms op Espn News dus niet op de goed bekeken Espn 1. Bij de vorige tv deal die ze hadden met Spike was het beter te vinden voor het Amerikaanse tv publiek. Maar achter de schermen werkte in die tijd Spike samen met concurrent Bellator daar uit is ook Bellator Kickboxing ontstaan.
Betere tv deal in Amerika zou wellicht iets beter zijn maar of ze de markt daar echt gaan veroveren? Tenzij uit het niks een goede Amerikaanse zwaargewicht komt die even Rico zal onttronen, zie ik het niet gebeuren dat ze daar de markt echt gaan veroveren.

Het is nu duidelijk wie tegen wie moet:

Kwartfinale gevecht A: Benjamin Adegbuyi vs. Arkadiusz Wrzosek
Kwartfinale gevecht B: Jamal Ben Saddik vs. Junior Tafa
Kwartfinale gevecht C: Jahfarr Wilnis vs. Tomas Mozny
Kwartfinale gevecht D: Guto Inocente vs. Mohammed Abdallah
Halve finale gevecht E: winnaar gevecht A vs. winnaar gevecht C
Halve finale gevecht F: winnaar gevecht B vs. winnaar gevecht D

Finale zwaargewichttoernooi: winnaar gevecht E vs. winnaar gevecht F

Hoe het er nu uitziet denk ik dat de finale Adegbuyi vs Ben Saddik zal worden. Aangezien JBS toch wel wisselvallig presteert in zijn hele carrière zie ik Benjamin Adegbuyi dit toernooi winnen aangezien hij al drie x een 4 man toernooi heeft gewonnen, de man met de meeste ervaring met toernooi vechten. Winnaar zou ik wel willen zien tegen Rico voor de titel.

Eindbaas
02-12-2018, 14:02
https://www.youtube.com/watch?v=5-Wi51xaYfE

https://www.youtube.com/watch?v=r0SQd9ITW5E

https://www.youtube.com/watch?v=bbouNQ25iOg

https://www.youtube.com/watch?v=pdoKQ12JTNA

https://www.youtube.com/watch?v=cqTH67ttTiE

onne1983
03-12-2018, 10:11
Haha die gast blijft vreselijk met zijn WWE one liners.


Benjamin Adegbuyi aan het sparren met Rico. Voorbereiden voor Glory 62 8 man toernooi. Onne, dit zou je eens laten zien aan die Roemeense nationalist genaamd Broadcast van Sherdog, vast wel dat hij zegt dat Rico vals speelt :hugegrin:

https://www.youtube.com/watch?v=1GtBcMjYY3A

Ja, echt bloeddrukverhogend, als die gozer nog een beetje kennis had, dan was het wat anders. Maar de kijker die niks van Kickboksen af weet, zal ook niks leren van deze gozer.

haha Wat is die gast lekker makkelijk om op te naaien.. Wat is jouw username op sherdog? Dan zal ik je eens via PM doorsturen wat hij mij allemaal privé stuurt..

lacrim
03-12-2018, 20:01
Ik zie adegbuyi dit toernooi pakken. JBS is een beest als hij in vorm is/ fit is alleen hij is zo wisselvallig. Maarja het blijft een toernooi kan van alles gebeuren

micha
05-12-2018, 06:46
zie ik het nou verkeerd of zijn er niet zoveel kaarten verkocht? dat is toch raar met zo'n evenement. Misschien omdat het nu live wordt uitgezonden op Veronica?

Capo dei capii
05-12-2018, 07:44
Ze missen gewoon een echte publiekstrekker op het affiche. Je hebt gewoon een Badr of Rico om zo iets uit te verkopen. Deze namen die er nu staan zeggen de normale Nederlander niet zo heel veel. Denk ook dat de kijkcijfers zonder Badr en Rico niet heel bijzonder gaat zijn.

S.B.
05-12-2018, 07:55
Denk dat he ook een rol speelt dat dit het tweede event in Nederland is in 2.5 maand.

JBW
05-12-2018, 10:06
Denk dat he ook een rol speelt dat dit het tweede event in Nederland is in 2.5 maand.

En december he, dure maand.

onne1983
05-12-2018, 11:38
En december he, dure maand.

Bard tegen Rico was ook in December.. Die kaarten waren nog een slag duurder en was in Oberhausen. en toch zat het vol met Nederlanders. :-)

S.B.
05-12-2018, 11:50
Bard tegen Rico was ook in December.. Die kaarten waren nog een slag duurder en was in Oberhausen. en toch zat het vol met Nederlanders. :-)
Lees je wat je zegt. Badr tegen Rico, nu krijg je de nummer 7 tegen de nummer 8 en verder ook niet echt namen waar je stijl van achterover slaat.

largo0
05-12-2018, 13:01
De toernooi matchmaking vind ik wel interessant dus het kan een leuke kwartfinale worden. Nu kunnen de vechters die lagere gerankt staan laten zien dat ze wel degelijk kunnen kickboxen. Als het allemaal bevalt heb je een toernooi voor in de toekomst die meer kijkers zal trekken.

JBW
05-12-2018, 13:02
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.

largo0
05-12-2018, 14:03
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.

Zeker goeie matchups.

Ik heb alleen de prelim card niet gezien?

onne1983
05-12-2018, 14:33
Lees je wat je zegt. Badr tegen Rico, nu krijg je de nummer 7 tegen de nummer 8 en verder ook niet echt namen waar je stijl van achterover slaat.
Dat bedoel ik dus! Als de kaart goed is, maakt de datum niet uit!

mrtweakbox
05-12-2018, 15:03
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de gevechten buiten het toernooi.

Bedoel je: in het publiek? :D

Zag deze week ook een advertentie op FB met sterk afgeprijsde kaarten - zelf heb ik al kaarten maar ik vond de prijs ook best wel aan de hoge kant als ik eerlijk ben

JBW
05-12-2018, 16:35
Zeker goeie matchups.

Ik heb alleen de prelim card niet gezien?
Wisse tegen Bayrak de rest is main of superfight

JBW
05-12-2018, 16:36
[QUOTE=mrtweakbox;1330590]Bedoel je: in het publiek? :D

Nee de superfights😊

Eindbaas
06-12-2018, 05:38
Ja, echt bloeddrukverhogend, als die gozer nog een beetje kennis had, dan was het wat anders. Maar de kijker die niks van Kickboksen af weet, zal ook niks leren van deze gozer.

haha Wat is die gast lekker makkelijk om op te naaien.. Wat is jouw username op sherdog? Dan zal ik je eens via PM doorsturen wat hij mij allemaal privé stuurt..

Ik heb sinds kort daar een account aangemaakt, maar ik kan daar nog niet reageren op de topics. Endboss is mijn username. Ik ben benieuwd wat hij je allemaal prive stuurt :D. Hij blijft erbij dat Ghita alle twee de partijen tegen Rico heeft gewonnen. Ik ben geen fan van Rico zijn vechtstijl maar dan heb je echt een goede bril nodig dat je Ghita overtuigend zit winnen en ook dat JBS van Londt heeft verloren.... wanneer dan in Superkombat? Want zo ver ik weet is er maar een partij geweest tussen die twee en dat was in the Dutchie Glory, met een andere uitslag. Trouwens over Superkombat ik hoor niks meer van ze. Bestaan ze nog?

Inside Glory 62. Ik ben wel ook benieuwd naar de Inocente vs Abdellah partij. Mo Abedellah heeft dit jaar nog de A1WCC toernooi gewonnen even kijken hoe hij het doet tegen de iets ervaren zwaargewichten.

https://www.youtube.com/watch?v=YaRrwL09pc8

https://www.youtube.com/watch?v=rD26euX0ckw

https://www.youtube.com/watch?v=PmoELX1tEOo

https://www.youtube.com/watch?v=b3yUOLWmxuA

Pat82
06-12-2018, 15:06
Krijg net mail dat ik als trouwe bezoeker van Glory twee gratis kaartjes krijg... Ze krijgen het blijkbaar niet vol...

mrtweakbox
06-12-2018, 16:34
Krijg net mail dat ik als trouwe bezoeker van Glory twee gratis kaartjes krijg... Ze krijgen het blijkbaar niet vol...

Nou dan vraag ik me af welke mail ik krijg als trouwe bezoeker die al kaarten heeft gekocht :pimp:

Eindbaas
06-12-2018, 19:16
JBS en Roel Mannaart op bezoek bij Televaag.
https://youtu.be/3P81CZOBY3Y

JBW
06-12-2018, 19:32
Krijg net mail dat ik als trouwe bezoeker van Glory twee gratis kaartjes krijg... Ze krijgen het blijkbaar niet vol...

Moeten ons pas zorgen gaan maken als ik gratis kaartjes krijg.

Eindbaas
07-12-2018, 15:36
De officiële weging. Volgende Glory event is in februari in Houston, Texas.
Junior Tafa denkt dat hij de nieuwe Mark Hunt is? Probeert heel erg stoer over te komen maar het is eerder lachwekkend.
https://youtu.be/eVnU0Vj2J3Q

Kemal
07-12-2018, 17:51
https://www.youtube.com/watch?v=Le0XPLF3BhI

micha
08-12-2018, 10:52
Fight Night !! WAR Jamal ben saddik!!! War Marat Grigorian!!!!

largo0
08-12-2018, 11:46
Benieuwd wat JBS gaat doen. Het is nu of nooit. Vechter die de hoogste ko ratio heeft van het toernooi maar ook degene met de zwakste kin/vechtlust als t tegen zit.

R.D.N
08-12-2018, 13:15
De officiële weging. Volgende Glory event is in februari in Houston, Texas.
Junior Tafa denkt dat hij de nieuwe Mark Hunt is? Probeert heel erg stoer over te komen maar het is eerder lachwekkend.
https://youtu.be/eVnU0Vj2J3Q

Nou inderdaad zeg wat een clown pfff denk echt dat ben saddik ze kop achterste voren slaat

e-type
08-12-2018, 13:39
haha, kijk JBS z'n buik inhouden :lol:

micha
08-12-2018, 13:42
haha, kijk JBS z'n buik inhouden :lol:hij is in zijn best shape ever

e-type
08-12-2018, 14:19
Inderdaad, hij heeft de kracht om zijn buik een keer in te houden.

micha
08-12-2018, 17:37
Nou inderdaad zeg wat een clown pfff denk echt dat ben saddik ze kop achterste voren slaatx2

LightHeavyWeight
08-12-2018, 17:43
JBS ziet er prima uit hoor, eindelijk echt getraind.

blackadder
08-12-2018, 17:47
De officiële weging. Volgende Glory event is in februari in Houston, Texas.
Junior Tafa denkt dat hij de nieuwe Mark Hunt is? Probeert heel erg stoer over te komen maar het is eerder lachwekkend.
https://youtu.be/eVnU0Vj2J3Q
Tafa mag wel wat meer gaan bench pressen en zijwaardse planken gaan doen. Moi. From fat to fit.

micha
08-12-2018, 18:15
JBS ziet er prima uit hoor, eindelijk echt getraind.hij heeft er echt keihard voor gewerkt

JBW
08-12-2018, 18:27
Ik zie op insta dat je vanaf 18:00 op Veronicatv kunt kijken. Is dit gratis?

Lowkick92
08-12-2018, 19:00
ik zie niks, niet online en niet op de zender

Lowkick92
08-12-2018, 19:04
we zijn live!

https://www.veronicatv.nl/programmas/glory-kickboxing/videos/JxW9boBDQ3D/glory-62-rotterdam/

JBW
08-12-2018, 19:07
ik zie niks, niet online en niet op de zenderAccount aanmaken

Eindbaas
08-12-2018, 19:27
Vanaf 19.30 live op Veronica TV te zien.

Eindbaas
08-12-2018, 19:30
https://youtu.be/Q1WXvaxOVDI

bananenplukster
08-12-2018, 20:07
Hamicha vs Simson...

Spoiler

Wat een debuut, een goed geplaatste highkick. Binnen 1.53 een knockout voor Hamicha!

JBW
08-12-2018, 20:52
Kan aan mij liggen, maar ik vind Yousri beetje ongeïnteresseerd over komen betreft zn eigen "gymgenoten". Of hij probeert gewoon heel neutraal te blijven.

JBW
08-12-2018, 20:57
Ochgod, de ring is een porseleinkast en Marat is een olifant. ~ Sander Schrik

bananenplukster
08-12-2018, 21:04
Kan aan mij liggen, maar ik vind Yousri beetje ongeïnteresseerd over komen betreft zn eigen "gymgenoten". Of hij probeert gewoon heel neutraal te blijven.

Ik had her gevoel dat hij neutraal probeerde te blijven als co commentator. Wat is die Sander schrik irritant dat ik er zelf van schrik!

blackadder
08-12-2018, 21:40
Die Veronica stream doet me denken aan de goeie ouwe K1 tijd. Die streams moesten ook om de haferklap ververst worden.

bananenplukster
08-12-2018, 21:45
Wauwwwwww Junior Tafa heeft zijn praatjes waargemaakt, ongelofelijk!

Bromios
08-12-2018, 21:46
Wauwwwwww Junior Tafa heeft zijn praatjes waargemaakt, ongelofelijk!

Ja, echt he ? Wat een droeftoeter. Hij moet zijn tok-strik diploma maar eens gaan halen.

blackadder
08-12-2018, 21:58
Klopt het dat Badr Hari commentator is bij dit evenement.?
Nee. Youssri of zo.

bananenplukster
08-12-2018, 22:04
Klopt het dat Badr Hari commentator is bij dit evenement.?

Nee dat is Yousri belgaroui, middleweight vechter bij glory en vechter bij Mike’s gym.

bananenplukster
08-12-2018, 22:05
Ja, echt he ? Wat een droeftoeter. Hij moet zijn tok-strik diploma maar eens gaan halen.

Inderdaad. Ik had er eigenlijk meer van verwacht maar ben toch blij met de uitslag.

Suplex
08-12-2018, 22:28
Wan een drama het niveau tot nu toe alleen BA zag er goed uit. De rest zwaar onder de maat.

bananenplukster
08-12-2018, 22:29
Klopt het dat Badr Hari commentator is bij dit evenement.?

Ze hebben hem wel gevraagd maar Sander Schrik wilde het liever niet omdat hij soms met kwade intenties gevechten becommentarieerd uhum🙄

bananenplukster
08-12-2018, 22:31
Wan een drama het niveau tot nu toe alleen BA zag er goed uit. De rest zwaar onder de maat.

Helemaal mee eens! Dat je weet dat je een toernooi moet vechten maar na 1 ronde er helemaal door heen zit dat snap ik niet(guto).

blackadder
08-12-2018, 22:43
Wilnis draait nu beter dan in zn eerste partij.

Anderson
08-12-2018, 22:48
leuke partij

Anderson
08-12-2018, 22:49
Die commentator is echt zwaar irritant kunnen ze hem niet vervangen voor Maxime Hartman.

blackadder
08-12-2018, 22:51
Zoooooo

Eindbaas
08-12-2018, 22:52
Pfff wat een hoge trap! Wilnis ging goed slapen.

bananenplukster
08-12-2018, 22:52
Zoooooo

Die zat er goed op!

blackadder
08-12-2018, 22:54
Die zat er goed op!
Echt.
Zou lachen zijn als Guto zometeen JBS ko slaat en dan tegen BA moet.

lacrim
08-12-2018, 22:55
Adegbuyi pakt dit toernooi

blackadder
08-12-2018, 23:00
Wat een jankbek die Tafa.

Eindbaas
08-12-2018, 23:01
Haha echt he kinderachtige figuur die Tafa. Neppe Mark Hunt

blackadder
08-12-2018, 23:04
Haha echt he kinderachtige figuur die Tafa. Neppe Mark Hunt
Kan me niet herinneren dat Hunt ooit zo heeft lopen janken. Omdat ie zo arm is en niemand m wil spomsoren kan ie zich geen nieuwe torque veroorloven. Ga toch weg.

bananenplukster
08-12-2018, 23:04
Echt.
Zou lachen zijn als Guto zometeen JBS ko slaat en dan tegen BA moet.

Je weet het maar nooit met de zwaargewichten...de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

blackadder
08-12-2018, 23:11
Eerste ronde duideklijk voor Guto. JBS mag wel aan de bak gaan.

Eindbaas
08-12-2018, 23:18
Terechte finale BA vs JBS. Wel een strijder die Guto

blackadder
08-12-2018, 23:39
Extra ronde.

Eindbaas
08-12-2018, 23:43
Het kan beide opgaan tussen Tavares en Gorlov. Leuke pot.

blackadder
08-12-2018, 23:46
Tavares dus.

blackadder
08-12-2018, 23:50
K2 Pakistan? Huh?

taygym
08-12-2018, 23:52
De Bonte sloeg die Gorlov er uit op 85 kg. 10 kg bij gegeten.

taygym
08-12-2018, 23:53
En nu Adegbuyi of Sadik?

taygym
08-12-2018, 23:56
Wow

blackadder
08-12-2018, 23:56
Zooo ey

bananenplukster
08-12-2018, 23:58
Micha had toch gelijk, in de vorm van zijn leven! E-type ondanks het inhouden van zijn buik.......

Eindbaas
08-12-2018, 23:59
Netjes hoor!! Mooie K.O. WAR JBS

Bromios
09-12-2018, 00:01
Prima pot en inderdaad een stukkie minder vet. Kan nog wel het een en ander af dan kan hij het Rico nog moeilijk maken.

Toch tof die zwaargewicht toernooien. Volgende keer Rico er ook gewoon bij.

Eindbaas
09-12-2018, 00:07
Leuk toernooi! Mogen ze elke jaar doen. Goed dat JBS met een hand nog doorgaat mag Hari een voorbeeld aan nemen.

e-type
09-12-2018, 00:08
Toernooi-element doet het veel beter op tv dat losse fights.

Respect voor JBS, hopen dat het meevalt met zijn hand. Godver, gewoon met één hand Adeqbui eruit meppen. Hopen op die pot tegen Badr.

blackadder
09-12-2018, 00:09
Niks mooiers dan een 8 mans toernooi.
Helemaal als je t gratis kunt kijken.
:lol:

lacrim
09-12-2018, 00:13
Wowwwww, jamal hield zich dan toch in de 1e en 2e partij! Slim zijn energie bespaard. Op deze wijze adegbuyi er uit slaan met een gebroken hand verdient wel echt credits

largo0
09-12-2018, 00:15
Respect JBS!

Volgende jaar een 70/77 KG toernooi en een Heavyweight toernooi svp.

blackadder
09-12-2018, 00:29
Gewoon een toernooi voor elke gewichtsklasse.

LightHeavyWeight
09-12-2018, 01:42
Ik vond dat die Youssri het leuk deed!
Mooi event zo, echt van genoten. Maar als die Benjamin scherper was geweest had hij JBS kunnen pakken.

Fightfan
09-12-2018, 08:41
Ik vond dat die Youssri het leuk deed!
Mooi event zo, echt van genoten. Maar als die Benjamin scherper was geweest had hij JBS kunnen pakken.

Ja dan kun je ook redeneren dat als JBS zijn hand niet blesseerde hij nog eerder klaar was geweest.
Terechte winnaar Jamal.

Ik vond beide vechters van Mousid gym mooie resultaten geboekt hebben.
Ik moet Ertugul nog kijken.
Tavares had echt een goede tegenstander, mooie partij.

R.D.N
09-12-2018, 09:32
Ik vond dat die Youssri het leuk deed!
Mooi event zo, echt van genoten. Maar als die Benjamin scherper was geweest had hij JBS kunnen pakken.

Als ja,als me kont een oven was konden we broodjes bakken.
heel sterk gevochten die ben saddik terwijl ik me geld op die Roemeen had gezet.
ik denk dat Jamal het Rico echt heel moeilijk kan maken in deze vorm.
wil hem ook wel zien tegen Badr,denk dat ie Badr k.o slaat.

Capo dei capii
09-12-2018, 11:09
Toernooi blijft altijd leuk om te zien. Helaas was niveau wel heel erg laag op Jamal na dan.

Bromios
09-12-2018, 11:23
Die Taveres in het interview later op de avond:

Ik ben een 2 klassen kampioen net als McGregor :lol:.
Ik domineerde hem volledig; speelde met hem :lol:

Was een leuk potje hoor, daar niet van; maar dit slaat helemaal nergens op.

LightHeavyWeight
09-12-2018, 11:30
Ja dan kun je ook redeneren dat als JBS zijn hand niet blesseerde hij nog eerder klaar was geweest.
Terechte winnaar Jamal.



Daar doel ik uiteraard ook op, daar lag zijn kans. Als hij dat opgemerkt zou hebben kon hij meer naar JBS zijn rechterkant bewegen om die linker te ontwijken. JBS was gister de allersterkste, daar niet van.
Je mag hier toch hopelijk wel een beetje discussiëren he? Het is al zo gezellig hier.

Kemal
09-12-2018, 11:57
dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek. De kaatste partij van JBS was leuk en hij is de terechte winnaar. Volgende keer Rico en/of Badr aan een kaart toevoegen en dan zijn de kaarten ook binnen no time uitverkocht en is er iig meer ambiance

Kemal
09-12-2018, 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=j0HMHzUL_w8

Kemal
09-12-2018, 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=wLW5jdQexY8

Kemal
09-12-2018, 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=vh1HNJXK8VQ

Kemal
09-12-2018, 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=mUoBhIyPK4k

Tony Galento
09-12-2018, 12:04
Ja dan kun je ook redeneren dat als JBS zijn hand niet blesseerde hij nog eerder klaar was geweest.
Terechte winnaar Jamal.

Ik vond beide vechters van Mousid gym mooie resultaten geboekt hebben.
Ik moet Ertugul nog kijken.
Tavares had echt een goede tegenstander, mooie partij.

Volgens mij had hij kramp in z'n schouder. Dat is wat hij zelf zegt.

R.D.N
09-12-2018, 12:39
Die Taveres in het interview later op de avond:

Ik ben een 2 klassen kampioen net als McGregor :lol:.
Ik domineerde hem volledig; speelde met hem :lol:

Was een leuk potje hoor, daar niet van; maar dit slaat helemaal nergens op.

Pfff inderdaad die Taveres denk echt dat ie koning is,doet zo stoer in al die interviews dat je spontaan een hekel aan hem krijg.

Eindbaas
09-12-2018, 13:03
Ik zag ook op FB een foto van zijn rechterhand van JBS tijdens een interview. Zag er behoorlijk opgezwollen uit. Maar niet verwacht dat hij zo overduidelijk zou winnen van de favoriet Benny. Dat waren linkse harde mokerslagen met kwade intenties.
Artikel in het AD
https://youtu.be/Q1WXvaxOVDI

Tavares kan zichzelf goed promoten het is ook een leuke vechter maar die partij tegen Gorlov was het voor mij echt 50/50. De winst kon net zo goed naar Gorlov gaan alleen voor Tavares was het een thuiswedstrijd dat is altijd een voordeel. Ik wil Luis Tavares een remacht zien vechten tegen Donegi Abena die hij dit jaar nog had onderschat en van terecht verloor en partij tegen Michelleti die ook een heel goed glory debut door de nr 2 te verslaan in de eerste ronde en dan pas een titleshot tegen de Rus Vakitov.

Mastenbroek
09-12-2018, 14:30
dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek.
Er zat juist veel meer sfeer in de zaal. Veel beter dan laatste Glory 59 in de Arena. Toen ging de zaal alleen los bij Groenhart!

e-type
09-12-2018, 14:56
Daar doel ik uiteraard ook op, daar lag zijn kans. Als hij dat opgemerkt zou hebben kon hij meer naar JBS zijn rechterkant bewegen om die linker te ontwijken. JBS was gister de allersterkste, daar niet van.
Je mag hier toch hopelijk wel een beetje discussiëren he? Het is al zo gezellig hier.

Maar da's toch onmogelijk om niet door te hebben als tegenstander zijnde? Die rechter sloopkogels die niet meer doorkomen, moet je toch opmerken? Ik heb het idee dat het pure vermoeidheid moet zijn geweest. Effe op automatische piloot doorknallen na tweemaal drie ronden vechten. JBS was beide keren wat sneller klaar en kon dus zelfs met 1 hand nog even alles geven.

Briant
09-12-2018, 15:35
Ik vond het een leuk toernooi. Ok de partijen op zich waren niet allemaal heel sterk, maar ik voelde wel de spanning en zag mensen afzien in de ring. Dat is een element wat je in losse partijen 3x3 nauwelijks ziet. Je zag dat die Guto bijvoorbeeld gewoon tekort kwam, maar toch de ring in stapte tegen de reus JBS. Ik vraag me dan af waar hij de kracht vandaan haalt om toch te vechten terwijl wij allemaal en hij zelf waarschijnlijk ook ergens wel zagen dat het een vrijwel onmogelijke klus werd.
Ik hoopte persoonlijk dat Benjamin Adegbuyi het toernooi zou winnen. Ik vind hem de meest complete vechter die er bij was. Maar in de halve finale moest hij behoorlijk diep gaan (ik vond dit echt een toppartij, waarbij ik spanning voelde en bij de high kick sprong ik bijna uit mijn stoel van verbazing). Door die partij kwam hij energie tekort tegen JBS die het door samenloop van omstandigheden een stuk minder zwaar had. Dat hij dan vervolgens met 1 arm Benjamin er uit slaat is echt een kers op de taart.
Dus ja, misschien niet de beste partijen op zichzelf, en ook niet de beste vechters die ik ooit in mijn leven heb gezien. Maar er was drama, afzien, spanning, tegenslag. Kortom, ik heb genoten.

Waar ik me wel aan irriteerde was Sander Schrik. Hij voegt echt niets toe aan het commentaar. Er valt zo veel te vertellen over de partijen en het toernooi, maar in plaats daarvan kwam de ene slechte one-liner na de andere. Echt hinderlijk. En die andere commentator was niet opgewassen tegen de aanwezigheid van Schrik, maar had wel duidelijk veel meer kennis van zaken. Ik snap dat je het laagdrempelig wilt houden voor het “klootjesvolk”, maar met deze inhoudsloze one liners schiet niemand iets op.

largo0
09-12-2018, 15:48
https://m.youtube.com/watch?v=gq1FIwAV-SI

Blijkbaar toch gebroken.

largo0
09-12-2018, 15:49
Ik vond het een leuk toernooi. Ok de partijen op zich waren niet allemaal heel sterk, maar ik voelde wel de spanning en zag mensen afzien in de ring. Dat is een element wat je in losse partijen 3x3 nauwelijks ziet. Je zag dat die Guto bijvoorbeeld gewoon tekort kwam, maar toch de ring in stapte tegen de reus JBS. Ik vraag me dan af waar hij de kracht vandaan haalt om toch te vechten terwijl wij allemaal en hij zelf waarschijnlijk ook ergens wel zagen dat het een vrijwel onmogelijke klus werd.
Ik hoopte persoonlijk dat Benjamin Adegbuyi het toernooi zou winnen. Ik vind hem de meest complete vechter die er bij was. Maar in de halve finale moest hij behoorlijk diep gaan (ik vond dit echt een toppartij, waarbij ik spanning voelde en bij de high kick sprong ik bijna uit mijn stoel van verbazing). Door die partij kwam hij energie tekort tegen JBS die het door samenloop van omstandigheden een stuk minder zwaar had. Dat hij dan vervolgens met 1 arm Benjamin er uit slaat is echt een kers op de taart.
Dus ja, misschien niet de beste partijen op zichzelf, en ook niet de beste vechters die ik ooit in mijn leven heb gezien. Maar er was drama, afzien, spanning, tegenslag. Kortom, ik heb genoten.

Waar ik me wel aan irriteerde was Sander Schrik. Hij voegt echt niets toe aan het commentaar. Er valt zo veel te vertellen over de partijen en het toernooi, maar in plaats daarvan kwam de ene slechte one-liner na de andere. Echt hinderlijk. En die andere commentator was niet opgewassen tegen de aanwezigheid van Schrik, maar had wel duidelijk veel meer kennis van zaken. Ik snap dat je het laagdrempelig wilt houden voor het “klootjesvolk”, maar met deze inhoudsloze one liners schiet niemand iets op.

Sander schrik "Kabooooooom"!

Hier zat wel wat inhoud in hahah.

Capo dei capii
09-12-2018, 15:57
Over 10 jaar zijn we niet anders gewend waarschijnlijk en dan hoort ie gewoon bij. Net als Ronald Wustenberg vroeger.

JBW
09-12-2018, 16:49
Vond beztati een beetje cocky tijdens zn gevecht, siert hem niet.

JBW
09-12-2018, 16:59
Tafa is wel groot van zak. Die zit namelijk er hoog.

Weet iemand wat er aan het einde van JBS zn partij nog was met die kerel aam de ring?

Eindbaas
09-12-2018, 17:05
Leek wel of JBS woordenwisseling had met Remon Daalder en met de hoek van Adegbuyi.

Bromios
09-12-2018, 17:58
dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek. De kaatste partij van JBS was leuk en hij is de terechte winnaar. Volgende keer Rico en/of Badr aan een kaart toevoegen en dan zijn de kaarten ook binnen no time uitverkocht en is er iig meer ambiance

Gewoon een week of 2 later en inderdaad Badr en Rico er ook bij. Ik had wel de indruk dat de ambiance goed was overigens.

Simon-chellie
09-12-2018, 23:04
Sfeer was gewoon lekker relaxed vond ik zelf.

Tja de partijen,

In mijn ogen staken BA en JBS er zwaar boven uit. Wilniss ook zeer sterke 2e pot neer gezet maar de rest gewoon bij lange na niet wat het moet zijn.

Maar goed, het kan altijd leuk en verrassend lopen in een toernooi.

Zullen BA en Rico wel tegen elkaar knokken mocht dit ooit in de planning staan? Aangezien ze dezelfde gym hebben ....!!

blackadder
09-12-2018, 23:37
Zullen BA en Rico wel tegen elkaar knokken mocht dit ooit in de planning staan? Aangezien ze dezelfde gym hebben ....!!
Waarom niet? Zelfde gym? So what? Zou de derde keer worden voor hun.

Fightfan
10-12-2018, 00:36
Daar doel ik uiteraard ook op, daar lag zijn kans. Als hij dat opgemerkt zou hebben kon hij meer naar JBS zijn rechterkant bewegen om die linker te ontwijken. JBS was gister de allersterkste, daar niet van.
Je mag hier toch hopelijk wel een beetje discussiëren he? Het is al zo gezellig hier.

Ja ik bedoelde er niets mee hoor.
Ik vind het juist jammer dat Jamal niet meer accent legt op zijn trappen. Hij zou dan nog gevaarlijker zijn.

Fightfan
10-12-2018, 00:40
Ik hoor niemand over Hamicha van el-Otmani Gym....Wat een debuut tegen een goede, sterke vechter.

FREE MURRAY
10-12-2018, 01:39
Ja ik bedoelde er niets mee hoor.
Ik vind het juist jammer dat Jamal niet meer accent legt op zijn trappen. Hij zou dan nog gevaarlijker zijn.

Ik denk dat JBS zich echt aan het ontwikkelen is naar een grote vechter. Die lange trappen tegen de buik zijn voor iedereen een gevaar en zijn linker stoot niet normaal hard. Hij slaat gewoon door ieder zijn dekking heen. Het enige wat hij niet moet doen is een brawl terecht komen want daar heeft hij de uithouding nog niet voor. Je zag heel eventjes tegen Tafa dat hij in de problemen kwam na een harde stoot maar zijn hoek corrigeerde hem door afstand te houden. Schilt is een maatje te groot maar Jamal als hij afgetraind is kan daar net onder komen en zal dan moeilijk te stoppen zijn. En toch vind ik Badr nog het mooiste vechten mijn top 3

1) Badr
2) Rico
3) Jamal

:-)

micha
10-12-2018, 08:12
Hamicha was top!!

LightHeavyWeight
10-12-2018, 10:12
dat 8mans toernooi was een lachertje zeg, was ook geen enkele sfeer te bekennen bij het publiek. De kaatste partij van JBS was leuk en hij is de terechte winnaar. Volgende keer Rico en/of Badr aan een kaart toevoegen en dan zijn de kaarten ook binnen no time uitverkocht en is er iig meer ambiance

Ben ik het niet mee eens.
Sowieso zit er meer potentie in toernooien maar dat doen ze gewoon te weinig. Hoost, Aerts enz. waren er op getraind. Zij waren ook een stuk lichter dan die gasten van tegenwoordig, die getraind zijn op max 9 minuten en daarna instorten.
Op Rico na, maar zijn fysiek en inhoud begrijp ik sowieso niet, dat is een ubermensch.

JBW
10-12-2018, 11:34
Ik hoor niemand over Hamicha van el-Otmani Gym....Wat een debuut tegen een goede, sterke vechter.
Klopt helemaal, ben wel benieuwd als hij tegen de top van de divisie staat. Worden zeker mooie gevechten

FREE MURRAY
10-12-2018, 12:39
Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.

micha
10-12-2018, 12:59
Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.

x2

JBW
10-12-2018, 21:13
Was dat blond vrouwke er ook dit keer? Normaal vaker in de ring te zien met microfoon. Dacht dat ze er altijd bij is

largo0
10-12-2018, 22:27
Ik zou Hamicha wel willen zien tegen Jaraya in zn volgende wedstrijd.

Die slaat Jaraya binnen 1 minuut neer.

blackadder
11-12-2018, 02:43
Ben ik het niet mee eens.
Sowieso zit er meer potentie in toernooien maar dat doen ze gewoon te weinig. Hoost, Aerts enz. waren er op getraind. Zij waren ook een stuk lichter dan die gasten van tegenwoordig, die getraind zijn op max 9 minuten en daarna instorten.
Op Rico na, maar zijn fysiek en inhoud begrijp ik sowieso niet, dat is een ubermensch.
Aerts woog toch altijd ergens tussen de 110 en 120?

largo0
11-12-2018, 13:50
Kijkcijfers waren rond de 300.000 toch?

FREE MURRAY
11-12-2018, 16:14
Kijkcijfers waren rond de 300.000 toch?


PSV vs Excelsior werd door 8 miljoen Mexicanen bekeken in Mexico. Stop een Mexicaanse vechter ertussen en je gaat hard in de kijkcijfers.

Eindbaas
11-12-2018, 19:25
https://www.youtube.com/watch?v=zN7IaORFiqc

https://www.youtube.com/watch?v=HvTQrMaxMG8

https://www.youtube.com/watch?v=_61-x5mqLAc

https://www.youtube.com/watch?v=daGHWl9Q7AI

https://www.youtube.com/watch?v=hidIwfOaVx0

LightHeavyWeight
11-12-2018, 22:05
Ik dacht onder de 110 maar kan het mis hebben.

Anderson
11-12-2018, 22:30
PSV vs Excelsior werd door 8 miljoen Mexicanen bekeken in Mexico. Stop een Mexicaanse vechter ertussen en je gaat hard in de kijkcijfers.

Mexicanen houden niet van kickboksen wel van boksen.