PDA

View Full Version : Ben Askren eindelijk naar de UFC?



CombatGuy
23-10-2018, 00:13
Ben Askren verklaart net op twitter dat hij met een kans van 98% gaat vechten voor de UFC. GE-WEL-DIG nieuws voor de échte die-hard martial arts fan!

Stel dat het doorgaat, in welke gewichtsklasse? Tegen wie?

Willem033
23-10-2018, 05:30
Ik neem aan welterweight.
Heeft lang geduurd zeg.
Warm laat maar kijken of die wonderboy kan verslaan, wint hij die, dan tegen Woodley.

CombatGuy
24-10-2018, 08:43
Woodley zal hij nooit vechten want dat zijn vrienden. Ik denk 165 divisie

onne1983
24-10-2018, 10:02
Woodley zal hij nooit vechten want dat zijn vrienden. Ik denk 165 divisie

Welke 165 divisie?

Superstick
24-10-2018, 13:50
Hij is toch wel echt een 170'er, toch? Hij gaat 155 niet meer doen op zijn leeftijd, denk ik. Hij is wat klein voor de middleweights.. Dus dan zal het toch echt 170 moeten worden en snel tegen Woodley moeten.
Tenzij Dana dus inderdaad een 165-divisie gaat oprichten om dit probleem te omzeilen. Dat is Diaz-Askren wel een aardige affiche.

Suplex
24-10-2018, 20:59
Meerdere bronnen melden dat het een ruil deal word tussen One FC en de UFC.
Ben askren word geruild tegen demotrius Johnson.
Zou kunnen betekenen dat de 125 divisie word opgeheven.

CombatGuy
24-10-2018, 21:32
Welke 165 divisie?

Een divisie die nog niet bestaat maar die de kenners graag zien en binnenkort wel verwachten.

Breaking: UFC, ONE Championship close to trade involving Demetrious Johnson and Ben Askren. Potential history in the making for MMA -- Ariel Helwani

Dus nu kunnen we er ook vanuit gaan dat 125 divisie opgeheven gaat worden. Dubbel geweldig nieuws dus! Vond het nooit interessant die kleintjes om één of ander reden

Willem033
25-10-2018, 01:55
Dus nu kunnen we er ook vanuit gaan dat 125 divisie opgeheven gaat worden.

Op basis van wat?
Ik denk als Dana en co die divisie opheft, weet hij dondersgoed dat ze allemaal naar ONE gaan.
Mighty Mouse was geen draw, denk dat hij eerst kijkt of Cejudo of Benavidez wel wat meer kijkers trekt als MM.

Ik hoop dat die 165 pond divisie er komt.
Maar zit dat niet een beetje te dicht bij de 170?
Die 170 geen ze echt niet opheffen gezien Woodley zijn winstreak, gsp die nog rond dartelt, en nu ze Askren net getekend hebben.

Willem033
25-10-2018, 02:40
Zie nu pas in je bericht dat Askren er mogelijk ook heen gaat.
Die zag ik even niet aankomen.
Jij wel??

CombatGuy
25-10-2018, 08:58
Op basis van wat?

Omdat DJ weg wordt gedaan, Cejudo waarschijnlijk gaat vechten op 135, Benavidez geen PPV trekt en einde carrière is, de rest van 125 geen PPV verkoopt, en dat de kenners er ook nu van uitgaan. Daarop is het gebaseerd.

Pat82
25-10-2018, 10:38
Vice president van One FC is ook toevallig de coach van DJ....

Suplex
25-10-2018, 10:49
Denk dat dit win -win is . Askeren toch naar de UFC , en MM naar een organisatie waar toe gewaardeerd word en in Azië ws een ster gaat worden. En wij zijn van de 125 poppetjes verlost.

Lekker man

S.B.
25-10-2018, 11:02
Denk dat dit win -win is . Askeren toch naar de UFC , en MM naar een organisatie waar toe gewaardeerd word en in Azië ws een ster gaat worden. En wij zijn van de 125 poppetjes verlost.

Lekker man

Ik ben ook wel content, alleen jammer dat Askren ook niet echt een vechter is waarvoor je een kaartje koopt. (ik ga trouwens wel kijken, hij heeft een grote mond en is ongeslagen. Wel tegen nobody's, maar toch)

CombatGuy
25-10-2018, 11:25
Nou, niet allemaal nobodys. Koreshkov en Lima zijn wel niveau. En wat hem nog indrukwekkender maakt is de manier waarop. Met totaal geen moeite en totale dominantie. Daarom spreken de kenners lof over hem

S.B.
25-10-2018, 13:27
Nou, niet allemaal nobodys. Koreshkov en Lima zijn wel niveau. En wat hem nog indrukwekkender maakt is de manier waarop. Met totaal geen moeite en totale dominantie. Daarom spreken de kenners lof over hem
Ik weet hoe het werkt, maar Lima en Koreshkov zijn geen UFC-top. Askren is een mega goede worstelaar en zal daarom best wat klaarspelen in de UFC, maar hij loopt te doen alsof hij Khabib even gaat ragdollen. Even normaal doen vriend, je level van competitie ligt ongeveer op 50% van dat van hem.

onne1983
25-10-2018, 14:49
Op basis van wat?
Ik denk als Dana en co die divisie opheft, weet hij dondersgoed dat ze allemaal naar ONE gaan.
Mighty Mouse was geen draw, denk dat hij eerst kijkt of Cejudo of Benavidez wel wat meer kijkers trekt als MM.

Ik hoop dat die 165 pond divisie er komt.
Maar zit dat niet een beetje te dicht bij de 170?
Die 170 geen ze echt niet opheffen gezien Woodley zijn winstreak, gsp die nog rond dartelt, en nu ze Askren net getekend hebben.

Als die 165 lbs divisie er komt dan moeten ze alles omgooien. 125 eruit, en dan 135,145,155,165,175,185, 200, 220 en 220+ invoeren.. Dat zou eeen beetje logisch zijn..

Maar hoewel iedereen dit wil, lijkt Dana hier nog niet echt voor open te staan.

Zou wel ideaal zijn in combinatie met nieuwe regels die het weightcutten aan banden leggen.

CombatGuy
26-10-2018, 09:26
"And @TeamKhabib I’ll meet you at 165 to determine the best MMA grappler on planet earth! You just name the time and send location." - twitter Ben Askren

YoMarK
26-10-2018, 11:58
Ik wil hem wel eens zien tegen een Gunner Nelson of Damian Maia.

Bromios
27-10-2018, 12:37
Zet hem eerst maar eens iemand die echt kan stompen en een redelijke TDD heeft. Kijken of hij dan nog zo'n grote mond heeft. Hij is een top worstelaar maar dat geschreeuw van hem doet voorkomen alsof hij de halve wereldtop al gesloopt heeft. En dat is niet zo.

CombatGuy
27-10-2018, 16:41
Tyron Woodley heeft dacht ik de beste TDD in de UFC en ook hij legt het worstelend blijkbaar af tegen Ben Askren. Ik herinnerde dit van een Michael Chandler interview.

CombatGuy
27-10-2018, 22:09
The historic Demetrious Johnson vs. Ben Askren trade is a done deal, multiple sources confirm. Full story coming shortly to @espn. - Ariel Helwani

Suplex
31-10-2018, 13:06
Tyron Woodley heeft dacht ik de beste TDD in de UFC en ook hij legt het worstelend blijkbaar af tegen Ben Askren. Ik herinnerde dit van een Michael Chandler interview.

Askeren en Woodley hebben beide al gezegd niet tegen elkaar te vechten.
Ben Askeren is de worstel coach bij rufes dus ook van Woodley.

CombatGuy
31-10-2018, 16:35
Woodley zal hij nooit vechten want dat zijn vrienden. Ik denk 165 divisie

Kijk eens

kooivechter
02-11-2018, 21:19
Askren heeft tegen top van ufc niets te zoeken. Alleen worstelen is niet genoeg. En moet je kijke hoe hij dat doet. Komt ie bij de ufc niet mee weg. Stand up is ronduit slecht. Soort van Jake Shields, Damian Maia. One trick pony

CombatGuy
03-11-2018, 04:29
Het is niet alleen worstelen. Het is zeer dominante top game met non stop ground and pound. Ik herinner me trouwens dat er nog zo'n type bestaat, Khabib heet hij dacht ik.... hihi

Pele
03-11-2018, 14:32
Ik snap heel die hype rondom Askren niet.
https://www.youtube.com/watch?v=iL_M-73J-MI

Het ziet erg triest uit eerlijk gezegd.

CombatGuy
03-11-2018, 22:10
Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop

Pele
04-11-2018, 08:45
Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop

Jij zult het spelletje ongetwijfeld veel beter kennen en begrijpen dan ik. Wat ik hier zie is iemand die wanhopig duikt naar zijn tegenstander om hem naar de grond te krijgen. Het ziet er niet uit en een topvechter onwaardig. Je zult echte toppers als Cormier of Khabib dit soort fratsen niet zien uithalen. Luke Thomas mag uitleggen wat hij wil, de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging.
Ik vergelijk Askren een beetje met de topscorer van de Eredivisie. Meeste hebben behoorlijk gefaald in en fatsoenlijke competitie.

micha
04-11-2018, 15:23
Jij zult het spelletje ongetwijfeld veel beter kennen en begrijpen dan ik. Wat ik hier zie is iemand die wanhopig duikt naar zijn tegenstander om hem naar de grond te krijgen. Het ziet er niet uit en een topvechter onwaardig. Je zult echte toppers als Cormier of Khabib dit soort fratsen niet zien uithalen. Luke Thomas mag uitleggen wat hij wil, de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging. Ik vergelijk Askren een beetje met de topscorer van de Eredivisie. Meeste hebben behoorlijk gefaald in en fatsoenlijke competitie.x2

appelsap
04-11-2018, 15:37
Dat je het niet begrijpt komt helaas doordat je hem kennelijk niet kent of t spelletje niet begrijpt.

En Luke Thomas heeft uitvoerig dat filmpje van je behandeld:

https://www.youtube.com/watch?v=mgENk3XrLyU&app=desktop

Er is maar een manier om hier achter te komen.


Waar heb jij je expertise vandaan trouwens? Welke sport is jouw achtergrond en hoeveel partijen gedraaid?

Willem033
04-11-2018, 16:55
Er is maar een manier om hier achter te komen.


Waar heb jij je expertise vandaan trouwens? Welke sport is jouw achtergrond en hoeveel partijen gedraaid?

Lekker Belangrijk hoeveel partijen iemand gedraaid heeftpfff

CombatGuy
04-11-2018, 17:08
De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....

CombatGuy
04-11-2018, 17:32
de zogenaamde kenners wisten ook haarfijn uit te leggen dat Khabib staand niets in te brengen had tegen Conor. We hebben gezien hoe dat ging.


Dat is het verschil tussen kenners en jou moet ik helaas constateren. Blijkbaar weet jij het beter dan de kenners? Apart.

Is het een rare gedachte dat kenners ervan uitgaan dat Khabib het staand zal afleggen tegen Conor? Waarom is dat een rare gedachte? Sterker nog zijn eigen coach Javier Mendez zei dat. Dat is toch gebaseerd op de kennis van wat er bekend is over Khabibs kwaliteiten op dat moment? En ik hoop nou echt niet dat je nu gaat claimen dat Khabib gelijkwaardig of beter is staand dan Conor....

e-type
04-11-2018, 18:51
De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....

Nou heb ik ook totaal geen verstand van MMA want ik train geen UFC, maar dit zag er toch aardig wanhopig uit. Wat een kenner ook zegt.

Pele
04-11-2018, 22:31
De mening van Firas Zahabi, Joe Rogan, Luke Thomas en nog vele anderen, die in het verleden allen kenbaar hebben gemaakt dat Ben Askren geen grap is en wordt beschouwd als de beste MMA top-grappler, weegt zeer zwaar. Dat moet je wel serieus nemen.

Het is daarom erg grappig als een nobody op dit forum gaat zeggen dat hij 'de hype' niet begrijpt en Ben Askren's worstelen beschrijft als 'wanhopig duiken naar iemand'. Dan denk ik van alsjeblieft zeg....
ik denk dat ik lang genoeg vechtsport beoefen om er een mening over te hebben. Maar goed luister jij lekker naar Joe Rogan, de man die beweerde dat Ronda Rousey mannelijke UFC vechters zou verslaan.
Misschien moet jij eens zelf een mening eigen mening hebben i.p.v. meningen van ‘kenners’ over te nemen.

CombatGuy
05-11-2018, 09:01
"This just in! Per multiple sources close to the situation, the UFC is targeting the following two welterweight bouts for early 2019:
Stephen Thompson vs Robbie Lawler and Ben Askren vs Darren Till. Neither fight has been officially signed but that is the intention." - Chris Taylor bjpenn.com

Willem033
05-11-2018, 12:18
Dat wordt weer een loss voor Till. En een KO loss voor Lawler vrees ik...

CombatGuy
06-11-2018, 08:55
"Breaking: Ben Askren vs. Robbie Lawler targeted for UFC 233 on Jan. 26 in Anaheim, per Dana White. Contracts are not signed yet from what I'm told, but UFC is working on getting it finalized. Story up soon on @ESPN." - Okamoto

Pat82
06-11-2018, 13:11
Hoop dat Lawler er weer bloederige oorlog van maakt.

e-type
06-11-2018, 17:26
Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.

S.B.
06-11-2018, 18:13
Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.
hahaha top

Bromios
06-11-2018, 19:07
Spannend. Mij benieuwen tegen wie Askren morgenochtend weer moet vechten.

Ik denk dat hij ze alle 3 op 1 avond wegtikt. Zijn toch allemaal "bums"

Pele
06-11-2018, 21:21
Ik hoop dat hij zo een ongenadig pak slaag krijgt. Wat een grote bek joh, echt niet normaal. Als het bums zijn waarom zou je er überhaupt tegen vechten. Ook de opmerking i am going to make Dana money, nee vriend je bent geen conor.

kooivechter
07-11-2018, 22:31
Het is niet alleen worstelen. Het is zeer dominante top game met non stop ground and pound. Ik herinner me trouwens dat er nog zo'n type bestaat, Khabib heet hij dacht ik.... hihi

Das toch geen vergelijking. Die man is veel allrounder, zn shooten naar de grond is niet te vergelijken. Hoe Askren in shoot kan echt niet in de ufc. In mindere organisaties een record van 18- 0 opbouwe zegt niets in de ufc. Lawler in vorm heeft ie niets tegen te zoeken

CombatGuy
08-11-2018, 07:50
Er wordt nu door verschillende media bekend gemaakt dat meerdere flyweights vrij worden gelaten uit hun lopende contracten. Het einde van 125lb komt in zicht

S.B.
08-11-2018, 08:39
Das toch geen vergelijking. Die man is veel allrounder, zn shooten naar de grond is niet te vergelijken. Hoe Askren in shoot kan echt niet in de ufc. In mindere organisaties een record van 18- 0 opbouwe zegt niets in de ufc. Lawler in vorm heeft ie niets tegen te zoekenWacht nou maar af, je kan daar echt niks over zeggen. Hij is een olympisch worstelaar en heeft ook gewoon een Bellator record van 9-0. Het is echt geen pannenkoek, hoe graag we dat ook zouden willen. Lawler zit ook niet echt meer lekker in z'n prime ofzo.