PDA

View Full Version : Mixfight dood?



bananenplukster
29-10-2018, 17:30
Afgelopen weekend was er een UFC fight night maar ik zie er helemaal niks over terug op het forum. Een forum waar het merendeel gaat over mma en dit niet eens belichten(uitslagen etc.). Ik vroeg me af hoe dat komt?

Suplex
29-10-2018, 18:10
Afgelopen weekend was er een UFC fight night maar ik zie er helemaal niks over terug op het forum. Een forum waar het merendeel gaat over mma en dit niet eens belichten(uitslagen etc.). Ik vroeg me af hoe dat komt?

Ja die snap ik ook niet nee .
Oezedemir vs smith was een lekkere pot

Eindbaas
29-10-2018, 18:41
Afgelopen weekend was er een UFC fight night maar ik zie er helemaal niks over terug op het forum. Een forum waar het merendeel gaat over mma en dit niet eens belichten(uitslagen etc.). Ik vroeg me af hoe dat komt?
Facebook

Eindbaas
29-10-2018, 18:48
Veel nieuwe generatie vechtsport liefhebbers in mijn omgeving weten niet het bestaan van het Mixfight forum.
Het wordt om eerlijk te zijn nauwelijks meer gepromoot om nieuwe forumleden aan te trekken. En dan reageren er weinig mensen en mensen kijken minder naar het ooit zo drukke vechtsport forum van NL.
Nu discussiëren ze allemaal op FB en ook mensen die sporadisch kijken na Badr vs Rico en de Conor hype. Dat soort mensen moet je ook weer hier niet hebben want dan ga je er aan irriteren, geloof me.

micha
29-10-2018, 18:57
erg jammerwat kunnen we doen?

CombatGuy
29-10-2018, 19:54
Afgelopen weekend was er een UFC fight night maar ik zie er helemaal niks over terug op het forum. Een forum waar het merendeel gaat over mma en dit niet eens belichten(uitslagen etc.). Ik vroeg me af hoe dat komt?

Volgens mij is dat niet zo moeilijk. UFC heeft teveel events. Dat betekent dat fights nights vaak geen mooie fight cards hebben. Alleen de main event zal wel iets betekenen.

Ik heb dus ook alleen de mainevent gezien. Maar vond dus ufc moncton niet de moeite waard om een topic te gaan starten. Het waren nou niet zulke namen om over te gaan posten. Ik post eventueel alleen over grote interessante namen of talenten. Prelims kijk ik bv nooit. En vaak helft vd maincard ook nooit. En Bellator kijk ik nóg minder. Behalve dus die uitzonderlijke talenten (Aaron Pico, Lovato Jr) of grote namen (Mousasi, Rory, Fedor). WFL of mma in Rusland daar heb ik totaal geen interesse in.

Briant
29-10-2018, 22:23
Nou ja dr staan hier regelmatig gare events uit Oezbekistan of zo op. Een fight night is nog altijd groter dan dat. Ik zou graag zien dat er weer Nederlandse mma gala's gepost worden.

Willem033
29-10-2018, 22:29
Zaten wel een aantal lekkere potten tussen.
En the GOAT heeft gevochten natuurlijk, was een robbery uiteraard haha ;)

Maar inderdaad, ufc heeft teveel events, maar toch zijn de partijen meestal van een hoger kaliber dan de gemiddelde Bellator card.
Kijk bellator eigenlijk alleen als Sonnen vecht, niet om zijn vecht skills, maar voor voor zijn trash talk.
Een over de hill wanderlei ga ik niet speciaal de tv voor aanzetten.
Moose, Rory, Bader enzo kijk ik wel.

Maar wel jammer dat we toch moeten concluderen dat mixfight inderdaad aan het doodbloeden is.
En gaan lopen spammen op die Facebook sites heeft ook geen zin, dan krijg je 95% van die gasten die mma zijn gaan kijken door Conor.
Die moet je lekker buiten de deur houde , sherdog zot er vol mee.


Misha zegt wat kunnen we doen?
Ja inderdaad, wat kunnen we doen?
Zeg het maar, misschien allemaal wat frequenter posten, in sommige threada worst er soms ook nog wel eens op de man gespeeld.
Wellicht kunnen we in onze vriendenkring mensen die hier wel eens willen posten??

CombatGuy
29-10-2018, 23:21
Ja inderdaad, wat kunnen we doen?
Zeg het maar, misschien allemaal wat frequenter posten

Ik denk dat het juist beter is dat er minder (onzin) threads zijn en minder wordt gepost. Hoe minder dagjesmensen (blijkbaar conorfans) hoe beter lijkt me.

Briant
30-10-2018, 06:26
Naar mijn idee onderscheidt dit forum zich door aanwezige kennis en inside informatie. Althans in potentie. Dus daar moet op in gestoken worden.
Het is natuurlijk hartstikke tof dat een Joop kasteel de moeite neemt hier te lezen en een interview af te laten nemen.
En dat Bert kops af en toe wat zegt hier. Dat is imo het grote verschil en mag wel wat meer.

Suplex
30-10-2018, 08:54
Ik denk dat het juist beter is dat er minder (onzin) threads zijn en minder wordt gepost. Hoe minder dagjesmensen (blijkbaar conorfans) hoe beter lijkt me.

Er zijn juist weinig onzinnige treads vind ik is juist allemaal zakelijk en gaat over partijen.
Als je kijkt wat voor Posts er soms op sheriff word geplaatst.

fifi23
30-10-2018, 14:55
Ik mis een beetje een overzicht van Gala's van wat er eigenlijk te doen is in Nederland.

op 10 november is er bijvoorbeeld een MMA only gala in Eindhoven en ik zie er niks over op mixfight. :-(

Is het geen optie dat we een soort van Lijst maken van gala's die gaan komen?

heel simpel zonder plaatjes en banners en zo

naam gala . datum . locatie . prijs . soort event (MMA/Kickboks/Grappling) . Event link

Aanmelden kan heel makkelijk door de gebruikers/organisators door een mailtje te sturen naar de beheerder


Dit kan je natuurlijk uitbreiden. Je kan net als op facebook bijvoorbeeld aangeven of je er naar toe gaat (aanwezig aanvinken bijvoorbeeld)

De lijst zou je dan kunnen beperken tot Nederlandse en Belgische gala's bijvoorbeeld.

e-type
30-10-2018, 16:57
Een forum is van en voor iedereen.

Als je dingen mist, mag je best topics daarover starten. Als iedereen op iedereen gaat zitten wachten en vragen ‘waar blijft het’ houdt het snel op ja.

micha
30-10-2018, 17:09
zo is het

Eindbaas
30-10-2018, 18:09
Er zijn juist weinig onzinnige treads vind ik is juist allemaal zakelijk en gaat over partijen.
Als je kijkt wat voor Posts er soms op sheriff word geplaatst.
x2

micha
30-10-2018, 18:39
sheriff?

S.B.
30-10-2018, 19:17
Ik denk dat het grote probleem is dat alle informatie via twitter, instagram en facebook gedeeld wordt en iedereen dat ook als primaire nieuwsbron gebruikt. Op het moment dat ik ergens over wil discussiëren kom ik hier, want het percentage ''dagjesmensen'' die ufc trainen en conor de goat vinden is hier wat kleiner.

payap
30-10-2018, 20:32
Mixfight is zeer zeker niet dood. Van die fora die we hadden in gouden tijd van de vechtsport fora is mixfight als enige overgebleven!!!!

Maar de tijd is veranderd. Er was ooit een tijd dat het forum de bron van informatie was. Het was ook een tijd dat er diverse fora werden opgericht. En ook weer verdwenen. Anno nu is door veel meer soorten van informatie. Mixfight zet nu heel veel in als website. Zie de hoofdpagina. Daarnaast zoals boven gezegd heb je nu door de digitalisering veel meer bronnen van informatie. Facebook, vlogs, twitter, Instagram. Hierdoor is alle meer verdeeld.

Mochten we weer meer leven in dit forum willen omdat we het toch missen ondanks al die andere bronnen dan zullen we met zn allen ook moeten gaan posten hier en ook zelf nieuwtjes enzo plaatsen of discussies starten. Dat is weer een voordeel van dit forum. Iedereen kan een thread aanmaken over een onderwerp.

basblue
30-10-2018, 21:30
Ben het wel met bananenplukster eens, "vroeger" zag je meer en diversere berichtgeving, dat sprak me wel aan. Ik zal ook eens wat meer gaan posten!

LightHeavyWeight
30-10-2018, 23:04
Je kunt succes op een forum niet pushen. De site moet als een magneet de aandacht en reacties “pullen”.
De site is helaas aan het uitsterven. Facebook ook btw dus of dat de koers is die MF moet gaan varen?

MB667
31-10-2018, 07:48
Ik bekijk bijna alleen nog maar fb voor vechtsport zaken. Alle sites gebruiken fb voor nieuws, mixfight ook, ik lees alles van mixfight eerder op fb als op de normale mixfight site. Denk dat voor mixfight ook goed zou zijn om meer te posten en reclame te maken op facebook. Andere sites zijn ook door promotie op fb groter geworden.


Nog een tip: zet niet alleen standaard nieuws op fb, maar ook mixfight rapportages en (foto) verslagen van events in de Benelux op fB. Iedereen die de foto’s en rapportages liken op fb, een verzoek sturen om lid ( als ze dat nog niet zijn) te worden van de mixfight facebook pagina.

micha
31-10-2018, 11:46
ik volg mixfight op Insta en op twitter maar ik zit niet op FB

Eindbaas
31-10-2018, 12:18
Die interviews die Mixfight doet vind ik wel goed. Dat laatste interview met Joop Kasteel zag ik nergens op het MF FB. Misschien moet ze dat ook meer promoten op sociale media. En eventueel een YouTube kanaal beginnen met een podcast en interviews wat ze ook bijv MMADNA doen. In de tussentijd dat we wat meer posten op het forum over de nieuwste ontwikkelingen in de vechtsport wereld. Momenteel worden er veel vechtsport galas gecanceld voornamelijk in regio Den Haag. Zie ik ook niet terug op het forum.

CombatGuy
31-10-2018, 15:42
Tjah, je komt niey naar Mixfight voor nieuws. Daar heb je twitter voor. Je komt meer om over het nieuws te praten. Het MMA forum is toch eigenlijk de main event van Mixfight? Geen nieuws hoofdpagina.

Sadix
31-10-2018, 16:09
Ik denk dat het grote probleem is dat alle informatie via twitter, instagram en facebook gedeeld wordt en iedereen dat ook als primaire nieuwsbron gebruikt. Op het moment dat ik ergens over wil discussiëren kom ik hier, want het percentage ''dagjesmensen'' die ufc trainen en conor de goat vinden is hier wat kleiner.
x2

badboy1
01-11-2018, 09:50
vroeger postte ik hier onder de naam bud s. in die goeie ouwe tijd met chief108, redjuh, muay thai elite , justinian, wheelie, pagan

micha
01-11-2018, 12:29
welkom terug

Richelieu
01-11-2018, 12:50
vroeger postte ik hier onder de naam bud s. in die goeie ouwe tijd met chief108, redjuh, muay thai elite , justinian, wheelie, pagan


Heb je knap gedaan met 38 postings in 13 jaar ;) :pimp:

Sadix
01-11-2018, 14:34
Heb je knap gedaan met 38 postings in 13 jaar ;) :pimp:

niet iedereen is zo bedreven als wij he

badboy1
01-11-2018, 15:54
Heb je knap gedaan met 38 postings in 13 jaar ;) :pimp:

hahaha bud s was iets actiever dan badboy1

Joris
01-11-2018, 16:16
Je bent vandaag in iederg geval goed bezig!

Bromios
01-11-2018, 17:17
Bud s.

Join DateNov 2005
Posts2.326
vCash11100

Willem033
01-11-2018, 22:26
Welkom terug.

Ik had hiervoor ook een ander account waarop ik een ban had.

Maar nu ik die namen voorbij zag komen.
Wat een tijd was dat zeg, daf we geen kwark mochten zeggen.
En die muay thai elite, de man van 14 k. Roy S
Geweldige tijden.

Kemal
02-11-2018, 07:23
Zet em op allemaal!

micha
02-11-2018, 08:15
make mixfight great again!

Glen
02-11-2018, 08:38
Ach, als ik alleen al die commentaren hier lees....
Zeer hoog Statler & Waldorf gehalte, ouwe mannen die hun kop koffie en hun krantje niet op tijd krijgen.
Maar het ergste, ook ter zake kundig zijn...
Ik hou van jullie allemaal..
De info die iedereen wil lezen moeten WE zelf aanleveren...

micha
02-11-2018, 10:25
Ach, als ik alleen al die commentaren hier lees....Zeer hoog Statler & Waldorf gehalte, ouwe mannen die hun kop koffie en hun krantje niet op tijd krijgen.Maar het ergste, ook ter zake kundig zijn...Ik hou van jullie allemaal..De info die iedereen wil lezen moeten WE zelf aanleveren...ik baal wel als de krant te laat is.

Briant
02-11-2018, 11:32
Vroeger was alles beter gvd

Bromios
02-11-2018, 12:55
Vroeger waren de bierkratten nog van hout; dan moest je doorzuipen om de kachel brandende te houden.

Of om met Mike te spreken: Vroeger waren de kerels van staal en de boten van hout; nu is het andersom. (Waarbij dient te worden aangetekend dat 5 minuten daarna Badr zijn onderarm knapte als een luciferhoutje :lol:)

ChingChong
02-11-2018, 14:29
Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar Reddit omdat hier alleen maar ruzie werd gemaakt. Begon kinderachtig te worden.

LordSinned
02-11-2018, 18:25
Multimedia Section : Terug
Dungeon : Terug
Viva la resistance group 108: Terug
:moretits:
Problem solved.

Willem033
02-11-2018, 18:26
Er zijn inderdaad wat mindere tijden geweest hier op het forum, daar ben ik zelf ook debet aan geweest.
Hoop gewoon dat er meer jongens van vroeger weer inloggen en zo kunnen dan wat posten.

e-type
02-11-2018, 20:49
Multimedia Section : Terug
Dungeon : Terug
Viva la resistance group 108: Terug
:moretits:
Problem solved.

ik begin


https://img-egc.xvideos-cdn.com/videos/thumbslll/6a/cf/ef/6acfeff9edbb1247a57de829bd41e68e/6acfeff9edbb1247a57de829bd41e68e.16.jpg

micha
02-11-2018, 22:03
goed bezig!

Eindbaas
02-11-2018, 23:06
Top 👍 E-type

Budokan
03-11-2018, 12:45
nieuw leven blazen in het wedkantoor, duidelijk dat de forumbeheerders zelf ook weinig actief meer zijn

Sadix
03-11-2018, 13:29
ik mis die man van 15 meter en 6000 kg die een vuist gevecht wou in zn strakke panty

e-type
03-11-2018, 19:21
nieuw leven blazen in het wedkantoor, duidelijk dat de forumbeheerders zelf ook weinig actief meer zijn


'k Vond het op een gegeven moment zonde om drie kwartier aan slechts twee gokkers te spenderen.

micha
03-11-2018, 19:32
'k Vond het op een gegeven moment zonde om drie kwartier aan slechts twee gokkers te spenderen.

dat snap ik

Budokan
03-11-2018, 23:13
Paar jaar geleden druk in het wedkantoor dus klopt de thread wel, mixfight is dood

Glen
04-11-2018, 09:07
ik begin


https://img-egc.xvideos-cdn.com/videos/thumbslll/6a/cf/ef/6acfeff9edbb1247a57de829bd41e68e/6acfeff9edbb1247a57de829bd41e68e.16.jpg

Ja want tieten..
Zou Chief 108 zeggen!

Bert Kops
04-11-2018, 16:55
Mixfight is zeer zeker niet dood. Van die fora die we hadden in gouden tijd van de vechtsport fora is mixfight als enige overgebleven!!!!

Wij zijn er ook nog haha... al is het alleen maar voor de grote MMA events

Richelieu
04-11-2018, 19:46
Wij zijn er ook nog haha... al is het alleen maar voor de grote MMA events

:thup:

Richelieu
04-11-2018, 19:46
Waar is paspoes gebleven? :)

micha
05-11-2018, 06:31
en hoe heette die trol ookal weer?

remco pardoel
05-11-2018, 08:47
Wiggert of Michel??
of....

micha
05-11-2018, 08:48
hij veranderde steeds van naam. Als hij werd geband dan was hij zo weer terug. En hoe is het met Gilbert Yvel die postte hier ook weleens

remco pardoel
05-11-2018, 08:54
Tijden veranderen ..
Mensen zijn ook niet meer loyaal, en vinden van zich zelf dat ze het te druk hebben
blijf het een kwestie van prioriteiten vinden

Ook dat minder, laten wij het zacht uitdrukken, minder markante figuren er meer zijn als pendakar en consorten

Ik denk dat de dood van JMMA er ook wel een beetje aan bijgedragen heeft...

Briant
05-11-2018, 11:49
Mensen zijn nog steeds loyaal alleen loyaliteit is wat anders dan blind volgen. Het is wel zo dat mensen tegenwoordig makkelijker voor zichzelf opkomen en hun eigen pad kiezen. Loyaliteit vereist iets van twee kanten.
Maar hier gaat het over een internetforum niet het leven. Zoals je zegt veranderen de tijden en social media heeft de rol van de fora een beetje over genomen. Wat niet betekent dat de waarde van een forum als dit verdwenen is. Alleen vraagt dit wel wat anders van de mensen die het forum runnen. Ik hoor hier duidelijk een behoefte aan geinformeerde discussies en lokale nieuwsberichten over de sport. Mijn hoop is dat hier op ingespeeld gaat worden, want ik heb behoorlijk wat nostalgische gevoelens bij dit forum.

carlo1
10-11-2018, 10:28
Mixfight is weer gereanimeerd??? Flink meer activiteit deze week

LightHeavyWeight
11-11-2018, 21:58
Ik moet dit ff kwijt. Ik ben zo stom geweest om Boxing with the stars te kijken nu.....
Ik heb echt nog nooit zoiets treurigs gezien.

Briant
11-11-2018, 22:25
Whaha ik ook ja. Geen woorden voor.

micha
11-11-2018, 22:29
Ik moet dit ff kwijt. Ik ben zo stom geweest om Boxing with the stars te kijken nu.....Ik heb echt nog nooit zoiets treurigs gezien.x2

Richelieu
11-11-2018, 23:25
Mensen zijn nog steeds loyaal alleen loyaliteit is wat anders dan blind volgen. Het is wel zo dat mensen tegenwoordig makkelijker voor zichzelf opkomen en hun eigen pad kiezen. Loyaliteit vereist iets van twee kanten.
Maar hier gaat het over een internetforum niet het leven. Zoals je zegt veranderen de tijden en social media heeft de rol van de fora een beetje over genomen. Wat niet betekent dat de waarde van een forum als dit verdwenen is. Alleen vraagt dit wel wat anders van de mensen die het forum runnen. Ik hoor hier duidelijk een behoefte aan geinformeerde discussies en lokale nieuwsberichten over de sport. Mijn hoop is dat hier op ingespeeld gaat worden, want ik heb behoorlijk wat nostalgische gevoelens bij dit forum.

Point taken

Wheelie
28-12-2018, 19:52
Zoals ik in een andere topic ook al aan gaf kom ik er gezien mijn gezondheid en vele ziekenhuis opnames niet meer aan toe om de site bij te houden, maar mocht iemand ideeën hebben om de site weer helemaal up to date te houden dan hoor ik het graag. Alle hulp is welkom ;)

Soulbringer320
28-12-2018, 20:05
ben er ook weer....
Werd echt zelden wat gepost, maar zie nu weer een groei.
Vooral met die Jones onzin.

Bromios
29-12-2018, 11:30
Zoals ik in een andere topic ook al aan gaf kom ik er gezien mijn gezondheid en vele ziekenhuis opnames niet meer aan toe om de site bij te houden, maar mocht iemand ideeën hebben om de site weer helemaal up to date te houden dan hoor ik het graag. Alle hulp is welkom ;)

Ik las het laatst. Sterkte kerel. De site overleefd het wel als iedereen een beetje meewerkt.

maartenjackie
10-01-2019, 21:45
Ik kom ook regelmatig even gluren, vroeger in de shoto forum tijd ging het echt los met die galas van toen. 2h2h en pride enzo, toen was MMA niet zo groot als tegenwoordig wat het ook wel leuk maakte. Toch blijft het een leuk forum en blijf ik meegluren.

LightHeavyWeight
19-02-2019, 10:04
Ik ben bang dat deze site niet meer uit het slop komt. En dat is erg jammer maar als je de activiteit ziet de laatste maanden is het zo goed als doodgebloed.

micha
19-02-2019, 10:44
op Insta en Twitter zie toch ook wel meer mixfight. Ik hoop op een mixfight community waar het forum een onderdeel van is. Op FB en insta kun je ook MF volgen toch. Het is 2019

LightHeavyWeight
19-02-2019, 12:21
Op Facebook is het ook wel oke, maar de site zelf helaas niet meer. Vind ik wel jammer, kom hier graag want een forum heeft wel iets familiars in tegenstelling tot de social media.
Geen ramp, slechts een constatering.

Bromios
19-02-2019, 12:23
Ik ben bang dat deze site niet meer uit het slop komt. En dat is erg jammer maar als je de activiteit ziet de laatste maanden is het zo goed als doodgebloed.

Valt mij ook op. Voor Bellator worden niet eens meer topics aangemaakt. Voor UFC fight nights zijn er amper reacties. Echt zonde.

LightHeavyWeight
19-02-2019, 12:43
Valt mij ook op. Voor Bellator worden niet eens meer topics aangemaakt. Voor UFC fight nights zijn er amper reacties. Echt zonde.

Inderdaad, nagenoeg geen reacties na de terugkeer van Cain, dat zegt genoeg.
Ik wil er ook niet negatief over zijn, things change maar jammer is het wel.

ruud
19-02-2019, 12:54
Ik kom al heel lang op dit forum maar post eigenlijk nooit iets. Misschien moet ik dat toch wat vaker doen.

Maar het is idd wel stil geworden hier op MF. Onlangs was er bijvoorbeeld nog een Bellator-event met een of andere Russische vechter die tegen Ryan Bader moest en daar heb ik ook bijna niks over teruggelezen hier.

bananenplukster
19-02-2019, 13:41
Ik kom al heel lang op dit forum maar post eigenlijk nooit iets. Misschien moet ik dat toch wat vaker doen.

Maar het is idd wel stil geworden hier op MF. Onlangs was er bijvoorbeeld nog een Bellator-event met een of andere Russische vechter die tegen Ryan Bader moest en daar heb ik ook bijna niks over teruggelezen hier.

”een of andere Russiache vechter...*” dat was wel Fedor ;-)

Tijden veranderen idd ik ben het zowel met Micha als Ligheheavyweight eens.

Bromios
19-02-2019, 13:50
”een of andere Russiache vechter...*” dat was wel Fedor ;-)



Vermoedelijk gevalletje sarcasme gezien de "join date" van ruud.

Maar dat viel me ook tegen ondanks de snelle knock-out. Net als MvP. Momenteel de meest gehypte vechter van Bellator. Heeft niemand gezien of het is de moeite niet waard er over te schrijven.

Boutsen83
29-04-2019, 12:00
Afgelopen weekend een Ufc en Bellator event.
Kijk meestal dan op maandagochtend om te kijken naar de uitslagen en evt discussies
Kan niks vinden

micha
30-04-2019, 06:10
jammer he