PDA

View Full Version : Van zolder: highlights Ryan Simson



basblue
30-10-2018, 22:16
Waarschijnlijk in de categorie re-re-posts, maar sommige vechters moet je een keer in de zoveel tijd even weer in actie zien. De sympathieke en technische knokker Simson is er zo een. Bak koffie erbij en genieten maar!


https://youtu.be/bL8NJFapTQI

Ander videomateriaal natuurlijk meer dan welkom.

Suplex
31-10-2018, 07:50
De dubbele KO vs Ramon Dekkers legendarisch!!!

Kippeborst
31-10-2018, 09:50
Wow, zeker de moeite waard om dit weer eens te posten. Wat had die man een mooie style van knokken!

micha
31-10-2018, 11:45
ik heb altijd graag naar zijn partijen gekeken. Als hij op de poster stond was het de moeite waard om een kaartje te kopen

carlo1
31-10-2018, 17:54
Goede knokker. Heb hem een enkele keer live mogen aanschouwen. Blijf het echter wel grappig vinden dat hij "thug liVe" op zijn buik getatoeëerd heeft staan

ruud
31-10-2018, 19:01
Hele mooie technische vechter. De enige die, naar mijn weten, van zowel Hippo als Dekkers heeft gewonnen.
Ik heb hem een keer Balrak les zien geven op een 2h2h gala.
Ook zijn partijen tegen Joerie Mes (de 2e en de 3e) waren gaaf om te zien.

kooivechter
02-11-2018, 20:16
Hele mooie technische vechter. De enige die, naar mijn weten, van zowel Hippo als Dekkers heeft gewonnen.
Ik heb hem een keer Balrak les zien geven op een 2h2h gala.
Ook zijn partijen tegen Joerie Mes (de 2e en de 3e) waren gaaf om te zien.

Hippo verloor hij van. Ook super partij. Ook ubeda vs hippo. Samen met ubeda meest technische vechter. Van mijn tijd super vechters waren dat. Zie je niet meer

ruud
02-11-2018, 21:15
Hippo verloor hij van. Ook super partij. Ook ubeda vs hippo. Samen met ubeda meest technische vechter. Van mijn tijd super vechters waren dat. Zie je niet meer

Ja, laatste pot (bij afscheid van Hippo) verloor hij inderdaad. Was trouwens ook een heerlijke wedstrijd tot dat Simson op moest geven.

Maar de keer ervoor won Simson van Hippo op punten. Dat was op het afscheidsgala van Rob Kaman in de Extranhal.

Ubeda vs Hippo was ook geweldig trouwens. Supersportief maar keihard!

basblue
03-11-2018, 21:03
Hier nog een uitgebreid interview met Simson:


https://youtu.be/xnVdmo3B0CY