PDA

View Full Version : Isis verbeek bij invicta.



carlo1
16-11-2018, 01:08
Zie dat er dit weekend een invictagala is. Ene isis verbeek vecht daar haar eerste mma partij. Heb haar gegoogled en ze heeft qua kickboksen wel aan de weg getimmerd. Kent iemand haar, kan ze wat betekenen bij wmma?

JBW
16-11-2018, 06:04
Nog redelijk jong he, tijd zat nog om grondwerk te verbeteren.

Suplex
16-11-2018, 13:09
Staand is ze goed of haar grond werk goed is gaan we meemaken. Ik ken haar uit de tijd dat ze begon bij plaza fight team in bergen op zoom.
Ze heeft een goed kickbox record en ook nog voor glory gevochten.
Ik geloof dat het afgelopen jaren een beetje op een laag pitje heeft gestaan omdat ze moeder is geworden maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ze traint nu bij Hemmers.
Ik wist niet dat ze de overstap had gemaakt naar MMA. Succes ISIS!

JBW
16-11-2018, 15:59
Volgens mij kreeg ze bij Glory ook niet meer echt kansen.

Willem033
17-11-2018, 06:29
In de tijd dat Massaro Glunder nog nieuweling was ging al vaak overal met hem heen. Of ik ging met Sylvana Pruymboom en der aanhang ergens heen, liep die Isis ook overal rond. Heb der een paar keer zien knokken, wel een pittige tante, snel, goede combinaties. Volgens mij stondze ook nog een keer op het voor progamma bij dat gala in de pqssengers terminal. Maar dat weet ik niet zeker.
Wij waren als eerste binnen toen, omdat Sylvana toen als eerste vocht, en de tafels waren vrij prijzig.
Heb der vroeger wel eens in het zonnehuis zien vechten.
En een vriend van me was vorig jaar op trainingsvakantie in Thailand toen liep ze daar ook zei die en dat ze daar ook gewoon flink aan het sparren was met wedstrijd vechters van 10 a 15 kilo zwaarder als haar.
Als ze deze zo meteen wint, ga ik dat fightpass wel aanschaffen.

Wilde dat straks al doen, maar kwam alleen uit dat ik met credit card moest betalenz en die heb ik niet.

JBW
17-11-2018, 10:24
Helaas verloren.

blackadder
17-11-2018, 22:45
https://www.youtube.com/watch?v=nJZ73BonGDk