PDA

View Full Version : Renzo Gracie Holland Breda



Suplex
20-11-2018, 23:18
Heeft iemand ervaringen met deze gym?

micha
21-11-2018, 06:17
Dat is van Kamal toch? ik hoor daar goede dingen over.

basblue
21-11-2018, 09:46
De eigenaar is idd Kemail Verhoeven, hele enthousiaste en goede trainer. Veel aanbod van lessen en grote groep met bjj-ers. Zowel op recreatief als gevorderd/wedstrijdniveau.

Ga gewoon een keer trainen daar, dan krijg je een goed beeld van de sfeer en de andere mensen daar. Veel plezier!

Suplex
21-11-2018, 10:27
thanx zal deze week is gaan kijken.

Suplex
26-11-2018, 13:17
Ik heb een proef les gedaan die Kemal is idd een super enthousiaste man en een top trainer vond de sfeer ook echt super.
Was echt een top gym!.

Schrok wel een beetje van de contributie 55 euro per maand voor 2x in de week contract van een half jaar 80 euro per maand voor 3x in de week/onbeperkt ook contract van een half jaar en 35 euro inschrijf geld.

Zijn dit gangbare prijzen voor BJJ?
Heb veel MMA en kickboxen gedaan maar nog nooit ergens 80 euro per maand moeten af tikken voor onbeperkt trainen.

micha
26-11-2018, 19:51
Bij Hemmers Gym kun 3x in de week trainen voor 45 euro in de maand. Alleen kickboksen geen MMA. Misschien moet er per lid iets naar Renzo Gracie?

Suplex
26-11-2018, 21:58
Bij Hemmers Gym kun 3x in de week trainen voor 45 euro in de maand. Alleen kickboksen geen MMA. Misschien moet er per lid iets naar Renzo Gracie?

Ik ga me ook gewoon inschrijven dat is het niet , maar vond het aan ze hoge kant en er zal idd ook betaald moeten worden voor de naam.
Had het idee dat ze ook overal vandaan komen om van hem les te krijgen.

Maar iemand mas ervaringen met BJJ lessen? En de prijzen er van.
Voor 80 euro kon ik wel echt alle lessen pakken . BJJ , kickboxen , MMA en grapeling het is wel echt een compleet aanbod

Briant
26-11-2018, 23:14
In amerika betaal je makkelijk 150 dollar per maand. Maar goed in Nederland ligt dat wat anders. Daar betaal je meestal gewone gymprijzen... rond de 50 per maand voor een onbeperkt abbonement.

Maar goed je hebt van te voren duidelijk de voorwaarden je weet waar je voor betaald. Dus ondanks de hoge prijs geen valse reclame. Veel plezier met BJJ wie weet zien we elkaar nog eens voorbij komen.

hakkelaar
26-11-2018, 23:19
Neem eens een kijke bij Combat Brothers, ook in Breda. Heb er zelf geen ervaring mee, maar schijnt ook een goede gym te zijn.

http://www.combatbrothers.nl/abonnementen/

BIG Lebowski
27-11-2018, 00:54
Ter overweging.....inschrijfgeld betalen om lid te mogen worden..... Meeste bedrijven zijn blij als je klant wordt.

En dan de termijn. Kan dat wettelijk nog wel? Zie: https://www.consuwijzer.nl/thema/abonnement-contract-opzeggen-en-stilzwijgende-verlenging.

En ten slotte de prijs... bijv. Gym Haarlem, biedt onbeperkt aan voor € 30; en heeft diverse A-vechters, die ook bij Glory, One draaien. Interessant kenmerk is dat daar integere mensen aan het roer staan.

Succes met de keuze!

Briant
27-11-2018, 07:14
Meeste gyms hebben inschrijfgeld.

S.B.
27-11-2018, 08:37
Meeste gyms hebben inschrijfgeld.
35 euro is gewoon naaierij.

Suplex
27-11-2018, 09:20
In amerika betaal je makkelijk 150 dollar per maand. Maar goed in Nederland ligt dat wat anders. Daar betaal je meestal gewone gymprijzen... rond de 50 per maand voor een onbeperkt abbonement.

Maar goed je hebt van te voren duidelijk de voorwaarden je weet waar je voor betaald. Dus ondanks de hoge prijs geen valse reclame. Veel plezier met BJJ wie weet zien we elkaar nog eens voorbij komen.

De prijzen zijn niet terug te vinden op de site en stonden nergens aangegeven in de gym. (Logisch anders zouden er al veel afhaken denk ik) Na proefles kreeg ik het inschrijf formulier met daarop de prijzen. Heel duidelijk en overzichtelijk dus je weet waar je voor tekend.

Maar vond het bedrag aan de hoge kant , ik stelde de vraag omdat ik geen ervaring heb scholen die BJJ aanbieden.

En inschrijf geld tja hou daar ook niet zo van maar is bij de meeste gyms wel gebruikelijk helaas.

BIG Lebowski
27-11-2018, 15:35
Meeste gyms hebben inschrijfgeld.

Oké, in dat geval is het helemaal goed.

Eindbaas
27-11-2018, 18:08
Ik vind 80 euro te veel. 30 a 50 euro per maand kan wel als je minimaal drie a vier keer per week traint. Inschrijf geld ben ik geen voorstander van. Ik begrijp niet dat er nog gyms zijn die aan inschrijfgeld doen. Ze moeten blij zijn dat er nog klanten komen tegenwoordig kan je tegen een zak trappen bij de plaatselijke fitnesscentrum voor twee tientjes per maand sommige zijn ook nog eens 24/7 open. Meeste normale mensen (dus geen vechtsport liefhebbers) willen fit worden, beetje conditie kweken of een ervaren sensei ze traint of de plaatselijke brede basic fit medewerker boeit ze niet. Geen voorstander van inschrijfgeld en al helemaal niet voor 35 euro wat ik hier lees. Dan denken mensen ook laat maar zitten.

Eindbaas
27-11-2018, 18:16
Uiteraard ben ik wel van mening als je "echt" wilt Kickboksen, Mma, BJJ en dat goed wilt beoefenen dat je dan naar een goede gym moet gaan die je goed kan begeleiden daar in, maar het moet voor mij wel financieel leuk blijven, 80 euro per maand is te veel maar ieder zijn keuze.

basblue
28-11-2018, 00:50
Ik ga me ook gewoon inschrijven dat is het niet , maar vond het aan ze hoge kant en er zal idd ook betaald moeten worden voor de naam.
Had het idee dat ze ook overal vandaan komen om van hem les te krijgen.

Maar iemand mas ervaringen met BJJ lessen? En de prijzen er van.
Voor 80 euro kon ik wel echt alle lessen pakken . BJJ , kickboxen , MMA en grapeling het is wel echt een compleet aanbod

Ik zou de vraag aan de sportschool voorleggen in plaats aan forumleden. Lijkt mij dat hij het je het beste kan uitleggen hoe hij tot die prijs komt. En als het echt heel goed bevalt, dan zijn die paar tientjes meer niet het probleem. Althans, zo zit ik erin.

Eventueel kan je nog een keer kijken bij een school van Rickson Gracie: https://mat-school.nl/lesrooster/
Die hebben over het zo algemeen goede docenten en een effectieve stijl. Onbeperkt trainen: 45 euro pm. Maar ook hier: doe een keer mee en bepaal zelf.

Succes ermee

appelsap
28-11-2018, 20:22
We zijn wel erg verwend in NL. EUR 30-80 per maand betalen voor onbeperkt les krijgen van hele goede trainers (zeker in het KB) is echt ongekend.

Suplex
20-12-2018, 19:38
Neem eens een kijke bij Combat Brothers, ook in Breda. Heb er zelf geen ervaring mee, maar schijnt ook een goede gym te zijn.

http://www.combatbrothers.nl/abonnementen/

Bedankt voor de tip! Super gym sfeer is echt super tof en gemotiveerde groep onder elkaar! Niveau is heel hoog 55 euro per maand onbeperkt fitnes boxen bjj mma en grappelen. Ben blij dat ik me niet heb ingeschreven heb bij renzo gracie en nog ff verder geleken heb.

micha
20-12-2018, 20:07
Top man ! Dat is de sportschool waar Pieter Buist ook traint en lesgeeft!

remco pardoel
25-12-2018, 18:44
met de prijs en kwaliteit is niks mis mee.

In Nederland liggen wij te ver achter met de prijzen.
65 moet een gangbare prijs zijn
een club / leraar met track record zou 80 mogen vragen in mijn opinie

Combat bros is een sub clubje van RG.
Mijn advies .. ga naar de bron ...