PDA

View Full Version : UFC 234



S.B.
25-11-2018, 10:56
10 Februari in Melbourne verdedigt Whittaker zijn titel tegen Kelvin Gastelum. Als co-main krijgen we Anderson Silva tegen Israel Adesanya.
Heel dik event lijkt dit te worden!

LightHeavyWeight
25-11-2018, 12:37
Geen goed plan voor Silva.

Suplex
25-11-2018, 22:40
Goede match van de UFC. Adesanya wint ws van out of prime Silva. Maar wel grote naam op zijn win record waardoor zijn waarde zal stijgen. En Silva verliest van een top talent geen schande
Verliezen tegen Silva kan altijd en is geen ramp en zal weinig effect hebben op de rijzende ster van adesanya. Silva krijg weer een boost bij een win.
Win win situatie deze partij wat de uitkomst ook gaat zijn.

S.B.
26-11-2018, 09:03
Ik zie Silva gewoon winnen, kan me niet voorstellen dat de standup van Israel beter is dan die van Silva.

Suplex
26-11-2018, 09:35
Ik zie Silva gewoon winnen, kan me niet voorstellen dat de standup van Israel beter is dan die van Silva.

Vind het moeilijk te zeggen , Silva zijn stand up is gebaseerd op snelheid timing souplesse en zijn reactie vermogen . Zijn net de dingen die er niet beter op worden als je ouder word hij is dan bijna 44 aar oud. 2 jaar niet gevochten. En slecht 1 officiële winst partij in de laatste 6 jaar. Maar het blijft een fenomeen die nog steeds uit het nix ineens de KO kan forceren.

LightHeavyWeight
26-11-2018, 13:50
Goede match van de UFC. Adesanya wint ws van out of prime Silva. Maar wel grote naam op zijn win record waardoor zijn waarde zal stijgen. En Silva verliest van een top talent geen schande
Verliezen tegen Silva kan altijd en is geen ramp en zal weinig effect hebben op de rijzende ster van adesanya. Silva krijg weer een boost bij een win.
Win win situatie deze partij wat de uitkomst ook gaat zijn.

Silva's carriere kan sowieso niet meer kapot natuurlijk, maar ik hou nog wel rekening met een harde K.O. voor hem. Dat is geen win-win in mijn optiek.

Bromios
26-11-2018, 15:46
Silva zal wel gaan clownen en verliezen. Ben benieuwd of Castellum het waar kan maken. Voorspelling: komt vlak van tevoren aan in Melbourne en door de vliegreis haalt hij zijn weightcut niet.

Ik hoop het niet want vind het een fantastische vechter.